Καλό καλοκαίρι

20260603 114546

Η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της και εμείς είμαστε πλέον έτοιμοι να αρμενίσουμε σε νέες και άγνωστες θάλασσες. Με τις αποσκευές μας γεμάτες γνώσεις, εμπειρίες, όμορφες αναμνήσεις , πολλά πολλά χαμόγελα και δυνατές φιλίες, ανοίγουμε τα πανιά μας για το επόμενο ταξίδι της ζωής μας.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και χαρούμενο καλοκαίρι! Ιδιαίτερα στα παιδιά που αποχαιρετούν το νηπιαγωγείο και ανοίγουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο, ευχόμαστε καλή πρόοδο, πολλές επιτυχίες και ένα υπέροχο νέο ξεκίνημα με υγεία, χαρά, όμορφες εμπειρίες, γνώσεις και χαμόγελα.

Για τους ατομικούς φακέλους των νηπίων χρησιμοποιήσαμε οικολογικές σακούλες με μήνυμα για την προστασία των ζώων. Η επιλογή αυτή συνδέεται με δράσεις Ενεργού Πολίτη και με θεματικές που επεξεργαστήκαμε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Δεν ξεχνάμε ότι άνθρωποι και ζώα μοιραζόμαστε τον ίδιο πλανήτη και ότι η αρμονική συνύπαρξη με όλα τα όντα αποτελεί βασική προϋπόθεση για ένα καλύτερο μέλλον. Μέσα από αυτή την ενέργεια επιδιώξαμε να ενισχύσουμε την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των παιδιών και να καλλιεργήσουμε αξίες όπως ο σεβασμός, η φροντίδα, η ενσυναίσθηση και η υπευθυνότητα απέναντι στα ζώα και το φυσικό περιβάλλον.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

Outdoor Day

Με πολλή χαρά, ενθουσιασμό κ ανυπομονησία  την Πέμπτη 11 Ιουνίου  επισκεφθήκαμε το γειτονικό πάρκο, καθώς το σχολείο μας στερείται αύλειου χώρου. Εκεί, πραγματοποιήσαμε διάφορες δημιουργικές δραστηριότητες. Αρχικά, χωριστήκαμε σε ομάδες και η καθεμία ανέλαβε μια διαφορετική δράση.

  • Η ομάδα «Βανίλια» είχε να ψάξει και να βρει τρύπες και μυρμήγκια στο έδαφος,
  • Η ομάδα «Μήλο» να μετρήσει τα δέντρα που υπήρχαν έξω από την παιδική χαρά στο  κοντινό πάρκο,
  • Η ομάδα «Πορτοκάλι» να μετρήσει τα όργανα και τα παιχνίδια της παιδικής χαράς,
  • Η ομάδα «Φράουλα» να μετρήσει τα δέντρα  που υπήρχαν μέσα στο πάρκο και
  • Η ομάδα «Αχλάδι» να καταμετρήσει τα πουλιά που πετούσαν ή ήταν κρυμμένα στα  φυλλώματα των δέντρων.

Στη συνέχεια, παρουσιάσαμε τα αποτελέσματα των δραστηριοτήτων μας στις υπόλοιπες ομάδες. Έπειτα, παίξαμε  με το “Αλεξίπτωτο”,  τα “Αγαλματάκια”, κάναμε σαπουνόφουσκες και “κυνηγούσαμε” εκείνες που δημιουργούσαν οι κυρίες. Ακόμη, δοκιμάσαμε τις ικανότητές μας στη σκοποβολή με νεροπίστολα και στο τέλος, διασκεδάσαμε παίζοντας με τις μπάλες “τούνελ”. Φυσικά, δεν έλειψε και ο ελεύθερος χρόνος, κατά τον οποίο απολαύσαμε το παιχνίδι χρησιμοποιώντας τα όργανα της παιδικής χαράς και διασκεδάζοντας με τους φίλους /συμμαθητές μας.

Περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ!!!!

Καλοκαιρινή γιορτή

Με πολλή χαρά παρουσιάσαμε μια καλοκαιρινή και δροσερή γιορτή στους γονείς μας  με θέμα”Διακοπές στην Ελλάδα”

Καλό καλοκαίρι!!