Τμήμα 2: Κηπουροί εν δράσει

Οι μικροί κηπουροί σε δράσεις διαρκείας για τη φροντίδα των αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών που φύτεψαν στις αρχές του χειμώνα.

5a186b18 714c 42c3 bc1e 44bf820ad9bb 08dacc03 0b09 4079 bced ee2da27795a6 60e3b85e b3c2 4e91 880a 5e4b07d7686e 804931a0 aa4a 4336 b72d 3d4736d6499c b90cd12d 5cce 495c b350 77c878d08bf3 c8ad6322 5da9 4cb7 8d45 29096dc18021 dc77fa22 0f50 439d 8078 cd14fce925ed e776116f 2661 499b 8d15 a702636047b5 ffdba10c 4171 4320 8000 a9f831fdb54e

Τα παιδιά, καθ’ όλη την πορεία της μαθησιακής διαδικασίας παρατηρούσαν, συζητούσαν και ζωγράφιζαν την εξέλιξη και ανάπτυξη των φυτών του σχολικού κήπου, ακολουθώντας τις αλλαγές των εποχών.

3a635260 096c 4ac0 848d bd7540e55e6d 6b876aa2 1804 4e9e 9f52 4a4c2f709133 f9013e10 873e 4408 b15b f9b5487527f8

Διαπιστώνουν ότι όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι, το πότισμα είναι πιο συχνό και αναγκαίο. Για κάθε φυτό είχαν κατασκευάσει ένα καρτελάκι που αποτύπωνε την εικόνα του φυτού και το όνομά του. Είχαν την ευθύνη τους, φροντίζοντας να διορθώνουν τα καρτελάκια εάν κάποιο χαλούσε ή έφευγε από τη θέση του.

1d3060fa 9b1d 4231 91c2 b6df2e888207 7e986c87 2efe 42e6 a6da e13e7364012e c631a79b f0a8 4159 aacb 99a0273d4c37 ebcfc96e 7fa3 4829 a1de 73288ae7cc60

Η όλη προσπάθεια τα ενθουσιάζει και προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, προβληματίζονται για το ποιος θα φροντίζει τα φυτά τους το καλοκαίρι που το σχολείο θα είναι κλειστό. Η ιδέα για αυτόματο πότισμα, φαίνεται ως η ιδανική λύση.