Είμαστε όλοι νικητές!

Την επομένη της γιορτής μας, την οποία λόγω της φύσης των αθλημάτων τα νήπια ονόμασαν Survivor,  μοιραστήκαμε τη χαρά της ευγενούς άμιλλας και διαπιστώσαμε πως όλοι ήμασταν νικητές στα “Παιχνίδια χωρίς Σύνορα”. Όλα  τα παιδιά πήραν κονκάρδα 1ης Θέσης και φόρεσαν το μετάλλιο του νικητή!
Το τμήμα 1 αποθανάτισε τη στιγμή της πρώτης θέσης και στην ομαδική φωτό φωνάξαμε όλοι μαζί “Survivor”!!!

0b8484d8 ccb3 48b4 8cbc 1864c4ecdde9 4e947629 8988 4668 a09e d50f71c38812 8b9425ac 8d13 4fb0 9c11 a0914ec9e696 19c908e5 7f8e 434b ae14 ac81c5127e87 51e9575a b050 4a7a 900c 3b66815329b5 82da1ba1 3850 4d6f 81eb b7e0efc11ca5 101a2c7c 1e63 4ff7 b9b6 3da5c9d6f272 309fe525 ff09 40f6 ad10 eb7ad520a221 966e558d 9d7e 427c baab f0f92d1990fd 25322cb4 674d 4e68 9de1 fc9e0510939c c41ce80e 4558 41d9 9059 22a984684415 da93b664 8c12 47ef a797 9a08b37a8e73  9c806ac5 4d98 4fd9 a5fb 0689eac4b23c e2b25d90 e785 45a7 93f6 4bb1e4079d83

73d37f60 9c01 4029 b55a dbf263e056c5

*   To logo του Survivor μας συνόδεψε στις φωτογραφίες μας, χωρίς να μας ανήκει κάποιο πνευματικό δικαίωμα, το οποίο ανήκει στους δημιουργούς του. 

Γιορτή λήξης σχολικού έτους 2023-24 του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Παλατίων

Στις 3/6/24 πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2023-24 του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Παλατίων υπό την καθοδήγηση του Ηλία Παπακωνσταντίνου και της Magic Dream με τίτλο “Παιχνίδια χωρίς Σύνορα”! Ένας από τους λόγους που τα παιδιά μπόρεσαν να διασκεδάσουν και να χαρούν την όλη διαδικασία, ήταν η παραχώρηση της αυλής του 1ου Δημοτικού Σκάλας Ωρωπού και Νέων Παλατίων για την υλοποίηση της εν λόγω δράσης. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γιώργο Ποταμιά και όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου του για την φιλοξενία, τους γονείς του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Παλατίων για την συμβολή τους στη δράση, για τα κεράσματα, για την συμμετοχή τους και γενικότερα για την σημαντική παρουσία και συνεργασία τους με το Νηπιαγωγείο μας καθ’όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οι Νηπιαγωγοί του σχολείου μας και η πολύτιμη για εμάς κα Ευγενία Δημητρακοπούλου, εύχονται καλή πρόοδο στα παιδάκια μας, υγεία και χαρές σε όλους! Καλό καλοκαίρι!

3a58b39d 9dbe 4d9d b4c0 f8365ebd2ab0 4a1bca30 41b5 4311 baaa 3b1ad8735752 7e1e7ae3 76d0 451c 96e2 5bec632d9da8 9e3b18c8 9ba6 472c 9c1d 6f9f7cc7dd01 9e67987a 9fe4 4d2a a7e3 498a047f0580 30ec9afa fcff 42c4 8f3f 2a072a350c1d 37e0b6a4 3e51 4fb6 9781 b1040dbcc0ef 84f9b130 3803 49a0 96eb 1e60e942ad66 152faec5 d951 43b9 9935 c7149561ba7f 404ba28c d9d8 4877 aab9 b59b07e4199a 0479ca34 af83 4af6 9bbb 405cb04ccab5 9168f2f6 ea25 4adc b069 6d40e3a4a725 a8f2831c 204f 4e6a 81cb 72bad0c9548e b7e686f1 cc91 4a7c b54c 3bfa19d9e3f1 c28028b4 5e24 4ebe b6e9 4fa8bd2e5ca4 cec93854 de4d 4ab1 a129 2d199c361841 d0f20e61 1b93 4826 8743 775c0796fd9a e44dd1a1 2a6e 42a8 8c21 4c14577fe295 e53342d3 4d42 4dea 90d4 a949ba73967a e8670621 6abb 408a b74f c61df21d1397 ffa5c803 4946 46db 83c8 68755c24fb2f

Τμήμα 1: Απονομή φρουτοβραβείων

Οι μαθητές/ριες του Τμήματος 1, κάθε φορά που έτρωγαν φρούτο στο πρωινό τους γεύμα, επιβραβεύονταν με αυτοκόλλητο. Αυτά τα αυτοκόλλητα καταμετρήθηκαν όλα και διακρίθηκαν δύο μαθήτριες στην πρώτη θέση, οι οποίες κέρδισαν το μετάλλιο υγιεινής διατροφής!!! Συγχαρητήρια! 

 

42fb6bb0 5f2f 418b a177 9a991d383fc07f4d2774 8984 4782 ac89 6c4408c5ec7c

e1b8194a d9fb 4663 87f1 72f75f2eecd6 92e6629e fde7 40b6 a7f8 635efdfa294e

41d7e78f d670 4b50 a1a3 60fb9e6c5ca6

Τμήμα 2: « Το παράπονο των ζώων»: Ομάδα δράσης για την προστασία των ζώων Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Θεματική ενότητα: « Φροντίζω το περιβάλλον» Τομέας: « Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές – Πολιτική Προστασία»



Λήψη αρχείου

Τμήμα 2: « Το παράπονο των ζώων»: Ομάδα δράσης για την προστασία των ζώων Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Θεματική ενότητα: « Φροντίζω το περιβάλλον» Τομέας: « Κλιματική αλλαγή – Φυσικές καταστροφές – Πολιτική Προστασία»

Εργαστήριο 1

Τα ζώα στο περιβάλλον τους

Στοχος: να γνωρίσουν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον και πως αυτά απειλούνται από την ανθρώπινη δραστηριότητα

https://sway.cloud.microsoft/8oFGHa4AttHG95wA?ref=Link&loc=play

     Παρακολουθήσαμε βίντεο και συλλέξαμε πληροφορίες για τα ζώα υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα. Στη συνέχεια φτιάξαμε τα σπίτια των ζώων,  μια ομαδική εργασία στην οποία απεικονίζονται διάφορα οικοσυστήματα, π.χ. θάλασσα, ποτάμι, λίμνη, δάσος.  Τα παιδιά έκοψαν φωτογραφίες από τα απειλούμενα ζώα της Ελλάδας και τα τοποθέτησαν το καθένα στο δικό τους οικοσύστημα π.χ. στη θάλασσα η χελώνα, στο δάσος ο λύκος, στη λίμνη ο αργυρο-πελεκάνος κα. Και σχολίασαν πόσο ευτυχισμένα θα ένιωθαν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον.

    Έπειτα τα παιδιά ζωγράφισαν και έκοψαν εικόνες ανθρώπινης δραστηριότητας π.χ. σπίτια, δρόμοι, αυτοκίνητα, καράβια κλπ και τα πρόσθεσαν στη μακέτα τους. Παρατηρώντας το αποτέλεσμα, διαπίστωσαν ότι τα ζώα πρέπει να φύγουν από το φυσικό τους περιβάλλον γιατί δεν μπορούν να χτίσουν πλέον τις φωλιές τους και να ζήσουν εκεί εξαιτίας της ανθρώπινης παρέμβασης. Τα παιδιά εξέφρασαν  τον προβληματισμό τους γύρω από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ζώα τώρα  και τα συναισθήματα τους, καθώς αναγκάζονται να  τα αφαιρέσουν  από τη μακέτα τους. Με αυτό τον τρόπο αντιλαμβάνονται ότι η ανθρώπινη παρέμβαση συμβάλλει στην απειλή με εξαφάνιση αρκετών ειδών.

 Στο τέλος, τα παιδιά παρατήρησαν λυπημένα ότι δεν ήταν όμορφο το περιβάλλον έτσι, συζήτησαν γι αυτό και αποφάσισαν να αφαιρέσουν την ανθρώπινη δραστηριότητα και να ξαναφέρουν τα ζώα στο φυσικό τους περιβάλλον .

1 1 1.2

Εργαστήριο 2

Χρειαζόμαστε ο ένας τον άλλον

Στόχος : Να αντιληφθούν τη χρησιμότητα του κάθε ζώου σαν στοιχείο του οικοσυστήματος και τη σχέση αλληλεπίδρασης ζώου – ανθρώπου.

        Για  την κατανόηση του παραπάνω στόχου, παίξαμε ένα κινητικό παιχνίδι.

Τα παιδιά έγιναν διάφορα ζώα της επιλογής τους και σχημάτισαν έναν κύκλο. Χρησιμοποιώντας ένα νήμα το οποίο πήγαινε  από χέρι σε χέρι αντικριστά δημιούργησαν ένα πυκνό πλέγμα στο κέντρο του κύκλου . Εκεί, τοποθέτησαν μια κούκλα που συμβολίζει τον άνθρωπο. Ένα ένα παιδί- ζώο καθώς << εξαφανίζεται>> από το οικοσύστημα, βγαίνει από τον κύκλο αφήνοντας το νήμα.

 Στο τέλος , η κούκλα – άνθρωπος δεν μπορεί να σταθεί χωρίς το πλέγμα ασφάλειας που σχημάτιζαν τα ζώα με την ύπαρξή τους, οπότε πέφτει.

2 1 2.2 1

 Εργαστηριο 3

Εικαστικό εργαστήριο!

     Χρησιμοποιώντας  χάρτινα πιάτα και πιρούνια, τέμπερες, ψαλίδια και χαρτιά, κόλλες, ματάκια και πολύ φαντασία , αποφασίσαμε να φτιάξουμε σε μορφή μάσκας το ζώο υπ’ εξαφάνιση που επέλεξε ο καθένας.

 Έτσι φτιάξαμε λύκο, χελώνες καρέτα- καρέτα, κόκκινο ελάφι, φώκια μονάχους- μονάχους, καφέ αρκούδες .

3.2 2 3 1

Εργαστήριο 4

Θέλετε να μάθετε για μας;

      Τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες ζώων και συνεργάστηκαν ώστε να συγκεντρώσουν όλες τις γνώσεις τους για το ζωάκι που επέλεξαν. Έφτιαξαν την ταυτότητα του ζώου τους καταγράφοντας με γραφή και ζωγραφική τις πληροφορίες που συνέλλεξαν πχ. που κατοικεί, τι τρώει, από τι κινδυνεύει  κ. α.

 Τέλος, η ομάδα κάθε ζώου συστήθηκε στην ολομέλεια μιλώντας για τον εαυτό της .

4.2 4

 Εργαστήριο 5

Τα ζώα μας μιλούν!

       Τέθηκε το ερώτημα <<Αν είχαν ανθρώπινη φωνή τα ζώα , τι νομίζετε ότι θα μας ζητούσαν?>>.  Τα παιδιά δάνεισαν τη φωνή τους στα ζώα και παρουσίασαν τα αιτήματά τους.

 << Θέλουμε να προστατεύετε τα δάση γιατί εκεί είναι το σπίτι μας>> ή

<<Μην πετάτε σκουπίδια στην άμμο και στη θάλασσα>>,

<< Προσέξτε σας παρακαλώ, να μην καίγονται τα δάση>> κ.α.

 Τα καταγράψαμε φτιάχνοντας μια αφίσα και συμπληρώσαμε με ζωγραφική.

 Τέλος όλα τα παιδιά- ζωάκια ένωσαν τη φωνή τους κάνοντας διαμαρτυρία και φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της προστασίας των ζώων.

5 1

Τμήμα 2: Κηπουροί εν δράσει

Οι μικροί κηπουροί σε δράσεις διαρκείας για τη φροντίδα των αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών που φύτεψαν στις αρχές του χειμώνα.

5a186b18 714c 42c3 bc1e 44bf820ad9bb 08dacc03 0b09 4079 bced ee2da27795a6 60e3b85e b3c2 4e91 880a 5e4b07d7686e 804931a0 aa4a 4336 b72d 3d4736d6499c b90cd12d 5cce 495c b350 77c878d08bf3 c8ad6322 5da9 4cb7 8d45 29096dc18021 dc77fa22 0f50 439d 8078 cd14fce925ed e776116f 2661 499b 8d15 a702636047b5 ffdba10c 4171 4320 8000 a9f831fdb54e

Τα παιδιά, καθ’ όλη την πορεία της μαθησιακής διαδικασίας παρατηρούσαν, συζητούσαν και ζωγράφιζαν την εξέλιξη και ανάπτυξη των φυτών του σχολικού κήπου, ακολουθώντας τις αλλαγές των εποχών.

3a635260 096c 4ac0 848d bd7540e55e6d 6b876aa2 1804 4e9e 9f52 4a4c2f709133 f9013e10 873e 4408 b15b f9b5487527f8

Διαπιστώνουν ότι όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι, το πότισμα είναι πιο συχνό και αναγκαίο. Για κάθε φυτό είχαν κατασκευάσει ένα καρτελάκι που αποτύπωνε την εικόνα του φυτού και το όνομά του. Είχαν την ευθύνη τους, φροντίζοντας να διορθώνουν τα καρτελάκια εάν κάποιο χαλούσε ή έφευγε από τη θέση του.

1d3060fa 9b1d 4231 91c2 b6df2e888207 7e986c87 2efe 42e6 a6da e13e7364012e c631a79b f0a8 4159 aacb 99a0273d4c37 ebcfc96e 7fa3 4829 a1de 73288ae7cc60

Η όλη προσπάθεια τα ενθουσιάζει και προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, προβληματίζονται για το ποιος θα φροντίζει τα φυτά τους το καλοκαίρι που το σχολείο θα είναι κλειστό. Η ιδέα για αυτόματο πότισμα, φαίνεται ως η ιδανική λύση.

Τμήμα 1: Η πεταλούδα!

Τα νήπια προσέγγισαν το θέμα “Πεταλούδα” με πρωτότυπους τρόπους, όπως την κατανόηση χρήσης εργαλείων του διαδραστικού πίνακα της τάξης, σε μια επαφή με τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ). Η πεταλούδα, με τα ποικίλα χρώματα και σχέδια των φτερών της αποτέλεσε αφορμή για τέχνη. Είδαμε την πεταλούδα όπως την αποτύπωσε ο Μιρό και ο Πικάσο και στη συνέχεια με καμβά τον διαδραστικό πίνακα της τάξης, τα παιδιά χρησιμοποίησαν τα εργαλεία του για να εκφραστούν εικαστικά.

6fa12edc 53f6 4809 ae68 d878c8946b69 35de4ef2 b1d2 4dcf 9ff5 176fb151f443 90b113f1 7080 4c88 923a e4db553f9987 681f54f5 8971 4937 a3b1 74580a50293c 28920f65 cae1 4e28 8034 767d8330172c 441972bd 75e7 4a04 a278 322a0a4827ce a6e45a9a be19 42ee b689 2f6989d47031 a07ca896 8b5c 4632 a355 74b8084c88ca b3072e3b 245a 4446 9f39 d4f50be5f9cc

dc937eb8 046c 4f3c 8126 8e6ea4c444ba

Μάθαμε για τον κύκλο ζωής της πεταλούδας 

Παρακολουθήσαμε το παραμύθι “Μια κάμπια πολύ πεινασμένη” και στη συνέχεια παίξαμε παιχνίδι μνήμης και κουίζ μαθηματικών 

1a361bf8 63da 4602 9697 183e1409590d 1e6b2e99 17df 4461 855b fad82b19a12f

Μιλήσαμε για την ανατομία της και συμμετείχαμε σε ερωτήσεις

0ae2b7d0 1019 48d9 8d93 e9b7a9d0c092 bf313f41 05fb 4afc bb60 e8d7f2748fb7 1

Και ολοκληρώσαμε με φύλλα εργασίας 

934755e4 0d82 44b8 a304 b01ed60f5157 d907c75c 3598 4124 ac70 134632371598