…παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό πίνακα με τον
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-12-2021
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-11-2021
Αυτόν τον μήνα μιλήσαμε για το φθινόπωρο και τις αλλαγές στη φύση.
Μαζέψαμε, φέραμε φθινοπωρινά φύλλα και φτιάξαμε τα δικά μας φθινοπωρινά έργα τέχνης!

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Γνωρίσαμε τα φθινοπωρινά φρούτα…
ΤΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ …
Μιλήσαμε για το σταφύλι και τα παράγωγά του,
και φτιάξαμε σταφύλια με τύπωμα φελλού και φύλλου!…..
Αποχαιρετήσαμε τα χελιδόνια που φεύγουν για τις ζεστές χώρες!
ΓΡΙΦΟΙ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ
Γνωρίσαμε την ελιά, μάθαμε τα παράγωγά της
και αφού μιλήσαμε για το “λιομάζωμα” πήγαμε κι εμείς
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-11-2021
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-11-2021
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-11-2021
Μετά τον εαυτό μας γνωρίσαμε το σώμα μας! Μιλήσαμε για τα εξωτερικά χαρακτηριστικά μας, για τα όργανά μας και τη λειτουργία τους και τα οστά μας. Παρατηρήσαμε το σώμα μας μέσα από φωτογραφικό υλικό και βίντεο και τα οστά μας μέσα από ακτινογραφίες. Χορέψαμε και παίξαμε μουσικοκινητικά παιχνίδια!
ΕΙΔΑΜΕ ΑΚΤΙΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ..
Φτιάξαμε τον σκελετούλη και παίξαμε μαζί του αντιγράφοντας τις κινήσεις του!
ΠΑΙΧΝΙΔΙ: ΦΤΙΑΧΝΩ ΑΣΤΕΙΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Ο Έλμερ, ο παρδαλός ελέφαντας μας έφερε
το παραμύθι του και η τάξη μας γέμισε χρώματα!
Γνωρίσαμε τα βασικά χρώματα και τα βοηθητικά
και προσπαθήσαμε, ανακατεύοντας τα να φτιάξουμε και άλλα!!!
ΜΑΘΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ ΤΑ ΨΥΧΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ
ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΧΡΩΜΑ
Διαβάσαμε το παραμύθι με τα χρώματα και αποτυπώσαμε στο χαρτί
έναν κόσμο με χρώματα κι έναν χωρίς χρώματα!
ΠΑΙΞΑΜΕ ΤΟ ΜΠΙΝΓΚΟ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΜΕΡ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΛΕΠΤΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΜΑΣ ΠΙΝΑΚΑ
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ:
ΓΑΤΟΥΛΑ ΓΑΤΟΥΛΑ ΠΟΙΟ ΧΡΩΜΑ ΣΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΠΡΟΤΙΜΑΣ?
ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΜΑΣ
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΑΙΡΙΑΖΩ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΧΡΩΜΑ
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΤΥΠΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΑΦΟΥ ΤΑ ΞΕΧΩΡΙΣΑΜΕ ΑΝΑ ΧΡΩΜΑ
ΚΑΙ ΤΟ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΚΙΟΛΑΣ
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ
Α!ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΜΑΣ
ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ ΣΤΙΣ 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 31-10-2021
ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΜΑΣ ΓΡΑΜΜΑ
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 15-10-2021
Ένας μήνας ήδη πέρασε από το άνοιγμα των σχολείων και τα νήπια μας μαζί με τα νέα προνήπια ξεκίνησαν τις δράσεις τους …πρωινό τμήμα και ολοήμερο τμήμα μετά την ομαλή προσαρμογή όλων πιάσαμε δουλειά . Αρχικά γνωρίσαμε την τάξη μας ,τα κέντρα ενδιαφέροντος(γωνιές ) τα οποία οργανώσαμε μαζί με τις κύριες , μάθαμε πως να παίζουμε σε αυτά ακολουθώντας κάποιους κανόνες για να μπορέσουμε να περνάμε όμορφα. Όλο αυτό τον καιρό επίσης ασχοληθήκαμε με πολλά θέματα όπως η παγκόσμια ήμερα ειρήνης,η παγκόσμια ήμερα τρίτης ηλικίας, η παγκόσμια ήμερα ζώων και σεισμός !Μιλήσαμε για τον σεισμό και κάναμε αρκετές ασκήσεις ετοιμότητας!
Για όλα τα παραπάνω διαβάσαμε σχετικά παραμύθια,μάθαμε τραγούδια και παιξαμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια μέσα και έξω στην αυλή
Ξεκινήσαμε να δουλεύουμε επίσης τα εργαστήρια δεξιοτήτων με την πρώτη ενότητα ΕΥ-ΖΗΝ και το θέμα μας << Δεν μαλώνω δεν μαλώνω, αγκαλιά μεγάλη απλώνω>>
(Οταν ολοκληρωθεί θα γίνει σχετική ανάρτηση)
Δείτε τις δράσεις μας ως τώρα ..και συνεχίζουμε ακάθεκτοι
……………………………………………………..
Το δωράκι καλωσορίσματος γι α όλα τα παιδιά
η πρώτη μας ζωγραφιά
Το ημερολόγιο μας
Το παχνιδι μας στις γωνιές..
Ζωγραφική με νερομπογιές..
Παζλ
Αυτοκινητάκια
Ψάρεμα ..
ελεύθερο κολάζ…ντομινο
Πινάκας γενεθλιων και ομάδες βοηθών
Οικοδομικο υλικό
Για να βοηθήσουμε τα παιδιά μας στην προσαρμογή τους στο σχολείο, διαβάσαμε μια πολύ τρυφερή ιστορία που βρήκαμε στο διαδίκτυο “Το Μαγικό φιλί” “The kissing hand” της Audrey Penn, ένα παραμύθι αγγλικό.
μάθαμε το τραγούδι <<καλημέρα όμορφη μου μέρα>> για να έχουμε κάθε μερα ωραία μέρα και κάναμε
μιλήσαμε για το τι κάνουμε την μέρα και τι την νύχτα
Μιλήσαμε για κανόνες σωστής συμπεριφοράς..
..Μας επισκέφθηκε η νεράιδα Ευγενία και μας μοίρασε ευγενικά λογάκια για να μιλάμε ωραία στους φίλους και στις κυρίες μας…
Για την παγκόσμια ήμερα ειρήνης διαβάσαμε το παραμύθι:
<<Τα χέρια δεν χτυπάνε ,τα χέρια αγαπάνε>> και φτιάξαμε κάρτα…
ουλα
Ζωγραφίσαμε για την παγκόσμια ήμερα τρίτης ηλικίας..
Για την παγκόσμια ήμερα ζώων κάναμε κατασκευές και αφίσες….
ΟΜΑΔΕς ΣΕΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΒΑΛΙΤΣΑΚΙ ΣΕΙΣΜΟΥ

..παιξαμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια και διασκεδάσαμε …
και κάθε μήνα κάνουμε τύπωμα στο βιβλιαράκι μας…
και σήμερα ζωγραφίσαμε ομπρελίτσες λόγω καιρού
( Τεχνικη:σε χαρτί βελουτέ με κηρομπογιά )
ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
Ενημέρωση για τον Αγιασμό και χρήσιμες οδηγίες για την προσέλευση των μαθητών/τριών.ΣΧ .ΕΤΟΣ 2021-22
1
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-09-2021
Aγαπητοί γονείς
Ο αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2021-2022 για το 2ο ,2/θ Νηπιαγωγείο θα γίνει την Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου και ώρα 10:00 στον αύλειο χώρο του σχολείου (πάνω αυλή) και για το 1ο νηπιαγωγείο στις 10:15 στην κάτω αυλή . Κατά την προσέλευση σας παρακαλούμε για την αυστηρή τήρηση των μέτρων προστασίας κατά της διασποράς του κορονοϊού (μάσκα ,γονείς και παιδιά και αποστάσεις). Οι μαθητές/τριες παρακαλούνται να έχουν μαζί τους εκτός από την μάσκα τους και την δήλωση αρνητικού αυτοδιαγνωστικού (self) τεστ. Μετά τον αγιασμό θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων.
Τις επόμενες ήμερες θα γίνει αναλυτική ενημέρωση σε κάθε τμημα από τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τμημάτων σε πρωινή ώρα που θα σας ανακοινωθεί έγκαιρα .
Ειδικότερα για τους μαθητές/τριες :
θα προμηθεύονται από την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου ως και την Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου έξι (6) δωρεάν αυτοδιαγνωστικά (self) τεστ από τα φαρμακεία, προκειμένου να καλύψουν τις ανάγκες ελέγχου των τριών επόμενων εβδομάδων (13-3/10), δηλαδή ολόκληρου του Σεπτεμβρίου, και να προσέρχονται στο σχολείο σύμφωνα με τις οδηγίες των ειδικών.
Υπενθυμίζεται ότι:
– το self-test θα πραγματοποιείται δύο φορές την εβδομάδα, Τρίτη και Παρασκευή, έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο. Ειδικότερα, την πρώτη εβδομάδα του διδακτικού έτους, το τεστ πρέπει να πραγματοποιηθεί έως και 24 ώρες πριν από την προσέλευση στο σχολείο τη Δευτέρα 13/9,
– ο προσυμπτωματικός διαγνωστικός έλεγχος για τον νέο κορονοϊό μέσω αυτοδιαγνωστικής δοκιμασίας (self-test) είναι υποχρεωτικός για τους μαθητές και τις μαθήτριες,
– βεβαίωση self-test οφείλουν να φέρουν οι μαθητές που δεν έχουν πιστοποιητικό εμβολιασμού (για τους μαθητές 12 ετών και άνω) ούτε βεβαίωση παρελθούσας νόσησης (τελευταίου εξαμήνου),
– οι εμβολιασμένοι μαθητές δεν δικαιούνται δωρεάν self-test, καθώς δεν οφείλουν να τα διενεργούν εφόσον δεν προκύψει ειδικός λόγος,
– η δωρεάν διάθεση self-test από τα φαρμακεία γίνεται μόνο κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες, ώστε κατά τις διημερεύσεις και διανυκτερεύσεις να μπορούν να εξυπηρετούν έκτακτες ανάγκες.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
v ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 13:00
v ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ 8:15 – 8:30 ΩΡΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ: 16:00
v ΠΡΟΩΡΗ ΥΠΟΔΟΧΗ (ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΗΛΩΣΕΙ): 7:45-8:00
Παρακαλούμε:
- Όλους τους αγαπητούς γονείς να τηρούν τις ώρες προσέλευσης και αποχώρησης προκειμένου να μην δημιουργούνται προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.
- Τα παιδιά κατά την προσέλευση να παραδίδονται στην/στον νηπιαγωγό της τάξης από τον υπεύθυνο συνοδό τους.
- Κατά την αποχώρηση των νηπίων εκτός από τον γονέα/κηδεμόνα ή τον αντικαταστάτη που έχει ορισθεί σε σχετική υπεύθυνη δήλωση, κανένας άλλος δεν μπορεί να παραλάβει το παιδί εκτός από ιδιαίτερες περιπτώσεις και κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης με την/τον νηπιαγωγό .Σε αυτήν την περίπτωση ο συγκεκριμένος ενήλικας που θα παραλαμβάνει το παιδί θα πρέπει να έχει μαζί του αστυνομική ταυτότητα. Ανήλικο αδερφάκι δεν μπορεί να παραλαμβάνει το παιδί.
Σημαντική επισήμανση: Η αποχώρηση νωρίτερα του ωραρίου απαγορεύεται. Μπορεί να γίνει σε εξαιρετικές περιπτώσεις και εφόσον έχουν ληφθεί όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια του μαθητή (ενημέρωση και σύμφωνη γνώμη γονέων, εξασφάλιση συνοδείας μαθητή, υπεύθυνη δήλωση )
ΓΕΥΜΑΤΑ
Τα παιδιά πρέπει να έχουν στην τσάντα τους για την εξυπηρέτησή τους στα γεύματα:
- ένα μπουκαλάκι εμφιαλωμένο νερό ή παγουρίνο με όνομα γραμμένο με ανεξίτηλο μαρκαδόρο
- ένα πακέτο χαρτομάντηλα
- ένα πακέτο μωρομάντηλα μεγάλα (μένουν στο σχολείο )κι ένα μικρό για την τσάντα τους
- το ταπεράκι με το δεκατιανό
- πετσετούλα για κάθε γεύμα (δεκατιανό/μεσημεριανό) στην ανάλογη τσάντα(2)
- κουτάλι ή πιρούνι για το μεσημεριανό φαγητό (αφορά τα παιδιά τουολοήμερου τμήματος). Το γεύμα του ολοημέρου μπαίνει σε ξεχωριστή μικρή τσάντα με όλα τα απαραίτητα.
Τροφές που καλό είναι να προτιμώνται: Λευκό γιαούρτι, φρούτα, σπιτικά σάντουιτς,τοστ, σπιτικές πίτες, σπιτικά γλυκά, μαγειρεμένα φαγητά .
Τροφές που καλό είναι να αποφεύγονται: Κρουασάν, σοκολατοειδή, περιπτεροειδή, έτοιμα γλυκά, τυποποιημένες τροφές, σταφύλι, κεράσια και ξηροί καρποί.
Σημαντικό: όλα τα είδη διατροφής των παιδιών που βγαίνουν από την τσάντα τους και τοποθετούνται στο ψυγείο, πρέπει απαραιτήτως να γράφουν το όνομα του παιδιού. Το όνομα του παιδιού πρέπει επίσης να αναγράφεται με ανεξίτηλο μαρκαδόρο στο μεταλλικό κατσαρολάκι φαγητού του παιδιού και σε οποιοδήποτε άλλο είδος εξυπηρέτησης στο φαγητό (παγουρίνο κτλ). Το κατσαρολάκι με το μεσημεριανό φαγητό και την σαλάτα, τοποθετείται μέσα στο ψυγείο από το πρωί.
Ενδυμασία: Στο νηπιαγωγείο παίζουμε, κυλιόμαστε, εργαζόμαστε με μπογιές ή άλλα υλικά. Έτσι είναι πολύ εύκολο να λερωθούμε.
- Ø Καλό θα είναι λοιπόν τα παιδιά να έρχονται με απλά και άνετα ρούχα και παπούτσια( κατά προτίμηση κλειστά πάνινα με βελκρο) που δεν εμποδίζουν την κίνηση.
- Ø Αποφεύγουμε τα πολύτιμα αντικείμενα (σταυρούς, αληθινά κοσμήματα, αλυσίδες). Είναι εύκολο να χαθούν και επίσης μπορεί να προκαλέσουν πνιγμούς σε ενδεχόμενο αδέξιο τράβηγμα.
- Ø Δε φοράμε τιράντες και ζώνες που έχουν δυσκολία αφαίρεσης κατά την εξυπηρέτησή μας στην τουαλέτα
- Ø Τα μπουφάν να αναγράφουν το όνομα του παιδιού στην ετικέτα και να έχουν κρεμαστάρια καθώς εύκολα μπορεί να μπερδευτούν
- Ø Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική για τα νήπια ,χρειάζονται 3-4 μάσκες οι οποίες θα μπουν σε ειδική θήκη που θα δοθεί από την νηπιαγωγό , η οποία θα δώσει οδηγίες στα παιδιά για τον διαχωρισμό τους (καθαρές –βρώμικες )
Αυτοεξυπηρέτηση: Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο εξυπηρετούνται μόνα τους στην τουαλέτα. Μια αλλαξιά ρούχα( ανάλογα για την εποχή )για ενδεχόμενα ατυχήματα καλό είναι να υπάρχει στην τσάντα του παιδιού .
Ύπνος – Ξεκούραση: Για την ώρα της ξεκούρασης στο ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ πρόγραμμα χρειαζόμαστε:
Ένα μαξιλάρι (μικρό), ένα σεντονάκι μονό για το κρεβατάκι και μια μικρή κουβερτούλα/σεντονάκι επίσης σε μικρό μέγεθος. Όλα αυτά αποθηκεύονται σε κουτί αποθήκευσης ρούχων, όπου υπάρχει πάνω το όνομα του παιδιού και τοποθετούνται σε ειδικό χώρο στο νηπιαγωγείο. Με αυτόν τον τρόπο βοηθούμε το παιδί να τακτοποιεί καλύτερα τα πράγματά του. Κάθε παρασκευή θα δίνονται για πλύσιμο
Ασφαλής συνύπαρξη
- Δεν συμβουλεύουμε τα παιδιά να ανταποδίδουν κάποιο χτύπημα ή σπρώξιμο που δέχτηκαν. Οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει λύνεται από τα παιδιά με τους χειρισμούς της/του νηπιαγωγού.
- Παροτρύνουμε το παιδί να μιλά στη/στον νηπιαγωγό της τάξης για οτιδήποτε το απασχόλησε ή το ενόχλησε. Αν κάτι παραμένει μυστικό, δε μπορεί και να λυθεί.
- Από τη μεριά μας παροτρύνουμε τα παιδιά από την αρχή της χρονιάς να μην εκθέτουν τον εαυτό τους για κανέναν λόγο σε καταστάσεις που μπορεί να προκαλέσουν ατυχήματα.
- Ελέγχουμε τακτικά τα κεφάλια των παιδιών μας για ανεπιθύμητους επισκέπτες. Οι ψείρες πηγαίνουν συνήθως στα καθαρά κεφάλια. Δε ντρεπόμαστε να ενημερώσουμε την/τον νηπιαγωγό αν έχουμε εντοπίσει ψείρες στο παιδί μας ώστε να γίνουν οι απαραίτητες συστάσεις και στους άλλους γονείς.
- Ενημερώνουμε την νηπιαγωγό για οτιδήποτε θεωρείται σημαντικό που έχει σχέση με την υγεία ή την ψυχολογία του νηπίου π.χ αλλεργίες, φόβοι κ.α.
- Σε περίπτωση ασθένειας ενημερώνουμε άμεσα το νηπιαγωγείο και το παιδί παραμένει στο σπίτι μέχρι να αναρρώσει πλήρως. Φαρμακευτική αγωγή δεν δίνεται από την/τον νηπιαγωγό.
Προσοχή!!! Δε φέρνουμε μέσα στην τσάντα μας παιχνίδια ή όποιο άλλο αντικείμενο από το σπίτι παρά μόνο αν το έχει προηγουμένως ζητήσει η/ο νηπιαγωγός.
Προσέχουμε
- Την κατάλληλη ψυχολογική προετοιμασία του παιδιού ιδιαίτερα τις πρώτες μέρες παραμονής τους στο νηπιαγωγείο.
- Να ενημερώνουμε το νηπιαγωγείο σε περίπτωση αλλαγής στα τηλεφώνα επικοινωνίας
- Τις ανακοινώσεις στον πίνακα ανακοινώσεων ή αυτές που θα σας δίνονται προσωπικά η στελνονται με mail
ΤΗΛ ΣΧΟΛΕΙΟΥ :2241063720
ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 24-04-2021
ΕΥΧΕΣ και ΓΙΑ ΣΕΝΑ
που μας παρουσίασε το πασχαλινό της παραμύθι:
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν με την διαδραστική αφήγηση που μας έκανε η κ. Εύα.Παίξανε μαζί της ψυχοκινητικά παιχνίδια με κουτάλι και αυγά , , παίξανε κρύο- ζεστό με τα αυγά(κρυφτό) , ζωγραφίσανε την κα Φτούσου στην κόκκινη μπογιά στην κατσαρόλα και την κυρία Πουά.
Κατά την διάρκεια της αφήγησης συμμετείχαν ενεργά λέγοντας πως η κυρία Φτούσου είναι φλύαρη, αγενής, μιλάει πολύ, δεν σέβεται κανέναν, νοιάζεται μόνο για τον εαυτό της…
Στο τέλος όμως τα παιδιά δώσανε ένα μάθημα καλής συμπεριφοράς στην κ. Φτούσου λέγοντας της ότι έτσι στεναχωρεί τους άλλους με αυτά που κάνει και μάλλον ..το κατάλαβε μετάνοιωσε και υποσχέθηκε να γίνει φιλική, ευγενική με τους γύρω της άπο δω και πέρα ..
Κάναμε πασχαλινές ζωγραφιές με τα χεράκια μας και τις χαρίσαμε με πολύ αγάπη και πολλές ευχές στους αγαπημένους μας!!!
Την ευχαριστούμε πολύ, περάσαμε καταπληκτικά!!!!
<<Ο ΛΑΓΟΣ Ο ΠΗΔΗΧΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΑΥΓΑ ΤΗΣ
Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 11-04-2021
Συνεχίζοντας την τηλεκπαίδευση ασχοληθήκαμε με την άνοιξη ,τα χελιδόνια και τα έντομα!! Χρησιμοποιήσαμε ως εποπτικό υλικό παρουσιάσεις power point ,slide share,sway-οffice και twinglink σχετικές με το καθημερινό μας θέμα από τις οποίες προέκυψαν φανταστικές κατασκευές με τις οδηγίες μας και την βοήθεια των γονιών!!!!
Όλα αυτά μας βοήθησε να τα ανακαλύψουμε ο φίλος μας <<ο Τζότζο ο μικρός σκαντζόχοιρος>>,
δημιουργία της καλής συνάδελφου Ελένης Πετρίδου από το blog της
ΜΙΚΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ:
http://mikromikronip.blogspot.com/2020/11/blog-post.html
ΒΟΥΛΙΤΣΑ Η ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ
ΜΕΛΕΝΙΑ Η ΜΕΛΙΣΣΑ
ΓΕΥΣΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΜΟΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ
ΤΡΙΛΙΖΑ ΜΕ ΕΝΤΟΜΑ
Υπέροχες δημιουργίες από το παραμύθι:
ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ ΤΗΣ ΛΟΤΗ ΠΕΤΡΟΒΙΤΣ
Και φυσικά γιορτάσαμε και την παγκόσμια ήμερα
παιδικού βιβλίου φτιάχνοντας σελιδοδείκτες και
ζωγραφίζοντας τα αγαπημένα μας παραμύθια!!!

















































































































































































































































































































































































