ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ- ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΤΜΗΜΑ 2

Από την αποδοχή του εαυτού στο ΣΕΒΑΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ!!!
Με αφορμή το παραμύθι ” Έλμερ”, του Ντέιβιντ Μακ Κι από εκδόσεις Πατάκη, το πολύχρωμο ελεφαντάκι που ήθελε να αλλάξει γιατί δεν έμοιαζε με τους υπόλοιπους ελέφαντες,
2022ee5a 695d 45f2 b3ea 0e1238e68bbcσυζητήσαμε για την αποδοχή του εαυτού μας και την ομορφιά της διαφορετικότητας.
Έπειτα, παίξαμε παιχνίδια οπτικής αντίληψης
311888452 620577872793400 7869497178007110098 n 311941054 620577912793396 1262073407183298945 n 311944448 620577979460056 3786176474381163274 nκαι επειδή μας άρεσαν πολύ, αποφασίσαμε να τα παίξουμε και ομαδικά. Φυσικά είχε μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και στόχος ήταν, εκτός του να φτιάξουν σωστά έναν τεράστιο Έλμερ με τη σωστή σειρά χρωμάτων, όπως έδειχνε η εικόνα της κάθε ομάδας, κυρίως να βρουν τρόπο να συνεργαστούν για να το επιτύχουν.
(Δυσκόλεψε λίγο στην αρχή τα παιδιά, αλλά μετά βρήκαν τρόπο συνεργασίας.)311927786 620578069460047 3256182572011213061 n 311930600 620578216126699 6604038688418784755 n 311968378 620578149460039 2655058598076810922 n 311974805 620578019460052 5344136360463771899 n
Στη συνέχεια ακολούθησαν αριθμητικά παιχνίδια. Κάθε παιδάκι έπρεπε να βάλει στην προβοσκίδα του ελέφαντα τόσους κρίκους όσους έδειχνε ο αριθμός που είχε στο σώμα του.311794063 620578422793345 3071861954089124878 n 311880361 620578476126673 7436674913951634426 n 311900631 620578299460024 2323274357675778704 n 311924647 620578342793353 4626745791351227197 n 311986688 620578372793350 5144379533814501314 n
Αφού συμπληρώσαμε όλα τα ελεφαντάκια τα βάλαμε σε κάθετη σειρά για να αντιληφθούν οπτικά ότι κάθε φορά που ανεβαίνουμε αριθμό, μεγαλώνει και η προβοσκίδα.311946373 620578502793337 2113950076996838317 n
???? Αναγνώριση αριθμητικών ψηφίων
???? Αντιστοίχιση αριθμητικών ψηφίων – ποσότητας
???? Απαρίθμηση
Μετά εμφανίσαμε τα χρώματα που κρύβει ο Έλμερ, χρησιμοποιώντας την τεχνική φυσήματος με καλαμάκι.305970563 620578542793333 2716405128211754881 n 309434809 620578719459982 2987625507563083071 n 311895241 620578586126662 436735775444865813 n 311897988 620578672793320 552729530903949509 n 311904914 620578619459992 282045988316006241 n 311989133 620578792793308 7998097899491305771 n
Ενώ για το τέλος, μεταφέραμε σε ανθρώπινη πλέον μορφή την ομορφιά της διαφορετικότητας, σχεδιάζοντας τα περιγράμματα του σώματος κάποιων παιδιών, τα οποία έβαψαν μονόχρωμα εκτός από μία φιγούρα που την έκαναν πολύχρωμη!!!!311887583 620577486126772 2511045160384351875 n
Στη συνέχεια επεξεργαστήκαμε ακόμα ένα  βιβλίο, που πιάνει ακριβώς το θέμα της διαφορετικότητας.
“Δεν είμαι απλώς μια μουτζούρα”
Μίλα για μια χρωματιστή μουτζούρα που συναντά το σχέδιο ενός λευκού σπιτιού και του ζητά να παίξουν. Το σπίτι τη διώχνει γιατί είναι διαφορετική από οτιδήποτε έχει δει (έχει λαμπερό χρώμα και οι γραμμές της δεν είναι ισιες). Έπειτα συναντά το σχέδιο ενός ήλιου, που επίσης τη διώχνει και την κοροϊδεύει λέγοντας της ότι μοιάζει με σφουγγαρίστρα. Στο τέλος βέβαια το μετανιώνουν και αποφασίζουν να της δώσουν μια ευκαιρία, την οποία δε μετάνιωσαν ΚΑΘΟΛΟΥ!!!
Πρόκειται για σύντομο και απλό κείμενο αλλά τόσο στοχευμένο και κατανοητό από τα παιδιά.οθόνης 10
Μετά την αφήγηση, ρωτήσαμε τα παιδιά αν τους έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο, δηλαδή εάν έχουν βρεθεί κάποια στιγμή στη θέση της μουτζούρας (κάποιος να τα έχει κοροϊδέψει για κάτι). Ευτυχώς, τρία μόνο παιδάκια ανέφεραν αντίστοιχη εμπειρία. Η συζήτηση επεκτάθηκε στο αν έχουν συμπεριφερθεί τα ίδια με τη συμπεριφορά που είχαν τα σχέδια προς τη μουτζούρα αλλά και πώς θα αντιδρούσαν εάν έβλεπαν να συμβαίνει ένα τέτοιο γεγονός σε άλλο παιδάκι.
Και ακριβώς σε αυτό το σημείο μας έκαναν πολύ ΠΕΡΗΦΑΝΕΣ, λέγοντας ότι θα παρέμβουν για να πουν ότι δεν είναι σωστό αυτό που κάνουν και αν δεν τα ακούσουν θα το πουν σε κάποιον μεγάλο.
Εννοείται ότι θέλησαν να κάνουν τις δικές τους μουτζούρες και βγήκαν υπέροχες!!!305802231 620578842793303 460545842787247009 n 309435552 620579016126619 2121341957102646919 n 311885050 620578879459966 3243204365505693444 n

Τα παιδιά αφού είδαν την κουκλοθεατρική παράσταση με τίτλο: ΑΧ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΓΑΤΑ20200219112935 ach giati na eimai gata

(Η ιστορία της Γάτας που ανικανοποίητη καθώς είναι παραπονιέται, γκρινιάζει κι αναζητά μια καλύτερη ταυτότητα είναι μια διαδρομή μέσα από στιχάκια που συντροφεύει τα παιδιά στη διαδικασία αποδοχής του εαυτού τους με πολύ διασκεδαστικό τρόπο), πήραν τις κούκλες, μπήκαν οι ίδιοι πίσω από το αυτοσχέδιο κουκλοθέατρο και έπαιξαν με το δικό τους τρόπο.

IMG 20220930 144815 IMG 20220930 145237

IMG 20220930 145241 1

ΠΑΡΑΜΥΘΙ:

ΟΛΟΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΑΤΑ (Αυτή είναι µια γάτα.
Μια γάτα που περπατάει κάπου στον κόσµο µε τα µουστάκια, τ’ αυτιά και τα πατουσάκια της…

Ένα βιβλίο που οξύνει την παρατηρητικότητα, την περιέργεια και τη φαντασία καθώς µας παρασύρει σ΄ έναν κόσµο όπου η ίδια γάτα µπορεί να έχει πολλές διαφορετικές όψεις, ανάλογα µε το ποιος και από πού τη βλέπει.)9789601615998 1500x800Πως βλέπουν την ίδια γάτα τα δικά μας μάτια;

IMG 20221007 150119

Ζωγραφική με λαδοπαστέλ( περίγραμμα) και νερομπογιές

IMG 20221007 150050 IMG 20221007 150055 IMG 20221007 150102 IMG 20221010 132308 IMG 20221010 132313 1 IMG 20221010 132324 1 IMG 20221010 132329 1