“Φροντίζω το Περιβάλλον” Ανακύκλωση

 Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στον θεματικό κύκλο «Φροντίζω το Περιβάλλον» ασχοληθήκαμε με την Ανακύκλωση. Τίτλος του προγράμματός μας ήταν «Η κ. Ανακύκλωση». Αρχικά προβάλλαμε στο υπολογιστή εικόνες που απεικόνιζαν απορρίμματα. Ακολούθησε  συζήτηση για  όσα γνώριζαν τα παιδιά  για τα απορρίμματα με ερωτήσεις του τύπου «Τι είναι τα σκουπίδια;», «Πώς δημιουργούνται τα σκουπίδια;», «Που νομίζετε ότι πηγαίνουν τα σκουπίδια;»

P5130030

Διαβάσαμε τα παραμύθια : «Το Βρωμοχώρι», «Ο Μπεν, η Μου και τα σκουπίδια».

Παρακολουθήσαμε  παιδικά  εκπαιδευτικά  βίντεο όπως  «Ο Πέρι, το περιβάλλον»,  «Μπλε Κάδος» , «Η Ανακύκλωση για παιδιά» καθώς και το βίντεο της eggπαίδευσης «Τι είναι ανακύκλωση παιδιά;»,

Επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας  ομάδα του ΚΠΕ Μουζακίου, κάνοντας παρουσίαση για την ανακύκλωση, ερωτήσεις στα παιδιά και βιωματικά παιχνίδια στην αυλή.

P5160009 P5160033

Δημιουργήσαμε ψηφιακή αφίσα με το σύνθημα: «το μήνυμά μας διαδώστε κι έτσι τον πλανήτη σώστε..!! ΜΕΙΩΣΕ..ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ…ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ»

ΑΦΙΣΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ (1)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος αναλάβαμε δράση ως ενεργοί πολίτες συλλέγοντας τα σκουπίδια από την παιδική χαρά της γειτονιάς μας.

Κατασκευάσαμε πλακάτ με πολλαπλά μηνύματα για το περιβάλλον, όπως: «σώστε τον πλανήτη», «αγαπώ και προστατεύω το περιβάλλον», «τα σκουπίδια στους κάδους»,κ.ά.

P5300048 P5300038 P5300064 P5300050

Φτιάξαμε με  ανακυκλώσιμα υλικά το Φαγάνα Ανακυκλωσούλη, ένα ρομπότ που έχει  την πινακίδα Α-ΝΑ-ΚΥ-ΚΛΩ-ΝΟΥ-ΜΕ. Περπατάμε και μιλάμε σαν ρομπότ , φωνάζοντας το σύνθημά του.

P5130032

Δημιουργήσαμε κομποστοποιητή στο σχολείο όπου ρίχνουμε τα οργανικά απόβλητα.

P5160092

Φτιάξαμε τσάντα πολλαπλών χρήσεων από μπλουζάκια των νηπίων  ζωγραφίζοντας πάνω τους το σύνθημα «ΣΩΣΤΕ ΤΗ ΓΗ».

P5290026

Δημιουργήσαν  ομαδικό  κολλάζ  τα παιδιά με τίτλο: «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΠΑΙΔΙΑ, ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ Η ΓΗ ΜΑΣ ΖΩΓΡΑΦΙΑ! ΜΕΙΩΣΕ..ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΕ..ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ».

P5280015

Χρησιμοποιήσαμε το ρομπότ beebot για την εισαγωγή στη ρομποτική και τον προγραμματισμό. Τα παιδιά σχεδίαζαν  με τις κάρτες κατευθύνσεων διαδρομές και το ρομποτάκι έπρεπε να φτάσει στον κάδο ανακύκλωσης, ανάλογα με το υλικό που ήθελαν να ανακυκλώσουν( πχ κονσέρβες, εφημερίδες, μπουκάλια κ.τ.λ.).

P5140067 P5140064