Αυτές τις μέρες στο σχολείο μας αφιερώσαμε πολύ χρόνο στην αναγνώριση και εκμάθηση του ονόματός μας. Αρχικά, σκοπός ήταν η αναγνώριση του αρχικού γράμματος στα ονόματα και τα παιδιά συμμετείχαν σε ποικίλες παιγνιώδεις δραστηριότητες που κέντρισαν το ενδιαφέρον τους, όπως: μουσικοκινητικά παιχνίδια, σχηματισμός του με υλικά του σχολείου, χειροτεχνίες κ.α.
Σειρά είχε η μάγισσα Γραμμάτα που επισκέφθηκε το σχολείο μας και ξετρελαίνεται να τρώει γραμματάκια και κυρίως της αρέσει να τρώει τα αρχικά γράμματα από τις λέξεις!!!Τα παιδιά επειδή πεινούσε πολύ την τάισαν με τα αρχικά γράμματα των ονομάτων τους!!!
Ο Πάκης Σκυλάκης έβαλε μια δοκιμασία στα παιδιά γιατί είναι πολύ κατεργάρης!!! Έκοψε τα γράμματα από τα ονόματα των παιδιών και τους ζήτησε να τα κολλήσουν ξανά με τη σειρά και να δουν ποιος έχει τα περισσότερα γράμματα!!! Μετά, έκρυψε στις γωνιές τα ονόματά τους και έβαλε τα παιδιά να παίξουν το παιχνίδι του κρυμμένου θησαυρού για να τα βρούν!!!
Προς το τέλος της εβδομάδας συζητήσαμε για συμπεριφορές που μας στεναχωρούν και γι’ αυτές που μας χαροποιούν! Είδαμε σχετικές εικόνες και τις σχολιάσαμε. Τα παιδιά εξέφρασαν τις απόψεις τους και επειδή σ’ αυτό το σχολείο υπάρχει πολλή πολλή αγάπη μας γεννήθηκε η ανάγκη να δημιουργήσουμε ένα ομαδικό κολλάζ αποτυπώνοντας όλες τις καλές σκέψεις μας! Και ο φίλος μας ο Πάκης μας είχε μια πολύ όμορφη έκπληξη για το τέλος! Μας έστειλε έναν μυστικό κώδικα που έκρυβε μια έκπληξη!!!