Δημιουργώ και Καινοτομώ(STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική)

Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στον θεματικό κύκλο Δημιουργώ και Καινοτομώ  (STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική) υλοποιήσαμε το πρόγραμμα «τρέχει, τρέχει το νερό!»

P2160003

Παρατηρήσαμε την υδρόγειο και εντοπίσαμε τους ωκεανούς, λίμνες, ποτάμια, όπου υπάρχει…πολύ νερό. Εντοπίσαμε τη χώρα μας. Είδαμε τη λίμνη Πλαστήρα. Προβάλαμε σχετικό βίντεο και δημιουργήσαμε  εννοιολογικό χάρτη. Κατασκευάσαμε πίνακες αναφοράς με παροιμίες σχετικές με το νερό, με σύνθετες λέξεις, καθώς και για την χρησιμότητά του. Διαβάσαμε το παραμύθι: το συννεφάκι που έβαλε τα κλάματα.

Ακούσαμε το τραγούδι: ο κύκλος του νερού, προβάλαμε σχετικό βίντεο και φτιάξαμε με πλαστελίνη τον κύκλο του νερού.

P2150005P2150007

Tα νήπια με σωστές εντολές καθοδήγησαν το ρομποτάκι Beebot  να κινηθεί πάνω σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χάρτη που απεικονίζει τον κύκλο του νερού.

P5010005P5010004

Πειράματα  διάφορα(οι 3 μορφές του νερού: υγρό, στερεό, αέριο), δημιουργίας ουράνιου τόξου καθώς και διαλυτότητας και βαρύτητας.

P2140087P2140094P2150012P3280013P3280014P3080003

Απλές κατασκευές: ανεμόμετρο (βρίσκουμε την κατεύθυνση του ανέμου), βροχόμετρο(μετράμε το ύψος της βροχής μια βροχερή ημέρα) και ατομικά ανεμοδούρια.

P3060002P3060019

Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με αφορμή την 22α Μαρτίου(Παγκόσμια Ημέρα Νερού).

ψηφιακή αφίσα

Τα παιδιά φωνάζουν  «κι εγώ κι εσύ και όλοι μαζί, να μείνει ζωντανή η γη!»

P3160033

Ραδιοφωνικό σποτάκι για την ημέρα του νερού, που παίζεται στο τοπικό ραδιόφωνο εκείνη την ημέρα.

Δημιουργία μεταλλίου για τη συμμετοχή τους.

P3200001