Τμήμα 1: «Έχω δέκα δακτυλάκια όλα τους ξεχωριστά, όπως είναι ο μπαμπάς μου, ο παππούς & η γιαγιά. Είναι η οικογένειά μου, ενωμένοι όπως η γροθιά μου»! Η οικογένεια δεν έχει αριθμητική, είναι απλώς μοναδική!» Εργαστήριο Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι & Ενεργώ/Κοινωνική Συναίσθηση & Ευθύνη- Ανθρώπινα Δικαιώματα

Τα νήπια παρακολούθησαν μια μικρού μήκους ταινία κινουμένων σχεδίων, όπου ο μπαμπάς αφήνει το μικρό του παιδάκι στον πατέρα του, ώστε να μπορέσει να πάει στη δουλειά του.
Μια περιπέτεια ξετυλίγεται, όταν ο μικρούλης βρίσκει ένα παιχνίδι του μπαμπά του, το οποίο μαζί με τη βοήθεια του παππού του και της φαντασίας τους μετατρέπεται σε αυτοκίνητο, βάρκα, αεροπλάνο, αλεξίπτωτο, διαστημόπλοιο κοκ.

405553578 662636852720189 357229388924873452 n 403401983 402079515478878 6498723175819612698 n
«Taking flight»

Τα παιδιά στον κύκλο, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους σχετικά με τα όσα παρακολούθησαν. Μίλησαν για τον παππού και τη γιαγιά τους. Περιέγραψαν στιγμές μαζί τους και κατανόησαν τη σημασία του ρόλου τους στην καθημερινότητά τους, είτε μοιράζονται την ίδια στέγη, είτε όχι.

Σε δεύτερο χρόνο, χρωμάτισαν και έκοψαν τα μέλη της δική τους οικογένειας και κατασκεύασαν δακτυλόκουκλες.

405543811 368527499163639 6670174975801199804 n370115611 1046385183073074 8334158358633412304 n 368013784 1484387189074086 538961259297892150 n 405478157 307820635547209 1289818554101825626 n

Έπαιξαν κουκλοθέατρο, έφεραν τις οικογένειές τους κοντά, διάλεξαν ρόλους, μιμήθηκαν φωνές ή εκφράσεις.

Βιωματικά αναπαρήγαγαν μέσω παιχνιδιού και κουκλοθεάτρου, όσα προφορικά είχαν μοιραστεί στην παρεούλα σχετικά με τη σημασία της οικογένειας, αλλά και των όσων κάνουν όλοι μαζί (παιχνίδι, φαγητό, βόλτες, πάρτι κλπ).

Τέλος, χόρεψαν μόνα τους και τις κουκλίτσες τους στο ρυθμό διάφορων τραγουδιών που υμνούν την οικογένεια όπως π.χ.

Η οικογένεια μου

Η οικογένεια μου