«Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-26»

ΘΕΜΑ : «Παράταση εγγραφών στα Νηπιαγωγεία και στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος
2025-26»
Σχετ.: 1) η με αρ. πρωτ. Φ.6/23717/Δ1/04-03-2025 (ΑΔΑ: 9ΠΡΧ46ΝΚΠΔ-8ΓΟ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025- 2026»
2) η με αρ. πρωτ. Φ.6/24732/Δ1/06-03-2025 (ΑΔΑ: 6Δ7Ξ46ΝΚΠΔ-ΥΧΔ) Εγκύκλιος του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. με
θέμα: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2025-2026»
Σε συνέχεια των ανωτέρω σχετικών, σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών/τριών στα Δημόσια
Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία της χώρας για το σχολικό έτος 2025-2026, παρατείνονται μέχρι και τη
Δευτέρα 31 Μαρτίου 2025

Εγγραφές στα Νηπιαγωγεία 2025-2026

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι εγγραφές στα Νηπιαγωγεία θα πραγματοποιηθούν από 05 έως 24 Μαρτίου 2025.

e9735ec1 fe3c 40a8 80be cd575b11e52e

Οι εγγραφές γίνονται ηλεκτρονικά από τους ίδιους τους γονείς.

  • Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή/ντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι  το 2021.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ:

  1. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ
    Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

Είσοδος στη σελίδα της  εφαρμογής

(https://proti-eggrafi.services.gov.gr/)

και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:
α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ , μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΕΙ:

  1. Αίτηση εγγραφής  ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό ή Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα    ( Δίδεται από το σχολείο)ΑΙΤΗΣΗ-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-ΠΡΟΩΡΗ-ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ (2) 2ο Νηπ
  2. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού ( Δίδεται από το σχολείο)
  3. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου,  από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α ́ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α ́ 25).
  4. Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης του έτερου γονέα ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ
  5.   Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας εάν φοιτά σε αυτή άλλο τέκνο
  6. Πιστοποιητικό γέννησης του/της μαθητή/τριας, επίσημα μεταφρασμένο (μόνο για τους αλλοδαπούς μαθητές).
  7. Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται οι μαθητές χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘΑ.

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
  2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
  3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται

Τα Προνήπια που κατά το Σχολ. Έτος 2025-2026 θα φοιτήσουν ως νήπια εγγράφονται αυτεπάγγελτα, σύμφωνα με την παρ. 5 του αρθρ. 6 του ΠΔ 79/2017 (Α’ 109). Ενημερώστε τη Σχ. Μονάδα σε περίπτωση επιθυμίας εγγραφής ή διαγραφής από το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 

 

Για απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

Στοιχεία επικοινωνίας:

email: mail@2nip-n-moudan.chal.sch.gr

Tηλέφωνο: 2373024450

Προϊσταμένη   Μοστάκη Μαρία

Για την ολοκλήρωση της εγγραφής η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου θα δέχεται από 5 έως 24 Μαρτίου 2025 και κατά τις ώρες 12:00μ.μ. – 13:00 μ.μ. τους γονείς για την προσκόμιση των δικαιολογητικών κατόπιν ραντεβού.

Επισημαίνουμε ότι πριν την προσέλευση στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία.

Ώρες επικοινωνίας για πληροφορίες και ραντεβού:  12:00μ.μ. –13:00μ.μ.

Για την ηλεκτρονική εγγραφή θα επισκεφτείτε την παρακάτω σελίδα :

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/?fbclid=IwAR25IQwVBd7mXrfRfmqRW6pWGQSYWGzi7B9nzKFIK7nYxrAmNMtAssTg3TQ

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

Οδηγίες-Χρήσης-Εφαρμογής-για-Κηδεμόνες-V2

 

Τα όρια του Νηπιαγωγείου μας είναι τα παρακάτω:

5c168bc2 35e0 40cb bff8 a4497bbb0a7d



Λήψη αρχείου

 

I Have Values in My Traditions and Dreams in My Future-Maria Mostaki

               eTwinning 2024-2025

            Το 3ο  έργο που εκπονούμε αυτή την σχολική χρονιά

           (1ο Ολοήμερο Τμήμα -Μαρία Μοστάκη)

Έχω αξίες στις παραδόσεις μου και όνειρα στο μέλλον μου.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΥ

Το έργο μας αποτελείται από μαθητές προσχολικής ηλικίας 5-6 ετών. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών εταίρων στο έργο μας είναι 30 και ο αριθμός των μαθητών είναι 610 Οι χώρες εταίροι του έργου μας είναι: Τουρκία, Ρουμανία, Λιθουανία, Κύπρος, Μολδαβία, Βουλγαρία, Ελλάδα. Αντικείμενο του έργου: Περιλαμβάνει εκπαίδευση αξιών που θα ενσωματώσουμε στις εθνικές ημερήσιες και σχολικές δραστηριότητες.
Στόχος του έργου είναι η ολοκλήρωσή του με την ηλικιακή ομάδα 5-6 ετών. Γιατί είναι η περίοδος που η ανάπτυξη της προσωπικότητας προχωρά η πιο γρήγορη και μόνιμη μάθηση ξεκινά. Στόχος μας είναι να συγκεντρώσουμε τις ιδιαίτερες ημέρες και τις παγκόσμιες αξίες που κρίνεται σκόπιμο να γιορταστούν από την UNESCO – UNICEF και να τις εφαρμόσουμε με μια προσέγγιση βασισμένη στο παιχνίδι με δραστηριότητες εντός της τάξης. Θέλουμε να τα βοηθήσουμε να αναγνωρίσουν αξίες ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του τόπου που ζουν, να τα βοηθήσουμε να γίνουν πιο παραγωγικά και πιο ευτυχισμένα άτομα μαθαίνοντας αξίες και να τα καθοδηγήσουμε για το πώς να χρησιμοποιούν σωστά την τεχνολογία / το διαδίκτυο.

– Θέλουμε να κάνουμε τις αξίες που είναι παγκοσμίως αποδεκτές από τη UNICEF πιο διασκεδαστικές με δράματα, παιχνίδια, τέχνη, δραστηριότητες οικογενειακής συμμετοχής, πειράματα, μαθηματικά, διαδραστικά παιχνίδια και ιστορίες και δραστηριότητες εντός της τάξης.

– Θέλουμε να συμβάλουμε στην ανάπτυξή τους ως ειλικρινή, ενάρετα άτομα που συνεισφέρουν θετικά στους εαυτούς τους, τις οικογένειές τους και τη ζωή τους, μειώνοντας τη διαχείριση της τάξης, τον εκφοβισμό από τους συνομηλίκους και την πίεση, και που είναι σε ειρήνη με τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και το περιβάλλον τους. Υποστήριξή τους ώστε να γίνουν κατάλληλα συνεργάσιμοι, ανεκτικοί και μοιράζονται άτομα,

– Προστασία των δικαιωμάτων τους και σεβασμός των δικαιωμάτων των άλλων,

– Βοηθώντας τους να γνωρίσουν τη σημασία της συνεργασίας και της αλληλεγγύης και να γίνουν πιο περιβαλλοντικά ευαίσθητα και παραγωγικά άτομα.

– Βοηθώντας τους να έχουν επίγνωση των ευθυνών τους και να είναι πρόθυμοι να τις εκπληρώσουν,

– Ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης και καθοδήγησή τους για την προστασία άλλων έμβιων όντων στη φύση,

– Συμβολή στην αύξηση της αξίας που δίνεται στην προσχολική εκπαίδευση με τη συμμετοχή των γονέων στην εκπαίδευση,

– Διασφάλιση ότι γίνονται ενεργά, λιτά, παραγωγικά και ερωτηματικά άτομα,

– Διασφάλιση ότι έρχονται μαζί με φίλους του έργου και άλλους σε ψηφιακό περιβάλλον,

– Να γνωρίσουν τη δική τους κουλτούρα και να μάθουν για διαφορετικούς πολιτισμούς.

– Ενστάλαξη αξιών όπως η συνεργασία, η αγάπη, η οικονομία και το μοίρασμα μέσω δράματος, παιχνιδιών ή διαφορετικών κοινωνικών δραστηριοτήτων κατάλληλων για τα αναπτυξιακά τους επίπεδα.

– Ανάπτυξη δεξιοτήτων πρακτικής σκέψης, γρήγορης λήψης αποφάσεων, αναλυτικής σκέψης και υποστήριξη της ανάπτυξής τους με δραστηριότητες όπως μαθηματικά, πειράματα και παιχνίδια νοημοσύνης.

– Διαφοροποίηση και κατεύθυνση της περιέργειας όπως έρευνα, εξέταση και παρατήρηση,

– Όντας ένα κοινό ευρωπαϊκό έργο που υποστηρίζει την κοινωνική ανάπτυξη και δίνει τη δυνατότητα σε ανθρώπους από διαφορετικούς πολιτισμούς να δράσουν και να αναλάβουν δράση από κοινού,

– Ανάπτυξη των χειρωνακτικών δεξιοτήτων των παιδιών, του συντονισμού χεριού-ματιού, της κοινωνικής απόδοσης, της αισθητικής αντίληψης και των δεξιοτήτων παρατήρησης με δραστηριότητες όπως ζωγραφική, παιχνίδια, ταξίδια και μουσική,

– Διασφάλιση ότι οι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο αποτελεσματικά και σωστά με τα ψηφιακά εργαλεία Web 2.0,

– Παρατήρηση θετικών και αρνητικών συμπεριφορών στην πρώιμη εκπαίδευση,

– Συνεργασία με εταίρους του έργου, παρέχοντας πολύπλευρη ανάπτυξη χρησιμοποιώντας εμπειρία, προσωπική ανάπτυξη, εκπαιδευτικές τεχνολογίες, διαχείριση τάξης και διαφορετικές μεθόδους-τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην εκπαίδευση,

– Σχεδιασμός και πραγματοποίηση τακτικών δραστηριοτήτων για τα παιδιά με τη συνεργασία γονέων, δασκάλων και αυτών. – Καθοδήγηση όλων των διαδικασιών του έργου στο έργο και σχεδιασμός έργων με δραστηριότητες που επιτρέπουν την παρακολούθηση των αναπτυξιακών χαρακτηριστικών και ηλικιακών ομάδων της περιοχής, του σχολείου και των παιδιών.

 

– Ο κύριος σκοπός του έργου μας είναι να ολοκληρώσουμε το έργο μας ως εκπαίδευση αξίας υποστηρίζοντας ευαίσθητες, παραγωγικές, πολιτιστικά συνδεδεμένες, αναπτύσσοντας και μεταβάλλοντας δεξιότητες χρήσης τεχνολογίας.

Οι παγκόσμιες ειδικές μέρες μας που θα γιορτάσουμε στο έργο μας
21 Νοεμβρίου World Hello (φράση καλοσύνης)

-20 Δεκεμβρίου Διεθνής Ημέρα Ανθρώπινης Αλληλεγγύης (Solidarity-Sharing)

-5η Ιανουαρίου Bird day (Προετοιμασία αφίσας-Αγάπη των ζώων-Προετοιμασία αφίσας)

-6 Ιανουαρίου Φασόλια (Επιστήμη-Υπευθυνότητα)

-13 Ιανουαρίου Ώρα να κάνετε τα όνειρά σας πραγματικότητα (Προετοιμασία πακέτου Βοήθειας/Αλληλεγγύης-Βοήθειας)

-3 Φεβρουαρίου Ημέρα Carrot Cake (Υπευθυνότητα-Υγιεινή διατροφή)

-9 Φεβρουαρίου Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-(Παιχνίδι-Διαδραστικό παιχνίδι)

-22 Φεβρουαρίου Ημέρα Ταπεινότητας (Όχι στη Δραστηριότητα Βίας)

-8 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας ((Ίσα Δικαιώματα-Σεβασμός)

-19 Μαρτίου Ημέρα Let’s Smile (Being Happy-Joyful)

-20 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Αφήγησης (Οπτικός Γραμματισμός)

-21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Δασών (Ας Φυτέψουμε Δέντρα – Προστασία του Περιβάλλοντος)

-22 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Νερού (Being Thrifty)

-2 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Ευαισθητοποίησης για τον Αυτισμό (σεβασμός στις διαφορές)

-4 Απριλίου Ημέρα Ζώων του Δρόμου (Love-Respect-Compassion)

-10 Απριλίου Παγκόσμια Ημέρα Αδελφότητας (Brotherhood)

-Στις 26 Απριλίου είναι η μέρα με τα παιδιά για περίπατο (Ας κάνουμε αθλήματα για την υγεία)

-16 Μαΐου Διεθνής Ημέρα Ειρήνης (Ειρήνη-Ενότητα)

Παρουσίαση του έργου στους γονείς στο παρακάτω βίντεο:

ΕυρωπαΪκές ετικέτες ποιότητας!

Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α 
Πολλά συγχαρητήρια στους μικρούς μαθητές μας , δούλεψαν με κέφι και συνέπεια! Φτάσαμε στη ψηλότερη διάκριση.
Πολλά ευχαριστώ στους γονείς για την καταπληκτική συνεργασία μας στα έργα etwinning !
ΕυρωπαΪκές ετικέτες ποιότητας!
etwinning 2023-2024

                                                                                                           Δύο υπέροχα έργα

Mess in a box 🏆,We are stars!🏆

Δύο έργα, πολλές χώρες, πολλά σχολεία, πολλά παιδιά και εκπαιδευτικοί σε υπέροχες δράσεις. Ευχαριστώ τους μικρούς μαθητές μου, τους γονείς και όλους τους καταπληκτικούς συνεργάτες !
Πολλά Συγχαρητήρια ακόμα για το Μess in a box που έλαβε το πρώτο βραβείο στην Κύπρο! Χαιρόμαστε που είμαστε και εμείς μέρος αυτού του υπέροχου έργου!
Aνώτατη διάκριση European Quality Label (Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας) που τιμά την αριστεία και ενισχύει την ποιότητα της διασυνοριακής εκπαίδευσης.
Η ετικέτα αφορά την αναγνώριση εξαιρετικών έργων eTwinning που πληρούν υψηλά πρότυπα ποιότητας σε ευρωπαϊκό επίπεδο.
Η European Quality Label 2024 απονέμεται σε έργα που έχουν ξεχωρίσει για την καινοτομία, τη συνεργασία, τη χρήση τεχνολογίας και τη συμβολή στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προβάλλει τα έργα ως πρότυπα συνεργασίας, δημιουργικότητας και ψηφιακής παιδείας.



Λήψη αρχείου

Εδώ μπορείτε να δείτε το έργο:

https://blogs.sch.gr/5nipmoud/2024/05/29/2867/



Λήψη αρχείου

Εδώ μπορείτε να δείτε το έργο:

https://blogs.sch.gr/5nipmoud/2023/10/31/we-are-stars/

Ο Ερμής των Χριστουγέννων

  • Το 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών συμμετέχει στην χριστουγεννιάτικη δράση”Ο Ερμής των Χριστουγέννων” 🌲🌲🌲

Η πρόσκληση πραγματοποιείται στο πλαίσιο υλοποίησης Πολιτιστικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων από το ΔΣ Γωνιάς στο Ρέθυμνο.

όπου ο “Ερμής” θα μεταφέρει στολίδια και καρτουλες με ευχές που θα φτιάξουν τα παιδάκια με σκοπό την ανταλλαγή τους στο πανελλήνιο δίκτυο 236 σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Τα παιδάκια του σχολείου μας (Ολοήμερο  1ο και 2ο  τμήμα)αφού εντοπίσαμε τα σχολεία της ομάδας μας στον χάρτη (14 σχολεία)ξεκίνησαν να δουλεύουν ζωηρά με κέφι και χαρά σαν μικρά ξωτικά, και να ετοιμάζουν τα στολίδια που θα σταλούν σε δημοτικά και νηπιαγωγεία της χώρας.
#”Ερμής των Χριστουγέννων ”
X’mas time! 🌲🌲🌲

IMG 20241118 134535 IMG 20241122 080310IMG 20241122 080922IMG 20241119 140816IMG 20241119 140305IMG 20241119 142237 IMG 20241122 075936 IMG 20241122 075953 IMG 20241121 141145 IMG 20241121 133619 ΟIMG 20241120 131547

IMG 20241121 163102

Η ομάδα μας (9η )

Στα παρακάτω 14 σχολεία στείλαμε τα στολίδια μας με τις κάρτες ευχών με πολύ χαρά και ενθουσιασμό!

Περιμένουμε με αγωνία να έρθουν τα στολίδια από τα σχολεία της ομάδας μας!

Α/Α Όνομα Σχολείου Διεύθυνση Σχολείου
1 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ  111  Π.Μ. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ  111 Π.Μ.     –  ΑΛΜΥΡΟΣ   ΤΚ  37100
2 Νηπιαγωγείο Βερδικούσιας 400 05 Βερδικούσια Λάρισας
3 7ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου  Παπαφλέσσα 18 με Ζωοδόχου Πηγής Ευοσμος
4 Νηπιαγωγείο Αγχιάλου Θεσσαλονίκης 30ης Ιουλίου 23 Αγχίαλος Θεσσαλονίκη
5 Νηπιαγωγείο Αχινού Αχινός Στυλίδας 35300
6 ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΛΟΥΤΡΩΝ ΥΠΑΤΗΣ ΛΟΥΤΡΑ ΥΠΑΤΗΣ
7 18ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝΟΣ 2
8 12ο Νηπιαγωγείο Αλεξανδρούπολης Πατρ. Γρηγορίου 13
9 Νηπιαγωγείο Παραλίας Ιρίων Παραλία Ιρίων, Ναύπλιο
10 Νηπιαγωγείο Αχλαδοκαμπου Αχλαδοκαμπος
11 6o Νηπιαγωγείο Κοζάνης Χαρισίου Σακαλή 10
12 7ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου Αποστολάκη 6 Ρέθυμνο
13 2ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Τέρμα Νόρμαν
14 10ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ πάροδος Ν. Παπαθανάση (περιοχή Δασκάλων))
15 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών Ορφανίδη 31 Νέα Μουδανιά 63200

ArTwinners

Το  έργο αυτό eTwinning  έχει σχέση με την τέχνη και θα εκπονηθεί την φετινή σχολική χρονιά 2024-2025!

Μαθητές από 7 χώρες και 14 σχολεία θα συνεργαστούν και θα αναπτύξουν πολλές δεξιότητες μέσα από την τέχνη!

Αυτό το έργο είναι ένα πολιτιστικό και καλλιτεχνικό έργο που εισάγει τους μαθητές μας στη ζωή και τα έργα παγκοσμίου φήμης ζωγράφων. Στόχος του είναι να αναπτύξει τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών  και να συναναστραφούν με μαθητές από διαφορετικές χώρες με αφορμήν την τέχνη και να τους επιτρέψει να μάθουν για τις καθημερινές ρουτίνες της ζωής τους.

Στόχοι

Nα ψάξουν και να μάθουν για διάσημους ζωγράφους στον κόσμο.

Να είναι σε θέση να ανταλλάσσουν πληροφορίες σχετικά με τις καθημερινές ρουτίνες.

Να Μάθουν πώς να χρησιμοποιούν ορισμένα εργαλεία WEB 2.

Να αναπτύξουν τις επικοινωνιακές δεξιότητες των μαθητών .

Να βελτιώσουν τις ζωγραφικές δεξιότητες των μαθητών.

Να υποστηρίξει την εργασία των μαθητών σε ομάδες.

Να μπορέσουν οι μαθητές να συναναστραφούν με ξένους μαθητές.

 

Στην αρχή του έργου, θα ξεκινήσει μια έρευνα στο twinspace και στους μαθητές θα δοθούν οι παρακάνω επιλογές ζωγραφικής.

(Λεονάρντο Ντα Βίντσι / Σαλβαδόρ Νταλί / Βίνσεντ Βαν Γκογκ / Πάμπλο Πικάσο / Φρίντα Κάλο / Κλοντ Μονέ)

Οι 3 ζωγράφοι με τις περισσότερες ψήφους θα χρησιμοποιηθούν στην εργασία.

 

Ας γνωρίσουμε τους σπουδαίους αυτούς καλλιτέχνες.

Παρακολουθούμε σχετικό υλικό στο διαδίκτυο με έργα και την ζωή των καλλιτεχνών

 

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ

ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟ 2

Οι συνεργάτες του έργου συγκεντώνουμε υλικό που θα βοηθήσει ώστε να γνωρίσουν τα παιδιά τους καλλιτέχνες.

Μετάβαση στο padlet.com

 

Και με υλικό του σχολείου η πρώτη επαφή με ορισμένα  έργα αυτών των  ζωγράφων .

Αρχική έρευνα των μαθητών. Τα παιδιά ένα ένα απαντούν στην φόρμα σε ερωτήσεις όπως αν ξέρουν τιο είναι το etwinning , αν έχουν πάρει άλλη φορά μέρος, αν τους φαίνεται το θέμα ενδιαφέρον, Πιστεύετε ότι η συνεργασία μεταξύ μαθητών από διαφορετικές χώρες θα είναι δύσκολη; κ.α

ΑΡΧΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΦΩΤΟΕνημέρωση των γονέων για το έργο και συγκατάθεση τους .

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ

Γονική συγκατάθεση

ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

Τα παιδιά ψηφίζουν τον καλλιτέχνη που του άρεσε περισσότερο από τους έξι .From us Frida Kahlo Claude Monet Salvador Dali

 

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ 3 ΠΟΥ ΜΑς ΑΡΕΣΟΥΝΨηφίζουν με τα ξύλινα σχήματα, βάζουν το σχήμα τους σε έναν από τους έξι ζωγράφους….μετράμε!

Η δική μας πρόταση για το λογότυπο του έργου!

ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ

Συμμετέχουμε στην εβδομάδα κώδικα code week 4all

Σχεδιάζω κύκλους, τρίγωνα προγραμματίζοντας το bee bot. Χρωματίζω τα σχήματα και προκύπτει ένα υπέροχο έργο τέχνης.

 

CODE WEEK ART WINNERS 3 CODE WEEK ART WINNERS 6 CODE WEEK ART WINNERS 8 CODE WEEK ART WINNERS 10

Συνεχίζεται……

Καλή Σχολική Χρονιά

Καλή , Φωτισμένη, Δημιουργική, Χαρούμενη, σχολική χρονιά 2024-2025 με υγεία για τους μαθητές, τους γονείς και τις εκπαιδευτικούς μας!

Με πολλά χαμόγελα, με θετική διάθεση, με καλή συνεργασία και πρόοδο!!!

IMG 20240912 082738

Αγιασμός 2024

Back to School Poster 20240909 162134 0000Ο Αγιασμός για την έναρξη του διδακτικού έτους θα γίνει στον χώρο του νέου κτιρίου του 5ου, πλέον 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών  για 5ο+2ο και του 4ου ,την

Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2024 και ώρα 9:00πμ.
Θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση γονέων και κηδεμόνων για την λειρτουργία του σχολείου.

agiasmos

 

Συγχώνευση σχολείων

Αγαπητοί γονείς σας καλωσορίζουμε στο συγχωνευμένο πλέον σχολείο μας που θα ονομάζεται 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών.

(Συγχωνεύθηκε το 5ο με το 2ο Νηπιαγωγείο Νέων Μουδανιών ΦΕΚ 4665/9-8-2024)

Ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά για τα παιδάκια και τις οικογένειές σας!
Καλή μας αρχή με Υγεία, Δύναμη , Δημιουργικότητα ,Θετική διάθεση και καλή Συνεργασία για εκπαιδευτικούς, παιδιά και γονείς!

Θα πρέπει να αποθηκεύσετε παρακαλώ πολύ τις παρακάτω πληροφορίες επικοινωνίας με το σχολείο διότι ορισμένα έχουν αλλάξει.
Πλέον τα στοιχεία του 5ου εκτός από το τηλέφωνο δεν χρησιμοποιούνται.

email επικοινωνίας με το σχολείο: mail@2nip-n-moudan.chal.sch.gr
Ιστοσελίδα σχολείου:https://blogs.sch.gr/2nipmoud/
Επικοινωνία με την Διεύθυνση του σχολείου: 2373024450 Νέο Κτίριο
-2373024450( για τα παιδιά που θα φοιτήσουν στο νεό κτίριο)
-2373022795  (για τα παιδιά που θα φοιτήσουν στο παλιό κτίριο)

Παρακαλούμε πολύ για τον καθημερινό σας έλεγχο στα email σας ώστε να είστε ενημερωμένοι για τα θέματα του σχολείου.
Για οτιδήποτε είμαστε στην διάθεση σας!

Το εκπαιδευτικό προσωπικό και η Προϊσταμένη .