Με αφορμή το κλείσιμο της σχολικής χρονιάς, πραγματοποιήσαμε τη δική μας Έκθεση Φιλαναγνωσίας, γιορτάζοντας το όμορφο ταξίδι των παιδιών στον κόσμο του βιβλίου.
Η έκθεσή μας περιλάμβανε δύο πολύ ξεχωριστά κομμάτια:
-
Η Ανανεωμένη Γωνιά της Βιβλιοθήκης μας: Με πολλή αγάπη, μεράκι (και τη βοήθεια των μικρών μας αναγνωστών), αναδιαμορφώσαμε τη δανειστική μας βιβλιοθήκη! Έγινε ακόμα πιο ζεστή, φωτεινή και ελκυστική, έτοιμη να υποδεχτεί τις επόμενες περιπέτειες των παιδιών.
-
Τα Έργα από τη «Βιβλιοβαλίτσα»: Τα παιδιά παρουσίασαν με περηφάνια τις υπέροχες δημιουργίες τους! Όλο τον χρόνο, η μαγική μας βιβλιοβαλίτσα ταξίδευε στα σπίτια σας και επέστρεφε γεμάτη ζωγραφιές, κατασκευές και μοναδικές εντυπώσεις από τα βιβλία που διαβάσατε παρέα.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους γονείς για τη συνεργασία και την υποστήριξη σε αυτή τη δράση.




Αφήστε μια απάντηση