Οι εξερευνητές ανακαλύπτουν το δάσος και τους κήπους
Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026, οι μαθητές και οι μαθήτριες του 2ου Νηπιαγωγείου Νέων Μουδανιών έζησαν μια ημέρα γεμάτη χρώματα, αρώματα, εικόνες, ανακαλύψεις και αυθεντικές εμπειρίες μάθησης. Στο πλαίσιο του περιβαλλοντικού προγράμματος του σχολείου μας, η φύση μετατράπηκε σε μια μεγάλη ανοιχτή τάξη και τα παιδιά έγιναν μικροί εξερευνητές, παρατηρητές και κηπουροί!
Η περιπέτεια για τα νήπια και τ
ους γονείς-συνοδούς τους ξεκίνησε νωρίς με κατεύθυνση το ΚΕΠΕΑ Αρναίας, όπου μας υποδέχθηκαν με ευγένεια, χαμόγελο και ξεχωριστή ζεστασιά. Το παραδοσιακό κουλούρι που προσφέρθηκε στα παιδιά αποτέλεσε μια χειρονομία φιλοξενίας και δημιούργησε από την πρώτη στιγμή ένα ευχάριστο και οικείο κλίμα. Οι εκπαιδευτικοί του ΚΕΠΕΑ, κυρία Ευαγγελία Μπίνιου και κυρία Αικατερίνη Πυριόχου, παρουσίασαν με εξαιρετικό τρόπο το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Περπατώ στο δάσος, όταν ο λύκος είναι εκεί. Η πρώτη γνωριμία των παιδιών με το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα προβολών. Μέσα από εικόνες, ερωτήσεις και συζήτηση, ενεργοποιήθηκαν η φαντασία, η περιέργεια και το ενδιαφέρον τους για όσα επρόκειτο να συναντήσουν στη συνέχεια.