Σας παρουσιάζουμε σε σύντομα βίντεο κάποιες από τις δημιουργίες μας , τα εργαστήρια δεξιοτήτων , την δράση του ενεργού πολίτη , τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων , το σχέδιο δράσης μας κλπ
Αξιολόγηση / αυτό -αξιολόγηση / κοινωνιογραμμαΑξιολόγηση / αυτό -αξιολόγηση / κοινωνιογραμμα
μερικά από τα ερωτηματολόγια, συνεντεύξεις και φυλλάδια αυτοαξιολόγηση των παιδιών , που χρησιμοποιήσαμε για την επικοινωνία με τους γονείς και για την παρατήρηση / αξιολόγηση των παιδιών . Για την υλοποίηση κοινωνιογράμματος , δημιουργούσαμε φύλλα εργασίας με αφορμή την τρέχουσα θεματική α1 α2 α3 α4 α5 α6 α7
ΜΙΚΡΟΙ ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ!ΜΙΚΡΟΙ ΒΙΒΛΙΟΦΑΓΟΙ!
Αυτά είναι κάποια από τα βιβλία που διαβάσαμε την φετινή σχολική χρονιά έως τώρα , μέσα από τις θεματικές , τα εργαστήρια δεξιοτήτων , τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων και το σχέδιο δράσης της σχολικής μονάδας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
ON LINE ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΦΙΛΟΥΣ ! https://www.paidika-paramythia.gr https://bee-kids.webnode.gr/l/a6-dorean-online-paidikes-vivliothikes Μετάβαση στο padlet.com
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2024-2025 Τίτλος :‘’ Εγώ, εσύ , τόσο ίδιοι τόσο διαφορετικοί, όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί ! ‘’ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2024-2025 Τίτλος :‘’ Εγώ, εσύ , τόσο ίδιοι τόσο διαφορετικοί, όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί ! ‘’
ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ 2024-2025 Τίτλος :‘’ Εγώ, εσύ , τόσο ίδιοι τόσο διαφορετικοί, όλοι μαζί είμαστε πιο δυνατοί ! ‘’ Σημαντικός σκοπός της σχολικής ζωής είναι η κατάκτηση της προσαρμοστικότητας , της ενσυναισθησης, της έννοιας το σεβασμού της διαφορετικότητας όσο και της αίσθησης του ανήκειν σε ένα σύνολο που δουλεύει […]
ΠΑΣΧΑ , ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ – ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ ΑΡΟΛΙΘΟΣΠΑΣΧΑ , ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ – ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΧΩΡΙΟ ΑΡΟΛΙΘΟΣ
Τελευταία μέρα πρίν τις διακοπές του Πάσχα και πραγματοποιήσαμε άλλη μια εκδρομή , αυτή τη φορά στο παραδοσιακό χωριό Αρόλιθος , έχοντας για παρέα το Νηπιαγωγείο Χερσονήσου . Η εκδρομή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της θεματικης του Πασχα και του προγράμματος σχολικών δραστηριοτήτων ”το σεντούκι της παράδοσης ”. Η μέρα ξεκίνησε επεισοδιακά και με καθυστερηση μεγάλη…..και […]
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΝΩΣΟΥΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΝΩΣΟΥ
Και έτσι ξαφνικά , αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Κνωσό ! Ακριβώς ”παράδοση” δεν είναι, ”ήθη και έθιμα ” από την εποχή εκείνη δεν έχουμε διατηρήσει, ωστόσο είναι σημαντικό για τα παιδιά να έχουν μια πρώτη εικόνα ότι στον τόπο που ζουν και μεγαλώνουν , ζούσαν και μεγάλωναν και μεγαλουργούσαν άνθρωποι πριν χιλιάδες χρόνια , που […]
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Το πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής είναι ένα πρόγραμμα που επιδιώκουμε να εντάσσουμε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο στον προγραμματισμό του σχολείου . Φέτος ένα παραπάνω καθώς εμπλέκεται και με τα εργαστήρια δεξιοτήτων και με τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων αλλά και με το φετινό σχέδιο δράσης . Το βασικό μας εργαλείο είναι το πολυαγαπημένο μας […]
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ”ΣΕΙΣΜΟΣ ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ;” -ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ Κ.Ε.ΠΕ.Α ΛΙΘΑΚΙΑΣ” ΤΟ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ”ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ – ”ΣΕΙΣΜΟΣ ! ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΩ ;” -ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ Κ.Ε.ΠΕ.Α ΛΙΘΑΚΙΑΣ” ΤΟ ΣΕΙΣΜΙΚΟ ΤΟΞΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ”
Το νησί μας , η Κρήτη , είναι ένα κατεξοχήν σεισμογενές νησί που κείται στην έντονα σεισμογενή γειτονιά της Σαντορίνης και του ηφαιστείου της . Έχει βιώσει καταστροφικούς σεισμούς τόσο στην αρχαιότητα , όσο και πολύ πρόσφατα , στους σεισμούς του Καστελλίου. Βασικός μας στόχος λοιπόν μέσα από αυτό το πρόγραμμα , το οποίο είναι […]