6 Απριλίου 2020-ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΔΑΣΟΥΣ!

Καλημέρα!Παιδιά αφού γίνατε μικροί ανακυκλωτές και οικολόγοι, μπορείτε να φτιάξετε και ένα ωραίο σύνθημα για την προστασία των δασών;
1. Φτιάχνουμε το ΣΥΝΘΗΜΑ μας για τα δάση και το ζωγραφίζουμε ή το σχηματίζουμε όπως θέλουμε (με πλαστελίνη, με κολάζ από γράμματα περιοδικού, κα)Το γράφουμε σε οριζόντιο χαρτί με μεγάλα γράμματα και το στολίζουμε αν θέλουμε με ζωγραφιές.(φωτο)
2. Φυτεύουμε σε κυπελάκι με βαμβάκι, φακές ή φασόλια και τα βάζουμε κάπου με φως πάνω στο γραφείο μας(φωτο) Μπορούμε να κρατήσουμε και ημερολόγιο ανάπτυξης φυτού! Σε μερικές ημέρες θα ξαναστείλουμε φωτογραφία από την πρόοδο των φυτών μας για να φτιάξουμε όλοι μαζί ένα άλμπουμ ανάπτυξης των φυτών!
3. Μπορούμε να δημιουργήσουμε παιχνίδια με υλικά ανακύκλωσης (ασκήσεις μαθηματικών)ΟΠΟΙΟΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ. Τα παρακάτω είναι παιχνίδια που μπορείτε να τα παίζετε όποτε θέλετε:
α) Ζωγραφίζουμε έναν μεγάλο μπλε κάδο, τον χωρίζουμε με μαρκαδόρο σε 3 κάθετες και 3 οριζόντιες γραμμές και παίζουμε τρίλιζα, πχ. με 4 καπάκια μπλε και 4 κίτρινα!
β) Παίρνουμε 10 πλαστικά ποτήρια ή πιάτα γράφουμε σε 10 χαρτάκια έναν έναν τους αριθμούς από το 1-10 και κολλάμε κάθε χαρτάκι σε κάθε ποτήρι ή πιάτο. Ζητάμε από τα παιδιά να βάλουν μέσα στο ποτήρι τόσα πχ μανταλάκια ή φασόλια ή καλαμάκια,κα, όσα λέει ο αριθμός
γ) Φτιάχνουμε πύργο με αριθμημένα πλαστικά ποτήρια και παίζουμε bowling με μια μπάλα τσαλακωμένου χαρτιού ή από πλαστελίνη. Μετράμε πόσα ποτήρια ρίξαμε…
δ) Αν έχουμε μεγάλη αυγοθήκη την βάζουμε στη μέση και παίζει ο ένας από τη μια μεριά και ο άλλος από την άλλη. Έχουμε χωρίσει την αυγοθήκη μας στη μέση με έναν μαρκαδόρο. Πρώτα βάζει ο ένας ένα καπάκι σε όποια θέση θέλει από τη μεριά του και στην ίδια αντίστοιχη θέση βάζει και ο άλλος το δικό του καπάκι από τη δική του μεριά (παιχνίδι αντιστοίχισης καθρεφτίζοντας)
ε) Οργανώνουμε τα υλικά μας (μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, χαρτιά λευκά, χαρτιά χρωματιστά, κα) σε δεκάδες και τα μετράμε ένα ένα ή δέκα δέκα. Βγάζουμε ένα υλικό από τη μια ομάδα. Πόσα μας έμειναν; Βάζουμε (προσθέτουμε)ένα υλικό σε μια ομάδα. Πόσα έγιναν; Μετράμε και γράφουμε.
ΟΠΟΙΟΣ/Α ΦΤΙΑΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ή ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ, ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΕΙ ΦΩΤΟ.

ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!

https://prezi.com/view/JdCFVbJ55CUGwfoCuVwq/?fbclid=IwAR0wQcyJFo8WWJ1b7qp1uetbVQFayCP_3I01vpuJr7EUVVjfH6w9SJZM5xI