Στο πλαίσιο των εργαστηρίων δεξιοτήτων και στον θεματικό κύκλο Δημιουργώ και Καινοτομώ (STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική) υλοποιήσαμε το πρόγραμμα «τρέχει, τρέχει το νερό!»
Παρατηρήσαμε την υδρόγειο και εντοπίσαμε τους ωκεανούς, λίμνες, ποτάμια, όπου υπάρχει…πολύ νερό. Εντοπίσαμε τη χώρα μας. Είδαμε τη λίμνη Πλαστήρα. Προβάλαμε σχετικό βίντεο και δημιουργήσαμε εννοιολογικό χάρτη. Κατασκευάσαμε πίνακες αναφοράς με παροιμίες σχετικές με το νερό, με σύνθετες λέξεις, καθώς και για την χρησιμότητά του. Διαβάσαμε το παραμύθι: το συννεφάκι που έβαλε τα κλάματα.
Ακούσαμε το τραγούδι: ο κύκλος του νερού, προβάλαμε σχετικό βίντεο και φτιάξαμε με πλαστελίνη τον κύκλο του νερού.
Tα νήπια με σωστές εντολές καθοδήγησαν το ρομποτάκι Beebot να κινηθεί πάνω σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χάρτη που απεικονίζει τον κύκλο του νερού.
Πειράματα διάφορα(οι 3 μορφές του νερού: υγρό, στερεό, αέριο), δημιουργίας ουράνιου τόξου καθώς και διαλυτότητας και βαρύτητας.
Απλές κατασκευές: ανεμόμετρο (βρίσκουμε την κατεύθυνση του ανέμου), βροχόμετρο(μετράμε το ύψος της βροχής μια βροχερή ημέρα) και ατομικά ανεμοδούρια.
Δημιουργία ψηφιακής αφίσας με αφορμή την 22α Μαρτίου(Παγκόσμια Ημέρα Νερού).
Τα παιδιά φωνάζουν «κι εγώ κι εσύ και όλοι μαζί, να μείνει ζωντανή η γη!»
Ραδιοφωνικό σποτάκι για την ημέρα του νερού, που παίζεται στο τοπικό ραδιόφωνο εκείνη την ημέρα.
Δημιουργία μεταλλίου για τη συμμετοχή τους.