ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2024-2025

2ο Νηπιαγωγειο νεασ αρτακησ

Για το σχολικό έτος 2024-25 εγγράφονται  μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019 και το 2020.

Τα παιδιά που ήδη φοιτούν στο Νηπιαγωγείο δεν χρειάζεται να εγγραφούν εκ νέου.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Ευβοίας.

Οι εγγραφές στο Νηπιαγωγείο γίνονται στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή βοήθεια, επικοινωνήστε με το σχολείο μας στο τηλέφωνο 2221043067 ή με το mail@2nip-nartak.eyv.sch.gr

Στο Νηπιαγωγείο, μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής εγγραφής και αφού λάβετε sms ή email οριστικοποίησης, θα πρέπει να προσκομιστεί:

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
  • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  • Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του ετέρου γονέα.
  • Ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό  του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές/τριες.
  • Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή Δημόσιο Ιατροπαιδαγωγικό κέντρο εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται, ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής τού μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • Εάν το παιδί πάσχει από χρόνια ασθένεια, φωτοτυπία σχετικής ιατρικής γνωμάτευσης.
  • Φωτοτυπία Δικαστικής Απόφασης ή Ιδιωτικού Συμφωνητικού Επιμέλειας σε περίπτωση διαζυγίου ή διάστασης.

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα σας ενημερώσει τηλεφωνικώς ή με email για τις ημέρες και τις ώρες που θα δέχεται για την προσκόμιση των δικαιολογητικών.

Απαραίτητα έγγραφα

ΑΔΥΜ

Υπευθυνη-δήλωση-συναίνεσης-έτερου-γονέα-2

Η παρακάτω εγκύκλιος αφορά  στην εγγραφή των παιδιών στο Δημοτικό.

Εγγραφές-μαθητώντριών-στα-Δημοτικά-Σχολεία-για-το-σχολικό-έτος-2024-25-1

 

 

Εθελοντική Αιμοδοσία

Επεξεργαστήκαμε το θέμα της εθελοντικής αιμοδοσίας με αφορμή τη δράση που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 18 Φεβρουαρίου 2024, στο Δημαρχείο Ν. Αρτάκης με πρωτοβουλία των συλλόγων γονέων & κηδεμόνων όλων των σχολείων της περιοχής μας (Σχολική Συνεργασία Ν. Αρτάκης). Μιλήσαμε για τη διαδρομή του αίματος στο σώμα μας, εξηγήσαμε τους λόγους που μπορεί κάποιος/α να χρειαστεί αίμα, αναφερθήκαμε στις ομάδες αίματος και στα οφέλη της αιμοδοσίας και τέλος φτιάξαμε αφίσες τις οποίες θα εκθέσουμε στο δημαρχείο την ημέρα της εθελοντικής αιμοδοσίας.

 1706716853524 1706716853540 1707312369481 1707312369491 1707312369499 1707312369514  17073123695851707312369557 1707398335398 1707398335407 1707812769970426328246 416302797590630 3518681815525832862 n

 

Μεταφύτεψη

Μεταφυτεύουμε από το φυτώριό μας μαρούλια και μαiντανό, σε γλάστρες. Τα παιδιά με βιωματικό τρόπο, αφού φύτεψαν σπόρους στο θερμοκήπιό μας, τους είδαν να μεγαλώνουν (γεγονός που συνδυάστηκε με το φύτεμα οσπρίων στην τάξη μας) και στη συνέχεια μεταφύτεψαν τα φυτά σε γλάστρες.

17054878866471705487886657170548788666717054878866771705487886714ΚΟΜΜ 4 1 1705671281902170567128191917056712819581705671281842

Οι φακές μας!

333430 31170344194932832

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2023

Καλές γιορτές

Όπως κάθε χρονιά, έτσι και φέτος πραγματοποιήσαμε στο σχολείο μας πολλές χριστουγεννιάτικες δράσεις.

  • Καλέσαμε γονείς μαθητών/τριών μας και μας διάβασαν αγαπημένα τους παραμύθια, χριστουγεννιάτικα και μη.
  • Φτιάξαμε κάρτες από ανακυκλώσιμα υλικά και στείλαμε στους eTwinning φίλους μας σε άλλα σχολεία από την Ελλάδα, την Ευρώπη και την Τουρκία.
  • Φτιάξαμε μπισκοτούληδες από χαρτόκουτα.
  • Στείλαμε κάρτες στα παιδιά του ορφανοτροφείου Χαλκίδας μαζί με χειροποίητα σοκολατάκια αλλά και στην εθελοντική οργάνωση κοινωνικής αλληλεγγύης ‘Ο Άλλος Άνθρωπος’ μαζί με τρόφιμα που συλλέξαμε από τους γονείς τους σχολείου μας.
  • Στολίσαμε ‘περίεργα’ χριστουγεννιάτικα δέντρα με υλικά της φύσης.
  • Φτιάξαμε μεγάλη αφίσα με τις ευχές μας για τον άγιο Βασίλη και την κρεμάσαμε έξω από την πόρτα της τάξης μας!
  • Έφτασε και φέτος ο Άγιος Βασίλης στο σχολείο μας!
  • Παρακολουθήσαμε τη θεατρική παράσταση “Ο Καρυοθραύστης” στο θέατρο Παπαδημητρίου.
  • Κάναμε απογευματινή δράση φιλαναγνωσίας, διαβάζοντας χριστουγεννιάτικα παραμύθια και ανταλλάσσοντας παραμύθια.
  • Φτιάξαμε σελιδοδείκτες και χαρίσαμε στο βιβλιοπωλείο της πόλης μας, ώστε να προσφέρουν και από έναν με κάθε αγορά βιβλίου.
  • Βοηθήσαμε το Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων στο χριστουγεννιάτικο μπαζάρ τους.
  • Οι δράσεις μας έκλεισαν με τη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας με το έργο “Ο τσαγκάρης και τα ξωτικά” που το παρουσιάσαμε στο μικρό αμφιθέατρο του δημαρχείου Ν. Αρτάκης.

1 2 3 17cut170264645279417026464528231702646452828cut 4 5 6 87

1703858991973170344206980617018933880441702387866590 ΚΟΜΜΔΥΝΑΜΩΣΕ το ΦΩΣ Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέας Αρτάκηςο άλλος άνθρωπος

17023879159401702387915998170238791601817023879160371702388008965

Δυνάμωσε το Φως – δράση elniplex

Το Νηπιαγωγείο μας συμμετέχει στη δράση της 21ης Δεκεμβρίου 2023 “Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως” με πρωτοβουλία του ιστολογίου elniplex Χάρισε ένα βιβλίο, δυνάμωσε το φως.

Για την παραπάνω δράση, καλέσαμε τους γονείς στο σχολείο μας σε απογευματινή ώρα και κάναμε ανάγνωση χριστουγεννιάτικων παραμυθιών, ανταλλάξαμε βιβλία (ανταλλακτική-χαριστική βιβλιοθήκη) και πραγματοποιήσαμε κατασκευές.

ΔΥΝΑΜΩΣΕ το ΦΩΣ Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέας Αρτάκης AFISA 1703441888866 1703186702847 1703186702746 1703186702732 1703186702718

1703858991973 333 1703186629196 1703186629184 1703186629161

ΕΚΔΡΟΜΗ στο κτήμα GREEN PLANTS και ΕΡΑΣΙΠΠΟΣ

1700851708803

Υπέροχη η σημερινή μας εκπαιδευτική επίσκεψη στα φυτώρια Μιμίκος, Green plants  και στο κτήμα Εράσιππος! Δράσεις κι εκπαιδευτικές επισκέψεις με βάση τα εργαστήρια δεξιοτήτων “Φροντίζω το περιβάλλον”, τα οικολογικά σχολεία (eco schools), το αειφόρο σχολείο μας! Φυτέψαμε σποράκια μαρουλιού και μαϊντανού και τα πήραμε στο σχολείο για το δικό μας θερμοκήπιο! Χαϊδέψαμε και ταΐσαμε αλογάκια κι ελάφια, είδαμε αγριογούρουνα, φραγκόκοτες, παγόνια, τρέξαμε στη φύση, πιάσαμε χώματα και απολαύσαμε μυρωδιές του βουνού! Ευχαριστούμε τις μαμάδες που μας βοήθησαν και σε αυτήν μας την εκδρομή!

1700851562660 1700851562668 1700851562678 1700851562688 1700851562699 1700851562720 1700851562731 1700851562741 1700851562751 1700851610987 1700851611004 1700851611021 1700851611038 1700851611055 1700851611073 1700851611092 1700851611106 1700851611124 1700851652216 1700851652231 1700851652249 1700851652265 1700851652282 1700851652299 1 1700851652299 1700851652319 1700851652339 1700851652361 1700851652379 1700851652400 1700851708693 1700851708707 1700851708725 1700851708738 1700851708751 1700851708763 1700851708776 1700851708789 1700851708803 1700851708817 1700851772789 1700851772808 1700851772824 1700851772839 1700851772854 1700851772883 1700851772896 1700851772912 1700851772924 1700851808414 1700851808432 1700851808452 1700851808468 1700851808487 1700851808504 1700851808525

 

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

IMG 20231116 203251

Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου, αναφερθήκαμε στην έννοια της ελευθερίας και της δημοκρατίας. Διαβάσαμε το βιβλίο “Η εξέγερση του Πολυτεχνείου” του Φίλιππου Μανδηλαρά, παρακολουθήσαμε ένα σύντομο βιντεάκι για το χρονικό της εξέγερσης και φτιάξαμε τη δική μας κατασκευή.

cut 2 cut 1 IMG 20231116 155637 cut IMG 20231116 193234 IMG 20231116 202128 IMG 20231116 202532 IMG 20231116 202549 IMG 20231116 202629 IMG 20231116 203251

28η Οκτωβρίου 1940

Ανώνυμο σχέδιο

Για τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου 1940, μιλήσαμε για τα δεινά του πολέμου και την ευτυχία της ειρήνης, μάθαμε τραγούδια, φτιάξαμε αφίσες, διαβάσαμε βιβλία, τα παίξαμε και τα ζωγραφίσαμε και τέλος είπαμε ποιήματα! Το πιο σημαντικό σε όλες αυτές τις δράσεις ήταν η κατανόηση της έννοιας του πολέμου και της ειρήνης, τόσο στους λαούς όσο και στις μεταξύ μας καθημερινές σχέσεις. Στον σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αλλά και να ακούσετε κάποια από όσα φτιάξαμε.

https://www.youtube-nocookie.com/embed/ntmfY87oBig?playlist=ntmfY87oBig&autoplay=1&iv_load_policy=3&loop=1&modestbranding=1&start=

1698422115338

1698323065682

1698422115345 cut

Εβδομάδα Προγραμματισμού 2023-2024 Code Week

ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ 2023-2024

  • Το “Schoolnest: A Place of Well-being” είναι ένα έργο eTwinning όπου οι εμπλεκόμενες σχολικές κοινότητες επικεντρώνονται σε διαφορετικά είδη παιχνιδιού, με στόχο την προώθηση της συνολικής ευημερίας. Τον Ιανουάριο, τα συνεργαζόμενα σχολεία διάλεξαν την αγαπημένη τους ιστορία με χιονάνθρωπο και τη διάβασαν. Στη συνέχεια, δημιούργησαν τον χιονάνθρωπο τους χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και υλοποίησαν δραστηριότητες όπως η ψηφιακή δημιουργία του χιονάνθρωπου τους χρησιμοποιώντας το Flipanim και πειράματα για να μάθουν πώς διατηρείται ο πάγος και συζήτησαν για τις καιρικές συνθήκες σε κάθε χώρα (κλιματική αλλαγή). Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι χιονάνθρωποι αρχίζουν να λένε την ιστορία τους, περιγράφοντας την κοινή τους προέλευση (τον κύκλο του νερού) και ενσωματώνοντας ορισμένα πολιτισμικά χαρακτηριστικά για να εισαγάγουν τη διαφορετικότητα. Schoolnest: Snowmen Family Story: Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι χιονάνθρωποι αρχίζουν να λένε την ιστορία τους, περιγράφοντας την κοινή τους προέλευση (τον κύκλο του νερού) και ενσωματώνοντας ορισμένα πολιτισμικά χαρακτηριστικά για να εισαγάγουν τη διαφορετικότητα. Ο πρώτος χιονάνθρωπος δώρισε κάτι που χρειάζεται η ανθρωπότητα για το μέλλον στον επόμενο. Το φόντο της ιστορίας δημιουργήθηκε με ένα εργαλείο AI (Stable Diffusion Image Generator), όπου οι μαθητές εισήγαγαν συγκεκριμένες λέξεις για να δημιουργήσουν το περιεχόμενο της εικόνας τους.

 

  • Schoolnest: Find the hidden star! Η δράση αυτή εμπνεύστηκε το παιδικό βιβλίο «3 γάτες και μια ευχή» όπου οι ήρωες του παραμυθιού κοίταξαν στον ουρανό για να βρουν ένα πεφταστέρι και μοιράστηκαν μια κοινή επιθυμία, να παραμείνουν φίλοι για πάντα. Σκοπός αυτής της δραστηριότητας είναι οι μαθητές να αποκωδικοποιήσουν συγκεκριμένα μονοπάτια με δραστηριότητες χρήσης ρομποτικού εξοπλισμού, με στόχο να εντοπίσουν πού κρύβεται το αστέρι και να κάνουν μια ευχή για ένα καλύτερο μέλλον.

Find the hidden star

  • Schoolnest: Swallows & Bees: Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι εταίροι του έργου χωρίζονται σε δύο ομάδες: τα χελιδόνια και τις μέλισσες.
    Η ομάδα των Swallows δημιούργησε ένα ζάρι που κωδικοποιεί συγκεκριμένες κινήσεις πουλιών (από την έρευνα που έκαναν σε προηγούμενη δραστηριότητα). Στη συνέχεια συναντήθηκαν διαδικτυακά για να ρίξουν τα ζάρια και να παίξουν.
  • Schoolnest Orff Game Code: Η μέθοδος Orff είναι μια διδακτική προσέγγιση που χρησιμοποιείται στη μουσική εκπαίδευση, η οποία βασίζεται στο σπάσιμο μιας έννοιας σε μικρότερα μέρη, έτσι ώστε οι μαθητές να αναγνωρίζουν μοτίβα που τους βοηθούν να θυμούνται και να τα συνδέουν για να παράγουν το αρχικό στοιχείο. Επιπλέον, αυτή η προσέγγιση προωθεί την ισχυρή συνεργασία μεταξύ των μελών για την εκτέλεση των μοτίβων και την αναπαραγωγή μουσικής.
  • Schoolnest: Strategic Games/ Brain Teasers: Σε αυτή τη δραστηριότητα, οι ομάδες συναντώνται διαδικτυακά και παίζουν σκάκι, προσπαθώντας να μάθουν βασικές κινήσεις των πιονιών. Στη συνέχεια, σχηματίζουν ζευγάρια και παρουσιάζουν ένα παιχνίδι μυαλού και το άλλο σχολείο το παίζει. Παραδείγματα των προτάσεων είναι: σχεδιαστικές διαδρομές και προγράμματα Ozobot, Tetris, Rubrik’s cube, Tangrams, Tapatan, Sudoku Outdoors, Balance Toys Game, Maze with ball, Color Code, Handmade Domino, Smart Game Maze.

 

Αποφασίσαμε να πάρουμε μέρος στην ευρωπαική εβδομάδα προγραμματισμού (Code Week 2023) δημιουργώντας μία ιστορία-γράμμα προς τον δήμαρχο της πόλης μας, εντοπίζοντας περιβαλλοντικά και κοινωνικά προβλήματα της κοντινής μας περιοχής.

Η ιστορία μας δημιουργήθηκε από τους μαθητές/τριες του 2ου Νηπιαγωγείου Νέας Αρτάκης μετά από μία έρευνα πεδίου στην κοντινή μας γειτονιά. Τα παιδιά εντόπισαν κάποια προβλήματα και θέλησαν να στείλουν ένα γράμμα στον δήμαρχο της πόλης μας και να του ζητήσουν να βρει λύσεις. Τα προβλήματα αυτά ήταν: 1. Δεν υπάρχει κάδος ανακύκλωσης έξω από το σχολείο μας, κάτι που θεωρούμε αναγκαίο, καθώς ανακυκλώνουμε διαρκώς. 2.Προχωρώντας και φτάνοντας στο κοντινό μας παρκάκι, διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχουν πολλά δέντρα για σκιά, ούτε και πολλά παρτέρια με λουλούδια. 3. Συνεχίζοντας, διαπιστώσαμε ότι υπήρχαν πολλά αδέσποτα σκυλιά που χρειάζονταν φαγητό και νερό και 4. Διασχίζοντας το δρόμο από μία διάβαση πεζών διαπιστώσαμε ότι για να ανέβουμε στο πεζοδρόμιο δεν υπήρχε ράμπα, γεγονός που θα δυσκόλευε κάποιον/α που κινείται με αναπηρικό καροτσάκι.

Επιστρέφοντας στο σχολείο μας αποφασίσαμε να ζωγραφίσουμε αυτά τα προβλήματα και να συνθέσουμε μια ιστορία-γράμμα προς τον δήμαρχο της πόλης μας, ζητώντας λύσεις για αυτά τα συγκεκριμένα προβλήματα. Στη συνέχεια, και αφού γράψαμε το γράμμα, τοποθετήσαμε τις ζωγραφιές κάτω από το χαλάκι του beebot και δείξαμε τη διαδρομή πρώτα με τόξα και μετά προγραμματίζοντας το ρομποτάκι beebot. Η διαδρομή στο χαλάκι ήταν αυτή ακριβώς της ιστορίας, όπου ξεκινήσαμε από το σχολείο μας, εντοπίσαμε την έλλειψη μπλε κάδου ανακύκλωσης, συνεχίσαμε προς το πάρκο όπου εντοπίσαμε την έλλειψη δέντρων, βρήκαμε αδέσποτα σκυλιά, όπου θελήσαμε να φτιαχτεί ένα σπιτάκι με δοχεία νερού και φαγητού, διασχίσαμε το δρόμο όπου διαπιστώσαμε ότι δεν υπήρχε ράμπα στο πεζοδρόμιο και τέλος φτάσαμε στο δημαρχείο όπου και δώσαμε την επιστολή μας στο δήμαρχο.

Στόχοι της παραπάνω δραστηριότητας ήταν η συνεργασία σε ομάδες, η βιωματική μάθηση, η από κοινού συζήτηση και εύρεση λύσεων, η αφήγηση μιας ιστορίας, η κωδικοποίηση της διαδρομής και ο προγραμματισμός του ρομπότ. Πρέπει να τονιστεί ότι τα παιδιά, χάρηκαν ιδιαιτέρως τον προγραμματισμό του ρομπότ και βοηθήθηκαν πολύ από τη χρήση των τόξων.

WE C.O.D.E. Create Opportunities Develop Education Storychangers take action…to save the world

Ο παρακάτω σύνδεσμος περιέχει αναλυτικά τις δράσεις σας https://www.canva.com/design/DAFu9ouUqHo/zSTRJ5LRJuapk7ssNSdFCw/edit