Καλό καλοκαίρι
Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και εμείς είμαστε πλέον έτοιμοι να αρμενίσουμε σε νέες και άγνωστες θάλασσες. Με τις αποσκευές μας γεμάτες γνώσεις, εμπειρίες, όμορφες αναμνήσεις , πολλά πολλά χαμόγελα και δυνατές φιλίες, ανοίγουμε τα πανιά μας για το επόμενο ταξίδι της ζωής μας.
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι! Ιδιαίτερα στα παιδιά που αποχαιρετούν το νηπιαγωγείο και ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο, ευχόμαστε καλή πρόοδο, πολλές επιτυχίες και ένα υπέροχο νέο ξεκίνημα με υγεία, χαρά, όμορφες εμπειρίες, γνώσεις και χαμόγελα.
Για τους ατομικούς φακέλους των νηπίων χρησιμοποιήσαμε οικολογικές σακούλες με μήνυμα για την προστασία των ζώων. Η επιλογή αυτή συνδέεται με δράσεις Ενεργού Πολίτη και με θεματικές που επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Δεν ξεχνάμε ότι άνθρωποι και ζώα μοιραζόμαστε τον ίδιο πλανήτη και ότι η αρμονική συνύπαρξη με όλα τα όντα αποτελεί βασική προϋπόθεση για ένα καλύτερο μέλλον. Μέσα από αυτή την ενέργεια επιδιώξαμε να ενισχύσουμε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών και να καλλιεργήσουμε αξίες όπως ο σεβασμός, η φροντίδα, η ενσυναίσθηση και η υπευθυνότητα απέναντι στα ζώα και το φυσικό περιβάλλον.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!

































