Οι μικροί κηπουροί σε δράσεις διαρκείας για τη φροντίδα των αρωματικών και καλλωπιστικών φυτών που φύτεψαν στις αρχές του χειμώνα.
Τα παιδιά, καθ’ όλη την πορεία της μαθησιακής διαδικασίας παρατηρούσαν, συζητούσαν και ζωγράφιζαν την εξέλιξη και ανάπτυξη των φυτών του σχολικού κήπου, ακολουθώντας τις αλλαγές των εποχών.
Διαπιστώνουν ότι όσο πλησιάζουμε στο καλοκαίρι, το πότισμα είναι πιο συχνό και αναγκαίο. Για κάθε φυτό είχαν κατασκευάσει ένα καρτελάκι που αποτύπωνε την εικόνα του φυτού και το όνομά του. Είχαν την ευθύνη τους, φροντίζοντας να διορθώνουν τα καρτελάκια εάν κάποιο χαλούσε ή έφευγε από τη θέση του.
Η όλη προσπάθεια τα ενθουσιάζει και προκαλεί μεγάλη ικανοποίηση μέχρι σήμερα.
Ταυτόχρονα, προβληματίζονται για το ποιος θα φροντίζει τα φυτά τους το καλοκαίρι που το σχολείο θα είναι κλειστό. Η ιδέα για αυτόματο πότισμα, φαίνεται ως η ιδανική λύση.