Άρθρα κατηγορίας Χωρίς κατηγορία
Δράσεις ομαλής μετάβασης στο δημοτικό σχολείο!
Στο πλαίσιο του αποχαιρετισμού των παιδιών μας που θα πάνε στο δημοτικό, αλλά και της ομαλής μετάβασής τους σε αυτό, αποφασίσαμε να συζητήσουμε και να παίξουμε, αλλά και να επισκεφθούμε το δημοτικό σχολείο που βρίσκεται δίπλα μας!
Στην αρχή, η κοινωνική λειτουργός του σχολείου μας, κ. Σέβη Τσουκλίδη, μας σύστησε δύο φίλους, τον Τσαμπίκο και τη Μαρία, που μας εξέφρασαν τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, αλλά και τις προσδοκίες τους για το δημοτικό!
Στη συνέχεια, ανοίξαμε την τσάντα του δημοτικού και είδαμε τι χρειάζεται να έχει μαζί του κάθε μαθητής και κάθε μαθήτρια! Τα παιδιά ξετρελάθηκαν με το πλήθος και τα χρώματα των τετραδίων, ξεφύλλισαν τα βιβλία της Α’ δημοτικού και αναγνώρισαν γράμματα και αριθμούς!
Στο τέλος, τα παιδιά πήραν τις κούκλες στα χέρια τους και εξέφρασαν τις δικές τους ιδέες και συναισθήματα!
Επειδή οι απορίες μας ήταν πολλές και… σίγουρα… άλλο να το συζητάμε και άλλο να το ζούμε, αποφασίσαμε να επισκεφθούμε το γειτονικό μας δημοτικό, που είναι το 2ο Δημοτικό Ζεφυρίου!
Οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό του σχολείου μας υποδέχτηκαν με πολλή χαρά την Παρασκευή 2 Ιουνίου 2023!!!
Μας φιλοξένησαν στην αίθουσα της Α’ Δημοτικού, παρέα με τους μαθητές και τις μαθήτριές της!
Ακούσαμε, τραγουδήσαμε και χορέψαμε τραγούδια στα αγγλικά και στα ελληνικά!
Μετά τους τραγουδήσαμε και εμείς τραγούδια καλοκαιρινά!
Μας έδωσαν δωράκια καλοκαιρινά που είχαν ετοιμάσει για το κάθε παιδί!
Είχαμε και εμείς ετοιμάσει μία ευχαριστήρια και ευχετήρια κάρτα για ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ και ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ, που μέσα είχε ζωγραφιές από όλους μας!
Τους την παραδώσαμε με πολλή αγάπη και περίσσιο καμάρι!
Μας ξενάγησαν στους χώρους του δημοτικού…
…Και τελευταία στάση στην αυλή!
Επιστρέφοντας στο σχολείο μας, μιλήσαμε για όλα αυτά που είδαμε, ακούσαμε και συζητήσαμε, αλλά και για αυτά που μας έκαναν εντύπωση! Για να μην τα ξεχάσουμε, αποφασίσαμε να τα ζωγραφίσουμε!
Θέλουμε μέσα από την καρδιά μας να ευχαριστήσουμε θερμά τα παιδιά, τον διευθυντή, τους/τις εκπαιδευτικούς και το προσωπικό του 2ου Δημοτικού Ζεφυρίου, που μας καλοδέχτηκαν, μας φιλοξένησαν και περάσαμε υπέροχα στο σχολείο τους!
Ελπίζουμε να προκύψουν και άλλες τέτοιες ευκαιρίες συνύπαρξης, συνεργασίας και αλληλεπίδρασης!
Διαιτολόγιο για 29 Μαΐου έως 6 Ιουνίου 2023
ΔΩΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ.Κ.Ο. “ΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ” ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και το προσωπικό του σχολείου μας, ευχαριστούμε θερμότατα τον μη κυβερνητικό οργανισμό ΔΕΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ για τη δωρεά των παιχνιδιών, του αναλώσιμου υλικού, αλλά και του ηλεκτρονικού εξοπλισμού.
Πιο συγκεκριμένα, η πρώτη παραλαβή έγινε τον Δεκέμβριο!
Τα «δώρα» ετοιμάστηκαν, μπήκαν κάτω από το δέντρο μας και…
…ανοίχτηκαν με ενθουσιασμό από τα παιδιά παραμονές των χριστουγεννιάτικων γιορτών!
Το παιχνίδι δεν άργησε να ξεκινήσει!!!
Στην καινούρια μας κουζίνα!
Στις δημιουργίες με τουβλάκια!
Αλλά και με ένα επιδαπέδιο παιχνίδι!
Παραλάβαμε και αναλώσιμο υλικό για τις κατασκευές μας!
Χαρτόνια πολλά για να φτιάξουμε ό,τι βάλει ο νους μας!
Δεν πέρασε πολύς καιρός και στο σχολείο μας κατέφθασε ο διαδραστικός πίνακας!
Μετά από λίγο, καταφέραμε και τον συνδέσαμε και αρχίσαμε να δημιουργούμε, να παίζουμε, να παρακολουθούμε!
Αγαπητοί μας αρωγοί και υποστηρικτές στο έργο μας, από την ΜΚΟ
θέλουμε να σας ευχαριστήσουμε θερμά που ανταποκριθήκατε στα αιτήματα του σχολείου μας, παρέχοντάς μας περισσότερα εργαλεία για ΠΑΙΧΝΙΔΙ και ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!
Ευχόμαστε καλή συνέχεια στο έργο σας!
Διαιτολόγιο για 23 – 29 Μαΐου 2023
ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ στις 19 και στις 22 ΜΑΪΟΥ 2023
Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το υπ. αριθμ. Φ1/52055/ΓΔ4 έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, τα σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας θα παραμείνουν κλειστά την Παρασκευή 19 Μαΐου 2023 και τη Δευτέρα 22 Μαΐου 2023, λόγω της διενέργειας των βουλευτικών εκλογών στις 21 Μαΐου 2023.
Για το λόγο αυτό τις ημέρες αυτές το νηπιαγωγείο μας δε θα λειτουργήσει.
(Ακολουθεί το έγγραφο)
ΕΞΕ – 52055 – 2023 – Λειτουργία σχολικών μονάδων_βουλευτικές εκλογές
Το ταξίδι μας στη Γη, τον πλανήτη μας και στο ηλιακό μας σύστημα!
Ήλιος και φεγγάρι, πλανήτες και δορυφόροι, διαστημόπλοια και πύραυλοι!
Το ταξίδι μας στον μαγευτικό κόσμο της φυσικής, της αστρονομίας και του ηλιακού μας συστήματος άρχισε… αλλά ας πάρουμε τα πράγματα ένα ένα!
Στην αρχή, συζητήσαμε για τον ήλιο και σχετικά με το τι μας προσφέρει!
Μάλιστα πλύναμε και απλώσαμε μπουγάδα! Ποια ρούχα θα στεγνώσουν πιο γρήγορα; Αυτά που απλώσαμε μέσα στο σχολείο ή έξω στον ήλιο;
Αλλά πρέπει να προσέχουμε και να προστατευόμαστε από τον ήλιο! Παίξαμε και παιχνίδι με όλα αυτά που μας προστατεύουν από τον ήλιο!
Ψάξαμε στο διαδίκτυο και βρήκαμε πότε και γιατί έχουμε μέρα και νύχτα…
Πήραμε την υδρόγειο και έναν φακό, βάλαμε σημαδάκι πάνω στην Ελλάδα και…
…αρχίσαμε να κάνουμε πειράματα!
Έπειτα χωριστήκαμε σε ζευγάρια και μεταμορφωθήκαμε σε Γη! Χορεύουμε γύρω γύρω και…ΣΤΟΠ!
Πού είναι το φως; Πού είναι μέρα και πού νύχτα;
Τι ξεχωρίζει τον ήλιο από την ημέρα; Τα παιδιά σκέφτηκαν και δημιούργησαν!
Παίξαμε με τις εικόνες; Τι κάνω την ημέρα και τι τη νύχτα;
Και μετά σκεφτήκαμε τι κάνει ο καθένας και η καθεμιά μας την ημέρα και τη νύχτα…
Και κάπως έτσι η κουβέντα ήρθε στο φεγγάρι… Τραγουδίσαμε, παίξαμε μουσική και χορέψαμε για το φεγγαράκι!
Στη συνέχεια, είπαμε τις εμπειρίες μας και συζητήσαμε για τις φάσεις του φεγγαριού.
Κατασκευάσαμε το φεγγάρι στις διάφορες φάσεις και φυσικά αστεράκια για να το συντροφεύουν!
Το φως του ήλιου στην αυλή μας γνώρισε μία φίλη! Τη σκιά! Παρατηρήσαμε τις σκιές μας και παίξαμε κυνηγητό με τις σκιές των φίλων μας!
Αλλά και στην τάξη, βρήκαμε άλλους τρόπους για να φτιάξουμε σκιές και παίξαμε!

Αναγνωρίσαμε σκιές και τις ζωγραφίσαμε!
Εκτός όμως από τον ήλιο και το φεγγάρι, τι άλλο έχει στο διάστημα; Με τη βοήθεια του διαδικτύου και χρησιμοποιώντας τα τηλεσκόπιά μας, παρατηρήσαμε τους πλανήτες!
Γίναμε οι ίδιοι πλανήτες και προσπαθήσαμε να ακολουθήσουμε την τροχιά τους!
Φτιάξαμε τους πυραύλους μας…
…μεταμορφωθήκαμε σε αστρονάυτες και αφού κάναμε τη γυμναστική των αστροναυτών…
…μπήκαμε στο διαστημόπλοιο και ταξιδέψαμε σε κάθε πλανήτη του ηλιακού μας συστήματος, γνωρίζοντάς τον!
Παίξαμε παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού, όπου ανακαλύψαμε όλους τους πλανήτες και τους συνδέσαμε με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους!
Οι νέες γνώσεις πολλές, μας συνεπήραν και μας άνοιξαν την όρεξη για δημιουργίες! Φτιάξαμε λοιπόν το ηλιακό μας σύστημα!
Ατομικά…

Αποφασίσαμε να σχεδιάσουμε έναν δικό μας γαλαξία, με δικούς του πλανήτες πολύχρωμους, μετεωρίτες σε σχήμα καραμέλας, δορυφόρους-χαρταετούς και ότι άλλο έβαλε ο νους!
Το ταξίδι μας στη γνώση, στον προβληματισμό, στα πειράματα, αλλά και στο παιχνίδι ήταν για άλλη μια φορά υπέροχο!
Γιορτή της μητέρας, της μαμάς, της μανούλας!
Η γιορτή της μητέρας, οι μαμάδες όλων των πλασμάτων και οι δικές μας οι μανούλες, αποτέλεσαν την έμπνευση! Απολαύστε τις ιδέες και τις δημιουργίες των παιδιών στο παρακάτω βιντεάκι:
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!
Να είστε καλά και να χαίρεστε τα πλασματάκια αυτά που σας έκαναν μανούλες!
Διαιτολόγιο για 8-12 Μαΐου και για 15-18 Μαΐου 2023
Πρωτομαγιά!
Μια ιδιαίτερη γιορτή των λουλουδιών και της άνοιξης δεν θα μπορούσε να μην γιορταστεί και από εμάς στο σχολειό μας!!!
Η άνοιξη μας ενέπνευσε να βγούμε έξω και να μαζέψουμε λουλούδια!!!
Ακολούθησε παιχνίδι ρόλων, γίναμε ανθοπώλες και περάσαμε φανταστικά!
Αλλά φτιάξαμε και μία ομαδική εργασία για να τιμήσουμε την μοναδική εποχή της άνοιξης!
Αφού παρατηρήσαμε τα λουλούδια, αποφασίσαμε να πειραμαστιστούμε με διάφορα υλικά και να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε τα δικά μας!
Και φυσικά πώς θα μπορούσαμε να μην φτιάξουμε μαγιάτικα στεφάνια;
Μπορείτε να μας καμαρώσετε που τα κρατάμε και τα φοράμε!
Τα παιδιά έφεραν και πραγματικά λουλούδια στο σχολείο και δεν χάσαμε ευκαιρία να φτιάξουμε αληθινό στεφάνι!
Με πολύ κέφι, όρεξη για δημιουργία και λουλουδοτράγουδα, έτοιμο το στεφάνι μας!
Ευχόμαστε σε όλες και όλους σας
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!
Καλωσορίζουμε τον Μάη και σας αποχαιρετούμε με ένα μαγιάτικο τραγούδι, που μπορείτε να το ακούσετε και να το χορέψετε, πατώντας εδώ!
Ήρθε το “γατόσπιτο”!
Η υπόσχεση έγινε πραγματικότητα! Το σπιτάκι για τις γατούλες μας (που από μία έγιναν πολλές) έφτασε στο σχολείο μας την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023!
Μας το παρέδωσαν ο αντιδήμαρχος, κ. Αβράμης, η πρόεδρος του φιλοζωικού και πολιτιστικού συλλόγου Δήμου Φυλής, κ. Ζερβάκη και εκπρόσωποι του Δήμου Φυλής.
Εμείς με τη σειρά μας, για να τους ευχαριστήσουμε, φιλοτεχνήσαμε μία καρτούλα, ζωγραφίζοντας όλες τις γατούλες μας!
Και φυσικά με χαρά, τιμή και ευγνωμοσύνη, τους την παραδώσαμε!
Μεγάλοι και μικροί, παιδάκια και γατάκια, σας ευχαριστούμε θερμά για την κατασκευή και την προσφορά σας!
Ελπίζουμε και σε άλλες τέτοιες πρωτοβουλίες!
Εις το επανιδείν!
Διαιτολόγιο για 24-28 Απριλίου & για 2-5 Μαΐου 2023
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ με τίτλο “ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ”!
Εγώ και εσύ, το ξέρουμε ότι είμαστε διαφορετικοί,
και βρίσκουμε τρόπους να παίζουμε και να ζούμε μαζί!
Ίδιον και ίδια σαν και εσένα δεν θα βρεις,
την μοναδικότητά μας αναγνωρίζουμε,
συνεργαζόμαστε, κατανοούμε και με σεβασμό αντιμετωπίζουμε!
Ξεκινήσαμε το παιχνίδι, με όρεξη πολλή!
Καθίσαμε, σηκωθήκαμε, πιαστήκαμε, αγκαλιαστήκαμε, χορέψαμε,
με την ομάδα μας δεθήκαμε και πολύ το απολαύσαμε!
Στη συνέχεια προσπαθήσαμε με χαρά και κέφι πολύ,
τον κρυμμένο θησαυρό να βρούμε όλοι μαζί!
Τα καταφέραμε, τα βρήκαμε όλα τα στοιχεία, μα πιο πολύ αυτό που ευχαριστηθήκαμε, ήταν η χαρά για συνεργασία!
Συνεχίσαμε με ένα παραμύθι εξαιρετικό, που μας γνώρισε έναν ελέφαντα μοναδικό!
(την ιστορία αν θέλετε να γνωρίσετε, μπορείτε να την ακούσετε εδώ )
Επειδή μας άρεσε πολύ, αποφασίσαμε να την δραματοποιήσουμε και ελέφαντες γίναμε στη στιγμή!
Την ιστορία αναδιηγηθήκαμε, σκέψεις και ιδέες μοιραστήκαμε!
Έπειτα γίναμε ζευγαράκια και φτιάξαμε τα δικά μας ελεφαντάκια!
Αλλά και έναν Έλμερ σε μεγάλο χαρτί, που έγινε μια υπέροχη εργασία ομαδική!
Ο Έλμερ τα κατάφερε και είναι υπερήφανος γι’ αυτό!
Σκεφτήκαμε και βρήκαμε τι είναι αυτό το τόσο υπέροχα μοναδικό,
που μας κάνει να νιώθουμε υπερηφάνεια για τον ίδιο μας τον εαυτό!
Η ομάδα μας τελικά έχει ταλέντα και χαρίσματα πολλά!
Κάθε παιδί είναι σαν ένα λουλούδι, με πέταλα διαφορετικά!
Στο σχολείο μας έχουμε λοιπόν μπουκέτα ολάνθιστα!
Είχαμε και επισκέπτη από μακριά!
Τον υποδεχτήκαμε, τον καλωσορίσαμε, τον κάναμε μια μεγάλη αγκαλιά!
Ο Τζίμι την βοήθειά μας ήθελε και τη δική μας συμβουλή,
για πράγματα που τον απασχολούν συζητήσαμε, κάθε πρόβλημά που μας είπε, προσπαθήσαμε να λυθεί!
Τι κάνουμε όταν κάποιος μας ενοχλεί; Τι μπορούμε να κάνουμε όταν κάτι δεν μας αρέσει;
Ο φίλος μας έπρεπε σιγά σιγά να φύγει,
μα πριν τον αποχαιρετίσουμε, ετοιμάσαμε ζωγραφιές για να του χαρίσουμε!
Αλλά φιλία τι θα πει; Το βιβλίο «ΦΙΛΙΑ» της Marianne Dubuc διαβάσαμε και πολύ όμορφα περάσαμε! Μια δυνατή και ανιδιοτελή φιλία γνωρίσαμε και τους φίλους μας πιο δυνατά αγαπήσαμε!
Δωράκι να ετοιμάσουμε αποφασίσαμε και στους φίλους μας το χαρίσαμε!
Ο φίλος και η φίλη είναι κάτι το μοναδικό!
Κάποιος ή κάποια, που μπορώ τα μάτια μου να κλείσω και να βασιστώ!
Ή ακόμη και σε ποτάμι να μεταμορφωθώ και επάνω του να αφεθώ!
Οι μεταμορφώσεις κράτησαν καιρό πολύ! Τις εφαρμόσαμε με κάθε αφορμή!
Τι θα έκανα αν ήμουν εγώ; Τι θα μπορούσα να αισθανθώ; Τι να κάνω για να βοηθηθώ;
Παρέα βρήκαμε λύσεις, όταν το συζητάς, είναι πιο εύκολο να το αντιμετωπίσεις!
Παιχνίδι βρήκαμε που λέγεται καθρέφτης και κάνεις ότι κάνω, σε βλέπω και με βλέπεις!
Και μετά από αυτό, γίναμε και ζωγράφοι και φτιάξαμε του φίλου το πορτρέτο!
Είμαστε όλοι και όλες ίδιοι; Όχι φυσικά! Έχουμε διαφορές, παρατηρήσαμε προσεκτικά, σε πρόσωπα οικεία, αλλά και άλλα από βιβλία, εφημερίδες και περιοδικά!
Καταλήξαμε σε ένα συμπέρασμα: η διαφορετικότητά μας, μας κάνει να δημιουργούμε πράγματα μοναδικά!
Αφού λοιπόν γιορτάζουμε ότι είμαστε μοναδικά διαφορετικοί, στήνουμε και έναν χορό στη στιγμή!
Ο χορός μας έφερε έμπνευση και τι πιο όμορφο απ’ το να καθίσουμε να φτιάξουμε κάτι όλοι μαζί!
Αν θέλετε να ακούσετε και να χορέψετε το τραγούδι, πατήστε εδώ!
Η εμπειρία να δουλέψουμε πάνω στο θέμα της μοναδικότητας, της διαφορετικότητας, του σεβασμού και της αποδοχής, ήταν κάτι που μας ενθουσίασε πολύ, μικρούς και μεγάλους! Τα παιδιά προβληματίστηκαν, σκέφτηκαν, συζήτησαν και -όπως πάντα- μας εξέπληξαν με τις ιδέες, τις σκέψεις, την φαντασία και τη δημιουργικότητά τους!
Συνεχίζουμε και σε άλλα τέτοια υπέροχα εκπαιδευτικά ταξίδια!
Πασχαλινές δραστηριότητες και δημιουργίες!
Συζήτηση για το Πάσχα ξεκινήσαμε,
τι μας έρχεται στον νου, τι σημαίνει για τον καθένα και την καθεμιά αναλύσαμε!
Στον υπολογιστή είδαμε υλικό,
ποια είναι η ιστορία του Πάσχα, πώς το γιορτάζουμε, ποια έθιμα το κάνουν μοναδικό;
Παίξαμε με τα γράμματα της ευχής “ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ”, τα κολλήσαμε πάνω μας και μπήκαμε στη σειρά για να ευχηθούμε!
Φτιάξαμε πασχαλινό επιτραπέζιο παιχνίδι για το Πάσχα και παίξαμε πολύ!
Παιχνίδι “αυγο-αριθμών” παίξαμε και τις ίδιες τις εικόνες θυμηθήκαμε και βρήκαμε!
Παίξαμε παιχνίδια και στον υπολογιστή! Κάποια από αυτά μπορείτε να τα βρείτε,
πατώντας πάνω στις λέξεις που ακολουθούν και να τα ευχαριστηθείτε:
ζευγάρια εικόνων αναγραμματισμός παζλ πόσα είναι τα αυγουλάκια
Χειροτεχνίες κάναμε,
καλαθάκια και καρτούλες με ευχές!
…αλλά και άλλες πασχαλινές λαγουδο-κατασκευές!!!

Παρέα όλοι μαζί, με κέφι και διάθεση πολλή,
βάψαμε αυγουλάκια…
…και φτιάξαμε κουλουράκια!
Στίψαμε, ρίξαμε, ανακατέψαμε για να φτιάξουμε το ζυμαράκι…!
…και ένα ένα πλάσαμε κάθε μας κουλουράκι!
Και φυσικά παίξαμε! Αυγοδρομίες (στην τάξη και στην αυλή)!
Παιχνίδι κρυμμένων αυγών! Τα παιδιά δουλεύοντας παρέα, τα βρήκαν όλα και περάσαμε ωραία!!!
Σας ευχόμαστε ολόψυχα
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!
Υγεία, αγάπη και αμέτρητες ευτυχισμένες στιγμές
σε μικρούς και μεγάλους!
Φιλοζωικές…επισκέψεις!
Σήμερα στο νηπιαγωγείο μας, με αφορμή την παγκόσμια ημέρα αδέσποτων ζώων (4 Απριλίου), είχαμε την χαρά και την τιμή να μας επισκεφθούν ο αντιδήμαρχος κ. Αβράμης, ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής Α/θμιας, κ. Κρεμμύδας, η πρόεδρος του φιλοζωικού και πολιτιστικού συλλόγου Δήμου Φυλής, κ. Ζερβάκη και ο Marshall, εκπρόσωπος των Paw Patrol.
Παρέα συζητήσαμε τους τρόπους που μπορούμε να ζούμε με τα ζώα, παρέχοντάς τους τα απαραίτητα για την επιβίωσή τους, αλλά και προσφέροντάς τους απλόχερα φροντίδα και αγάπη! Τους γνωρίσαμε και τα ζωάκια, που φροντίζουμε στο σχολείο μας, τις γατούλες μας!
Μας αποχαιρέτισαν, χαρίζοντάς μας ένα όμορφο τετράδιο για να ζωγραφίζουμε τους αγαπημένους τετράποδους φίλους μας!
Σας ευχαριστούμε πολύ! Περάσαμε υπέροχα!
ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟ για Δευτέρα 3/4 έως Παρασκευή 7/4/2023
ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Στο σχολείο μας από την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησε το Πρόγραμμα Σίτισης και Προώθησης Υγιεινής Διατροφής – ΔΙΑΤΡΟΦΗ. Το Πρόγραμμα υλοποιείται από το Ινστιτούτο Prolepsis (με χρυσό δωρητή την εταιρεία ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ), από το 2012 και απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες δημόσιων σχολείων που βρίσκονται σε κοινωνικο-οικονομικά ευπαθείς περιοχές όλης της χώρας, οι οποίες πλήττονται περισσότερο από την οικονομική κρίση. Το Πρόγραμμα ΔΙΑΤΡΟΦΗ έχει διττό στόχο:
- Να παρέχει σε όλα τα παιδιά των σχολείων που συμμετέχουν καθημερινά ένα δωρεάν, υγιεινό γεύμα και
- Να προωθεί την υγιεινή διατροφή τόσο των μαθητών και των μαθητριών όσο και των οικογενειών τους, με εκπαιδευτικές και ενημερωτικές δράσεις.
Για την πρώτη εβδομάδα υλοποίησης του προγράμματος (21-24 Μαρτίου 2023), το διαιτολόγιο διαμορφώθηκε ως εξής:

Για την τρέχουσα εβδομάδα (27-31 Μαρτίου 2023), το διαιτολόγιο είναι το ακόλουθο:
Εορτασμός της 25ης Μαρτίου!
Με αφορμή την επέτειο της 25ης Μαρτίου του 1821, γνωρίσαμε κάποιους από τους ήρωες της επανάστασης και φτιάξαμε στεφάνια για να τους/τις τιμήσουμε!
Προβληματιστήκαμε για το πώς ζούσαν και τι αισθάνονταν οι άνθρωποι τα χρόνια εκείνα και αναρωτηθήκαμε γιατί αποφάσισαν να επαναστατήσουν. Με μικρά σκετσάκια δραματοποιήσαμε ιστορικές στιγμές της εποχής εκείνης:
Συζητήσαμε για τον πόλεμο και την ειρήνη και ζωγραφίσαμε για αυτά:
Ζωγραφίσαμε την ελληνική σημαία και εξυμνήσαμε την ελευθερία!
Κάναμε και παρέλαση και καταχειροκροτηθήκαμε από τους γονείς μας και τις οικογένειές μας!
Ευχόμαστε ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
Μακάρι να είναι χρόνια γεμάτα υγεία, ειρήνη, ελευθερία, αγάπη και ευημερία για όλους και όλες!
Και του χρόνου!!!
Απόκριες 2023!
Φέτος τις Απόκριες αποφασίσαμε να τις γιορτάσουμε με κατασκευές, χειροτεχνίες, παιχνίδια και φυσικά άφθονο κέφι! Σας παρουσιάζουμε μερικές από τις δραστηριότητές μας!
Σήμα κατατεθέν των Αποκριών, οι ΚΛΟΟΥΝ! Τα παιδιά ζωγράφισαν, έκοψαν, κόλλησαν! Το αποτέλεσμα υπέροχο!
Κλόουν-προσωπάκια!
Και ολόσωμοι!
Ακούσαμε και παίξαμε το τραγούδι του Κλόουν, το οποίο μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: https://video.link/w/vl63fb9863295cb
Αφηγηθήκαμε την ιστορία του Αρλεκίνου της Ζωρζ Σαρρή, μιλήσαμε για το γράμμα “Α,α”! Σκεφτήκαμε και άλλες λεξούλες που ξεκινούν με τη φωνούλα αυτή και έπειτα τα παιδιά έφτιαξαν τον δικό τους Αρλεκίνο!
Φτιάξαμε τη στολή και το καπέλο του Αρλεκίνου και μεταμφιεστήκαμε!
Μάσκες χρωματιστές, μάσκες φανταστικές κατασκευάσαμε!
Στη συνέχεια τις φορέσαμε και βγήκαμε στην αυλή!
Παρατηρήσαμε τον πίνακα του Makowsky και προσπαθήσαμε να τον αναπαραστήσουμε και εμείς!
Έπειτα ο πίνακας ζωντάνεψε και οι χαρακτήρες άρχισαν να κουνιούνται, να μιλούν και να αλληλεπιδρούν!
Εμπνευσμένοι από τον πίνακα του Miro «Καρναβάλι», φτιάξαμε το δικό μας αποκριάτικο έργο με νερομπογιές!
Ο εορτασμός των Αποκριών ολοκληρώθηκε με ένα πάρτι μασκέ!!! Μικροί και μεγάλοι διασκεδάσαμε πολύ!!!
Και αν θέλετε να δείτε και άλλες φωτογραφίες από το πάρτι μας, παρακολουθήστε το βίντεο που ακολουθεί!
Και του χρόνου με υγεία σε όλες και όλους!!!
Καλή Σαρακοστή!!!
ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ!!!
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση_Τρίτη 7/2/2023
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ για ΤΡΙΤΗ 7/2/2023
Με απόφαση της Περιφέρειας Αττικής, τα σχολεία όλων των βαθμίδων του Δήμου Φυλής θα παραμείνουν κλειστά και αύριο Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2023.
Για την αυριανή ημέρα, θα ανεβάσουμε εδώ προτεινόμενες δραστηριότητες για τα παιδιά, καθώς ο τρόπος αυτός δίνει την δυνατότητα πρόσβασης στο υλικό μας, σε όποιον επιθυμεί και σε ότι χρόνο επιθυμεί και μπορεί.
Ευχόμαστε να είστε όλοι, μικροί και μεγάλοι, ασφαλείς!
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση!
Καλωσορίζουμε το 2023
Επιστρέψαμε στο σχολείο μας με πολύ χαρά και όρεξη για δουλειά. Πρώτη μας εργασία να καλωσορίσουμε το 2023 με ένα ομαδικό κολλάζ. Ακολούθησε η βασιλόπιτα μας. Ρίξαμε τα υλικά , ανακατέψαμε τη ζύμη και λίγο πριν τη βάλουμε για ψήσιμο ρίξαμε στη ζύμη ευχές για το νέο χρόνο. Χωρίς αυτό δεν πετυχαίνει η βασιλόπιτα.
Το σχολείο γέμισε μυρωδιές λαχταριστές. Η προσμονή μεγάλη και όταν έφτασε η ώρα της κοπής δεν κρατιόμασταν πια. Και η τυχερή μας… η Π.Γ. Κοριτσάκι μας σου ευχόμαστε πάντα να είσαι τυχερή στη ζωή σου, να είσαι υγιής και να έχεις όλα τα καλά!
Ευχόμαστε σε όλα τα παιδάκια μας να γερά, να είναι ευτυχισμένα, να έχουν αγάπη, ευημερία, πρόοδο και τύχη στη ζωή τους!
Καλή χρονιά!!!
ΑΓΑΠΗ-ΚΑΛΟΣΥΝΗ-ΦΙΛΙΑ-ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΑΖΙ…
Μια όμορφη μουσική κ. ένα όμορφο βιντεάκι με αγαπημένους παιδικούς ήρωες μας λένε πως πολλά πράγματα μπορούμε να κάνουμε μαζί όταν είμαστε αγαπημένοι και συνεργαζόμαστε !
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ- ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ
Πρωταρχικός και βασικός μας στόχος τις πρώτες ημέρες στο νηπιαγωγείο αλλά και καθ’ όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς είναι να κάνουμε φιλίες, να μάθουμε να συνεργαζόμαστε, να μοιραζόμαστε, να διασκεδάζουμε μαζί με τους άλλους.
Ακόμη, εξερευνώντας τα υλικά μας με όρεξη και φαντασία να δημιουργούμε και να κατασκευάζουμε.
Πρωτοβουλίες από 2ο Νηπιαγωγείο Ζεφυρίου στο bravoschools
Το σχολείο μας
συμμετέχει στον 5ο Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό Bravo Schools 2022, για τους 17 Παγκόσμιους Στόχους, στον οποίο καταγράφονται οι προτάσεις των μαθητών & των μαθητριών για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου!
Ψηφίστε τώρα τις καλύτερες πρωτοβουλίες & δράσεις με στόχο την επιβράβευση των σχολικών προτάσεων.
Αναδείξτε τις καλύτερες πρακτικές για να ενταχθεί το σχολείο μας, ως κέντρο ενημέρωσης και αφύπνισης της τοπικής μας κοινότητας,
στο Δίκτυο Πρεσβευτών των 17 Παγκόσμιων Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης!
Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!
Διάρκεια ψηφοφορίας
από 16 έως 31 Μαΐου 2022
Ψηφίστε ΕΔΩ
https://bravo-schools.inactionforabetterworld.com/voting-by-school/2o-nhpiagwgeio-zefyrioy.550.html
Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑΕΙ ! !
Ο κύριος Καλλιτέχνης

Είμαστε έτοιμοι να ανοίξουμε την τέταρτη βαλίτσα του ste(a)m ταξιδιού του Κου Νεροσταγόνα! Πρόκειται για την βαλίτσα της τέχνης (ART) και εμείς αναλάβαμε να συνεργαστούνε με το 5ο Νηπιαγωγείο Μεταμόρφωσης για να φτιάξουμε την μασκώτ. Αφού στην ολομέλεια της τάξης και τα δύο τμήματα συζητήσαμε για την τέχνη (τι σημαίνει; τι περιλαμβάνει ; ποια είδη έχει; πως λέγονται οι άνθρωποι που ασχολούνται με αυτή; και πολλά άλλα) , Φανταστήκαμε πως θα μπορούσε να είναι η μασκώτ της και καταθέσαμε τις ιδέες μας. Καταλήξαμε να φτιάξουμε τον Κου Καλλιτέχνη! Στην συνέχεια επικοινωνήσαμε με τα παιδιά του άλλου Νηπιαγωγείου και αποφασίσαμε από κοινού να αρχίσουμε εμείς πρώτοι και να δώσουμε το έργο να το τελειώσουν εκείνοι!
…Και έτσι έγινε ! δείτε λοιπόν πως;
Και μετά από μία πολλή πολλή διασκεδαστική διαδικασία ο Κος Καλλιτέχνης ετοιμάστηκε και τον στείλαμε στους φίλους μας να τον τελειοποιήσουν:
Εκείνα φανταστήκανε τον μπερέ και την παλέτα ! Ο Καλλιτέχνης μας, λοιπόν, είναι εν μέρει και ψηφιακή δημιουργία από όσα μας έμαθε η κυρία Τεχνολογία! Στην ποδιά του προσθέσανε εικόνες απ όλες τις τέχνες,που γνωρίζουμε. Μάσκα από το θέατρο, νότες από τη μουσική, μια μπαλαρίνα από το χορό, ένα βιβλίο από τη λογοτεχνία, μια κάμερα από τον κινηματογράφο, μια φωτογραφική μηχανή από τη φωτογραφία και μια παλέτα από τη ζωγραφική.
Σας παρουσιάζουμε λοιπόν το αποτέλεσμα του συνεργατικού μας Κου Καλλιτέχνη! Είναι έτοιμος να παρουσιαστεί στους etwinnerw φίλους μας!
ΠΑΓΚΌΣΜΙΑ ΗΜΈΡΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ VIDEO

Το video που φτιάξαμε στο πλαίσιο της τεχνολογίας παρουσιάσαμε στους etwinners φίλους μας σήμερα και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό. Τους άρεσε , μας έκαναν ερωτήσεις και εμείς απαντήσαμε σε όλες τις απορίες που είχαν για τις λίμνες.




O KAKOΣ ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 14 ΛΥΚΑΚΙΑ ΤΟΥ
Το παραμύθι της Κριστίν Νομάν Βιλμέν ‘Ο κακός λύκος και τα 14 λυκάκια του διαβάσαμε σήμερα μας ενθουσίασε. Κάναμε δραματοποίηση και ξεκαρδιστήκαμε με την παραλλαγή του κλασικού παραμυθιού.


ΟΜΙΛΙΑ Κας ΑΘΗΝΑΣ ΛΙΝΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Αγαπητοί γονείς:
Η ιατρός Αθηνά Λινού , καθηγήτρια της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών[1] και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Προληπτικής, Περιβαλλοντολογικής και Εργασιακής Ιατρικής Prolepsis, θα τιμήσει με ην παρουσίαση της, την Παρασκευή την συνάντηση μας στο σχολείο . Το θέμα της ομιλίας είναι η υγιεινή διατροφή των παιδιών μας Θα ακολουθήσει συζήτηση και θα έχετε την ευκαιρία να πάρετε απαντήσεις από την καταξιωμένη στον χώρο της Ιατρικής κα Λινού. Η συγκέντρωση όλων των γονέων θα γίνει στον προαύλιο χώρο του σχολείου μας.
AΠΑΡΑΊΤΗΤΗ Η ΧΡΉΣΗ ΜAΣΚΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΕΝΈΡΓΕΙΑ SELFTEST ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ
ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΟΙ..

Ολοκληρώσαμε το project του προγράμματος Αγωγής Υγείας “εμείς οι διαφορετικοί , εμείς οι φίλοι”. Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια σας το παρουσιάζουμε:
Πως από το εγώ φτάσαμε στο εμείς;
Με πολλές, πολλές δράσεις που μέρος τους περιγράφονται στην παρακάτω παρουσίαση
Βέβαια το θέμα δεν εξαντλείται ποτέ, αυτό είναι μόνο το τυπικό κομμάτι. Ουσιαστικά συνεχίζουμε καθημερινά, αφού οι προσωπικές σχέσεις μεταξύ των παιδιών στο σχολείο, χρειάζονται συνεχή προσπάθεια. Διαρκώς προκύπτουν γεγονότα που χρήζουν ιδιαίτερης μεταχείρισης και επαναπρασδιορισμού στόχων. Αυτά όμως τα διαχειριζόμαστε όλοι εμείς με θετική διάθεση και θεωρούνται ως ανατροφοδότηση. .
ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”

To Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο πλαίσιο του Συμφώνου Συνεργασίας που έχει συνάψει με
«To Χαμόγελο του Παιδιού» και με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του
εκφοβισμού (6 Μαρτίου), σχεδιάζει και υλοποιεί Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, με στόχο
την πρόληψη αλλά και την αντιμετώπιση του φαινομένου στα σχολεία, με την αρωγή του Ευρωπαϊκού
Εθελοντικού Μαθητικού Δικτύου You Smile που έχει δημιουργήσει ο Οργανισμός.
Οι δράσεις αυτές είναι μέρος της καμπάνιας #milatora η οποία αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού
προγράμματος «Γίνομαι εθελοντής – Υπερασπίζομαι τα Δικαιώματά μου» του Οργανισμού και
του YouSmile, εγκεκριμένο από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Για μια ακόμη φορά συμμετέχουμε και Παρουσιάζουμε τα έργα που δημιούργησαν μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας.
Και βέβαια δεν θα έμενε αμέτοχος σε αυτό ο κος Νεροσταγόνας . Οι μικροί etwinners στέλνουν το δικό τους μήνυμα με ένα συνεργατικό βίντεο
Κυρά- Σαρακοστή
«σ’ αγαπάω για πάντα»

Διαβάσαμε το βιβλίο τηςΆννας Λιένας «σ’ αγαπάω για πάντα» και είδαμε ότι όλοι έχουμε διαφορές που μας απομακρύνουν ,αλλά οι φίλοι αποφασίζουν να δώσουν λίγο χώρο ο ένας στον άλλον και τότε αγαπιούνται για πάντα.
Με ενθουσιασμό φτιάξαμε το βραχιόλι της φιλίας
Και το στολίσαμε με πολύχρωμες ζωγραφιές. Στην συνέχεια το χαρίσαμε στον φίλο μας.
…ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΑΣ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!

Ελάτε να παίξετε τα παιχνίδια που φτιάξαμε με τις εργασίες μας. Όλα έχουν θέμα την φιλία μας !




















































































































































