10ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ κατά της Σχολικής Βίας στις 4,5 και 6 Μαρτίου 2025
Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εγγραφές Μαθητών/τριών στα Δημόσια Νηπιαγωγεία για το Σχολικό Έτος 2025-2026
- Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5μέχρι 24 Μαρτίου 2025.
- Οι αιτήσεις εγγραφών γίνονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:https://proti-eggrafi.services.gov.gr/”για τους μαθητές που φοιτούν για πρώτη φορά, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου.
- Η σχολική μας περιφέρεια περιλαμβάνει τις οδούς: Σκυλοσόφου (από Αριστοτέλους έως Αγράφων), Αγράφων (από σκυλοσόφου έως Γιαννιτσών), Γιαννιτσών (από Αγράφων έως Περιφερειακός Καρδίτσας), Περιφερειακός Καρδίτσας (από Γιαννιτσών έως Ηρακλέους), Ηρακλέους (από Περιφερειακό Καρδίτσας έως Οδ. Ανδρούτσου), Οδ, Ανδρούτσου (από Ηρακλέους έως Αριστοτέλους), Αριστοτέλους (από Οδ. Ανδρούτσου έως Σκυλοσόφου) και τις τοπικές κοινότητες Αγ.Παντελεήμονα.
- Η εγγραφή προνηπίου στο δεύτερο έτος γίνεται
αυτεπάγγελτα
- Για το σχολικό έτος 2025-2026, εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2020(νήπια) και το 2021(προνήπια).
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ
- To Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.).
- Βεβαίωση από παιδίατρο ή Βιβλιάριο Εμβολίων
- Βεβαίωση από ΚΕΣΥ, ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
- Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Επικοινωνία
Τηλέφωνο: 2441079740 (ώρες: 12:00μ.μ.-13:00 μ.μ.) Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: mail@33nip-kardits.kar.sch.gr
Η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου Κυριακή Βούνου
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΕΝΕΡΓΩ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ: Η ΧΕΛΩΝΑ ΚΑΡΕΤΑ – ΚΑΡΕΤΑ ΕΚΠΕΜΠΕΙ SOS
Πρότυπο Ανάπτυξης Δράσεων Ενίσχυσης της Ενεργού Πολιτειότητας
Αφόρμηση για την δράση μας ήταν το παραμύθι ”μια θάλασσα πλαστικά”
Αφού παρακολουθήσαμε το βίντεο , συζητήσαμε για τα σκουπίδια και τα πλαστικά στην θάλασσα και για τις επιπτώσεις που έχουν στα ζώα της θάλασσας με κίνδυνο την εξαφάνισή τους.
Αναρωτηθήκαμε ποια ζώα είναι αυτά που κινδυνεύουν;
Προβληματιστήκαμε για τους λόγους τους οποίους κινδυνεύουν και ποιος ευθύνεται γι’ αυτό;
Έπειτα είδαμε βίντεο για να γνωρίσουμε τα ζώα της θάλασσας που απειλούνται με εξαφάνιση.
Ζωγραφίσαμε τα ζώα της θάλασσας
Καθώς και τους λόγους τους οποίους μολύνεται η θάλασσα
Κατασκευή θαλάσσιας χελώνας
Ομαδική εργασία με υλικά θάλασσας και στεριάς, πως το ένα συμπληρώνει το άλλο με όχι πάντα θετικό τρόπο
Προβληματιστήκαμε αρκετά και αποφασίσαμε να βοηθήσουμε τα ζώα της θάλασσας, αναζητήσαμε λοιπόν στο διαδίκτυο οργανώσεις που βοηθάνε τa ζώα της θάλασσας και βρήκαμε τον γλάρο της Helmepa μας έκαναν εντύπωση οι αφίσες τους και αποφασίσαμε να φτιάξουμε κι εμείς τις δικές μας αφίσες με το σύνθημα μας.
ΑΣΚΗΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ
2ο ΕΡΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Στα πλαίσια του 2ου εργαστηρίου με θέμα: ” Μόλυνση των θαλασσών” και τίτλο : «Ο γλάρος της Helmepa εκπέμπει SOS» τα παιδιά έμαθαν να κατανοούν την αλληλεξάρτηση ανθρώπου- φύσης, τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει η ανθρώπινη δραστηριότητα( υπεραλίευση, μόλυνση, ρύπανση), τα απειλούμενα θαλάσσια είδη, αξίες , στάσεις και συμπεριφορές φιλικές προς το περιβάλλον κ.α. έπαιξαν και διασκέδασαν.
Στην αρχή εμφανίζεται στην τάξη ένα πλαστικό μπουκάλι που μέσα έχει ένα χαρτί, που λέμε ότι το βρήκαμε στη θάλασσα, όταν πήγαμε μία βόλτα. Συζητάμε με τα παιδιά για το τι μπορεί να γράφει αυτό το χαρτί και ποιος μας το στέλνει. Στη συνέχεια, το ανοίγουμε και το διαβάζουμε στην τάξη. Με βάση αυτό που γράφει, αποφασίζουμε να γίνουμε περιβαλλοντολόγοι και να προστατεύσουμε τις θάλασσες. Κάθε φορά θα πρέπει να εκπληρώσουμε μία αποστολή με βάση το γράμμα που θα μας έρχεται. Συζητάμε με τα παιδιά και φτιάχνουμε ένα ιστόγραμμα για το τι γνωρίζουν για τη μόλυνση των θαλασσών και τι θέλουν μα μάθουν.
Έτσι ακολουθούν δραστηριότητες 7 ενοτήτων. Ένα καινούριο γράμμα με αποστολή έρχεται στην τάξη μας. Το διαβάζουμε, τα νήπια γίνονται μυστικοί πράκτορες και καλούνται κάθε φορά να ακολουθήσουν την αποστολή που τους ζητείται . Παιχνίδια, βίντεο, πειράματα, παραμύθια, τραγούδια, ατομικές και ομαδικές εργασίες είναι κάποιες από τις παρακάτω δραστηριότητες με τις οποίες ασχολήθηκαν τα παιδιά μέσα από τις αποστολές.
Παιχνίδι ”Η θάλασσα”
Ζωγραφική:” Ο βυθός”
Ανασύνθεση παζλ: μόλυνση θαλασσών
Θάλασσα με σκουπίδια
Ομαδική εργασία : καθαρή και βρώμικη θάλασσα
Κατασκευή χελώνας Καρέτα-καρέτα
Ζωγραφική: αίτια μόλυνσης θαλασσών
Πείραμα: διαλυτότητα σκουπιδιών στο νερό
Παιχνίδι :Ψάξε, βρες τα γράμματα και φτιάξε την λέξη” σκουπίδια”
Ζωγραφική : Ζώα της θάλασσας που απειλούνται με εξαφάνιση
Εργασία :Κόβω και κολλάω τα σκουπίδια στο σωστό κάδο ανακύκλωσης
Αφίσα με συνθήματα για καθαρή θάλασσα
Δημιουργία μάσκας : τα ψαράκια
Κατασκευή και απονομή σημάτων μυστικών πρακτόρων
Οδηγίες για κατασκευή πάνινης τσάντας στο σπίτι
Τέλος φύλλο αξιολόγησης
ΚΟΠΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΗΣ ΠΙΤΑΣ
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ”ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ”
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στο νηπιαγωγείο μας το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ”ΧΟΠΑ ΗΡΩΕΣ”
που ενθουσίασε τους μικρούς μας μαθητές. Έπαιξαν, τραγούδησαν, ζωγράφησαν, είδαν διασκεδαστικά βίντεο, μιμήθηκαν τους ήρωες , έγιναν τα ίδια ήρωες και τέλος έμαθαν τον μαγικό αριθμό 112 των ”ΧΟΠΑ ΗΡΩΩΝ” που μπορεί να σώσει τη ζωή κάποιου που έχει πάθει εγκεφαλικό.
Ενδεικτικές δραστηριότητες