Κυκλοφοριακή Αγωγή: «Το ταξίδι της ασφάλειας αρχίζει από το νηπιαγωγείο»
Την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025, οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική έξοδο στο πλαίσιο του προγράμματος «Το ταξίδι της ασφάλειας αρχίζει από το νηπιαγωγείο», με στόχο την παρατήρηση σημάτων κυκλοφορίας και την εμπέδωση βασικών κανόνων οδικής ασφάλειας.
Κατά τη διάρκεια της βόλτας μας, τα παιδιά παρατήρησαν διάφορα σήματα κυκλοφορίας, φανάρια, διαβάσεις πεζών και συζήτησαν για τη σημασία τους στην καθημερινή μας ζωή. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες έμαθαν πώς πρέπει να κινούνται με ασφάλεια ως πεζοί, πότε διασχίζουμε τον δρόμο και γιατί είναι σημαντικό να ακολουθούμε τους κανόνες κυκλοφορίας.
Οι μικροί μαθητές συμμετείχαν με μεγάλο ενδιαφέρον, αναγνώρισαν γνωστά σήματα και συνεργάστηκαν με ενθουσιασμό, δείχνοντας πόσο σημαντική είναι η σωστή κυκλοφοριακή αγωγή από μικρή ηλικία.
Η εκπαιδευτική αυτή δράση βοήθησε τα παιδιά να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις για την ασφάλειά τους και να κατανοήσουν πως η υπεύθυνη συμπεριφορά στον δρόμο προστατεύει όλους μας. Ήταν μια όμορφη και χρήσιμη εμπειρία γεμάτη μάθηση και συμμετοχή!



