Τμήμα 1: 3 Παραμύθια…αλλιώς!!!

Στο πλαίσιο της Θεματικής ενότητας “Γλώσσα” του Νέου Προγράμματος Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, που σχετίζεται με το Θεματικό Πεδίο “Παιδί και Επικοινωνία”, η Προφορική Επικοινωνία στοχεύει α) στην ανάπτυξη των ικανοτήτων που αφορούν στην κατανόηση και παραγωγή προφορικών κειμένων από τα παιδιά, β) στην ανάπτυξη της μεταγλωσσικής τους επίγνωσης, στην ικανότητα δηλαδή του συνειδητού ελέγχου των δομών της γλώσσας (ΙΕΠ, 2022).
Με αφορμή 3 γνωστά παραμύθια τα νήπια κλήθηκαν να διαμορφώσουν προφορικά μια σύντομη ιστορία, επιστρατεύοντας ταυτόχρονα τη φαντασία τους, περιγράφοντας 3 μπερδεμένες εικόνες από αυτά. Έπειτα, ζωγράφισαν το δικό τους νέο παραμύθι. Τέλος, όλες οι ζωγραφιές ενώθηκαν το ίδιο και οι φωνούλες σ’ένα βίντεο, σε μια προσπάθεια ανάπτυξης του ψηφιακού γραμματισμού και της εργαλειακής ένταξης των ΤΠΕ στην τάξη. Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ), φέρνουν τα παιδιά σε επαφή με τις τεχνολογίες, ενώ ωθούν τη δημιουργική τους έκφραση μέσω των τεχνολογιών και την κατανόηση του ρόλου αυτών στην κοινωνία και τον πολιτισμό. 

 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

ΙΕΠ, (2022), Οδηγός εκπαιδευτικού πρόγραμμα σπουδών για την προσχολική εκπαίδευση, Δεύτερη έκδοση