Τη Δευτέρα 15/6/2026 μετά την παράδοση των τίτλων προόδου
και της βαθμολογίας στους μαθητές του σχολείου, έγινε με μεγάλη
συγκίνηση και χαρά η αποφοίτηση της ΣΤ΄ τάξης στην αίθουσα εκδηλώσεων.
Οι μαθητές παρουσίασαν μοντέρνα χορευτικά που προετοίμασαν οι ίδιοι,
χόρεψαν «Ο πιο καλός ο μαθητής» και τραγούδησαν για τη φιλία
παρουσιάζοντας το τραγούδι και στη νοηματική γλώσσα.
Στη συνέχεια ο Σύλλογος Γονέων ετοίμασε μια όμορφη γιορτή
για την αποφοίτηση των μαθητών με συγκινητικές ευχές για το μέλλον,
αναμνηστικά λευκώματα και δροσερά αναψυκτικά! Τους ευχαριστούμε
πολύ και ευχόμαστε στους μαθητές:
Καλή πρόοδο και Καλή αρχή στο νέο ταξίδι της γνώσης
με πολλά όνειρα και αισιοδοξία!!!
Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων
και το υπόλοιπο προσωπικό του Σχολείου
σας εύχονται:
Καλό καλοκαίρι με υγεία, ξεγνοιασιά
και όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας ! ! !
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη !






















