ΑΓΑΠΗ-ΦΙΛΙΑ ΤΜΗΜΑ 2

  • Επεξεργασία βιβλίου: Δώσε την Αγάπη όπως δίνεις ένα μήλο

b582c160 67e0 432f 865a 0bdf0b0f1f4cΟ Μάνος έχει θυμώσει πάρα πολύ με τη δασκάλα του. Ακούς εκεί να πάρει από το θρανίο το φιλαράκι του, το Στάθη, και να βάλει δίπλα του ένα άγνωστο, ξανθό Πολωνεζάκι; Ο θυμός δεν του φεύγει με τίποτα, ως την ημέρα που έρχεται στην τάξη του ένας… Άγιος. Είναι ο άγιος της φιλίας και βαστά ένα μήλο στο χέρι. Τι το θέλει το μήλο; Τι θα γίνει παρακάτω; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)

  • Αφού διαβάσαμε την ιστορία ψάξαμε και βρήκαμε στον χάρτη τις Ευρώπης τις χώρες των συμμαθητών του Μάνου και του Στάθη καθώς και τη χώρα καταγωγής του δικού μας συμμαθητή( Ουκρανία) και φυσικά τη δική μας χώρα την Ελλάδα.417dfeb360ba76e14bee2e7f1d63d51fΣτη συνέχεια παίξαμε  ένα παιχνίδι με το μήλο για να δείξουμε την αγάπη μας στους συμμαθητές μας( στο τέλος το κόψαμε σε τόσα κομμάτια όσα ήταν και τα παιδιά και το απολαύσαμε.)IMG 20221005 143824IMG 20221005 143917 1 IMG 20221005 143841Το νόημα του βιβλίου ενθουσίασε τόσο πολύ τα παιδιά που σχεδόν κάθε μέρα φέρνουν ένα μήλο από το σπίτι τους για να το μοιραστούν με τους φίλους τους.

 

 

 

  • Επεξεργασία του βιβλίου: Το δέντρο που έδινεmaxresdefault«Μια φορά κι έναν καιρό ήταν μια μηλιά. . . κι αγαπούσε ένα αγοράκι». Έτσι αρχίζει το όμορφο παραμύθι που το διάβασμά του αφήνει τη γεύση μιας αξέχαστης ευαισθησίας. Κάθε μέρα το αγόρι πήγαινε στη μηλιά κι έτρωγε τα μήλα της, έκανε κούνια απ’ τα κλαδιά της, σκαρφάλωνε στον κορμό της. . . κι η μηλιά ήταν ευτυχισμένη. Μα όσο το αγόρι μεγάλωνε, τόσο περισσότερα ζητούσε απ’ το δέντρο και το δέντρο έδινε, έδινε, έδινε αδιάκοπα. Γραμμένο κι εικονογραφημένο απ’ τον προικισμένο και πολυσύνθετο Σελ Σιλβερστάιν, αυτό το τρυφερό και παραβολικό παραμύθι καταφέρνει να συγκινήσει αναγνώστες κάθε ηλικίας. Είναι μια συναισθηματική ερμηνεία του χαρίσματος που έχουν εκείνοι που ξέρουν να δίνουν κι εκείνοι που ξέρουν να ανταποδίδουν με αγάπη. (ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΟΠΙΣΘΟΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ)

Η συζήτηση μετά το βιβλίο μας δημιούργησε πολλά συναισθήματα.

Τι ζητούσε το αγόρι από τι μηλιά; Τι του έδινε η μηλιά και γιατί; Πιά ήταν τα συναισθήματα της μηλιάς για το αγόρι; ήταν σωστό αυτό που έκανε το αγόρι; Τι έμεινε τελικά στη μηλιά;

Παρακολουθήσαμε και τα παρακάτω βιντεάκια:

 

http://https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU&t=99s

 

Ακολουθούν μερικές από τις  δραστηριότητες που κάναμε πάνω στο βιβλίο:

  1. Κάναμε σειροθέτηση με τις εικόνες που δείχνουν τις ηλικίες του αγοριού και μετά τις κολλήσαμε με τη σωστή σειρά( την ιδέα μας την έδωσε το Πυθαγόρειο Νηπιαγωγείο)IMG 20221010 144312 IMG 20221010 144653 1 IMG 20221010 144524 1 IMG 20221010 144335IMG 20221010 145257 1 IMG 20221010 145251 1 IMG 20221010 145245
  2. Φτιάξαμε τη δική μας μηλιά μέσα στην τάξηIMG 20221011 160231 IMG 20221011 160219 1IMG 20221011 144221 IMG 20221011 144232 1 IMG 20221011 1442253.Φτιάξαμε τη δική μας αφίσα βασισμένη στην ιστορία του βιβλίου στην οποία ζωγραφίσαμε τις εικόνες και στη συνέχεια καταγράψαμε τι ήταν αυτό που ζητούσε το αγόρι και τι ήταν τελικά αυτό που του έδινε η μηλιά.IMG 20221012 143628 1IMG 20221012 150225IMG 20221017 120939 1IMG 20221013 142040 1 IMG 20221013 142043 1 IMG 20221013 142343 1 IMG 20221013 142355 1 1 IMG 20221013 142402 1 1 IMG 20221013 142557 1 1 IMG 20221013 142600 1 IMG 20221017 120936