~~~Το σώμα μου-5 Αισθήσεις~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 14-11-2023

Σε συνέχεια της ενότητας που αφορούσε στον εαυτό μας και, μέσα στο πλαίσιο της διαδικασίας για «την ανάπτυξη του σωματικού και αισθητικού γραμματισμού» όπως αναφέρεται και στο Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, σειρά είχε η ενότητα που αφορούσε στο ανθρώπινο σώμα. Διαβάσαμε σχετικά βιβλία που διαθέτει η βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
DSCN6619 P1010434
Τα βιβλία έμειναν στη γωνία της γραφής για τις επόμενες ημέρες ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να ξεφυλλίσουν και να μελετήσουν το πλούσιο και τόσο ενδιαφέρον εικονογραφημένο υλικό. Συστηθήκαμε και με τα λιγότερα γνωστά σημεία του σώματος μας (αγκώνας, αστράγαλος, γάμπα κτλ) και παίξαμε με τις λέξεις ανασυνθέτοντας τις.

Μετά ψάξαμε όμοιες καταλήξεις: κοιλιά- μηλιά ή χέρι-μαχαίρι κτλ και άλλα παρόμοια παιχνίδια.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Δημιουργήσαμε το πρόσωπο που μας φαίνεται πιο αστείο ή πιο όμορφο ή πιο περίεργο.

Ξύσαμε λίγο το κεφάλι προσπαθώντας να βρούμε τις λύσεις σε παροιμίες όπως «Ανεβαίνει, κατεβαίνει και στην ίδια θέση μένει.( τα χείλη)) ή Ανοίγω το κλουβί και τρυγόνα κελαηδεί.( η γλώσσα)»
Άνοιγμα φωτογραφίας
IMG 20161012 051631 1
Σε βίντεο είδαμε απαραίτητα οπτικοακουστικό υλικό αφού η ενότητα προσφέρεται για πλούσια και συμβολική αναπαράσταση.
Σε ομάδες τα παιδιά ζωγράφισαν κάποια από τα όργανα του ανθρώπινου σώματος. Ένα από τα παιδιά προσφέρθηκε να γίνει το μοντέλο μας και τοποθετήσαμε πάνω σε αυτό τα όργανα που είχαμε ζωγραφίσει.

Παίξαμε αρκετές φορές το αγαπημένο ντόμινο με τα μέρη του σώματος.
Φυσικά το ύψος μετρήθηκε και το σημειώσαμε σε θέση που θα παραμείνει εκεί όλη τη χρονιά για να βλέπουμε την πρόοδο μας..
Άνοιγμα φωτογραφίας
Οι 5 μου αισθήσεις
Εξερευνώντας τις πέντε μου αισθήσεις, είδαμε πολλά παραδείγματα και παίξαμε αρκετά παιχνίδια στον κύκλο.

Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν όταν μυρίσαμε διάφορες μυρωδιές από αληθινά υλικά: Ξύδι, ξύλο κανέλας, βανίλια σε σκόνη, πράσινο σαπούνι, μοσχοκάρυδο, ελληνικό καφέ και άλλα… 

Ακουμπήσαμε διάφορες υφές από το επιτραπέζιο παιχνίδι. Μα τι ικανοποίηση υπάρχει στα πρόσωπα τους κάθε φορά που μάντευαν σωστά την υφή!

..

IMG 20161014 032327 DSCN3625

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙς

   1ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ   ΜΟΥ , ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ;;
ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ …ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑς ΚΟΙΤΩ!!

 

2ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ;
ΝΑΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑΤΑ ΒΡΗΚΑ .. ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΩ  ΤΩΡΑ 

 ΟΛΑ  ΣΤΟΛΕΠΤΟ

 

 

3ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΟΥ,ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΩ;
ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ,ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ…ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΨΗΤΟ!!!

  5ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ;΄
ΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ  ΓΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΥΤΩ

 

   4ΕΧΑΣΑ ΤΑΧΕΡΙA ΜΟΥ, ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ;
ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ…. ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΩ!!

Αυτές τις ημέρες εκμεταλευόμαστε τον όμορφο καιρό και κάνουμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια στον υπέροχο κήπο του σχολείου μας

………Σεισμός! Μη σε πιάνει πανικός……….

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-11-2023

Παρατηρήσαμε εικόνες με εξωτερικές ζημιές σε κτήρια και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που μας εξήγησε με τρόπο παραστατικό τι συμβαίνει με τις τεκτονικές πλάκες.
Σε συνδιδασκαλία και τα δύο τμήματα του σχολείου μας πήγαμε στη μεγάλη αίθουσα για τις ανάγκες του μαθήματος.

Αναπαραστήσαμε με τα σώματα των παιδιών τον σεισμό. Τέσσερα παιδιά ξάπλωναν κάτω αναπαριστώντας έτσι το εσωτερικό της γης. Ένα φελιζόλ με μία χτισμένη πόλη τοποθετήθηκε επάνω τους.
Οι «τεκτονικές πλάκες» κουνήθηκαν η πόλη επίσης…
380509969 714220600222938 8118149256921388543 n
386467995 1378609226197058 7070000108952638709 n
 
380325800 265945785977822 3163795589759635447 n 2
387494085 703904111648728 7466438219070127637 n
Είδαμε τον σεισμογράφο και φτιάξαμε τον δικό μα
Άνοιγμα φωτογραφίας
Μιλήσαμε για τo βαλιτσάκι  του σεισμού και είδαμε όλα τα περιεχόμενα του.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Εδώ δε μας βλέπετε γιατί έχουμε κρυφτεί κάτω από τα τραπέζια μας.

Το σύνθημα «Πέσε κάτω, καλύψου, κρατήσου» έγινε το σύνθημα μας και μας βοήθησε να συντονίσουμε τις κινήσεις μας και έγινε και κατασκευή για να την πάρουμε σπίτι μας και να θυμόμαστε τα σημαντικά αυτά βήματα.

Τέλος κάναμε την άσκηση συντονισμένα όλα τα τμήματα του σχολείου και βγήκαμε στον καθορισμένο εξωτερικό χώρο του σχολείου.
380516669 701826761558142 1963339169394537836 n
Άνοιγμα φωτογραφίας
❤️

~~Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-11-2023

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης η 31 Οκτωβρίου και δε θα μπορούσαμε να την αφήσουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την αποταμίευση, την αρετή της υπομονής και την ηθική αξία της σύνεσης.Το υπέροχα εικονογραφημένο βιβλίο του Α. Παπαθεοδούλου «Αν κάθε μέρα…» μας προβλημάτισε σε κάθε σελίδα του.
Τα παραδείγματα που δίνει έγιναν αφορμή για συζήτηση και να διηγηθούμε ο καθένας και καθεμία τα δικά τους βιώματα. Ευκαιρία για μαθηματικά αρίθμηση για τα προνήπια και πρόσθεση για τα νήπια μας..
Άνοιγμα φωτογραφίας
370286138 1203846550323611 2884040163923170057 n369879004 2023321721382324 7382609075208658499 n
Τη δεύτερη μέρα την αφιερώσαμε στο κλασσικού του Αισώπου «Τζίτζικας και μέρμηγκας»και προβληματιστήκαμε για τη στάση του τζιτζικιού και τα άλλα νοήματα που δίνει η ιστορία.
Kατασκευάσαμε και  κουμπαρά-αγελάδα.(A!TMHMA)

Kουμπαράς  BATΡAXAKI (B!TMHMA)
368391910 663196802589499 4289423220029771185 n
IMG 0121
DSCN0637

28η Οκτωβρίου 1940: ημέρες μνήμης

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 05-11-2023

Ο Pablo Picasso και οι προσωπογραφίες εντυπωσίασαν τα παιδιά.
Δεν μπορούσαμε παρά να συνεχίσουμε αυτήν ενότητα περνώντας όμως αυτή τη φορά σε άλλη
τελείως διαφορετική λόγω ημερών, θεματική.
Ο πίνακας της Guernica ήταν το πρώτο κεντρικό μας θέμα ξεκινώντας την ενότητα για τον πόλεμο και την ειρήνη.
Ο Ισπανός ζωγράφος δημιούργησε τον πίνακα «Guernica» όταν εμπνεύστηκε το 1937
από την καταστροφή που υπέστη η ομώνυμη πόλη στην Ισπανία μετά από βομβαρδισμό κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Λαμβάνοντας υπόψη την προσεχτική δουλειά των συναδέλφων
(https://www.popi-it.gr/giortes/28-oktobriou/guernica-picasso/, Πυθαγόρειο , Χαρούμενες φατσούλες και: Kindergarten art class), έδωσα στα παιδιά πρώτα κάποιες μεμονωμένες φιγούρες από τα τον πίνακα.
Εργαστήκαν σε ομάδες για να περιγράψουν στους συμμαθητές και συμμαθήτριες τους τι έδειχνε η φιγούρα της κάθε ομάδας.
Διαπιστώθηκε ότι «το πουλί είναι λυπημένο», «ο άνθρωπος φωνάζει γιατί το σπίτι του έχει τρύπες»,
«υπάρχουν φαντάσματα», «είναι σκοτεινά και υπάρχει εδώ μία λάμπα» και άλλα.
Στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική μας ιστορία βάσει των εικόνων που είχε η κάθε ομάδα.
Γκουέρνικα – Picasso | Πόλεμος και Ειρήνη ! – Popi-it.

380331396 877171704064012 7266214345129110547 n

 

Έπειτα κάθε παιδί επέλεξε τη δική του φιγούρα για να την χρωματίσει.
380308441 353644963854212 3603654285350112649 n
Τότε εμφανίσαμε τον τεράστιο παζλ που απεικονίζει ολόκληρο τον πίνακα.

380462311 860722569063906 3407921938597505158 n

385540715 912820856866657 6235991510848878890 n 

Δημιουργώντας τον δικό μας πίνακα.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Είδαμε το εντυπωσιακό βίντεο με τρισδιάστατη αναπαράσταση του πίνακα
και «μπήκαμε» και μέσα στον πίνακα (ενθουσιασμός!)
Guernica 3D
Παίζοντας memory με φιγούρες από έργα του Picasso.
Παιχνίδι από το μεγάλο στο μικρό και από το μικρό στο μεγάλο.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Η κα Άννα και η κα Ειρήνη ενσάρκωσαν με  κουκλοθέατρο το έργο «Το κανόνι της Ειρήνης».
DSCN3553 Αντίγραφο tumblr lkihmixyuG1qjd7ino1 500 large
Μία αξέχαστη εμπειρία. Ακολούθησε συζήτηση και σχετική κατασκευή.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Ατομική εργασία το κανόνι της ειρήνης
Είδαμε βίντεο για τα γεγονότα και την επέτειο της 28η Οκτωβρίου.
Είδαμε φωτογραφίες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στον πόλεμο
και ξεκινήσαμε από εκεί για τα αγαθά της ειρήνης.
Εντοπίσαμε τις διαφορές στην ειρήνη και στον πόλεμο και μιλήσαμε για τα σύμβολα τους.
DSCN0603
Άνοιγμα φωτογραφίας
Στο τραπεζάκι  μας της ειρήνης λύνουμε αρμονικά τις διαφορές μας .
IMG 20161025 032642
Οι εικόνες από τον πόλεμο απαθανατίστηκαν στην δική μας φωτογραφική μηχανή..
Άνοιγμα φωτογραφίας
Κατά τη διάρκεια των ημερών, μελετήσαμε ποιήματα και ακούσαμε πολλά τραγούδια.
Περισσότερο μας άρεσε ο Ντούτσε…
Άνοιγμα φωτογραφίας
Φτιάξαμετα δικά μας σημαιάκια
Μάθαμε πως πήρε τα χρώματα της  η ελληνική σημαία διαβάζοντας την παρακάτω ιστορία .
Screenshot 1 1 390x401 1
DSCN3557 Αντίγραφο
Μάθαμε τον εθνικό μας ύμνο…
DSCN0570
Τέλος, γεμάτοι καμάρι παρελάσαμε  και καταθέσαμε στεφάνι στο ηρώο του χωριού.
396249275 866068044797471 9075462487111557547 n
396570133 352274580664969 5017483923048849162 n
395227579 274129868371285 8234049047707829430 n
312814742 1272890820168803 504428346947116120 n 180x401 1
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

~~~Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 29-10-2023

Ο εαυτός μου!
«Η Μέλπω η μοναδική» της Μ. Ρουσάκη – Βίλλα ήταν το βιβλίο που διαβάσαμε και ξεκίνησε
ο προβληματισμός μας για το τι έκανε μοναδική την ηρωίδα μας.
Αναρωτηθήκαμε τι ξεχωριστό μπορεί να έχει κανείς και τι ίδιο με τους συμμαθητές μας.
Βρήκαμε τις ομοιότητες που έχουμε όλοι μεταξύ μας σε ότι αφορά στα χαρακτηριστικά
του προσώπου και του σώματος μας αλλά, και τα στοιχεία εκείνα στα οποία διαφέρουμε από τους άλλους.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Το φύλο είναι η πρώτη διαφορά που εντοπίστηκε και ασχοληθήκαμε αρχικά με αυτή.
Κάθε παιδί έβαλε από μία φιγούρα κοριτσιού ή αγοριού ανάλογα με το φύλο του
και διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ήταν περισσότερα και τα αγόρια λιγότερα!
Τα μετρήσαμε στις φιγούρες αλλά και στα παιδιά. Οι αριθμοί ίδιοι!

Έπειτα παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου.
Συνθέσαμε ο καθένας το δικό του πρόσωπο με τα υλικά.
Είδαμε το πρόσωπο μας στον καθρέφτη και παρατηρήσαμε το χρώμα των ματιών μας.
Είδαμε διάφορα χρώματα και φτιάξαμε την ομαδική μας εργασία.
Έπειτα ζωγραφίσαμε τα πορτραίτα μας.

395067476 295906919957288 4080564819596552597 n
Σύνθεση χαρακτηριστικων προσώπου:

Ατομική εργασία:
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ
380246804 279344224425589 4389310774131250687 n
Τελικά, δημιουργήσαμε και την όμορφή κατασκευή του αερόστατου
όπου παρουσιάζονται βασικά στοιχεία του εαυτού μας.

Το «Αγαπώ την κουβερτούλα μου» της A. Stewart και το «Κοίτα τι μπορώ να κάνω» της C. Anholt &L. Anholt
Άνοιγμα φωτογραφίας
Δείξαμε τον καλύτερο μας εαυτό όταν πήγαμε  στην μεγάλη αίθουσα και τα δύο πρωινά τμήματα του Νηπιαγωγείου.
Έχουμε ξανακούσει τη λέξη «Τέχνη»; Τι είναι;
Δείξαμε μία μία τις εκτύπωνες εικόνες από πίνακες του Picasso.
«Βλέπω μία μάγισσα» «Βλέπω ένα κορίτσι», «Ενα χαλασμένο πρόσωπο»
ήταν μερικές από τις απαντήσεις στην προσπάθεια μας να πούμε τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Πολλά τα ερεθίσματα, πολλές οι σκέψεις που εκφράστηκαν για τα «περίεργα» αυτά πορτρέτα…
Δώσαμε δικούς μας τίτλους στα έργα, μιλήσαμε για τα χρώματα που επικρατούν
και πολλά άλλα που αφορούσανε το κάθε πίνακα χωριστά.
Τότε χωριστήκαμε και καθένας πήγε στην τάξη του για να συνεχίσουμε και στην πράξη την εμπνευσμένη αυτή ημέρα:

380373107 901242744170206 710574073595389888 n

Παράλληλα παίζουμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια για εξάσκηση της λεπτής  μας  κινητικότητας  ,παρατηρητικότητας και μνήμης
και φυσικά για να διασκεδάσουμε και να μάθουμε μέσα από το παιχνίδι 
387531177 3136741429962497 3717956952245375833 n
393736568 346629937972386 3143606869662868004 n
368037787 716631900493982 2436849494050736342 n
373466524 2055611768122636 5506001738012140663 n
 370100076 299423803030169 7455907334566805802 n
368409981 289195654026336 6184803988284721862 n
368107594 1363101817648724 580088040313919720 n
370118416 7473627322663774 750263541251461588 n
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..

~~ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-10-2023

Παγκόσμια ημέρα των Ζώων
αρχείο λήψης 1
Η 4η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια ημέρα των Ζώων.
Εμείς, καθώς είμαστε στην αρχή της σχολικής μας χρονιάς, η ημέρα αυτή αποτελεί αφορμή
να μιλήσουμε γενικά για τα ζώα και να ασκήσουμε βασικές δεξιότητες.
Συζητήσαμε στον κύκλο ποιος από μας έχει κάποιο ζώο στο σπίτι και ποιο είναι το αγαπημένο μας ζωάκι.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με τις κατηγορίες των ζώων
και άλλα animation (βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους) που μας προβληματισαν και συζητήσαμε.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Έπειτα συζητήσαμε για το τι χρειάζεται ένα ζώο εστιάζοντας περισσότερο στα ζώα συντροφιάς
Τραγουδήσαμε το αγαπημένο «Κοκοράκι» του Δ. Σαββόπουλου που μας δυσκόλεψε
Στον κυκλο προσπαθήσαμε να βρούμε τις απαντήσεις στα αινίγματα/παρομοιώσεις με τη βοήθεια εικόνων αναφοράς.
Συνθεσαμε πολλά παζλ,  παιξαμε παιχνίδι μνήμης (μάλλον το πιο αγαπημένο αν κρίνω από τον ενθουσιασμό των παιδιών), παιχνίδια μαθηματικών.

 Δόθηκανφύλλα πολλαπλών χρήσεων ακόμα και κατά τις ελεύθερες δραστηριότητες αφού τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον
και όποιο ήθελε μπορούσε να πάει στο κέντρο ενδιαροντος της γραφής και να ασχοληθεί με αυτά όσο ήθελε.
Επίσης, αυτές τις μέρες, φέραμε και πολλά βιβλία σχετικά με τα ζώα
(άτλας των ζώων, περιοδικά γαίοραμα, national geographic) που έμειναν επίσης στην
τάξη και όποιο παιδί ήθελε μπορούσε να τα δει και να τα ξεφυλλισει όσο και όποτε ήθελε.
Για να κλείσει ομάλά ο κύκλος, επιλέχθηκε το βιβλίο «Αν θέλεις να γίνεις γάτα» της Joyce Dunbar.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Ολοκληρώσαμε τη σύντομη ενότητα με την όμορφη κατασκευή της γάτας μας.

Το όνομα μου αρχίζει από….(παιχνίδια με το αρχικό μας και το όνομα μας)

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 08-10-2023

Η ενότητα που αφορά στο γραμματάκι που αρχίζει το όνομα μας απασχόλησε για αρκετές ημέρες , μέσα από  σειρά δραστηριοτήτων με σκοπό την πρώτη επαφή με το αρχικό του ονόματος μου, (αναγνώριση, φωνολογική επίγνωση, γραφή κ α).

Αρχικά δόθηκαν οι καρτέλες των ονομάτων ανακατεμένες πάνω στο τραπέζι εργασίας.

Τα νήπια μας ήταν σε θέση να αναγνωρίζουν το όνομα τους και έσπευσαν να πάρει το κάθε παιδί τη δική του.

Έπειτα οι υπόλοιπες δόθηκαν στα υπόλοιπα παιδιά. Συζητήσαμε ποιο είναι το αρχικό γράμμα στο όνομα του κάθε παιδιού, παρατηρήσαμε γενικώς το όνομα μας (είναι μεγάλο ή μικρό), έχει παύλα στη μέση, πόσοι είχαν τις ίδιες καρτέλες ονομάτων (λόγω συνωνυμίας) και άλλα.

 

380598678 265094519845805 2932960016618583520 n

379664677 261290406904957 3780547454758225889 n

380201587 712573847382615 6499561215524990403 n

Ζωγραφίσαμε με δαχτυλομπογιές το αρχικό μας με πλαστελίνη και άλλα υλικά της τάξης (με μαρκαδόρους, με τουβλάκια και άλλα)

380110169 1158748651748995 2697997287869186136 n

Τοποθετήσαμε τα αρχικά στο πάτωμα και κάθε παιδί παρατηρούσε το αρχικό του.

Έπειτα κάθενα παιδί έβαλε την καρτέλα του κάτω από το αρχικό που φαίνοταν στην καρτέλα αναφοράς.

Σειρά έχει η φωνολογική επίγνωση. Ποιες άλλες  λεξεις που γνωρίζουμε, αρχίζουν με το ίδιο αρχικό όπως το δικό μου.

Τα παιδιά τοποθέτησαν στις καρτέλες αναφοράς τα ονόματα τους ,

έπειτα ζωγραφίσαν τα διάφορα αντίκεμενα και τοποθετήκαν στην ομαδική μας εργασία.

 

379996729 1502245003867229 6210092052660062026 n 380210059 246854087941871 5580229328042484547 n

380184150 700658188581906 8678450987198838281 n

 

 

 

387518172 624028609648708 8385492827967783776 n

Φτιάξαμε γραμματοσαλάτα: Μια σαλάτα με λαχανικά από την κουζίνα μας και μέσα έβαλε κάθε παιδί το δικό του αρχικό.
Την ανακατέψαμε και την φάγαμε…
Κάθε παιδί έπαιρνε ένα γραμματάκι και προσπαθούσε να θυμηθεί σε ποιο παιδί ή σε ποια παιδιά ανήκει το αρχικό αυτό.
379666908 709352337885333 3697366180407809532 n 380053800 329162476447924 6988342892291581904 n 380088819 698109255122349 2818665727068066858 n 380224124 1342675089710857 3567604779482652066 n 380236967 3465410710389880 4054839402530782589 n
Συμπληρώσαμε και το σχετικό φύλλο εργασίας..
380173961 975502047073596 8981609486673939068 n
Πόσα παλαμάκια έχει το όνομα μου; Μετρήσαμε τα παλαμάκια (συλλαβές των ονομάτων μας) και φτιάξαμε τον πίνακα
380390847 2672875706219575 2871347431523392333 n
380015178 703791515132328 5946048242578589345 n
Τέλος, ήρθε η Σούλα η μελισσούλα στην τάξη μας κρατώντας το όνομα της σε μία ροζ καρτέλα.
Κάθε παιδί είχε τη δική του αντίστοιχη καρτέλα. Η Σούλα μας προσκάλεσε σε μία βόλτα να ζουζουνίσουμε στην αυλή
380554975 673942611467498 472002995164499732 n
380362776 695537085824871 3732547416158405923 n
379661617 837606134751931 853455194954010986 n 1
Έπειτα επιστρέψαμε πάλι στην τάξη κρατώντας τις καρτέλες των ονομάτων μας στα χέρια.
Ω! μα τι ατυχία. Η Σούλα η μελισσούλα έχασε το αρχικό της όταν μπήκε και ήταν πολύ στεναχωρημένη και τώρα πώς θα την λένε;
380039379 284449111093105 3784055229397557135 n

 

~~~ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ 2023~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 01-10-2023

 

αρχείο λήψης

 

Με το σύνθημα «Το Σχολείο σε Κίνηση: Αθλούμαστε δημιουργικά», οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας

ενημερώθηκαν για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης και συμμετείχαν σε οργανωμένες αθλητικές δραστηριότητες!

Την Παρασκευή 29/9/2023 και στα πλαίσια  της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού  βγήκαμε στον αύλειο χώρο του νηπιαγωγείου

μας και οργανώσαμε  πολλές και διαφορετικές αθλητικές δραστηριότητες  στις οποίες συμμετείχαν  τα παιδιά με χαρά και ενθουσιασμό.

Μέσα από το παιχνίδι και τις αθλητικές δράσεις, δόθηκε το μήνυμα της σημασίας που έχει

ο Αθλητισμός για τη φυσική μας κατάσταση, την υγεία, τη χαρά, τη συνεργασία,

το μοίρασμα των συναισθημάτων, έτσι όπως μόνο η ενασχόληση με τον Αθλητισμό μπορεί να καταφέρει!

Με αφορμή λοιπόν αυτή την ημέρα τα παιδιά του 1ου και του 2ου Νηπιαγωγείου

συμμετείχαν σε ευχάριστες και παιγνιώδης αθλητικές δραστηριότητες και περάσαμε

όλοι μαζί υπέροχα με αθλήματα και παιχνίδια στην αυλή μας  και βραβευτήκαμε για την συμμετοχή μας

383032786 1037617174045498 7688954765687424193 n 383038126 1630259684139625 3472121129214646478 n 383038347 862729872227150 2750605561571792055 n 383040731 869347600858556 1430909772824439265 n 383096856 2037624186589578 7030926958988916095 n 383231803 237282915991545 7753813628401823641 n 384302339 844867653795309 4504576449172041519 n 384396712 333331015854359 4763157604343496242 n 384484184 305282535458704 5294777132885117319 n

 

 

 

 

 

382677185 276567095209917 2427324666915943687 n 382964117 1041513870205042 8220156520056184174 n

 

 

383040727 1032855394705505 7772627438442740152 n

385529565 281136388136109 8943167228624555069 n

 

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ -ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 30-09-2023

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και είμαστε έτοιμοι και έτοιμες για μια όμορφη χρονιά γεμάτη δημιουργικότητα και χαρά!
Η ομάδα μας, η «μελισσομάδα» μας είναι έτοιμη και πετάει!!
Συστηθήκαμε στη μελισσούλα που είναι η μασκότ της τάξης μας.
Μας έφερε πολύ χαρά και όμορφα νέα για τη νέα χρονιά.
Κάναμε όμορφα και χαρούμενα παιχνίδια για να γνωριστούμε. 
380184156 1024737508862619 3488564714830400260 n
379635156 1247293285931954 8052598848225847087 n
379667218 1558614074891260 6189159222199278454 n
380516613 880563500452769 9038604481364243781 n
379673135 3650906501804542 6268999746397931017 n
Βαλθήκαμε στη δουλειά. Φέτος θα φτιάξουμε μόνοι μας τη πλαστελίνη μας.
Αφού γράψαμε τη συνταγή στον πίνακα, συγκεντρώσαμε τα υλικά και ακολουθήσαμε τη συνταγή
380576527 319648710615041 5032858627870141829 n.
Το αποτελέσμα; Υπέροχο!
380246924 265001132550859 192990136963862486 n 380137471 877118267406669 1171116038449253875 n
379631721 293726913411882 2439723658556350078 n
 379511386 1780947225671874 1285870716562603436 n 379668008 1741043446317000 3223047640966500023 n
Το χαιρόμαστε σχεδόν κάθε μέρα τώρα τις πρώτες μας ημέρες. Εξερευνήσαμε τα κέντρα ενδιαφέροντος της τάξης μας.
Έπειτα, δεχτήκαμε επίσκεψη από τον φίλο μας τον Τσέστερ. Μας έμαθε τόσα πολλά…
382527895 686595270016022 6112415351506668130 n
Μαζί του αναδιηγηθήκαμε την ιστορία..
380162805 1035364720985348 221241130254900982 n
Μιλήσαμε και εμείς για τις δικές μας ανησυχίες.
Τα καταγράψαμε στον πίνακα αναφορά σημειώνοντας ένα Χ
379643450 1127613101552779 6271211176811669088 n 379690087 833752991589273 4432194914424507617 n
Παίξαμε μπίγκο..Κάναμε παζλ
379564358 302410922409358 7420775538308015252 n
Και το αγαπημένο όλων φαίνεται να ήταν το παιχνίδι μνήμης.
379521088 352263817362808 4465314175913378860 n
Ολοκληρώσαμε την ενότητα με την κατασκευή μας 
379637832 1742729166245824 4514447036687675937 n
379667984 835534318071872 5040930940147387356 n
και φύλλο εργασίας
379640994 3475706066091869 6524068818293976421 n
ΕΥΓΕΝΕΙΑ
Διαβάσαμε το βιβλίο «Δε θέλω να παίξω όμορφα» της Sue Graves.
Το βιβλίο αυτό μας έδωσε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τα συμπεριφορά
και βοηθάει να τα παιδιά να μάθουν να φέρονται με καλοσύνη και ευγένεια.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Το επόμενο πρωί μία έκπληξη περίμενε τα παιδιά. Μία γλυκιά έκπληξη.
Ένα βάζο με μπισκοτάκια (πτι μπερ), τόσα όσα και τα παιδιά εκείνη την ημέρα
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Μια γλυκιά γεύση μένει στο στόμα όπως και τα γλυκά λογάκια που ακούσαμε όταν παίρνουμε,
δίνουμε ή μοιραζόμαστε τα μπισκοτάκια μας:
Ευχαριστώ, παρακαλώ, ορίστε,
θες να το μοιραστούμε ήταν μερικά από τα λογάκια τα γλυκά, τα λογάκια της ευγένειας.
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Συζητήσαμε πότε τις χρησιμοποιούμε, είπαμε και άλλες
και είπαμε πώς μας κάνει να αισθανόμαστε όταν τις λέμε και πώς όταν τις ακούμε
Στο τέλος τις γράψαμε στα μπισκοτάκια
και τις βάλαμε στο βάζο για να τις βλέπουμε στην τάξη μας.
Άνοιγμα φωτογραφίας
έτοιμο το βάζο μας με τα γλυκά λογάκια
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
και ξεκινήσαμε το μπλοκ μας με παλαμο αποτυπώματα για κάθε μήνα 
Screenshot 1
 και η αυλή μας με την βοήθεια των γονέων είναι έτοιμη για παιχνίδι 
383088501 819507109863565 5906915440507017884 n
375692974 1049879202677663 4454788897184070834 n
375660223 1061854795188187 2372490625169918819 n
375650488 987220912532756 216120550730413359 n
383015607 163003670199408 4789840742074927884 n
 383033082 225413990250891 2990867676041892530 n
383030070 1526061788221967 3888868107309650247 n
και συνεχίζουμε …

~~~~ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2023-2024~~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-09-2023

αρχείο λήψης

 

 

 

Αγαπητοί γονείς σας ενημερώνουμε ότι ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς2023-2024 ,

για το το 1ο και 2ο Νηπιαγωγείο Κοσκινού θα πραγματοποιηθεί την Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023 ,

στις 09:00 π.μ. στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας.

Καλη σχολική χρονιά

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση