Ο πρώτος μήνας της νέας σχολικής χρονιάς ήρθε και πέρασε σαν νεράκι. Οι πρώτες μέρες είναι πάντα σημαντικές για την γνωριμία των παιδιών, την ανάπτυξη της αυτονομίας αλλά και της αυτοεικόνας τους αλλά και την δημιουργία των πρώτων δεσμών ώστε σύντομα να επιτελεστεί και το τόσο σημαντικό και απαραίτητο δέσιμο της ομάδας.
Έγιναν πολλά παιχνίδια γνωριμίας και ψυχοκινητικές δραστηριότητες…
Διαβάσαμε βιβλία που μας βοήθησαν για πολλές δραστηριότητες και παιχνίδια ….

H “Tελεία”
Τέλειο βιβλίο για να μας εισάγει στο “σημείο” και τις “γραμμές”
Δουλέψαμε όμως και με το όνομά μας και το αρχικό μας….
Μιλήσαμε για τον “εαυτό” μας και φτιάξαμε το “lapbook του Super εαυτού” μας
Πήραμε μέρος στην 11η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού


…και πήραμε τα βραβεία συμμετοχής μας:
11η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Ακούσαμε το τραγούδι του Οκτώβρη και τον ζωγραφίσαμε…
https://www.youtube.com/watch?v=cbxzJwIjVAM
Μιλήσαμε για την “οικογένειά μας” και πολύ ιδιαίτερα για τον παππού και την γιαγιά που “είχαν την γιορτή τους”.
…Αφιερώσαμε πολύ αγάπη στους μικρούς μας φίλους , τα ζώα διαβάζοντας ιστορίες, μιλώντας για τα δικαιώματά τους, κάνοντας ατομικές αλλά και ομαδική αφίσα με ατομικά μηνύματα.
….ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…


































