~~~Χριστούγεννα στο Νηπιαγωγείο μας~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 11-01-2024

Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

416707347 1822711031475401 8721132538549968124 n 416803271 1344380242882074 1258272334101733449 n 419195189 7071626522915519 8025355656813075711 n
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας
φτιάξαμε και φάτνη 
415498813 1833379350465446 2819220487029616303 n
στολισμός αίθουσας υποδοχής
414756630 908006427152196 3092226507846010962 n
ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης 
  416767952 24454026237574028 4153231431256753326 n
415238811 2182252038792642 8432135797129706358 n
416707268 1093358108352634 7477540919704782584 n
Επιχειρήσαμε την καθοδηγούμενη ζωγραφική για να φτιάξουμε τον δικό μας Ρούντολφ
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
και Ρούντολφ με γλειφιτζούρι
405384761 757222439760848 7627525115643785263 n
Φτιάξαμε την χριστουγεννιάτικη μας κάρτα με ευχές.
415295559 289062663764320 7322677357875097480 n
415264483 905219830848551 2668305362571342238 n
Άνοιγμα φωτογραφίας
…και την πρόσκληση για την χριστουγεννιάτικη γιορτή μας
<<ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΑΚΙ>>
414480808 1564723617620693 4338239885725551142 n416721091 198261483375938 3370470367463889590 n

κάρτα αστέρι 
416751998 364586522876704 4552816115269107007 n
και Αγιος Βασίλης 
416739337 741356257547995 5313224035528818478 n
Σε συνδιδασκαλία με το τμήμα της κας Ειρήνης διαβάσαμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Φτιάξαμε χειροτεχνίες με τον Άγιο Βασίλη, με αγγελάκι, δεντράκια, στείλαμε γράμμα στον Άγιο Βασίλη και άλλες δραστηριότητες
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

415253071 1849306645529508 447717685195619448 n
Άνοιγμα φωτογραφίας
Και φυσικά ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων βοήθησε να έρθει ο βοηθός του Άγιου Βασίλη στην τάξη μας και μας έφερε δωράκια για όλους μας.
Άνοιγμα φωτογραφίας

~~Ο κύκλος του νερού~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 18-12-2023

Αυτήν την πρώτη βροχερή ημέρα, τα παιδιά ήρθαν στο σχολείο με τις καινούριες τους γαλότσες! Τόσο αυθόρμητα και όμορφα κάθε παιδί ήθελε να δείξει το αδιάβροχο που έφερε σήμερα επειδή έβρεχε. Άλλο παιδί μας είπε ότι επειδή σήμερα έβρεχε, δεν ήρθε με τα πόδια αλλά με το αυτοκίνητο. Μα το πιο όμορφο ήταν ότι όλα αγωνιζόντουσαν να πάρουν μία θέση κοντά στο τζάμι για να βλέπουν τη βροχή που συνέχιζε να πέφτει στο προαύλιο..
Ε λοιπόν αυτήν τη μέρα δε θα μπορούσαμε να ασχοληθούμε με κάτι άλλο εκτός από το νερό. Και συγκεκριμένα τον κύκλο του νερού!
Screenshot 1
«Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα» της Σοφίας Μαντούβαλου μας ξενάγησε σε αυτήν την ατελείωτη διαδρομή των σταγόνων. Απόλυτη χαρά στη σκέψη για δραματοποίηση. Ιδού και στην πράξη.
Άνοιγμα φωτογραφίας
387463612 342716555048585 1884933840625763174 n 387499453 317504034498599 4058852113521659302 n
387501463 245885815006245 4745829911170997407 n 387542353 696279582475430 9014954209326128893 n

~~Η οικογένεια μου~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 18-12-2023

Η ενότητα που αφορά στον εαυτό μου και τον κόσμο γύρω μου ολοκληρώθηκε και αυτές τις ημέρες με την «Οικογένεια και γω». Μιλήσαμε για τα διάφορα είδη της οικογένειας μελετώντας τις καρτέλες αναφοράς που δανειστήκαμε από τη συνάδελφο.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Μελετήσαμε πόσα μέλη έχει κάθε οικογένεια μας καταγράφοντας τους αριθμούς σε έναν πίνακα διπλής εισόδου. Αναπαρέστησε κάθε παιδί τη δική του οικογένεια επιλέγοντας τις αντίστοιχες κάρτες.

Παρακολουθήσαμε  PowerPoint από όπου  είδαμε πως συνδέεται εκείνο το μέλος της οικογένειας από το οποίο -σε κάποιες περιπτώσεις- πήραμε το όνομα μας.
Τέλος, φτιάξαμε και κατασκευή με όλα τα μέλη της οικογένειας μας.

~~~Χρώματα παντού

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 01-12-2023

Χρώματα παντού! Θέμα αγαπημένο για μικρούς και μεγάλους! Μα πού δεν υπάρχουν χρώματα; Μόνο στο «Το παραμύθι με τα χρώματα» δεν υπήρχαν χρώματα και αυτό το είδαμε και το μελετήσαμε. Αναρωτηθήκαμε, απορήσαμε και τέλος βρήκαμε πού είχαν κρυφτεί!
Άνοιγμα φωτογραφίας
Όπως επίσης, διαβάσαμε και τον «Ελμερ» με το παρδαλό του χρώμα!
Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας

Άνοιγμα φωτογραφίας
ΜΠΙΝΓΚΟ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΜΕΡ
DSCN0518 Αντίγραφο
122127495 2820939954857155 3515317293066819898 n

~~~Το σώμα μου-5 Αισθήσεις~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 14-11-2023

Σε συνέχεια της ενότητας που αφορούσε στον εαυτό μας και, μέσα στο πλαίσιο της διαδικασίας για «την ανάπτυξη του σωματικού και αισθητικού γραμματισμού» όπως αναφέρεται και στο Πρόγραμμα Σπουδών για την Προσχολική Εκπαίδευση, σειρά είχε η ενότητα που αφορούσε στο ανθρώπινο σώμα. Διαβάσαμε σχετικά βιβλία που διαθέτει η βιβλιοθήκη του σχολείου μας.
DSCN6619 P1010434
Τα βιβλία έμειναν στη γωνία της γραφής για τις επόμενες ημέρες ώστε να δοθεί η δυνατότητα σε όλα τα παιδιά να ξεφυλλίσουν και να μελετήσουν το πλούσιο και τόσο ενδιαφέρον εικονογραφημένο υλικό. Συστηθήκαμε και με τα λιγότερα γνωστά σημεία του σώματος μας (αγκώνας, αστράγαλος, γάμπα κτλ) και παίξαμε με τις λέξεις ανασυνθέτοντας τις.

Μετά ψάξαμε όμοιες καταλήξεις: κοιλιά- μηλιά ή χέρι-μαχαίρι κτλ και άλλα παρόμοια παιχνίδια.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Δημιουργήσαμε το πρόσωπο που μας φαίνεται πιο αστείο ή πιο όμορφο ή πιο περίεργο.

Ξύσαμε λίγο το κεφάλι προσπαθώντας να βρούμε τις λύσεις σε παροιμίες όπως «Ανεβαίνει, κατεβαίνει και στην ίδια θέση μένει.( τα χείλη)) ή Ανοίγω το κλουβί και τρυγόνα κελαηδεί.( η γλώσσα)»
Άνοιγμα φωτογραφίας
IMG 20161012 051631 1
Σε βίντεο είδαμε απαραίτητα οπτικοακουστικό υλικό αφού η ενότητα προσφέρεται για πλούσια και συμβολική αναπαράσταση.
Σε ομάδες τα παιδιά ζωγράφισαν κάποια από τα όργανα του ανθρώπινου σώματος. Ένα από τα παιδιά προσφέρθηκε να γίνει το μοντέλο μας και τοποθετήσαμε πάνω σε αυτό τα όργανα που είχαμε ζωγραφίσει.

Παίξαμε αρκετές φορές το αγαπημένο ντόμινο με τα μέρη του σώματος.
Φυσικά το ύψος μετρήθηκε και το σημειώσαμε σε θέση που θα παραμείνει εκεί όλη τη χρονιά για να βλέπουμε την πρόοδο μας..
Άνοιγμα φωτογραφίας
Οι 5 μου αισθήσεις
Εξερευνώντας τις πέντε μου αισθήσεις, είδαμε πολλά παραδείγματα και παίξαμε αρκετά παιχνίδια στον κύκλο.

Το πιο ενδιαφέρον όμως ήταν όταν μυρίσαμε διάφορες μυρωδιές από αληθινά υλικά: Ξύδι, ξύλο κανέλας, βανίλια σε σκόνη, πράσινο σαπούνι, μοσχοκάρυδο, ελληνικό καφέ και άλλα… 

Ακουμπήσαμε διάφορες υφές από το επιτραπέζιο παιχνίδι. Μα τι ικανοποίηση υπάρχει στα πρόσωπα τους κάθε φορά που μάντευαν σωστά την υφή!

..

IMG 20161014 032327 DSCN3625

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙς

   1ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ   ΜΟΥ , ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ;;
ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ …ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΣΑς ΚΟΙΤΩ!!

 

2ΕΧΑΣΑ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΟΥ,ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ;
ΝΑΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑΤΑ ΒΡΗΚΑ .. ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΩ  ΤΩΡΑ 

 ΟΛΑ  ΣΤΟΛΕΠΤΟ

 

 

3ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΟΥ,ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΡΩ;
ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ,ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ…ΚΑΙ ΜΥΡΙΖΩ ΤΩΡΑ ΤΟ ΨΗΤΟ!!!

  5ΕΧΑΣΑ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΒΡΩ;΄
ΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΗΚΑ  ΓΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΓΕΥΤΩ

 

   4ΕΧΑΣΑ ΤΑΧΕΡΙA ΜΟΥ, ΑΧ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΡΩ ;
ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ, ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΚΑ…. ΚΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΩ!!

Αυτές τις ημέρες εκμεταλευόμαστε τον όμορφο καιρό και κάνουμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια στον υπέροχο κήπο του σχολείου μας

………Σεισμός! Μη σε πιάνει πανικός……….

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-11-2023

Παρατηρήσαμε εικόνες με εξωτερικές ζημιές σε κτήρια και παρακολουθήσαμε ένα βίντεο που μας εξήγησε με τρόπο παραστατικό τι συμβαίνει με τις τεκτονικές πλάκες.
Σε συνδιδασκαλία και τα δύο τμήματα του σχολείου μας πήγαμε στη μεγάλη αίθουσα για τις ανάγκες του μαθήματος.

Αναπαραστήσαμε με τα σώματα των παιδιών τον σεισμό. Τέσσερα παιδιά ξάπλωναν κάτω αναπαριστώντας έτσι το εσωτερικό της γης. Ένα φελιζόλ με μία χτισμένη πόλη τοποθετήθηκε επάνω τους.
Οι «τεκτονικές πλάκες» κουνήθηκαν η πόλη επίσης…
380509969 714220600222938 8118149256921388543 n
386467995 1378609226197058 7070000108952638709 n
 
380325800 265945785977822 3163795589759635447 n 2
387494085 703904111648728 7466438219070127637 n
Είδαμε τον σεισμογράφο και φτιάξαμε τον δικό μα
Άνοιγμα φωτογραφίας
Μιλήσαμε για τo βαλιτσάκι  του σεισμού και είδαμε όλα τα περιεχόμενα του.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Εδώ δε μας βλέπετε γιατί έχουμε κρυφτεί κάτω από τα τραπέζια μας.

Το σύνθημα «Πέσε κάτω, καλύψου, κρατήσου» έγινε το σύνθημα μας και μας βοήθησε να συντονίσουμε τις κινήσεις μας και έγινε και κατασκευή για να την πάρουμε σπίτι μας και να θυμόμαστε τα σημαντικά αυτά βήματα.

Τέλος κάναμε την άσκηση συντονισμένα όλα τα τμήματα του σχολείου και βγήκαμε στον καθορισμένο εξωτερικό χώρο του σχολείου.
380516669 701826761558142 1963339169394537836 n
Άνοιγμα φωτογραφίας
❤️

~~Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 07-11-2023

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης η 31 Οκτωβρίου και δε θα μπορούσαμε να την αφήσουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για την αποταμίευση, την αρετή της υπομονής και την ηθική αξία της σύνεσης.Το υπέροχα εικονογραφημένο βιβλίο του Α. Παπαθεοδούλου «Αν κάθε μέρα…» μας προβλημάτισε σε κάθε σελίδα του.
Τα παραδείγματα που δίνει έγιναν αφορμή για συζήτηση και να διηγηθούμε ο καθένας και καθεμία τα δικά τους βιώματα. Ευκαιρία για μαθηματικά αρίθμηση για τα προνήπια και πρόσθεση για τα νήπια μας..
Άνοιγμα φωτογραφίας
370286138 1203846550323611 2884040163923170057 n369879004 2023321721382324 7382609075208658499 n
Τη δεύτερη μέρα την αφιερώσαμε στο κλασσικού του Αισώπου «Τζίτζικας και μέρμηγκας»και προβληματιστήκαμε για τη στάση του τζιτζικιού και τα άλλα νοήματα που δίνει η ιστορία.
Kατασκευάσαμε και  κουμπαρά-αγελάδα.(A!TMHMA)

Kουμπαράς  BATΡAXAKI (B!TMHMA)
368391910 663196802589499 4289423220029771185 n
IMG 0121
DSCN0637

28η Οκτωβρίου 1940: ημέρες μνήμης

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 05-11-2023

Ο Pablo Picasso και οι προσωπογραφίες εντυπωσίασαν τα παιδιά.
Δεν μπορούσαμε παρά να συνεχίσουμε αυτήν ενότητα περνώντας όμως αυτή τη φορά σε άλλη
τελείως διαφορετική λόγω ημερών, θεματική.
Ο πίνακας της Guernica ήταν το πρώτο κεντρικό μας θέμα ξεκινώντας την ενότητα για τον πόλεμο και την ειρήνη.
Ο Ισπανός ζωγράφος δημιούργησε τον πίνακα «Guernica» όταν εμπνεύστηκε το 1937
από την καταστροφή που υπέστη η ομώνυμη πόλη στην Ισπανία μετά από βομβαρδισμό κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Λαμβάνοντας υπόψη την προσεχτική δουλειά των συναδέλφων
(https://www.popi-it.gr/giortes/28-oktobriou/guernica-picasso/, Πυθαγόρειο , Χαρούμενες φατσούλες και: Kindergarten art class), έδωσα στα παιδιά πρώτα κάποιες μεμονωμένες φιγούρες από τα τον πίνακα.
Εργαστήκαν σε ομάδες για να περιγράψουν στους συμμαθητές και συμμαθήτριες τους τι έδειχνε η φιγούρα της κάθε ομάδας.
Διαπιστώθηκε ότι «το πουλί είναι λυπημένο», «ο άνθρωπος φωνάζει γιατί το σπίτι του έχει τρύπες»,
«υπάρχουν φαντάσματα», «είναι σκοτεινά και υπάρχει εδώ μία λάμπα» και άλλα.
Στη συνέχεια φτιάξαμε τη δική μας ιστορία βάσει των εικόνων που είχε η κάθε ομάδα.
Γκουέρνικα – Picasso | Πόλεμος και Ειρήνη ! – Popi-it.

380331396 877171704064012 7266214345129110547 n

 

Έπειτα κάθε παιδί επέλεξε τη δική του φιγούρα για να την χρωματίσει.
380308441 353644963854212 3603654285350112649 n
Τότε εμφανίσαμε τον τεράστιο παζλ που απεικονίζει ολόκληρο τον πίνακα.

380462311 860722569063906 3407921938597505158 n

385540715 912820856866657 6235991510848878890 n 

Δημιουργώντας τον δικό μας πίνακα.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Είδαμε το εντυπωσιακό βίντεο με τρισδιάστατη αναπαράσταση του πίνακα
και «μπήκαμε» και μέσα στον πίνακα (ενθουσιασμός!)
Guernica 3D
Παίζοντας memory με φιγούρες από έργα του Picasso.
Παιχνίδι από το μεγάλο στο μικρό και από το μικρό στο μεγάλο.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Η κα Άννα και η κα Ειρήνη ενσάρκωσαν με  κουκλοθέατρο το έργο «Το κανόνι της Ειρήνης».
DSCN3553 Αντίγραφο tumblr lkihmixyuG1qjd7ino1 500 large
Μία αξέχαστη εμπειρία. Ακολούθησε συζήτηση και σχετική κατασκευή.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Ατομική εργασία το κανόνι της ειρήνης
Είδαμε βίντεο για τα γεγονότα και την επέτειο της 28η Οκτωβρίου.
Είδαμε φωτογραφίες από την καθημερινή ζωή των ανθρώπων στον πόλεμο
και ξεκινήσαμε από εκεί για τα αγαθά της ειρήνης.
Εντοπίσαμε τις διαφορές στην ειρήνη και στον πόλεμο και μιλήσαμε για τα σύμβολα τους.
DSCN0603
Άνοιγμα φωτογραφίας
Στο τραπεζάκι  μας της ειρήνης λύνουμε αρμονικά τις διαφορές μας .
IMG 20161025 032642
Οι εικόνες από τον πόλεμο απαθανατίστηκαν στην δική μας φωτογραφική μηχανή..
Άνοιγμα φωτογραφίας
Κατά τη διάρκεια των ημερών, μελετήσαμε ποιήματα και ακούσαμε πολλά τραγούδια.
Περισσότερο μας άρεσε ο Ντούτσε…
Άνοιγμα φωτογραφίας
Φτιάξαμετα δικά μας σημαιάκια
Μάθαμε πως πήρε τα χρώματα της  η ελληνική σημαία διαβάζοντας την παρακάτω ιστορία .
Screenshot 1 1 390x401 1
DSCN3557 Αντίγραφο
Μάθαμε τον εθνικό μας ύμνο…
DSCN0570
Τέλος, γεμάτοι καμάρι παρελάσαμε  και καταθέσαμε στεφάνι στο ηρώο του χωριού.
396249275 866068044797471 9075462487111557547 n
396570133 352274580664969 5017483923048849162 n
395227579 274129868371285 8234049047707829430 n
312814742 1272890820168803 504428346947116120 n 180x401 1
ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

~~~Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 29-10-2023

Ο εαυτός μου!
«Η Μέλπω η μοναδική» της Μ. Ρουσάκη – Βίλλα ήταν το βιβλίο που διαβάσαμε και ξεκίνησε
ο προβληματισμός μας για το τι έκανε μοναδική την ηρωίδα μας.
Αναρωτηθήκαμε τι ξεχωριστό μπορεί να έχει κανείς και τι ίδιο με τους συμμαθητές μας.
Βρήκαμε τις ομοιότητες που έχουμε όλοι μεταξύ μας σε ότι αφορά στα χαρακτηριστικά
του προσώπου και του σώματος μας αλλά, και τα στοιχεία εκείνα στα οποία διαφέρουμε από τους άλλους.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Το φύλο είναι η πρώτη διαφορά που εντοπίστηκε και ασχοληθήκαμε αρχικά με αυτή.
Κάθε παιδί έβαλε από μία φιγούρα κοριτσιού ή αγοριού ανάλογα με το φύλο του
και διαπιστώθηκε ότι τα κορίτσια ήταν περισσότερα και τα αγόρια λιγότερα!
Τα μετρήσαμε στις φιγούρες αλλά και στα παιδιά. Οι αριθμοί ίδιοι!

Έπειτα παρατηρήσαμε τα χαρακτηριστικά του προσώπου.
Συνθέσαμε ο καθένας το δικό του πρόσωπο με τα υλικά.
Είδαμε το πρόσωπο μας στον καθρέφτη και παρατηρήσαμε το χρώμα των ματιών μας.
Είδαμε διάφορα χρώματα και φτιάξαμε την ομαδική μας εργασία.
Έπειτα ζωγραφίσαμε τα πορτραίτα μας.

395067476 295906919957288 4080564819596552597 n
Σύνθεση χαρακτηριστικων προσώπου:

Ατομική εργασία:
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ
380246804 279344224425589 4389310774131250687 n
Τελικά, δημιουργήσαμε και την όμορφή κατασκευή του αερόστατου
όπου παρουσιάζονται βασικά στοιχεία του εαυτού μας.

Το «Αγαπώ την κουβερτούλα μου» της A. Stewart και το «Κοίτα τι μπορώ να κάνω» της C. Anholt &L. Anholt
Άνοιγμα φωτογραφίας
Δείξαμε τον καλύτερο μας εαυτό όταν πήγαμε  στην μεγάλη αίθουσα και τα δύο πρωινά τμήματα του Νηπιαγωγείου.
Έχουμε ξανακούσει τη λέξη «Τέχνη»; Τι είναι;
Δείξαμε μία μία τις εκτύπωνες εικόνες από πίνακες του Picasso.
«Βλέπω μία μάγισσα» «Βλέπω ένα κορίτσι», «Ενα χαλασμένο πρόσωπο»
ήταν μερικές από τις απαντήσεις στην προσπάθεια μας να πούμε τι είναι αυτό που βλέπουμε.
Πολλά τα ερεθίσματα, πολλές οι σκέψεις που εκφράστηκαν για τα «περίεργα» αυτά πορτρέτα…
Δώσαμε δικούς μας τίτλους στα έργα, μιλήσαμε για τα χρώματα που επικρατούν
και πολλά άλλα που αφορούσανε το κάθε πίνακα χωριστά.
Τότε χωριστήκαμε και καθένας πήγε στην τάξη του για να συνεχίσουμε και στην πράξη την εμπνευσμένη αυτή ημέρα:

380373107 901242744170206 710574073595389888 n

Παράλληλα παίζουμε πολλά ψυχοκινητικά παιχνίδια για εξάσκηση της λεπτής  μας  κινητικότητας  ,παρατηρητικότητας και μνήμης
και φυσικά για να διασκεδάσουμε και να μάθουμε μέσα από το παιχνίδι 
387531177 3136741429962497 3717956952245375833 n
393736568 346629937972386 3143606869662868004 n
368037787 716631900493982 2436849494050736342 n
373466524 2055611768122636 5506001738012140663 n
 370100076 299423803030169 7455907334566805802 n
368409981 289195654026336 6184803988284721862 n
368107594 1363101817648724 580088040313919720 n
370118416 7473627322663774 750263541251461588 n
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ..

~~ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ~~~

0

Συγγραφέας: 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΣΚΙΝΟΥ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-10-2023

Παγκόσμια ημέρα των Ζώων
αρχείο λήψης 1
Η 4η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως η Παγκόσμια ημέρα των Ζώων.
Εμείς, καθώς είμαστε στην αρχή της σχολικής μας χρονιάς, η ημέρα αυτή αποτελεί αφορμή
να μιλήσουμε γενικά για τα ζώα και να ασκήσουμε βασικές δεξιότητες.
Συζητήσαμε στον κύκλο ποιος από μας έχει κάποιο ζώο στο σπίτι και ποιο είναι το αγαπημένο μας ζωάκι.
Παρακολουθήσαμε εκπαιδευτικά βίντεο σχετικά με τις κατηγορίες των ζώων
και άλλα animation (βραβευμένες ταινίες μικρού μήκους) που μας προβληματισαν και συζητήσαμε.
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Άνοιγμα φωτογραφίας
Έπειτα συζητήσαμε για το τι χρειάζεται ένα ζώο εστιάζοντας περισσότερο στα ζώα συντροφιάς
Τραγουδήσαμε το αγαπημένο «Κοκοράκι» του Δ. Σαββόπουλου που μας δυσκόλεψε
Στον κυκλο προσπαθήσαμε να βρούμε τις απαντήσεις στα αινίγματα/παρομοιώσεις με τη βοήθεια εικόνων αναφοράς.
Συνθεσαμε πολλά παζλ,  παιξαμε παιχνίδι μνήμης (μάλλον το πιο αγαπημένο αν κρίνω από τον ενθουσιασμό των παιδιών), παιχνίδια μαθηματικών.

 Δόθηκανφύλλα πολλαπλών χρήσεων ακόμα και κατά τις ελεύθερες δραστηριότητες αφού τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον
και όποιο ήθελε μπορούσε να πάει στο κέντρο ενδιαροντος της γραφής και να ασχοληθεί με αυτά όσο ήθελε.
Επίσης, αυτές τις μέρες, φέραμε και πολλά βιβλία σχετικά με τα ζώα
(άτλας των ζώων, περιοδικά γαίοραμα, national geographic) που έμειναν επίσης στην
τάξη και όποιο παιδί ήθελε μπορούσε να τα δει και να τα ξεφυλλισει όσο και όποτε ήθελε.
Για να κλείσει ομάλά ο κύκλος, επιλέχθηκε το βιβλίο «Αν θέλεις να γίνεις γάτα» της Joyce Dunbar.

Άνοιγμα φωτογραφίας

Ολοκληρώσαμε τη σύντομη ενότητα με την όμορφη κατασκευή της γάτας μας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση