Την Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε δύο ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Πάτρα, συνδυάζοντας τη σύγχρονη τεχνολογία με την ιστορική γνώση.
Αρχικά, επισκέφθηκαν το Stem-Education Πάτρας, όπου συμμετείχαν σε πρόγραμμα STEM Ρομποτικής. Μέσα από βιωματικές και διαδραστικές δραστηριότητες, γνώρισαν βασικές έννοιες της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών. Οι μαθητές εργάστηκαν ομαδικά, κατασκεύασαν και προγραμμάτισαν απλά ρομποτικά μοντέλα, αναπτύσσοντας δεξιότητες όπως η συνεργασία, η επίλυση προβλημάτων και η κριτική σκέψη.
Στη συνέχεια, ακολούθησε επίσκεψη στο Μουσείο Τύπου της Ε.Σ.Η.Ε.Π.Η.Ν., όπου τα παιδιά γνώρισαν την ιστορία του Τύπου και της Δημοσιογραφίας στην πόλη μας. Μέσα από εκθέματα και αρχειακό υλικό, ενημερώθηκαν για τον ρόλο της ενημέρωσης, τη σημασία της ελευθερίας του Τύπου και σημαντικά ιστορικά γεγονότα της περιοχής μας.
Οι επισκέψεις αυτές αποτέλεσαν μια ολοκληρωμένη εμπειρία μάθησης, συνδέοντας την εκπαίδευση με την καινοτομία, την ιστορία και τη δημοκρατία.
Με αφορμή την ενότητα της Μουσικής στο μάθημα της Γλώσσας, οι μαθητές της Ε΄τάξης συμμείχαν σε μια ξεχωριστή και δημιουργική δράση με επίκεντρο το τραγούδι «Τα μικρά παιδιά» της Αρλέτας. Αφού μελέτησαν τους στίχους, συζήτησαν τα μηνύματα και τα συναισθήματα που αυτοί εκφράζουν, άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη και τα απέδωσαν μέσα από ζωγραφιές.
Κάθε παιδί δημιούργησε ένα έργο εμπνευσμένο από το τραγούδι, αποτυπώνοντας την παιδική αθωότητα, την ελπίδα, τη χαρά αλλά και τα όνειρα για έναν καλύτερο κόσμο. Στη συνέχεια, οι ζωγραφιές συγκεντρώθηκαν και μετατράπηκαν σε ένα ενιαίο βίντεο, το οποίο συνοδεύεται από τη μουσική του τραγουδιού.
Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube, δίνοντας στους μαθητές τη χαρά να μοιραστούν τη δουλειά τους με την ευρύτερη σχολική κοινότητα και όχι μόνο. Σας προσκαλούμε να παρακολουθήσετε το βίντεο στο YouTube, να το στηρίξετε με ένα like και να μοιραστείτε τη δημιουργική προσπάθεια των παιδιών, ώστε το μήνυμά τους να φτάσει σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους.
Την Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄1 τάξης του σχολείου μας βρέθηκαν στον «αέρα» του ραδιοφωνικού σταθμού του Πανεπιστημίου Πατρών, UP FM. Τα παιδιά συμμετείχαν στην εκπομπή «Παραμύθια χωρίς σύνορα», η οποία μεταδίδεται την πρώτη Κυριακή κάθε μήνα, παρουσιάζοντας ένα συγκινητικό αφιέρωμα με θέμα την ειρήνη.
Με τη συνοδεία των γονέων τους και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους Αγγελικής Στούμπανου, Έλενας Αλεξανδράκη και Αθηνάς Παντελή, οι μαθητές έζησαν μια μοναδική εμπειρία δημιουργικής έκφρασης. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής, διάβασαν λογοτεχνικά αποσπάσματα και ποιήματα, στέλνοντας ηχηρά μηνύματα αγάπης, φιλίας και σεβασμού. Παράλληλα, τραγούδησαν τραγούδια με ειρηνικό περιεχόμενο, γεμίζοντας το στούντιο με χαρά και αισιοδοξία.
Η συμμετοχή των μαθητών ήταν ενθουσιώδης και ουσιαστική, ενώ η εμπειρία τούς βοήθησε να εκφραστούν δημιουργικά και να κατανοήσουν τη σημασία της ειρηνικής συνύπαρξης. Η εκδήλωση άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και ανέδειξε τη δύναμη της παιδικής φωνής όταν μιλά για την ειρήνη.
Με ευχαριστήρια επιστολή προς το σχολείο μας, το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου Γονιών Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «ΦΛΟΓΑ» (Παράρτημα Ν. Αχαΐας) εκφράζει την ειλικρινή του ευγνωμοσύνη για τη χρηματική προσφορά των 720 ευρώ, την οποία συγκεντρώσαμε ως σχολείο. Το ποσό προήλθε από την αγορά τετραδίων του Συλλόγου που πραγματοποιήσαμε.
Στην επιστολή του, ο Σύλλογος ευχαριστεί θερμά τους μαθητές, τις οικογένειές τους και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας, επισημαίνοντας ότι η στήριξή μας ενισχύει το σπουδαίο έργο και τις δράσεις του και συμβάλλει ουσιαστικά στην επίτευξη των στόχων του. Η επιστολή κλείνει με τη φράση:
«Και μην ξεχνάτε ποτέ ότι η Αγάπη δίνει Ζωή».
Με μικρές πράξεις αγάπης μαθαίνουμε όλοι μαζί τι σημαίνει αλληλεγγύη και προσφορά, στηρίζοντας δράσεις και πρωτοβουλίες με θετικό αντίκτυπο τόσο στην εκπαίδευση όσο και στην κοινωνί
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 23 Δεκεμβρίου 2025, με μεγάλη χαρά και ζεστασιά, χαρίζοντας σε μικρούς και μεγάλους μοναδικές στιγμές συγκίνησης και εορταστικής διάθεσης. Πρωταγωνιστές της εκδήλωσης ήταν οι μικροί μαθητές της Α΄ τάξης, ενώ ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η συμμετοχή μαθητριών της ΣΤ΄ τάξης, που με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο συνέβαλαν στην επιτυχία της γιορτής.
Το πρόγραμμα περιλάμβανε αγαπημένα χριστουγεννιάτικα τραγούδια, δημιουργώντας ένα ζεστό κλίμα χαράς και προσμονής. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν τα δύο θεατρικά σκετς, «Όνειρο στο χιόνι» και «Πειράζει», τα οποία παρουσιάστηκαν με φαντασία, χιούμορ και ζωντάνια, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού.
Ξεχωριστή στιγμή της γιορτής αποτέλεσε το μουσικοκινητικό τραγούδι «Ξανά στην αρχή», όπου οι μαθητές συνδύασαν αρμονικά την κίνηση με τον ρυθμό, εντυπωσιάζοντας όλους τους παρευρισκόμενους.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε μέσα σε χαμόγελα και ζεστό χειροκρότημα, μεταφέροντας σε όλους το διαχρονικό μήνυμα των Χριστουγέννων: αγάπη, συνεργασία και ελπίδα.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες και των δύο τμημάτων της Πέμπτης τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν φέτος με ιδιαίτερη χαρά σε μια ξεχωριστή και πρωτότυπη χριστουγεννιάτικη δράση. Μέσα σε ένα ευχάριστο και γιορτινό κλίμα συνεργασίας, στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών, ετοίμασαν χριστουγεννιάτικες κάρτες για τα παιδιά της Πέμπτης τάξης του 45ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών. Παράλληλα, περίμεναν με ανυπομονησία να παραλάβουν τις δικές τους κάρτες από τους μαθητές του άλλου σχολείου.
Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος τόσο κατά την παράδοση των καρτών όσο και τη στιγμή της παραλαβής τους, γεμίζοντας τα παιδιά χαμόγελα και γιορτινή διάθεση. Με αφορμή τη δράση αυτή, πολλοί μαθητές εξέφρασαν την επιθυμία να συμμετάσχουν και στο μέλλον σε παρόμοιες δραστηριότητες ανταλλαγής και συνεργασίας με άλλα σχολεία.
Λίγο πριν τις διακοπές, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας επισκέφθηκαν τον Ιερό Ναό της ενορίας μας για τον καθιερωμένο χριστουγεννιάτικο εκκλησιασμό.
Μέσα σε κλίμα κατάνυξης, παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία και πολλοί μαθητές συμμετείχαν στο μυστήριο της Θείας Κοινωνίας, λαμβάνοντας ευλογία για τις άγιες ημέρες. Ο ιερέας μίλησε στα παιδιά για τη σημασία της αλληλεγγύης, υπενθυμίζοντας πως το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων βρίσκεται στην αγάπη προς τον συνάνθρωπο.
Ήταν μια πολύτιμη στιγμή ηρεμίας και ενότητας που μας γέμισε φως και αισιοδοξία για το νέο έτος.
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.