ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ -ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 22-05-2022

Καλωσορίζουμε τον Μάιο φτιάχνοντας το πρωτομαγιάτικο στεφάνι με  χαρτοκοπτική

και αληθινόμε λουλούδια που διάλεξαν και έφεραν τα παιδιά!

Κατασκευάζουμε κάρτες και δωράκια για τη γιορτή της Μητέρας!

κάρτα καρδιά με χρόνια πολλά

μπρελόκ καρδούλες από πηλό….

281506527 3328703917352776 6144249739695974583 n

281513800 1527403444374135 336614512801647809 n

281666028 7380147812060041 2242799350142430125 n

282053181 741660693690224 6128863199306904750 n

 

Δωράκια και κατασκευές και από το β ! τμήμα!!!

..και εδώ  η  αφίσα -συμμετοχή στον διαγωνισμό του κέντρου λογοτεχνών και μεταφραστών Ρόδου!!

Το Διεθνές Κέντρο Συγγραφέων και Μεταφραστών Ρόδου – Δ.Ο.Π.Α.Ρ. διοργανώνει για 11η συνεχόμενη χρονιά το ποικίλο και σύνθετο Εκπαιδευτικό του Πρόγραμμα, με τίτλο «Βιβλιοπεριπέτειες», που κάθε χρόνο βρίσκει τεράστια ανταπόκριση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς σχολείων όλων των βαθμίδων.

Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της φιλαναγνωσίας, ώστε οι μαθητές και οι μαθήτριες να οδηγηθούν στην ανάγνωση βιβλίων ως ελεύθερη βούληση και όχι ως υποχρέωση, μέσα από τη βιωματική εμπλοκή τους με το κείμενο και τις παιγνιώδεις δραστηριότητες.

Οι φετινές Βιβλιοπεριπέτειες είναι αφιερωμένες στα 100 χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή. Τιμούν την Επέτειο επιλέγοντας θεματολογία εμπνευσμένη από τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν μέχρι την κορύφωση της Μικρασιατικής Καταστροφής με σκοπό τη διατήρηση της ιστορικής μνήμης και τον εποικοδομητικό της αναστοχασμό.

Εικαστικός Διαγωνισμός για παιδιά Νηπιαγωγείου

Με αφορμή το βιβλίο «Το άγαλμα που κρύωνε» του Χρήστου Μπουλώτη σε εικονογράφηση Φωτεινής Στεφανίδη (Εκδόσεις ΠΑΤΑΚΗ) προκηρύσσεται Διαγωνισμός για παιδιά Νηπιαγωγείου, όπου η κάθε ομάδα – τάξη που θα συμμετάσχει θα δημιουργήσει το δικό της Γαλάζιο Πουλί (χρησιμοποιώντας όποιο τρόπο και όποια υλικά θέλει),που θα τους ταξιδέψει στις χαμένες πατρίδες, στη Μικρασία. Θα δοθούν τρία Βραβεία και τρεις Έπαινοι σε κάθε τάξη.

281745345 2227819930700361 1536336492341628952 n
282171114 1195991494494863 6020020211560034830 n

ANOIΞH-ΠΑΣΧΑ 2022

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 01-05-2022

Ήρθε η Άνοιξη…

Και μας συστήνει το πρώτο της παιδί, τον Μάρτη!

 

 

 

Ακολουθεί ο Απρίλης και η Πρωταπριλιά!

Ο Απρίλης την πρώτη ημέρα μας φέρνει ψέματα και αστεία.. και ποιός λέει ψέματα; Ο φίλος μας ο Πινόκιο!

 

Μας φέρνει όμως και μια μεγάλη γιορτή! Το Πάσχα!

 

Διαβάζουμε την ιστορία του Πάσχα και συζητάμε τα ήθη και τα έθιμα!
Διαβάζουμε το παραμύθι “καλό Πάσχα”
και φτιάχνουμε κότες και κοτοπουλάκια με το αποτύπωμα της παλάμης μας και των δαχτύλων μας!

 

 

 

Λύσαμε πασχαλινά αινίγματα
279367892 311477081138007 9173602274515096101 n
Διαβάσαμε το παραμύθι<< ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑΛΙΤΣΑ>>
και φτιάξαμε καδράκι με πλαστελίνη και κάρτα πασχαλίτσα!
279506516 947530055934425 5464761138438805999 n
279150549 1012095723032266 1303938686433071192 n
279134736 393132849165155 5694790284172529040 n
 278060239 509380227286045 2735049051011605461 n
Παιξαμε μαθηματικά παιχνίδια με πασχαλίτσες..
279303624 388795803124440 4206211493773960340 n
 279155031 709512393810567 886823326695910761 n
Γνωρίσαμε τον ” λαγό που μισούσε τα κόκκινα αβγά”
και φτιάχνουμε μια κάρτα σε σχήμα λαγού γράφοντας ευχές για το Πάσχα!

 

278126920 406935510769558 5104159360835262003 n

Παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια με λαγούς και τα καρότα τους..

279138932 669338264367381 3208702061974720258 n

279136862 3340313592905268 1665077783458082258 n

278887666 545021623685090 2556021166232826915 n

και πασχαλινο bingo….

279409154 803262317644233 3023561231395972600 n

Μια έκπληξη μας περιμένει κατά την άφιξή μας στο νηπιαγωγείο μας ένα πρωί!!!
Πατημασιές λαγουδίσιες στο πάτωμα και ένα γράμμα!
278107954 391349469244026 441129358413675146 n
Ο λαγός του Πάσχα έχασε τα αβγά του στην αυλή μας! Πάμε λοιπόν όλοι να τον βοηθήσουμε να τα βρει!

 

 

278239423 2138071719689669 4078517593325595900 n

Φτιάξαμε κάρτα λαγό και  λαγό με παλάμη για το μπλογκ μας
278122574 298872535653922 5907612381972015508 n
278121096 728336651671080 6920683275135803999 n
278158288 2125476817610900 6248172884651683018 n
277925680 555265525826035 8401708261902921188 n
277926183 537946480999583 3164138590408198032 n
Βάφουμε κόκκινα αβγουλάκια για το έθιμο του τσουγκρίσματος,
αβγοθήκες και καλαθάκια με πασχαλίτσες από πηλό για να τα βάλουμε μέσα!

Κάρτες αυγό με οντουλε ΧΑΡΤΙ
 278017988 1189651898514253 6317201627820121969 n
278035706 405839567547303 8126236107357205154 n
Διαβάσαμε το κοκκινοχωρι και παιξαμε παιχνίδια με αυγά…
279362166 388959613103451 3710992514417474846 n
279222929 539417364216399 9091783910720190052 n
279316181 582120222911219 4510244846926103800 n
279228426 985086365479576 317860402874529320 n
279349130 704495607356842 4771840618162586509 n
279144543 5161129653982058 8284306906496048436 n
277926861 668203747628162 1005837577972742000 n
Στολίσαμε αυγά για το πασχαλινό καλάθι…
279371154 697938714826025 1279017048110845912 n
Φτιάξαμε πασχαλινό καλαθάκι…

 

Τέλος στολίζουμε τα φαναράκια μας και βάζουμε
κεράκι για να φωτίζει την διαδρομή μας την Μεγάλη Παρασκευή!

Αυγοθηκες καλαθάκια KAI  απο το β τμήμα

 

278134008 506838394493935 1152349466233218352 n
278108257 436711634885023 4997455049116147903 n
278023173 288614190114690 5092481865220232686 n
και καλαθάκια με πλαστελίνη
278456304 316800873817939 9132087717581609815 n
278429109 1399710607140702 6012716174442947424 n
Χρόνια Πολλά! Χριστός Ανέστη!
Καλή επιστροφή στο σχολείο μας! Σας περιμένουμε με χαρά και πολλές πολλές ανοιξιάτικες εκπλήξεις!!!

~~~ΑΝΟΙΞΗ 2022~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-04-2022

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΓΗΣΕ ΛΙΓΟ ΦΕΤΟΣ ΑΛΛΑ ΗΡΘΕ ΚΑΙ  ΠΑΛΙ Η ΑΝΟΙΞΗ!!

ΠΡΩΤΕΣ ΤΟ ΦΩΝΑΞΑΝ ΟΙ ΑΜΥΓΔΑΛΙΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΒΙΑΣΤΙΚΕΣ ….

277918990 323194703242129 7141509113281473981 n

274131252 723300528654748 8892762071985195257 n

 

 

277952205 325080846274442 8592299067457689563 n

 

 

273844227 376914870460742 1989540648500856875 n

 

 

277851071 1859671864423189 7462133331981117824 n

277752075 306020051661116 2674368444105523392 n

274097616 468703931576099 5306985733219150638 n

ΕΠΕΙΤΑ ΗΡΘΑΝ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΑ ΜΕ ΤΑ ΧΕΛΙΔΟΝΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ

 

275851496 320659186724056 2233056718771705343 n

 

275984508 952419875445301 5224230940512555675 n

 

275837441 1162797411221134 4302301116663256309 n

275848264 1356019348181144 1816792361619175139 n

 

 

275566840 1168570323976375 3951970924413227490 n

275693811 681252922920018 8369999408238743738 n

275678281 822384722022376 7094802376518014114 n

Ο ΜΑΡΤΗΣ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΨΕ ΛΙΓΟ ..

ΜΑΡΤΗΣ ΕΙΝΑΙ  ΧΑΔΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΠΟΤΕ ΚΛΑΙΕΙ ΠΟΤΕ ΓΕΛΑΕΙ

277888128 2789824551322874 3108220724244852367 n

 

277824354 1132273997314222 6853789158953841276 n

ΦΑΝΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ  ΠΡΩΤΕΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ,….

 

277853959 1310278952794545 8934127228712821372 n

278187915 507716510978144 3943736580333436557 n

276052117 514865686651721 6368334721937621023 n

ΓΙΟΡΤΑΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ 7Η ΜΑΡΤΙΟΥ

277890993 1130392694199465 970831457449039126 n

 

ΚΑΙ ΤΗΝ 25η ΜΑΡΤΙΟΥ

 

277029280 1072746466637401 1944507579999271002 n

 

278051910 656582062106014 6107936138662970909 n

 

ΛΟΥΛΟΥΔΙΑΣΜΕΝΗ ΑΝΟΙΞΗ

275837446 5198817643511438 4969791215767361095 n

 

275987609 676374036967031 1357666831531431870 n 1

 

 

ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΘΙΖΟΥΜΕ …..

275780512 365873855548197 8840151419883621747 n 1

 

 

ΑΠΟΚΡΙΕΣ 2022

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-03-2022

Αποκριές η αγαπημένη γιορτή των παιδιών…..
Δυο εβδομάδες  γεμάτες  με έθιμα, μεταμφιέσεις παιχνίδια,
,χορό ,κέφι ,θεατρικό παιχνίδι, κατασκευές ,δραματοποίηση!!!
 Αρχικά μιλήσαμε για τα έθιμα του καρναβαλιού σε όλη την Ελλάδα  ντυθήκαμε κι εμείς τρελά καρναβαλάκια ,,διαβάσαμε και δραματοποιήσαμε το παραμύθι του Αρλεκίνου ,φτιάξαμε ,μάσκες,  κάπελα ,ελεύθερο κολλάζ , χορέψαμε το γαϊτανάκι ,παιξαμε πολλά αποκριάτικα παιχνίδια  με κέφι και χαρά!!! 
DSCN3497
275075015 1334286163755570 2921983363503302797 n
:DSC02840
 Γίναμε τρελά καρναβαλάκια με αξεσουάρ από το βεστιάριο μας,
 φτιάξαμε τις δικές μας πρωτότυπες  και αστείες στολές και τις ονομάσαμε!! 
274358781 344160017604521 8650254627852563566 n
 274181151 2146436395519703 2362722012828281251 n
274295083 506035747600821 7171768729718365934 n
ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΤΟ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ
275097970 257051573289780 1364008530774734221 n 1
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΑΙΤΑΝΑΚΙ
275061816 257110213287827 551115780213850287 n
275114574 746612042986427 2058971812913690785 n
Αρλεκίνος
275038296 286078460158562 2084285154774566697 n
Αφού διηγηθήκαμε την ιστορία του Αρλεκίνου και απαντήσαμε
στις ερωτήσεις κατανόησης,τον ζωγραφίσαμε οπως μπορούσαμε,
γράψαμε τη λεξη “Αρλεκίνος” και παιξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή,
που αφορούσαν το θέμα μας (“σχημάτισε τη λέξη” και “χρονική ακολουθια της ιστορίας”)
274231472 4458591210907955 8001081503882166198 n
274344493 477835737128058 739769273160168143 n
274201464 649819266295397 9058546341249509787 n 274526654 1033676177221895 5199433617013203714 n
275376838 471295011406339 1315541022208846302 n
IMG 20170219 202449 1
Μάσκες και αποκριάτικα καπέλα. θεατρικό παιχνίδι..
Οι πειρατές βρήκαν το χαμένο θησαυρό και οι Ινδιάνες
χόρεψαν γύρω απ τη φωτιά το χορό της βροχής
274758865 492903162240552 1134067742418364101 n
274721006 978244186229016 4641494410718822407 n
 274827396 1320017598506791 3985528568534702646 n
 ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΜΑΣΚΕΣ

274898011 468758811601104 8542331332300033158 n

Αγαπημένο θέμα αποκριών οι κλόουν!!!
 Φτιαξαμε κλόουν με  ζωγραφιές τι θα ντυθούμε !! 
275098823 937464850259349 554537044183837876 n
 ΧΑΡΤΟΔΙΠΛΩΤΙΚΗ ΚΛΟΟΥΝ
 274079042 3101002683474633 7615116086423951090 n
ΒΟΗΘΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΚΛΟΟΥΝ ΜΠΑΛΟΝΟΦΟΥΣΚΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΦΙΣΣΑ ΤΟΥ
(γλωσσικό παιχνίδι )
P2140072
P2140066
 P2140067
P2140068
P2140069
275043406 999881333958059 3943167749077505023 n 275082835 350786733611323 6692233405848876504 n
παζλ με κλόουν
274969598 684757342968783 7163774396330923174 n
275203373 1034284480797503 2890108220205654537 n
 Φτιάξαμε παιχνίδι στόχων κλόουν  απο κουτί δημητριακών
275537508 412069897388579 3361275478082720704 n
Κλόουν εκληξη
275068207 7100018583402920 8156592852790895625 n 275224031 1176325353139095 4798723129971902288 n
Παλαμο κλόουν στο μπλοκ με τους μήνες
275255693 1299387193884463 6798094832332169317 n
275097723 323655469732657 1521715795065281962 n
Ενα μασκαρά όλοι μαζί φτιάχνουμε τώρα στη στιγμή
(μαθηματικό παιχνίδι )
275152161 1338708256634608 3736580729038466334 n 275168328 282310610686344 4217299272774584985 n
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑΣ
275028913 344657830953104 8224073240393840405 n
275165291 1021972155386064 1015850115070564493 n
275262774 321829559797999 5120206380059080289 n
275295957 286227180146241 2191969011524292610 n
 275323312 654880905841983 656306326805601736 n
ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΚΑΙ ΧΑΡΤΑΕΤΟΥΣ
275037400 368395811550571 5953196818731136120 n 1
ΚΑΙ  ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΣΤΟ ΠΑΡΤΙ ΜΑΣ  ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
275068178 981323132810604 5936317065314043812 n
274878976 3153685488290855 2392350288043953426 n
274898003 696056831407355 8901704074417810035 n
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ

EΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 23-02-2022

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2022-23 

 

 

λήψης 1 1

ΑΠΟ  1  ΕΩΣ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ

Στα Νηπιαγωγεία για  το σχολικό έτος 2022-23 εγγράφονται  οι μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το έτος  2018

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/uses

 

Όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου:

 

Screenshot 4 1

 

EΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΉ ΕΓΓΡΑΦΗ  ΘΑ  ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ
ΚΑΙ  ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ

Η ΚΑΤΑΘΕΣΗ  ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΩΝ  ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ

ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ  ΣΤΟ 2241063720

ΣΤΙΣ 13:00-14:00    ΚΑΙ 16:00 ΕΩΣ 16:30

ΕΚ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΣ

email :  mail@2nip-koskin.dod.sch.gr
Τα προνήπια που ήδη φοιτούν στο νηπιαγωγείο μας και  την επόμενη χρονιά θα είναι νήπια γράφονται αυταπάγγελτα .

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι .ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ/ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ 

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  •  Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικώνδιαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.
  •  Για την υποβολή της αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα (παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β’ 1767):

 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτούνται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στους γονείς/κηδεμόνες κατάλογο των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή τους μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και οι γονείς/κηδεμόνες επιλέγουν το/τα τέκνο/α για το/τα οποίο/α επιθυμούν να υποβάλουν αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο ο κατάλογος δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμούν να εγγράψουν, έχουν τη δυνατότητα να εισάγουν μόνοι τους τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσουν τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας, είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας τους, την οποία τεκμηριώνουν αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

 γ) τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,

 ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

Ιδιαίτερη προσοχή θα πρέπει να δοθεί στο ότι τα δικαιολογητικά για τα (γ) και(δ) προσκομίζονται στη σχολική μονάδα εντός της προσθεμίας που ορίζει ο/η Διευθυντής/τρια- Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου.

Πριν την οριστική υποβολή της αίτησης, (παρ 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται από την ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) για τα παραστατικά που θα απαιτηθεί να προσκομίσουν κατά την επίσκεψή τους στη σχολική μονάδα. Σε αυτά τα παραστατικά, πέρα από τα (γ) και (δ) εφόσον τα έχει αιτηθεί, περιλαμβάνονται :

α) η αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα πρόωρης υποδοχής 

β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.6/1094/80261/Δ1/20-5-2015 Εγκύκλιο (Α.Δ.Υ.Μ.)

 γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών. (παρ. 4, του άρθρου 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 4 α του άρθρου 44 του ν.4777/2021 (Α΄ 25). 5

δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ

. Πριν την τελική υποβολή της αίτησης (οριστικοποίηση) απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την υποβολή της αίτησης, (παρ. 5 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767), οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις η αίτησή τους επιστρέφεται από το Νηπιαγωγείο στους γονείς/ κηδεμόνες προκειμένου να γίνουν οι διορθώσεις και να ολοκληρωθεί η υποβολή της μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr). Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται αποδεκτή.

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο (παρ 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767). Για τον σκοπό αυτό ο/η Διευθυντής/τρια – Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και καταχωρίζει την αίτηση σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που του προσκομίζουν οι γονείς/κηδεμόνες.

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως: πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα καταχώρισης αίτησης, με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα (παρ. 7 του άρθρου 2 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767)

ΙΙ. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ/ΤΗΝ Δ/ΝΤΗ/ΡΙΑ-ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟ/Η ΤΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

Σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπ’. αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι για τη διαχείριση των αιτήσεων, ο/η Διευθυντής/τριαΠροϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης σε Υπηρεσίες (Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της σχολικής μονάδας, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η ίδιος/α. Ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του νηπιαγωγείου εξετάζει κάθε αίτηση χωριστά και έχει τις εξής δυνατότητες:

α) αποδοχή της αίτησης

β) επιστροφή της αίτησης στους γονείς/κηδεμόνες υποδεικνύοντας τις διορθώσεις που απαιτείται να γίνουν στην αίτηση

γ) προώθηση της αίτησης στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης που υπάγεται το νηπιαγωγείο σε περίπτωση που διαπιστώνει προβλήματα που δεν δύναται να αντιμετωπίσει.

Επισημαίνεται ότι η αποδοχή της αίτησης δε συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα. Η σχολική μονάδα φοίτησης του νηπίου/προνηπίου θα καθοριστεί μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των αιτήσεων και αφού η αρμόδια Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανείμει τις αιτήσεις σύμφωνα με τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

 ΙΙΙ. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Σύμφωνα με το άρθρο 4 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β΄ 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας ορίζεται ότι το αρμόδιο τμήμα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εισέρχεται στην ηλεκτρονική υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) μέσω της Ενιαίας Πρόσβασης(Single Sign On) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου με τα στοιχεία σύνδεσης του επίσημου λογαριασμού της Διεύθυνσης, τον οποίο διαχειρίζεται αποκλειστικά ο/η οικείος/α Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης.

Ο/Η οικείος/α Διευθυντής/τρια Εκπαίδευσης μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» παρακολουθεί την πορεία των αιτήσεων σε κάθε νηπιαγωγείο της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και διαχειρίζεται (παρ 2 του άρθρου 4 της ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767) τις πιθανές αιτήσεις που έχουν προωθηθεί από τους Διευθυντές/τριες-Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, προβαίνοντας σε ενέργειες όπως:

α) επιστροφή της αίτησης στο ίδιο Νηπιαγωγείο, το οποίο της προώθησε την αίτηση ή

β) προώθηση της αίτησης σε άλλο Νηπιαγωγείο αρμοδιότητας της ίδιας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προβαίνει σε όλες τις ενέργειες που απαιτούνται προκειμένου να διορθωθούν λάθη και παραλείψεις των αιτήσεων. Για τον σκοπό αυτό δύναται να έρχεται σε επικοινωνία, πέρα από τους/τις Διευθυντές/τριες -Προϊσταμένους/ες των Νηπιαγωγείων, και με τους γονείς/κηδεμόνες.

Μετά το πέρας της καταληκτικής ημερομηνίας των αιτήσεων εγγραφών και ακολουθώντας όλες τις προβλεπόμενες από τις διατάξεις διαδικασίες, σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην παρ. 4δ στο άρθρο 6 του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α΄ 25), ο Διευθυντής/τρια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης κατανέμει τα νήπια/προνήπια στα νηπιαγωγεία της περιοχής ευθύνης της Διεύθυνσής του/της, λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των αιτήσεων και τις διαθέσιμες θέσεις κάθε Νηπιαγωγείου.

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ

Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής των Νηπιαγωγείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου εγγράφονται οι μαθητές/τριες κατόπιν σχετικής αίτησηςδήλωσης των γονέων/κηδεμόνων τους. Οι Διευθυντές/τριες και οι Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων κάνουν δεκτές όλες ανεξαιρέτως τις αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα χωρίς προϋποθέσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη με αριθ. πρωτ. Φ7/124668/ΦΔ/Δ1/18-9-2020, σχετική εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ. 7

Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30): 

1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.

 2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα πέντε (5) νήπια/προνήπια.

3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00. 

4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου

.Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

 Δ. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

1. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α΄109) οι προερχόμενοι από σχολεία του εξωτερικού, Έλληνες ή αλλοδαποί μαθητές/ριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με τη διαδικασία εγγραφών του κεφαλαίου Α’ και τα δικαιολογητικά του κεφαλαίου Β’ της παρούσας εγκυκλίου, εφόσον έχουν τη νόμιμη ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο.

2. Σύμφωνα με την παρ. 9, του αρ. 6, του Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), οι αλλοδαποί μαθητές/τριες μπορούν να εγγραφούν αφού προσκομίσουν ληξιαρχική πράξη γέννησης ή ομοειδές πιστοποιητικό επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

3. Σε περίπτωση κατά την οποία η εγγραφή του ανήλικου αλλοδαπού νηπίου λαμβάνει χώρα με ελλιπή δικαιολογητικά, σύμφωνα με τις παρ. 7 και 8 του άρθρου 21 του ν. 4251/2014 (Α΄ 80), το νηπιαγωγείο συνεργάζεται με τους γονείς/κηδεμόνες του μαθητή για τη συμπλήρωση αυτών.

Ειδικότερα, το νηπιαγωγείο:

α) Ενημερώνει τους γονείς/κηδεμόνες σχετικά με τις ελλείψεις στα έγγραφα και παρατείνει την προθεσμία προσκόμισής τους σε κάθε περίπτωση όχι πέραν του τριμήνου,β) Υποδεικνύει τους φορείς, όπως αυτοί ορίζονται από σχετικές εγκυκλίους, στους οποίους μπορεί να απευθυνθεί ο ενδιαφερόμενος για τη συμπλήρωση των δικαιολογητικών και υποστηρίζει κατά το δυνατόν τη σχετική διαδικασία, γ) Ενημερώνει πάραυτα τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σύνολο των σχετικών εκκρεμοτήτων, ο οποίος είναι αρμόδιος για την οριστική διευθέτηση του ζητήματος σε συνεργασία με όλους τους αρμόδιους φορείς και αρχές της πολιτείας.

4. Σημειώνεται ότι οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται οποτεδήποτε μέσα στο διδακτικό έτος ενώ τα ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν, έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα.

5. Η εγγραφή των μαθητών/τριών που προέρχονται από χώρες του εξωτερικού στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις

Ε. ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ 

A. Για την εγγραφή και την υποστήριξη της σχολικής φοίτησης μαθητών/τριών που ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, ισχύουν: οι παρ. 4, 11 & 12, του άρθρου 6 του Π.Δ. 79/2017 (Α΄ 109), και η με αρ. 180644/Γ1/26-11-2013 Εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Επισημαίνεται ότι:

 1. Οι Διευθυντές/τριες-Προϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων ενθαρρύνουν την προσέλευση μαθητών/τριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο σχολείο, αναζητούν τα παιδιά αυτών των ομάδων που μένουν στην περιοχή τους και φροντίζουν για την εγγραφή και τη φοίτησή τους, όπως προβλέπουν οι σχετικές διατάξεις για την υποχρεωτική φοίτηση.

2. Στο Νηπιαγωγείο, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων γίνονται δεκτά ανεξάρτητα από το εάν είναι εγγεγραμμένα σε Μητρώα ή Δημοτολόγια. Για την εγγραφή τους, μεριμνούν οι Διευθυντές/τριεςΠροϊστάμενοι/ες των Νηπιαγωγείων.

 3. Οι Διευθυντές/τριες- Προϊστάμενοι/ες- των Νηπιαγωγείων δεν παρακωλύουν την εγγραφή παιδιών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων λόγω έλλειψης πιστοποιητικού μόνιμης κατοικίας και αποδέχονται οποιοδήποτε στοιχείο από το οποίο, κατά την κρίση τους, φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας του μαθητή (παρ. 12, αρ. 6, Π.Δ 79/2017 (Α΄ 109), εφαρμόζοντας την αρχή της επιείκειας.

 4. Όταν υπάρχει αδυναμία εγγραφής λόγω μη εμβολιασμού, κρίνεται απαραίτητη η συνεργασία με τοπικούς φορείς, Ο.Τ.Α., Κέντρα Στήριξης Ευπαθών Ομάδων, Διευθύνσεις Κοινωνικής Πρόνοιας, Νοσοκομεία, Ιατρικά Κέντρα, Φορείς Κοινωνικής Στήριξης καθώς και με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ). Κατ’ αντιστοιχία, είναι απαραίτητη η συνεργασία με τους ανωτέρω φορείς και για τη διενέργεια των απαιτούμενων ιατρικών εξετάσεων, σχετικά με την έκδοση Α.Δ.Υ.Μ. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να προηγείται επικοινωνία του/της Διευθυντή/τριας – Προϊσταμένου/ης του Νηπιαγωγείου με το φορέα που θα προβεί στον εμβολιασμό.

5. Η εγγραφή των μαθητών/τριών ευάλωτων κοινωνικών ομάδων στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς προϋποθέσεις.

Β. 1. Για την εγγραφή ανήλικων αιτούντων ή ανήλικων τέκνων αιτούντων Διεθνή Προστασία στα παραρτήματα Νηπιαγωγείων που λειτουργούν εντός των Κέντρων Φιλοξενίας, ο/η Συντονιστής/ρια Εκπαίδευσης του Κέντρου Φιλοξενίας αναλαμβάνει να συγκεντρώσει τα απαραίτητα για την έγγραφή των μαθητών/τριών δικαιολογητικά και να τα καταθέσει στο Νηπιαγωγείο στο οποίο υπάγεται το παράρτημα, (παρ. 3 του άρθρου 73, του ν.4547/2018 (Α 102) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 66 του ν.4559/2018 (Α’ 142) και παρ.4β, του άρθρου 77, του ν.4547/2018 (Α’ 102).

2. Για την εγγραφή των ανωτέρω μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία εκτός των Κέντρων Φιλοξενίας προβλέπεται ότι κατά την παραμονή τους στη χώρα υποχρεούνται να εντάσσονται σε μονάδες παροχής εκπαίδευσης. Οι αρμόδιες αρχές υποχρεούνται να παράσχουν τα αναγκαία και επαρκή μέσα για την υποστήριξη και διευκόλυνση της σχετικής διαδικασίας (παρ. 1, άρθρο 72 του ν.4547/2018 (Α 102). Η ένταξη γίνεται υπό προϋποθέσεις, ανάλογες με αυτές που ισχύουν για τους Έλληνες πολίτες και με διευκολύνσεις, ως προς την εγγραφή σε περίπτωση δυσχερειών υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών και για όσο χρονικό διάστημα δεν εκτελείται μέτρο απομάκρυνσης, που εκκρεμεί κατά των ιδίων ή των γονέων/κηδεμόνων τους (ΥΑ 2099/ΓΔ4/03-02-2020 Β΄208). Οι εγγραφές πραγματοποιούνται σύμφωνα με τα κάτωθι:

α. Απαραίτητα δικαιολογητικά εγγραφής:

1) Δελτίο Αιτούντος Διεθνούς Προστασίας της Υπηρεσίας Ασύλου ή άλλου επίσημου εγγράφου, μέσω του οποίου διασφαλίζεται η ταυτοπροσωπία των μαθητών/τριών,

2) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.) και

3) Διεθνές Πιστοποιητικό Εμβολιασμών ή προφύλαξης, αναγκαίο για τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.

β. Σε περίπτωση που τα εν λόγω δικαιολογητικά δεν προσκομισθούν εγκαίρως, ο γονέας/κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ή ο/η Συντονιστής/τρια του Κέντρου Υποδοχής από το οποίο προέρχεται ο/η μαθητής/τρια, αναλαμβάνει με δήλωσή του να τα προσκομίσει σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σε περιπτώσεις μη προσκόμισης τους σε εύλογο χρονικό διάστημα, ο/η Διευθυντής/τρια-Προϊστάμενος/η του Νηπιαγωγείου ενημερώνει την οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, (κεφ. Στ’, παρ. 7, 8, 9, του άρθρου 21, του ν.4251/2014 (Α’ 80) και παρ.4β, του άρθρου 77, του ν.4547/2018 (Α΄ 102).

γ. Σύμφωνα με το άρθρο 72, του ν. 3386/2005 (Α΄ 212), ανήλικα τέκνα υπηκόων τρίτων χωρών μπορούν να εγγραφούν έστω κι αν δεν έχει ρυθμιστεί η νόμιμη διαμονή τους στη χώρα, (κεφ. Στ’, παρ. 7, 8, 9 του άρθρου 21, του ν.4251/2014 (Α΄ 80).

δ. Οι εγγραφές των μαθητών/τριών στο Βιβλίο Μητρώου γίνονται με ελληνικούς χαρακτήρες. Τα δικαιολογητικά εγγραφής πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό (υποπ. δ΄ του άρθρου 36 του ν. 4194/2013 (Α΄208). Προσωρινά, και μέχρι να μεταφραστούν επίσημα τα δικαιολογητικά εγγραφής, η εγγραφή στο Βιβλίο Μητρώου μπορεί να πραγματοποιείται σύμφωνα με τη φωνητική απόδοση των στοιχείων των μαθητών/τριών στην ελληνική γλώσσα.

 

 

 

~~ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 20-02-2022

 

Μια πολλή χρήσιμη δράση στο νηπιαγωγείο είναι η Δανειστική Βιβλιοθήκη.

Βοηθάει τα παιδιά με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους.

Έτσι οργανώσαμε κι εμείς από την προηγουμένη εβδομάδα την δανειστική μας

βιβλιοθήκη-(τηρώντας όλους τους κανόνες υγιεινής λόγω covid)-

και αρχίσαμε να δανείζουμε στα παιδιά εβδομαδιαία από ένα βιβλίο. Ο δανεισμός των βιβλίων  βοηθάει τα παιδιά να:

  •  Διαβάσουν πολλά και διαφορετικά βιβλία
  •  Έρθουν σε επαφή με τον κόσμο των βιβλίων
  •  Μάθουν να σέβονται τα βιβλία (σαν αντικείμενα)
  • Έρθουν σε επαφή με τον γονιό για όση ώρα τους διαβάζει το βιβλίο δημιουργικά
  •  Έχουν την ευθύνη ενός “δανεικού” αντικειμένου από το σχολείο

Εξηγήσαμε από πριν τι είναι η δανειστική βιβλιοθήκη και πως θα τη λειτουργούμε.

Συζητήσαμε με τα παιδιά και απαντήσαμε  στις απορίες που είχαν.

Τονίσαμε  ότι πρέπει να προσέχουν τα βιβλία που θα δανείζονται γιατί είναι για όλα τα παιδιά,

και για τα παιδιά που θα έρθουν και τα επόμενα χρόνια στο νηπιαγωγείο μας

και οφείλουμε να τα επιστρέψουμε όπως ακριβώς τα πήραμε.

Δώσαμε οδηγίες δανεισμού και στα παιδιά και στους γονείς  :

  • Δεν τα σκίζουμε
  • Δεν ζωγραφίζουμε τις σελίδες παρά μόνο στην σελίδα που μας δόθηκε
  • Προσέχουμε τον τρόπο με τον οποίο γυρίζουμε τις σελίδες
  • Δεν τα πετάμε εδώ κι εκεί
  • Τα βάζουμε σε ένα σημείο στο σπίτι όπου δε θα τα χάσουμε και δε θα τα καταστρέψει κάποιος άλλος (πχ ένα μικρότερο αδερφάκι)
  • Είναι δική μας ευθύνη και όχι της μαμάς ή του μπαμπά να τα επιστρέψουμε στο σχολείο όπως τα πήραμε
  • Μπορούν να τα βλέπουν και μόνοι τους όσες φορές θέλουν να τα ξαναδούν αρκεί να τα προσέχουν
  • Αν χαθεί η καταστραφεί ένα βιβλίο πρέπει να αντικατασταθεί
  • Τα επιστρέφουμε καθορισμένη ημέρα

Δείτε τις δράσεις μας :

Η ΣΟΦΗ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑ

ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ

  • DSCN4119 1

 

DSC01674

ΕΤΟΙΜΗ Η ΔΑΝΕΙΣΤΙΚΗ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ!!

274002113 641853813754324 1260477380340234104 n

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Ο ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ  ..ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ

  • 273630958 1306127916552740 8170431959824938563 n

 

  • 273535285 465979535068575 66913593779440071 n

ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΑΣ:

  • 273484465 670616587405875 531395983448877607 n
  • 273810287 1004962206768770 1177034123745067156 n258980509 4962796280452698 3510535451995286187 n

ΕΔΩ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ  ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ

273663298 682109769889590 1843395851591052469 n 1

 

274295404 258922879722129 9150477862414868216 n

ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ

 

273591997 484482893291739 1790779861921631049 n

273478923 427525289061932 1608571359957585935 n

273675048 350043750137191 922914697281981055 n

 

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΑΝΑΣΥΝΘΕΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ  ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ

 

274011329 215671457383624 5734562919296780771 n

 

274013104 5066676800049061 7483307529794170415 n

273899890 2777737795863233 7910309206552095508 n

ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΓΙΑ ΤΑ  ΒΙΒΛΙΑ

273874769 714254879952702 6462934273001673203 n

 

273849850 1298878930606778 3694759557941619337 n

ΛΥΣΑΜΕ ΓΡΙΦΟΥΣ ΚΑΙ ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ

274264879 476610563833764 2087790905813892628 n

 

 

DSC01643DSC01637

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΣΕΛΙΔΟΔΕΙΚΤΕς

DSCN1502

 

DSCN1500

ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ….

 

 

 

 

 

 

 

~~~O KΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 13-02-2022

Οι συνεχόμενες βροχερές ημέρες μας έκαναν να αναρωτηθούμε… “Γιατί βρέχει; Από πού έρχεται η βροχή; Πού είναι όταν δεν βρέχει; Πού πάει μετά;”
Ακούστηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις!!!
Έτσι διαβάσαμε “Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα”….
Άνοιγμα φωτογραφίας
Παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση και παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό
μας πίνακα για να καταλάβουμε το καιρικό φαινόμενο της βροχής…..

Στη συνέχεια είδαμε τον κύκλο του νερού και κάναμε το πείραμα της βροχής!
Άνοιγμα φωτογραφίας
Σε ένα σακουλάκι με νερό και χρώμα ζαχαροπλαστικής
φτιάξαμε τη δική μας θάλασσας και το βάλαμε στο παράθυρό μας..

Τις επόμενες ημέρες περιμέναμε τον ήλιο να ζεστάνει
και να ανεβάσει τις σταγόνες ψηλά στα συννεφάκια μας..
….και τα καταφέραμε!!!

273603824 372696477561583 8815502656165823230 n
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΛΩΣΣΑΣ :Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
273867968 384142853522886 8790539688877356065 n
273643875 733037104283377 1495918253219131409 n
273644009 492310722273908 5464769118028055984 n
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το άταχτο συννεφουλίνι”…..
Άνοιγμα φωτογραφίας
Κάναμε μαθηματικές δραστηριότητες…

Ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.,….

Και μέσα σε ένα πιάτο φτιάξαμε τον κύκλο του νερού
για να κατανοήσουμε καλύτερα το ταξίδι της σταγόνας!!!

ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
273653396 468365371583915 624132597548352731 n
Την τελευταία ημέρα της εβδομάδας ξεκίνησε
να λειτουργεί η δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας
Ζωγραφίσαμε τις τσάντες μας…..

Φτιάξαμε ταυτότητες δανεισμού, επιλέξαμε βιβλίο
και το καταγράψαμε στο φυλλάδιο δανεισμού!
273810287 1004962206768770 1177034123745067156 n
258980509 4962796280452698 3510535451995286187 n
 273630958 1306127916552740 8170431959824938563 n
273535285 465979535068575 66913593779440071 n
273484465 670616587405875 531395983448877607 n
273663298 682109769889590 1843395851591052469 n
Είδαμε τα μέρη ενός βιβλίου και τι αναγράφεται στο εξώφυλλο.
Και διαβάσαμε ένα παραμύθι για τη σωστή συμπεριφορά του αναγνώστη!
DSCN4119 1
Και οι βιβλιοπεριπέτειες ξεκινούν!!!

~~~ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΓΟΥΣ~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 06-02-2022

Συνεχίζουμε να διανύουμε την εποχή του χειμώνα και για πρώτη φορά ζήσαμε στην περιοχή μας μια μοναδική εμπειρία
           !!! Χιόνι παντού!!!
Μπορεί να μείναμε λίγες ημέρες μακρυά από το σχολείο και τις καθημερινές μας δραστηριότητες
όμως αυτό το γεγονός μας έδωσε την ευκαιρία να παίξουμε με το χιόνι,
χωρίς απλά να το βλέπουμε στις εικόνες των παραμυθιών καθώς
και να δημιουργήσουμε χιονανθρωπάκια από αληθινό χιόνι και όχι από χαρτί και άλλα υλικά!!!
Παίξαμε, δημιουργήσαμε,χαρήκαμε  και όταν γυρίσαμε στο σχολείο μας σίγουρα είχαμε πολλά να αφηγηθούμε στην “παρεούλα” μας!’
Γίναμε σκιέρ και γράψαμε κάλο χειμώνα σε κάρτα.
259612515 359526982380702 7992986311120013554 n 261482361 1127615578006957 2479583883094338630 n
272194618 360768885487506 1236666211431704209 n 272734339 691641801843875 4920521723498861356 n
Screenshot 5
Μάθαμε και παιξαμε  το παιχνιδοτράγουδο:
<<Όταν πας να κάνεις σκι πάνω στα ψηλά βουνά..>>
 Όταν πας να κάνεις σκι
πάνω στα ψηλά βουνά….
ξάφνου να σου ένας σκιέρ
σου χαλάει τη δουλειά.Ωωωωωωωωωωω (χτύπημα στα πόδια)
Γιο λαλά κυρία , γιο λαλά κουκού, (2 χτυπήματα στα πόδια, 1 παλαμάκι δυο φορές)
φστττ (μίμηση σκιέρ)γιο λαλά κυρία, γιο(2 χτυπήματα στα πόδια, 1 παλαμάκι).. . .ξάφνου να σου μια αρκούδα σου χαλάει τη δουλειά
Ωωωωωωωωωωω
Γιο λαλά κυρία , γιο λαλά κουκού,
φσττ, χρατς χρουτς γιο λαλά κυρία, γιοΌταν πας…βουνά
ξάφνου…μια χιονοστιβαδα, σου χαλαει τη δουλειά
ωωωω γιολαλα…
φστττ, χρατς χρατς, ράπιτι ράπιτι
γιολαλα κυρια γιο

και πάει λέγοντας…μετά είναι μωρό, μετά τρένο, ασθενοφόρο, 2 φίλοι, μια κυρία και ότι άλλο σκεφτούν τα παιδιά

και στο τέλος λέμε:

Όταν πας να κάνεις σκι, πάνω στα ψηλά βουνά
ξάφνου να σου μια κυρία, σου χαλάει τη δουλειά
ωωωωω γιολαλα κυρία, γιολαλα κούκου
φσττττ, χρατς χρατς, ράπιτι ράπιτι, ουα ουα, του του, ίου ίου, ματς μουτς, μπλουμ!

Έπειτα   ζωγραφίσαμε και χιονανθρωπάκια στον διαδραστικό μας πινάκα!!!
272623698 265686388972531 2922477816758142922 n
Μέσα από παρουσιάσεις είδαμε κάποια ζωάκια που ζουν στους πάγους
και τον τρόπο που καταφέρνουν να μην κρυώνουν!
Άνοιγμα φωτογραφίας
Μάθαμε ότι κάποια ζουν στην Αρκτική και κάποια στην Ανταρκτική!
Άνοιγμα φωτογραφίας
Πού να είναι άραγε αυτές οι περιοχές;
Ψάξαμε και τις βρήκαμε..

Είδαμε πόσο απέχουν από τον τόπο μας…
Άνοιγμα φωτογραφίας
Και δημιουργήσαμε…

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Στη συνέχεια αφού γνωρίσαμε ποια ζώα μένουν
την Αρκτική και ποια στην Ανταρκτική…
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
…ακούσαμε τους ήχους που βγάζουν…

…παίξαμε…παιχνίδια στον διαδραστικό μας πινάκα ..

Διαβάσαμε την Πόλα, την πολική αρκούδα
και την αποτυπώσαμε στο χαρτί…

Γνωρίσαμε τους πιγκουίνους και τον κύκλο ζωής τους……
λήψης 1
 λήψης

λήψης 2

272680086 477473057422173 6874615501734182948 n
272399300 1057094271508422 1646980517393464025 n
Τους ταΐσαμε ψαράκια (μαθηματικό παιχνίδι)
 272441242 430823168796801 8036422939918856097 n 272092246 5182963855071710 311377352719862822 n
Γίναμε πιγκουίνοι και ψαρέψαμε..
272856831 515607416652649 9208993594133580778 n 272910233 608548337263240 5677430661679524368 n
…Χορέψαμε με τους πιγκουίνους
μαθαίνοντας παράλληλα το δεξί και το αριστερό…
Άνοιγμα φωτογραφίας
Διαβάσαμε την ιστορία ενός πιγκουίνου που δεν ήταν τέλειος..
272458629 1612216862458959 688432454914842548 n
Και φτιάξαμε τα δικά μας πιγκουινάκια…

Και τέλος γνωρίσαμε τους ανθρώπους που ζουν στους πάγους!

Παίξαμε μαθηματικά παιχνίδια…..

Άνοιγμα φωτογραφίας
Γίναμε Εσκιμώοι και φτιάξαμε ιγκλού…..
272704590 299570585376104 8112586860819695664 n 272813754 4965617813503940 4722677039049322757 n
273023093 341050874693141 3108175758019802024 n272956165 4554804441297177 5100197661513228075 n
Παράλληλα με αυτά μια ημέρα πριν τελειώσει ο Γενάρης
τιμήσαμε τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών, των Πατέρων των Γραμμάτων!

Καλωσορίσαμε τον Φεβρουάριο, διαβάσαμε την ιστορία του…
7 Τα παιδιά του χειμώνα

Και αφού είναι ο 2ος μήνας στη σειρά γνωρίσαμε μαζί του και τον αριθμό

Και ο χειμώνας συνεχίζεται…

~~~~ΧΕΙΜΩΝΑΣ~~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 22-01-2022

Συνεχίσαμε να μιλάμε  για  τον Χειμώνα ,
τα παιδιά γνώρισαν το γράμμα Χ και έλυσαν γρίφους…..
271859454 892935151367666 8586184402304781462 n
.έπαιξαν με τον τροχό του Χειμώνα….
266457677 300614025416789 1212083639891598536 n
….και έβαλαν τις εικόνες στην κατηγορία που ταιριάζουν….
269187499 3118712755068049 9142982429897485760 n
Παίξαμε κρεμάλα….
268331999 520397275886723 532728289834251396 n 269604646 505596437562418 926263781008938782 n
Διαβάσαμε το παραμύθι “ο βάτραχος του χειμώνα”
και έπειτα παίξαμε το κουίζ του παραμυθιού…..
269998109 779323206358690 6853339003934743390 n 271823285 648349499845153 4313127317253474393 n
271841237 928294411397290 4492760687322720179 n 271845074 456555339431659 245802171706185329 n
272294003 3131277267090654 7484645772809728750 n
Ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι…
271858385 461583285510579 3350540182543844095 n 271910944 1290650721430149 75036682210114022 n
Παρατηρήσαμε πίνακες ζωγραφικής με δέντρα του χειμώνα και συζητήσαμε..
266191802 2621050908052089 4341489875841451216 n 272021862 1265974050581493 1562486436847993337 n
Διαβάσαμε το παραμύθι “ο χιονάνθρωπος που δεν ήθελε να λιώσει”….
272183750 470576347808028 4685747900581702954 n
…και φτιάξαμε τα δικά μας χιονανθρωπάκια..
272249146 355580109368503 4460332415335936630 n
271868696 988796115047973 7153420192747251463 n
271860410 1301027673642745 5640829507295887286 n
271836605 1049980752449154 3544601120576801326 n
271535968 358037965765900 3558824504668670144 n
272283290 623221328890018 7381185185718727566 n
Παίξαμε παιχνίδι μνήμης:  <<Τι κρύβει το καπέλο του χιονάνθρωπου >>
271543293 249044197348967 5945912159357459341 n
271556175 358390022388515 1096387933614651015 n
Μιλήσαμε για τα χειμωνιάτικα ρούχα και αξεσουάρ
271649392 260725082773064 368824967052921275 n
…παιξαμε παιχνίδια μαθηματικών με αυτά …
271873972 655946572500831 6030350026251428060 n 271795186 1290010788140584 3194815160165130120 n 271766518 1117626172337305 6733932751133369794 n
 ….κατασκευή ντουλάπα με τα χειμωνιάτικα  μας ρούχα…
271543573 1317587448704192 2353956884340302057 n
271300657 470851711366138 945981104601186562 n
ξεχωρίσαμε και ομαδοποιησαμε τα αξεσουάρ
_σκουφιά γάντια κασκόλ για να παίξουμε στην συνέχεια παιχνίδια με αυτά…
271482910 298016372354328 1557959440734135545 n 1 271491318 1032966873919030 893981969174219859 n 1
271744755 248951187258678 7050555911360841715 n
παιχνίδι ποιος θα τα φορέσει πιο γρηγορα..
271748052 305541951597812 732908853955221148 n
παιχνίδι :ποιος θα βάλει πιο πολλά αξεσουάρ στον φίλο του
271530485 360029532170730 7469899748507110184 n 1
…έπειτα με τα  αξεσουάρ φτιάξαμε διάφορες παραστάσεις:
πεταλούδες,σπίτια ανθρωπάκια,  σαρανταποδαρούσα,
καρδούλες, ουράνιο τόξο κλπκλπ
 271755522 306008621500198 5103246036042074168 n 271553484 4388591264578345 8341068810876377008 n
271537387 497216488543859 784790166836445601 n
271470009 606979687265756 5999179340542475377 n
271544229 982783852446411 7469515403200903758 n
..παιξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό με τα χειμωνιάτικα ρούχα
271769166 4993788843975381 7238961429726294579 n 271546882 746636002967375 5342375226668740973 n 271494076 463946961839219 8158777710556717391 n 271522676 451133436503312 1517940257891267191 n 271044952 1031822554034942 5994510274984553361 n
σκουφάκια και γαντάκια έγιναν  κατασκευή
και προγραφικη άσκηση ταυτόχρονα
271956318 972152337033826 3710013725183002201 n 1 271353886 356145249274986 1414158444308620659 n
διαβάσαμε το παραμύθι <<ο Χαρούλης το χελιδόνι  του χειμώνα >>..
271434150 437526191408294 1967973106467763040 n
παιξαμε το παιχνιδοτραγουδο <<τα πουλακια του χειμωνα>>
271725814 421815809633758 5988473515201566751 n
271720733 677346256613041 9100820574159436485 n
270855358 327287942636643 1909147225031978954 n
με αφορμή αυτό φέραμε υλικά από το σπίτι  και σπόρους
και φτιάξαμε ταΐστρες για τα πουλάκια του χειμώνα !!!!
271855516 1090859721766350 3965067302469071507 n 271437397 358032699499236 2379181700355328535 n
271837628 1303134140167321 9018848214992248844 n 271691311 5047361711982667 3739578062603196101 n
271548400 490470749174118 2864612360295837631 n
271436307 968558320433040 4984665176595464705 n
Ο Χειμώνας συνεχίζεται και φέρνει πολλές εκπλήξεις ακόμα…

ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ 2022 -ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 16-01-2022

Μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων επιστρέψαμε στο σχολείο μας
και μοιραστήκαμε με τους φίλους μας τις στιγμές που περάσαμε και τις ζωγραφίσαμε !
271588163 2182427795238027 598357690171196074 n
271732819 361714635284464 2207622355780095222 n
271662930 495181715577540 3092402520447692362 n
Φτιάξαμε το τρενάκι των 5 αισθήσεων των χριστουγέννων…
271317474 298055562356616 8246546445884806655 n
270355421 510990903556276 5426217894200075680 n
271763065 694376265305073 7561328578323059645 n
Καλωσορίσαμε τον νέο χρόνο, το 2022 και τον νέο μήνα, Ιανουάριο…..
!271635772 6845533822187882 8030403983743358320 n
Φτιάξαμε καπελάκι με το 2022 για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ…..
271228653 351452163132785 4169493695590975133 n
271731409 316988913680352 747310152985195798 n270453089 354080556550579 6693065716276672226 n
Εδώ η πρώτη  μας ζωγραφιά για το 2022….
271186010 1392323864553258 4309440900872314934 n 271308069 1166905400509978 349239314992875805 n
Φύλλα εργασίας για μαθηματικά και γλώσσα..
271532461 619825582433895 1483087654402984843 n 1
271584571 456227766130640 2361215482173779364 n
Μιλήσαμε για το έθιμο της βασιλόπιτας και παίξαμε παιχνίδι …
270754943 528318738192680 1727400841406367444 n
269963614 346908783632783 3993883167059721028 n
Την ζωγραφίσαμε …..
.270718707 622353298974998 3698533965346047050 n 271051426 511410070188540 5223902940165645238 n
Καλωσορίσαμε το 2022 με πυροτεχνήματα ..ατομική και ομαδική εργασία….
267726023 455346226043016 1337435186981029124 n
270061721 249586550585495 136285767746398784 n
270532384 674386823969475 1503794628232806868 n
271230774 449311883398880 2953739679084771687 n
Διαβάσαμε την ιστορία του Γενάρη από το παραμύθι “Τα παιδιά του χειμώνα”…
λήψης
Είδαμε τον picou picou να μας μιλάει για τον χειμώνα και τον ζωγραφίσαμε!
271567900 4785842221438164 8387630441059346716 n
271634504 450329996578818 848238541515556332 n
271709818 301842455328576 129623631164545964 n
271538662 1368431993598960 1666094905982979109 n
Ο Άκης ο Χειμωνάκης μας έδωσε πληροφορίες για τον χειμώνα…
271718837 455282799398402 4142866621018126777 n
Μάθαμε το τραγούδι του χειμώνα (φωνολογικό παιχνίδι )….
271711391 667774581253917 636584206849339307 n
271209559 473063187762652 2256325511029683514 n
271668972 1931880566972605 4451272819432717761 n
Ομαδική εργασία
Παροιμία :<<Το φεγγάρι του Γενάρη λάμπει σαν μαργαριτάρι >>
271240403 3038501553078653 7669521411704589502 n
“”Μπήκαμε””( ζωγραφίζοντας )σε  χειμωνιάτικα τοπία
κάναμε σκι ….παίξαμε χιονοπόλεμο …..
Screenshot 1
Screenshot 2
Screenshot 3
 Λύσαμε χειμωνιάτικα αινίγματα,
 παίξαμε παιχνίδι ερωτήσεων για τον χειμώνα…
270768085 476112783891994 5605350821248156021 n 270850304 238299088458578 1545190794966074445 n
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ..

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση