ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ

Στις 10/06 οι μαθητές των ολοήμερων τμημάτων παρακολούθησαν στο Νηπιαγωγείο το εκπαιδευτικό περιβαλλοντικό πρόγραμμα “ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ: Ανακαλύπτοντας τον κρυμμένο θησαυρό” απο την υπεύθυνη της ΔΙΑΔΥΜΑ κ. Αναστασία Γιαννουλούδη. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για θέματα διαχείρισης απορριμμάτων, ευαισθητοποιήθηκαν για τα προβλήματα που συνδέονται με αυτά και έμαθαν μέσω παιχνιδιών να διαχωρίζουν τα σκουπίδια ανάλογα με το υλικό τους και να τα τοποθετούν στο σωστό κάδο.

 

IMG 20250610 133343 1 IMG 20250610 134230 1 IMG 20250610 134939 IMG 20250610 135134 IMG 20250610 135728 IMG 20250610 135845 IMG 20250610 135954 IMG 20250610 140135

Τάκης ο Ρομποτάκης!

Την Τρίτη 3 Ιουνίου 2025 οι μαθητές και μαθήτριες του Νηπιαγωγείου μας είχαν την χαρά να πειραματιστούν και να προγραμματίσουν τον “Τακη το Ρομποτάκη”  από τον Υπεύθυνο του ΠΕΚΤΠΕ Κοζάνης Γκιάτα Ιωάννη, ένα πρόγραμμα για μαθητές από τον Πόλο Εκπαιδευτικής Καινοτομίας Τ.Π.Ε. Κοζάνης με θέμα εργαστήριο: “Ρομποτικής με τα mTiny”.

Οι μαθητές/τριες γνώρισαν  με πολύ μεγάλο ενθουσιασμό το εκπαιδευτικό ρομπότ “Τάκη το Ρομποτάκη“, συνεργάστηκαν, σχεδίασαν σενάρια με καρτέλες ενεργειών, προγραμμάτισαν και στη συνέχεια σε έναν διαδραστικό χάρτη το έθεσαν σε κίνηση και στο τέλος προγραμματίσαμε όλοι μαζί το ρομποτάκη να ζωγραφίσει βασικά σχήματα.

Ευχαριστούμε πολύ το ΠΕΚΤΠΕ Κοζάνης και ιδιαίτερα τον κύριο Γκιάτα Ιωάννη για τη πολύ ωραία παρουσίαση και συνεργασία με τα παιδιά.

ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Ο σημερινός πολίτης καλείται να ανταποκριθεί στο συνεχώς μεταβαλλόμενο παγκόσμιο περιβάλλον, αναλαμβάνοντας υπεύθυνα δράση και πρωτοβουλίες. Για την προετοιμασία των μαθητών και μαθητριών ώστε να είναι ενεργοί πολίτες, επιλέχθηκε ως πλαίσιο οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ), όπως θεσπίστηκαν από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) το 2015. Οι ΣΒΑ προσφέρουν έναν παγκόσμιο καταστατικό χάρτη για τη βιώσιμη ανάπτυξη, καλώντας τους πολίτες να συμβάλουν στη διαμόρφωση ενός δίκαιου, ειρηνικού και βιώσιμου μέλλοντος. Σε αυτό το πλαίσιο, το Πρόγραμμα Σπουδών (ΠΣ) «Δράσεις Ενεργού Πολίτη» προωθεί μια ολιστική προσέγγιση, ενσωματώνοντας τους 17 ΣΒΑ και καλλιεργώντας στους μαθητές και τις μαθήτριες τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν σύνθετα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά ζητήματα. Σκοπός του ΠΣ είναι να προετοιμάσει πολίτες με δεξιότητες κριτικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας οι οποίοι συμβάλουν ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης κοινωνίας, βασισμένης στην αειφορία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την περιβαλλοντική προστασία. Φεκ 6048

Στα πλαίσια του προγράμματος αρχικά ευαισθητοποιήσαμε τα παιδιά (μέσα απο βιωματικές δραστηριότητες) σε θέματα διαφορετικότητας, ίσων ευκαιριών, ενσυναίσθησης κτλ. και στη συνέχεια αποφασίσαμε σε συνεργασία με το σύλλογο παραπληγικών νομού Πέλλας, να συλλέξουμε πλαστικά καπάκια για την αγορά αναπηρικού αμαξιδίου.

Ευχαριστούμε τους γονείς για την ανταπόκριση.



Λήψη αρχείου

1738355068059 1738355068047 1738355068035 1738355068016 IMG 20250529 144305 1 1 IMG 20250529 144008 1 1

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

Ο κ. Καραγιαννίδης , πατέρας μαθήτριας της κίτρινης τάξης και η κ. Φωτεινή επισκέφτηκαν το Νηπιαγωγείο και έπαιξαν με τα παιδιά μουσικοκινητικά παιχνίδια. Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν και απόλαυσαν τη διαδικασία.

 

20250515 0930092 20250515 0930322 20250515 0930592 20250515 0935093 20250515 0948352 20250515 0949592 20250515 0959002

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΑΙ ΚΙΤΡΙΝΗ ΤΑΞΗ

Στα πλαίσια του σχεδίου δράσης “Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό” τα μεγάλα νήπια της πράσινης και κίτρινης τάξης επισκέφτηκαν το γειτονικό Δημοτικό Σχολείο. Ο διευθυντής ξενάγησε τα παιδιά στους χώρους του σχολείου, μπήκαν στα τμήματα της Α΄ τάξης, γνώρισαν τις δασκάλες και τους μαθητές, έπαιξαν παιχνίδια στην αυλή με τη γυμνάστρια και ανταλλάξαν δώρα. Τα νήπια πρόσφεραν ένα ανοιξιάτικο στεφάνι και τα παιδιά του Δημοτικού ζωγραφιές.

 

IMG 20250520 152935 IMG 20250520 153805 IMG 20250520 153903 IMG 20250520 154018 IMG 20250520 154129 IMG 20250520 154418 IMG 5aaeb71fd92188557046186ab59a2b11 V IMG 22b5111b8e3582e0e43e04a4de404c2a V IMG 196a67a8724e09f517dfbeda79430373 V IMG 4088c3ce4eb10e44affb60bf26a4f634 V IMG 824673bb9f00c76cab4c02ec77052386 V IMG d1c1082cc68aacf3e9c8b6c2995f3fe3 V IMG d2f7263167fd4431f8b43fa356c7266d V IMG e85f4b887674622f054a59c7e2c3b17e V IMG ff434f48cb24fc523af30d4d14e57753 V

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

Με  το Νηπιαγωγείο επισκεφτήκαμε το Δημοτικό Ωδείο όπου τα παιδιά έπαιξαν μουσικά παιχνίδια και είδαν κάποια μουσικά όργανα, τη Δημοτική Βιβλιοθήκη στην οποία μάθαμε τη διαδικασία του δανεισμού και το Δημοτικό Κήπο.

 

IMG 6ae88bb5a1c62b23088e9fc12ef2817e V IMG 548d28b189fe62fa788e961c99dc9365 V IMG e8f86c3cb7eeb7527990b5fcb08c223d V

20250502 0953142 20250502 0959522 20250502 1042122 20250502 1057332 20250502 111553 20250502 1116272 1 1

 

ΕΠΑΙΝΟΣ

Για τη συμμετοχή των παιδιών του Νηπιαγωγείου μας στον διαγωνισμό του προγράμματος Αστέρι της Ευχής

 

1747594458994



Λήψη αρχείου

 

ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΚΙΤΡΙΝΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΤΑΞΗ

 

Τα παιδιά έφτιαξαν και χάρισαν δώρα-κατασκευές στον πιο σημαντικό άνθρωπο της ζωής τους τη ΜΗΤΕΡΑ.

 

IMG 20250508 124317 1 IMG 20250509 122843

 

Μπλε και Μωβ τάξη

1747575037590

Μανούλες,  χρόνια πολλά!!!!

Η γιορτή της Μητέρας γιορτάζεται σε όλον τον κόσμο τη 2η Κυριακή του Μαϊου!

Ετοιμάσαμε κι εμείς, μαζί με τα παιδιά (στα πλαίσια του σχεδίου δράσης Σχέσεις σχολείου – οικογένειας) μια μικρή έκπληξη στις μαμάδες των τάξεων μας με πολλή χαρά και αγάπη!

Ξεκινήσαμε κάπως έτσι….

ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΛΑΣΕ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ
Ο Θεός κάλεσε τον αγαπημένο Του άγγελο και του παρουσίασε ένα πρότυπο μητέρας. Στον άγγελο δεν άρεσε αυτό που είδε…
-Εργαστήκατε πολύ Κύριε, δεν ξέρετε πλέον τι κάνετε, είπε ο άγγελος. Κοιτάξτε! Φιλί ειδικό, που θεραπεύει όλες τις αρρώστιες, έξι χέρια για να μαγειρεύει, να πλένει, να σιδερώνει, να φροντίζει, να ελέγχει, να καθαρίζει…Δεν θα δουλέψει!
-Το πρόβλημα δεν είναι τα χέρια, αντέτεινε ο Θεός. Είναι τα τρία ζευγάρια μάτια που χρειάστηκε να βάλω: ένα για να βλέπει το παιδί της από πίσω από κλειστές πόρτες και να το προστατεύει από ανοιχτά παράθυρα, ένα άλλο για να το κοιτάζει με αυστηρότητα όταν πρέπει να του μάθει κάτι ουσιώδες και ένα τρίτο για να του δείχνει διαρκώς τρυφερότητα κι αγάπη, όση δουλειά κι αν έχει εκείνη!
Ο άγγελος εξέτασε το πρότυπο της μητέρας πιο προσεκτικά.
-Κι αυτό τι είναι?
-Ένας μηχανισμός αυτοθεραπείας. Δεν θα έχει χρόνο να αρρωσταίνει, θα πρέπει να ασχολείται με το σύζυγό της, με τα παιδιά, με το σπίτι.
-Νομίζω πρέπει να ξεκουραστείτε λίγο, Κύριε, είπε ο άγγελος. Και να επιστρέψετε στο κανονικό πρότυπο με τα δύο χέρια και τα δύο μάτια κ.λ.π.
Ο Θεός συμφώνησε με τον άγγελο. Αφού ξεκουράστηκε, μεταμόρφωσε τη μητέρα σε κανονική γυναίκα. Εξομολογήθηκε όμως στον άγγελο:
-Χρειάστηκε να της δώσω μια τόσο δυνατή θέληση, ώστε να νομίζει ότι έχει έξι χέρια, τρία ζευγάρια μάτια και ικανότητα αυτοθεραπείας. Αλλιώς δεν θα  καταφέρει να εκπληρώσει το καθήκον της.
Ο άγγελος την εξέτασε από κοντά. Κατά τη γνώμη του αυτή τη φορά ο Θεός είχε πετύχει. Ξαφνικά όμως πρόσεξε ένα λάθος:
-Αδειάζει…Αναρωτιέμαι, Κύριε, μήπως βάλατε ξανά υπερβολικά πολλά πράγματα σ΄ αυτό το πρότυπο μητέρας?
-Δεν αδειάζει. Αυτό ονομάζεται δάκρυ.
-Και σε τι χρησιμεύει?
-Για να δείχνει χαρά, λύπη, απογοήτευση, πόνο, θυμό, ενθουσιασμό.
-Κύριε, είστε μεγαλοφυϊα!! αναφώνησε ο άγγελος. Ακριβώς αυτό ήταν που έλειπε για να συμπληρωθεί το πρότυπο.
Ο Θεός πρόσθεσε με ύφος μελαγχολικό:
-Δεν το έβαλα εγώ. Όταν συναρμολόγησα όλα τα μέρη, το δάκρυ εμφανίστηκε μόνο του.
Ο άγγελος συγχάρηκε τον Παντοδύναμο κι έτσι δημιουργήθηκαν οι Μητέρες!    (Πάουλο Κοέλιο)_
Τραγούδησαν στις μανούλες τους, χόρεψαν μαζί τους και τους πρόσφεραν τις κορώνες, τα γλαστράκια με τα πρόσωπά τους στα λουλουδάκια  και τα πορτραίτα που ετοίμασαν γι’ αυτές με πολλή αγάπη:

Η κάθε μαμά προσπάθησε να βρει μόνη της το δικό της πορτραίτο!

1747574129057

Το κάθε παιδί φόρεσε την κορώνα στη μαμά του και της είπε πόσο πολύ την αγαπάει και γιατί..

1747596614677

Τα γλαστράκια μας…

1747574268936

Η μαμά μου κι εγώ..

1747574214616