ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Ένας τίτλος, μια ιστορία, συγγραφείς, εικονογράφοι, εκδότες, ήρωες, περιεχόμενο με μηνύματα…
Τα παιδιά εμπλέκονται σε διαδικασίες που λειτουργούν ενισχυτικά στην αντίληψη των σταδίων δημιουργίας βιβλίου με ποικίλους τρόπους: υπαγορεύοντας στην εκπαιδευτικό το θέμα που τους ενδιαφέρει (δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά, ατομικά και στην ολομέλεια), εικονογραφώντας με υλικά που βρίσκονται στο περιβάλλον εργασίας τους, ακολουθώντας δημοκρατικές διαδικασίες για την επιλογή του τίτλου, όπως ψηφοφορία,

αλλά και μέσω του υπολογιστή: ζωγραφίζοντας τα προσυμφωνημένα στη ολομέλεια θέματα στο λογισμικό ζωγραφικής Rna και εισάγοντάς τα στο λογισμικό δημιουργίας ταινίας movie maker, που στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί υποστηρικτικά στη παρουσίαση του ψηφιακού βιβλίου που δημιούργησαν τα παιδιά.
Και ας μη ξεχνάμε ότι οι μικροί αναγνώστες έχουν δικαιώματα!

Σχετικά με 2ο Νηπιαγωγείο Ν. Μάκρης Δ. Μαραθώνα

Σχολική Χρονιά 2021-22. Είμαι ένα σχετικά νέο σχολείο στη γωνία Αγ. Παρασκευής και Καραγεωργίου 1, στη Ν. Μάκρη Αν. Αττικής. Βρίσκομαι σε μια πανέμορφη παραθαλάσσια περιοχή. Μυρίζεις τη θάλασσα και σε χαιδεύει -ίσως λίγο άγρια μερικές φορές- ο ανατολικός άνεμος. Φιλοξενώ κάθε χρόνο παιδάκια προσχολικής ηλικίας και γεμίζω ζωή.


Περισσότερες πληροφορίες
Κατηγορίες: Βιντεάκια, Γλώσσα, Εικαστικά, Εικόνες, Έννοιες, Η/Υ, Θεματικές Προσεγγίσεις. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *