Ποιος είμαι; Τι μου αρέσει; Τι αγαπώ; Όλη την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με τη μοναδικότητα του καθενός μας.
Αφορμή στάθηκε το υπέροχο βιβλίο
“Το κουτί της Νέλλης”, της Ελισάβετ Αρκολάκη.
Το βρήκαμε εξαιρετική ιδέα και το κάναμε και εμείς!!!
Ζητήσαμε λοιπόν από τους γονείς να βρουν ένα κουτί (κουτί παπουτσιών, κουτί αποθήκευσης κ.α) και να αφήσουν τα παιδιά ελεύθερα να επιλέξουν αυτό που θέλουν να βάλουν μέσα. Αυτό που αγαπούν πολύ και θέλουν να το δείξουν στην τάξη και να μιλήσουν σχετικά.
Προκειμένου να αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερο νόημα η διαδικασία, εμπλέξαμε και τους γονείς. Τους παρακαλέσαμε να αφιερώσουν λίγο χρόνο και να διακοσμήσουν μαζί με τα παιδιά τους το κουτί. Έτσι, θα λάμβαναν το μήνυμα ότι κάτι που θεωρούν τα ίδια σημαντικό, είναι και για τους γονείς τους, για αυτό και το στολίζουν μαζί.
Η τάξη μας λοιπόν, γέμισε υπέροχα κουτιά, που τα παιδιά ανυπομονούσαν να παρουσιάσουν σε όλους μας.
Στη συνέχεια, αφού μιλούσαμε για την μοναδικότητα του εαυτού μας, δε γινόταν να μη φτιάξουμε και τα μοναδικά πορτρέτα μας!!!
Το αποτέλεσμα μας ενθουσίασε!!!

Παίζοντας με το όνομα μου!!!Αφού παίξαμε αρκετά παιχνίδια γνωριμίας και μάθαμε τα ονόματα των συμμαθητών μας, ήρθε η ώρα να μάθουμε να αναγνωρίζουμε και να γράφουμε το δικό μας όνομα.Ξεκινήσαμε με τη σύνθεση του αρχικού μας γράμματος.Δείξαμε στα παιδιά το χαρτί και τους ζητήσαμε να βρούν το γράμμα που αρχίζει το όνομα τους.Τα παιδιά κοίταξαν με απορία, και είπαν “πώς κυρία, αφού είναι μόνο μια κόκκινη μουτζούρα”.Είναι μια κόκκινη μουτζούρα, αλλά όχι για όποιον έχει το μαγικό φακό των ντετέκτιβ γραμμάτων!!!Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν.Στη συνέχεια παίξαμε ένα πολύ ωραίο παιχνίδι.Πάνω σε μια μεγάλη ομπρέλα κρεμάσαμε τα αρχικά γράμματα των παιδιών.Τους ζητήσαμε να σταθούν όρθια και κυκλικά γύρω από την κυρία, κρατώντας λίγη απόσταση για την αποφυγή ατυχήματος και λέγοντας το παρακάτω τραγουδάκι:Την ομπρέλα μου κρατώΚαι γυρνώ και τραγουδώΓράμματα έχω πολλάΑρχικά ονόματαΤο παιδί που θα ‘κουστείΤ’ αρχικό του αναζητείΚι αν το βρει κι αν το βρειΤο φοράει στη στιγμή!!!Μετά αποφασίσαμε να φτιάξουμε και να διακοσμήσουμε το σχολείο μας με το δέντρο των γραμμάτων μας!!! (να δουλέψουμε και τη λεπτή κινητικότητα).Φέτος, φτιάξαμε ονοματοσκυλάκια!!!Φυσικά φτιάξαμε και τις γραμματοσαλάτες μας. Στόχος ήταν να βρούν τα γράμματα μέσα στο φακελάκι ,να τα βάλουν στη σειρά και να σχηματίσουν το όνομα τους μέσα στο πιάτο που είχαν μπροστά τους!