Οι συνεχόμενες βροχερές ημέρες μας έκαναν να αναρωτηθούμε… “Γιατί βρέχει; Από πού έρχεται η βροχή; Πού είναι όταν δεν βρέχει; Πού πάει μετά;”
Ακούστηκαν πολλές και ενδιαφέρουσες απόψεις!!!
Έτσι διαβάσαμε “Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα”….
Παρακολουθήσαμε μια παρουσίαση και παίξαμε παιχνίδια στον διαδραστικό
μας πίνακα για να καταλάβουμε το καιρικό φαινόμενο της βροχής…..
Στη συνέχεια είδαμε τον κύκλο του νερού και κάναμε το πείραμα της βροχής!
Σε ένα σακουλάκι με νερό και χρώμα ζαχαροπλαστικής
φτιάξαμε τη δική μας θάλασσας και το βάλαμε στο παράθυρό μας..
Τις επόμενες ημέρες περιμέναμε τον ήλιο να ζεστάνει
και να ανεβάσει τις σταγόνες ψηλά στα συννεφάκια μας..
….και τα καταφέραμε!!!
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΛΩΣΣΑΣ :Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΒΡΟΧΗΣ
Διαβάσαμε το παραμύθι “Το άταχτο συννεφουλίνι”…..
Κάναμε μαθηματικές δραστηριότητες…
Ζωγραφίσαμε ό,τι μας άρεσε από το παραμύθι.,….
Και μέσα σε ένα πιάτο φτιάξαμε τον κύκλο του νερού
για να κατανοήσουμε καλύτερα το ταξίδι της σταγόνας!!!
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Την τελευταία ημέρα της εβδομάδας ξεκίνησε
να λειτουργεί η δανειστική βιβλιοθήκη της τάξης μας
Ζωγραφίσαμε τις τσάντες μας…..
Φτιάξαμε ταυτότητες δανεισμού, επιλέξαμε βιβλίο
και το καταγράψαμε στο φυλλάδιο δανεισμού!
Είδαμε τα μέρη ενός βιβλίου και τι αναγράφεται στο εξώφυλλο.
Και διαβάσαμε ένα παραμύθι για τη σωστή συμπεριφορά του αναγνώστη!
Και οι βιβλιοπεριπέτειες ξεκινούν!!!
ΨΑΞΤΕ ΕΔΩ ,,
Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω, τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο!!
Όσα πραγματικά πρέπει να ξέρω για το πώς να ζω, τι να κάνω και πώς να είμαι, τα έμαθα στο νηπιαγωγείο. Η σοφία δε βρισκόταν στην κορυφή του σχολικού βουνού, αλλά εκεί, στα βουναλάκια από άμμο, στο νηπιαγωγείο.
Αυτά είναι τα πράγματα που έμαθα:
Να μοιράζεσαι τα πάντα.
Να παίζεις τίμια.
Να μη χτυπάς τους άλλους.
Να βάζεις τα πράγματα πάλι εκεί που τα βρήκες.
Να καθαρίζεις τις τσαπατσουλιές σου.
Να μην παίρνεις τα πράγματα που δεν είναι δικά σου.
Να λες συγγνώμη, όταν πληγώνεις κάποιον.
Να πλένεις τα χέρια σου πριν από το φαγητό.
Να κοκκινίζεις.
Ζεστά κουλουράκια και κρύο γάλα κάνουν καλό.
Να ζεις μια ισορροπημένη ζωή· να μαθαίνεις λίγο, να σκέπτεσαι λίγο, να σχεδιάζεις, να ζωγραφίζεις,
να τραγουδάς, να χορεύεις, να παίζεις και να εργάζεσαι κάθε μέρα από λίγο.
Να παίρνεις έναν υπνάκο το απόγευμα. Όταν βγαίνεις έξω στον κόσμο, να προσέχεις την κίνηση, να κρατιέσαι από το χέρι και να μένεις μαζί με τους άλλους.
Να αντιλαμβάνεσαι τα θαύματα. Όλα όσα πρέπει να ξέρετε βρίσκονται κάπου εδώ μέσα. Ο χρυσός κανόνας, η αγάπη και οι βασικές αρχές υγιεινής· η οικολογία, η πολιτική, η ισότητα και η υγιεινή ζω
1/10: Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων Η Παγκόσμια Ημέρα των Ηλικιωμένων, γνωστή και ως «Παγκόσμια Ημέρα για την Τρίτη Ηλικία» εορτάζεται κάθε χρόνο την 1η Οκτωβρίου. Υιοθετήθηκε από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ το 1990, για να αποτίσει τον οφειλόμενο φόρο τιμής στους ηλικιωμένους, αλλά και να επισημάνει τα προβλήματα, που αντιμετωπίζουν. Θέμα της φετινής Ημέρας (2006) είναι: «Βελτιώνοντας την Ποιότητα της Ζωής των Ηλικιωμένων Ανθρώπων». - Σχετικές αναρτήσεις
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή