Τμήμα 1: «Τις λέξεις βρες ψηφιακά! Θυμήσου τις εικόνες…ζητάει η κυρία … Πως έμπλεξα μικρό παιδί με την τεχνολογία;» Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ/Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη- Ανθρώπινα Δικαιώματα

Μέσω των κάτωθι δράσεων ο/η μαθητής/ρια καθίσταται ικανός/ή:

  • Να αξιοποιεί ψηφιακά εργαλεία, να κατανοεί την πληροφορία που του παρέχεται, να επιλύει προβλήματα, να απαντάει σε ερωτήσεις και να οδηγείται σε συμπεράσματα στην επαφή του με τις ΤΠΕ και το ψηφιακό παιχνίδι.
  • Να μαθαίνει μέσα από το παιχνίδι καθώς προβληματίζεται, ανακαλύπτει, δημιουργεί, συνεργάζεται, επικοινωνεί και κοινωνικοποιείται.
  • Να αναγνωρίζει λέξεις και να εμπλέκεται σε πρακτική ανάγνωσης τους.
  • Να εξασκεί τη βραχύχρονη μνήμη του/της.

400790501 316560227936018 4785872354716601224 n

Τα παιδιά καλούνται να συμμετέχουν σε ψηφιακά παιχνίδια με θέμα την οικογένεια, στον διαδραστικό πίνακα της τάξης.
Με αυτόν τον τρόπο θυμούνται πάλι πως οι οικογένειες είναι διαφορετικές μεταξύ τους, αφού αποτελούνται από διαφορετικό αριθμό μελών.
«Wordwall: Η οικογένεια μου»

Έπειτα, τους ζητείται να βρουν τις ίδιες λέξεις και να τις ζευγαρώσουν, όπου η μία λέξη βρίσκεται εντός ενός πλαισίου με μια φωτογραφία (π.χ. εικόνα ενός κοριτσιού μαζί με τη λέξη κόρη) και σ’ ένα άλλο πλαίσιο η ίδια λέξη μόνης της (κόρη).
«Ταιριάζω τις λέξεις που είναι ίδιες με θέμα την οικογένεια»

Στη συνέχεια εξασκούν τη μνήμη τους με εικόνες από οικογένειες ή μέλη τους.

«Παιχνίδι μνήμης – Οικογένεια»

Τέλος, τα νήπια σε συνεργασία μεταξύ τους ολοκληρώνουν ένα ψηφιακό παζλ με θέμα την οικογένεια.
«Φτιάξε το ψηφιακό παζλ – Οικογένεια»