Επίσκεψη της Α’ τάξης του 1ου Δημοτικού Πεύκης στο Νηπιαγωγείο μας

Την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 υλοποιήθηκε δράση  κατά την οποία αναφερθήκαμε ξανά στο δημοτικό σχολείο και τα παιδιά μίλησαν για τα άγχη και τις αγωνίες τους. Την ίδια μέρα έκαναν μια δράση η ψυχολόγος κυρία Ασπασία και η κοινωνική λειτουργός Ελένη Σιακαβάρα.

Στην συνέχεια επισκέφθηκαν το σχολείο μας τα δύο τμήματα της Α’ Δημοτικού όπου ξεναγήθηκαν από τα παιδιά του νηπιαγωγείου, του δείξαμε τις ομαδικές εργασίες μας για την ανακύκλωση και όχι μόνο, δώσαμε στα παιδιά κεράσματα και παίξαμε μαζί στο διάλειμμα.

Τέλος θα πρέπει εδώ να αναφέρουμε ότι δόθηκαν στα παιδιά του νηπιαγωγείου μας κάποια φύλλα εργασίας, για να αποτυπωθούν στο χαρτί όλα αυτά που αποκόμισαν από την δράση αυτή, αλλά και τα συναισθήματα τους και οι τυχόν αγωνίες και άγχη τους.

Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στις δραστηριότητες που έγιναν στον χώρο του νηπιαγωγείου μας πήραν  μέρος και τα μικρά νήπια (προνήπια) θέλοντας έτσι να έχουν και αυτά μια «πρώτη γεύση» για το δημοτικό, αλλά και να νιώσουν ενεργά μέλη της ομάδας.

Τα παιδιά της Α’ Δημοτικού μας έκαναν δώρο μία ομαδική εργασία  με θέμα τη θάλασσα. Πολύ τα ευχαριστούμε γι’αυτό.

dhm1                 dimp1          dimp3a