«Το νερό δίνει ζωή και ενέργεια!» – Εκπαιδευτική επίσκεψη στη λίμνη και τον Υδροηλεκτρικό Σταθμό της Αγυιάς
Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού μας προγράμματος με θέμα την υπεύθυνη κατανάλωση νερού και την εξοικονόμηση πηγών ενέργειας, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη στον Μικρό Υδροηλεκτρικό Σταθμό της Αγυιάς και στη λίμνη της περιοχής.
Κατά την επίσκεψή μας στον Υδροηλεκτρικό Σταθμό, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν με απλό και βιωματικό τρόπο πώς η δύναμη του νερού μπορεί να μετατραπεί σε ηλεκτρική ενέργεια. Μέσα από την παρατήρηση και τη συζήτηση, κατανόησαν τη σημασία των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τη συμβολή τους στην προστασία του περιβάλλοντος.
Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τη μαγευτική λίμνη της Αγυιάς, έναν σημαντικό υγροβιότοπο της περιοχής μας. Εκεί, με την καθοδήγηση των υπευθύνων του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Βάμου, τα παιδιά συμμετείχαν σε βιωματικά παιχνίδια και δραστηριότητες σχετικά με το νερό, τα ζώα και τα φυτά του οικοσυστήματος, καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατεύουμε το φυσικό περιβάλλον.
Μέσα από το παιχνίδι, την παρατήρηση και την εξερεύνηση, οι μικροί μαθητές συνειδητοποίησαν πόσο πολύτιμο είναι το νερό για όλους τους ζωντανούς οργανισμούς και πόσο σημαντικό είναι να το χρησιμοποιούμε με υπευθυνότητα. Παράλληλα, έμαθαν ότι η εξοικονόμηση ενέργειας και η προστασία των φυσικών πόρων αποτελούν ευθύνη όλων μας.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση πρόσφερε στα παιδιά πολύτιμες γνώσεις, όμορφες εμπειρίες και πολλές ευκαιρίες για ανακάλυψη, ενισχύοντας την περιβαλλοντική τους ευαισθητοποίηση και καλλιεργώντας στάσεις σεβασμού απέναντι στη φύση.
Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους του ΚΠΕ Βάμου για την εξαιρετική φιλοξενία, την καθοδήγηση και τις δημιουργικές δραστηριότητες που πρόσφεραν στους μικρούς μας μαθητές.



















