2η Θεματική Ενότητα

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ – ΕΥ ΖΗΝ

«Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής»

Βασικός σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων. Πιο συγκεκριμένα, το παρόν πρόγραμμα αποσκοπεί στην προαγωγή της διατροφικής αξίας των προϊόντων που καταναλώνουμε (εποχιακά φρούτα και λαχανικά, τυποποιημένα προϊόντα κλπ.) καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την υιοθέτηση ενός νέου διατροφικού προφίλ. Το πρόγραμμα χαρακτηρίζεται από την καθοδηγούμενη-συνεργατική και ανακαλυπτική μάθηση, μέσω της οποίας προωθούνται κυρίως οι ψηφιακές δεξιότητες αλλά και οι δεξιότητες μάθησης (4Cs)- η επικοινωνία, η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

  • Παρουσίασα στα παιδιά τον Ρούλη τον Τροφούλη (γαντόκουκλα μανιτάρι), ο οποίος μέσα από διάφορες δραστηριότητες προσπάθησε να βοηθήσει τα παιδιά να συνειδητοποιήσουν τη σημαντικότητα της διατροφής στη συνολικής μας υγεία, της επιλογής τροφίμων με υψηλή διατροφική αξία, την αποφυγή τροφίμων με χαμηλή διατροφική αξία, τη συμμετοχή σε προγράμματα άσκησης και φυσικής δραστηριότητας.
  • Ξεχωρίσαμε τις υγιεινές και τις ανθυγιεινές τροφές.( Ρούλης ο Υγιεινούλης και Ρούλης ο Ανθυγιεινούλης)
  • Μιλήσαμε για την Πυραμίδα της Μεσογειακής διατροφής και την μεγάλη σημασία των πέντε ημερήσιων γευμάτων. Μάθαμε την σημασία του: «Παν μέτρον άριστον» των αρχαίων προγόνων μας.
  • Μιλήσαμε για την αναγκαιότητα της άθλησης στην ζωή μας καθώς και την σπουδαιότητα της πρόσληψης νερού για τον οργανισμό μας.
  • Σχεδιάσαμε «Το ταξίδι της τροφής» (πεπτικό σύστημα) πρώτα με πλαστελίνη στην ολομέλεια της τάξης και έπειτα σε φύλλο εργασίας. Παρακολουθήσαμε στο youtubeσχετικό βίντεο.
  • Μιλήσαμε για την προέλευση (ζωική – φυτική – επεξεργασμένη) των τροφών. Ταυτίσαμε κάρτες τροφών με την προέλευσή τους, π.χ. αυγό με κότα, γάλα με αγελάδα, μαλλί με πρόβατο, κλπ.
  • Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια με νηστίσιμα και αρτήσιμα φαγητά, με υγιεινά και ανθυγιεινά.
  • Ενημερωθήκαμε με σχετικά βίντεο για την υγιεινή των δοντιών μας και την σημασία της ελάττωσης της ζάχαρης, του αλατιού και των διάφορων λιπών από την διατροφή μας.
  • Τέλος, μετά από ότι μάθαμε και γνωρίσαμε, ζωγράφισε, ο καθένας το αγαπημένο του φαγητό.

288218637 468649308260979 8883013108344609509 n

287666944 442141404121833 2056065845709425341 n 287262679 431954705134032 8499283699593850110 n  

287322615 5351696174893078 6710759875700784002 n

287482374 739024297294432 3549318720527911877 n 287522425 563255798796647 4732331026850449908 n 287847418 592743835918656 7132424140901976870 n
287523398 1472044923231305 6392108237057265885 n Αντιγραφή 287523398 1472044923231305 6392108237057265885 n 287579461 423579233009962 5775337797822017539 n

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *