Το νηπιαγωγείο μας γιόρτασε τον ερχομό του καλοκαιριού και το τέλος της σχολικής χρονιάς με την καλοκαιρινή γιορτή του που παρουσίασε καλοκαιρινές εικόνες. Τα παιδιά τραγούδησαν , χόρεψαν , διασκέδασαν κι ευχήθηκαν ¨Καλό καλοκαίρι¨!
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΖΕΥΓΟΛΑΤΕΙΟΥ | Κατηγορία Γενικά | , στις 23-06-2026
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.





