Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας

Ερωτηματολόγια γονέων

Αρχικό Ερωτηματολόγιο

https://docs.google.com/forms/d/135KeLiUSadDijeHXSk3zvjhnQfaj19XvUiDFW8zlo6c/edit



Λήψη αρχείου

 

Τελικό Ερωτηματολόγιο

Olympic circles in the air, connecting people everywhere

Το δεύτερο έργο etwinning έχει τον τίτλο  “Olympic Circles in the air, connecting people everywhere” και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τα εξής σχολεία: Νηπιαγωγείο Γεωργιανής, Νηπιαγωγείο Κοκκινοχώματος,  Νηπιαγωγείο Νικήσιανης, Νηπιαγωγείο Παλαιοχωρίου, 3ο Νηπιαγωγείο Περάμου και Νηπιαγωγεία από τις εξής χώρες: Γαλλία, Ισπανία, Κύπρο και Τουρκία.

Αρχικά λάβαμε την ενυπόγραφη συγκατάθεση των γονέων για συμμετοχή του παιδιού τους στο πρόγραμμα.

Messenger creation eeb5d6c4 74fd 470c a4f8 c829b7471616

Αφόρμηση υπήρξε ένα βίντεο με τις μασκότ των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας το 2004, τον Φοίβο και την Αθηνά, που ετοίμασαν οι συναδέλφισσες του Νηπιαγωγείου Κοκκινοχώματος με την εφαρμογή chatterPix. Οι δύο μασκότ κινητοποίησαν το ενδιαφέρον των παιδιών και μας κίνησαν την περιέργεια για περαιτέρω αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Αναζητήσαμε και γνωρίσαμε τις μασκότ και άλλων χωρών και παίξαμε κουκλοθέατρο.

Ψηφίσαμε την αγαπημένη μας μασκότ.

Τα παιδιά αφού κατασκεύασαν μια μάσκα αθλητή παρουσίασαν τον εαυτό τους στα παιδιά των υπολοίπων Νηπιαγωγείων.

Φτιάξαμε σε συννεφόλεξο τη φλόγα με τα ονόματα μας.

Untitled 6

 

Χρησιμοποιήσαμε συνεργατικό χάρτη και παρουσιάσαμε τα σχολεία μας.

Μετάβαση στο padlet.com

 

Φτιάξαμε συννεφόλεξο σε σχήμα δάδας με τα ονόματα των εκπαιδευτικών

Screenshot 2024 05 23 14 41 20 569

Δημιουργήσαμε το δικό μας logo για το πρόγραμμα και ψηφίσαμε με τα παιδιά το αγαπημένο μας.

.IMG 20240308 152438 691

My Torch 2

Το logo του προγράμματος που ψηφίστηκε από τα παιδιά είναι το logo  του Νηπιαγωγείου Παλαιοχωρίου.

Screenshot 2024 05 26 17 11 27 019

Screenshot 2024 05 26 17 12 30 304

Screenshot 2024 05 26 17 12 09 025

Κατά την διάρκεια υλοποίησης του προγράμματος κάναμε τηλεδιασκέψεις τόσο ,με εκπαιδευτικούς των άλλων σχολείων όσο και με τους μαθητές των άλλων σχολείων, όπου γνωριστήκαμε, παίξαμε και ανταλλάξαμε ιδέες και προτάσεις.

Κατασκευάσαμε την δική μας αφίσα για το έργο.

IMG 20240409 135918 432

Μια έκπληξη περίμενε τα παιδιά στο σχολείο με την μουσειακή βαλίτσα του Ολυμπιακού Μουσείου Αθήνας με τίτλο “Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ταξιδεύουν”.

 

IMG 20240410 121502 925

IMG 20240410 124129 687 1

Παρακολουθήσαμε βίντεο σχετικά με τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα, τους Ολυμπιακούς Αγώνες σήμερα, τους Παρολυμπιακούς Αγώνες και τα αθλήματα που συμμετέχουν.

Φτιάξαμε μία συνεργατική ψηφιακή ιστοριογραμμή με τους σημαντικότερους σταθμούς των Ολυμπιακών Αγώνων.

 

Συζητήσαμε με τα παιδιά για τους Ολυμπιακούς Αγώνες στην Αρχαία Ελλάδα και ζωγραφίσαμε αθλήματα σε αγγεία.

IMG 20240412 134626 249IMG 20240412 134631 171IMG 20240412 134609 362IMG 20240412 134600 469

Μάθαμε για τους Ολυμπιακούς κύκλους και τις ηπείρους, χρωματίσαμε κύκλους με διαφορετικές τεχνικές, φτιάξαμε τρισδιάστατους κύκλους και παίξαμε με τα χρώματα.

IMG 20240408 142359 641 IMG 20240408 132558 061 IMG 20240409 135950 932 IMG 20240408 141321 440

Παίξαμε ψηφιακό παζλ με ολυμπιακούς κύκλους.

Φτιάξαμε την δική μας Ολυμπιακή δάδα.

IMG 20240409 140249 822 IMG 20240409 140014 591

Παρακολουθήσαμε το ταξίδι της Ολυμπιακής Φλόγας και σε συνεργασία με τα υπόλοιπα νηπιαγωγεία αναπαραστήσαμε την αφή της ολυμπιακής φλόγας, την λαμπαδηδρομία και φτιάξαμε ένα συνεργατικό χάρτη με το ταξίδι της φλόγας.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1afd9ipemRmg6QXhEW_sexcVrC2-Qqkw&usp=sharing

Γνωρίσαμε τα Ολυμπιακά Αθλήματα, παίξαμε και γίναμε μικροί Ολυμπιονίκες.

Ψηφίσαμε το αγαπημένο μας ολυμπιακό άθλημα.

Κατασκευάσαμε με αλουμινόχαρτο το αγαπημένο μας ολυμπιακό άθλημα.

IMG 20240411 142503 020

Παίξαμε με τον γυμναστή του Δημοτικού Σχολείου Γεωργιανής, τον κο Κώστα αθλήματα, μαζί με την Α και Β τάξη.

Παίξαμε ψηφιακά παιχνίδια.

Μιλήσαμε για του Παρολυμπιακούς Αγώνες και κάναμε τηλεδιάσκεψη με την Παραολυμπιονίκη Ανθή Καραγιάννη, όπου μίλησε στα παιδιά για την πορεία της στον αθλητισμό, την εμπειρία της και τα συναισθήματα της.

Φτιάξαμε απο κοινού με τα συνεργαζόμενα σχολεία ψηφιακό βιβλίο με πληροφορίες που μάθαμε στο ψηφιακό εργαλείο story jumper.


book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper

Ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα  τα παιδιά απάντησαν στο αρχικό ερωτηματολόγιο.

 

1,2,3………..Δικαιώματα στη σειρά έχουν όλα τα παιδιά

2ος Θεματικός Κύκλος

Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ

Ανθρώπινα Δικαιώματα

Χρονική Διάρκεια : Δεκέμβριος – Ιανουάριος

Γνώσεις

  • Να προσδιορίζουν τα δικαιώματα των παιδιών.
  • Να προσδιορίζουν ποιοί είναι οι αρμόδιοι για την λήψη αποφάσεων για τα ζητήματα που τους αφορούν.
  • Να αναγνωρίζουν ότι όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη από στέγη, τροφή, νερό, ενδυμασία και ασφάλεια.

Δεξιότητες

  • Να εντοπίζουν περιπτώσεις παραβίασης δικαιωμάτων ή κοινωνικών ανισοτήτων και να προτείνουν λύσεις.
  • Να διαχειρίζονται πληροφορίες για τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους.

Στάσεις

  •  Να ευαισθητοποιούνται και να αναπτύσσουν υπεύθυνη στάση για να υποστηρίξουν τα δικαιώματα των παιδιών και των ανθρώπων.

 

Δραστηριότητες

  • Ανίχνευση ιδεών και δημιουργία ιστογράμματα για την καταγραφή των πρότερων γνώσεων των παιδιών σχετικά με το θέμα.
  • Ανάγνωση βιβλίου “Που κρύβονται τα Δικαιώματα;”, Μαρίζα Ντεκάστρο, εκδόσεις Μεταίχμιο.

Screenshot 2024 05 15 11 02 02 327

  •  Παρακολούθηση βίντεο με θέμα τα Δικαιώματα των Παιδιών.
  • 20/11 Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των Παιδιών
  • Η ιστορία της Unicef με λόγια και εικόνες.
  • Ψηφιακό puzzle Jigsaw,το σύμβολο της Unicef.
  • Κατασκευάζουμε τα αστέρια των Δικαιωμάτων.
  • Συνθέτουμε το παζλ των Δικαιωμάτων των Παιδιών.
  • Τα δικαιώματα με πλαστελίνες.

IMG 20240119 134822 373

  • Τραγουδήσαμε το τραγούδι “Γίνε μαζί μου παιδί”, Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου.
  • Κατασκευάσαμε τα μπαλόνια των Δικαιωμάτων των Παιδιών.
  • Κινητικό παιχνίδι με τα μπαλόνια των Δικαιωμάτων.
  • Φτιάξαμε τα παιδιά των Δικαιωμάτων των Παιδιών

IMG 20240215 154407 261

  • 03/12 Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με  Αναπηρία
  • Ανάγνωση ” Η Αργυρώ γελάει”, Willis Jeanne, εκδόσεις Πατάκη

Screenshot 2024 05 15 11 03 06 498

  • Έκφραση συναισθημάτων με παντομίμα.
  • Παρατήρηση σχολείου για διευκολύνσεις πρόσβασης παιδιών με αναπηρίες και καταγραφή προβλημάτων.
  • Κινητικό παιχνίδι”καθοδηγώ τον φίλο μου”  με κλειστά μάτια.
  • Ακουστική διάκριση ήχων με κλειστά μάτια,
  • Ακολουθώ μια διαδρομή με κλειστά μάτια και βοηθό ένα μπαστούνι.
  • 11/12 Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού
  • Τραγουδήσαμε και χορέψαμε  “Αν όλα τα παιδιά της γης”.
  • Στείλαμε ευχές για το 2024 σε όλα τα παιδιά του κόσμου.
  • Συμμετείχαμε στη δράση “Επισκεπτήριο Αγάπης”,  του Wincancer.

IMG 20231206 155540 017IMG 20231206 150847 529

Screenshot 2024 05 15 10 53 55 3862

 

  • Συμμετείχαμε στη δράση του Make a wish, “Σχεδίασε το αστέρι σου”.

IMG 20231208 140450 236

Screenshot 2024 05 15 11 58 48 853