Σχολικό έτος 2025-2026
Τίτλος δράσης: «Ενεργητικό μωσαϊκό οικογένειας-νηπίων- εκπαιδευτικών για ένα βιώσιμο μέλλον»
Στόχος βελτίωσης:
Βασικός στόχος του σχεδίου δράσης είναι η δυναμική ενίσχυση των σχέσεων σχολείου-οικογένειας μέσα από καινοτόμες δράσεις ενεργού πολιτειότητας και αειφόρου συνειδητότητας, ώστε να ενδυναμωθεί η συμμετοχή όλων των μελών της σχολικής κοινότητας και να καλλιεργηθεί και η κοινωνική, πολιτιστική και περιβαλλοντική αντίληψη και στάση των νηπίων.
Ειδικοί στόχοι:
- Σχέσεις με γονείς: Συμμετοχή σε εργαστήρια, επιμορφώσεις και συλλογικές δράσεις που ενισχύουν τη συνεργασία, την ενεργό συμμετοχή και την εμπλοκή τους στην σχολική κοινότητα μάθησης.
- Σχέσεις με μαθητές: Υλοποίηση καινοτόμων δραστηριοτήτων στο νηπιαγωγείο για ανάπτυξη δεξιοτήτων συνεργασίας, υπευθυνότητας και περιβαλλοντικής συνείδησης.
- Σχέσεις με την τοπική κοινότητα: Συνεργασία με φορείς και σχολεία για επιμορφωτικές δραστηριότητες, ανταλλαγή εμπειριών και διάχυση καλών πρακτικών.
- Αξιοποίηση καινοτομιών: Υλοποίηση καινοτόμων δράσεων, ενσωμάτωση ψηφιακού και έντυπου υλικού, εκπαιδευτικών εφαρμογών και βιωματικών προσεγγίσεων για την ενίσχυση της ενεργού πολιτειότητας και της περιβαλλοντικής συνείδησης.
Άξονας: Παιδαγωγική-μαθησιακή λειτουργία: Σχέσεις σχολείου-οικογένειας
Συντονιστής Δράσης: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΝΑ
Σχολικό έτος 2024-2025
Τίτλος: «Με το βιβλίο μου μπορώ στον κόσμο να φέρω το καλό» 
Αναγκαιότητα:
Η καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας αποτελεί βασικό στόχο του Νηπιαγωγείου, τόσο για τους μαθητές όσο και για τα μέλη της σχολικής κοινότητας. Η βιβλιοθήκη, ως αειφόρος παράγοντας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, λειτουργεί ως δυναμικό εργαλείο μάθησης που ενισχύει και εξελίσσει το πρόγραμμα σπουδών. Παρόλο που υπάρχει ποικιλία βιβλίων, απαιτείται συνεχής εμπλουτισμός με σύγχρονες εκδόσεις, καθώς τα βιβλία δεν είναι ποτέ αρκετά.
Στόχος:
Ο στόχος είναι η υιοθέτηση σύγχρονων προτύπων λειτουργίας της βιβλιοθήκης και η εφαρμογή καινοτόμων δράσεων φιλαναγνωσίας, με έμφαση στην αντιμετώπιση φαινομένων βίας. Μέσω του εμπλουτισμού της βιβλιοθήκης με υλικό για τη συναισθηματική νοημοσύνη, την ασφάλεια στο διαδίκτυο και την ανάπτυξη ήπιων δεξιοτήτων, το βιβλίο αναδεικνύεται ως μέσο πρόληψης και διαχείρισης της παραβατικότητας.
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αποτίμηση δράσης
