Με αφορμή τις καλοκαιρινές διακοπές και τις βουτιές στη θάλασσα είδαμε εικόνες και θαυμάσαμε τον θαλάσσιο πλούτο. Με αυτό τον τρόπο εστιάσαμε στη ρύπανση των θαλασσών.
Μιλώντας για τη θαλάσσια ζωή κόψαμε ψάρια και γράψαμε τη φωνούλα ψ. Κάναμε και φύλλο εργασίας με το Ψ.
Διαβάσαμε το παραμύθι του Ευγένειου Τριβιζά ” ΠΟΙΟΣ ΕΚΑΝΕ ΠΙΠΙ ΣΤΟ ΜΙΣΙΣΙΠΗ” συζητήσαμε για τις συνέπειες που έχει η ρύπανση τόσο στη θαλάσσια όσο και στην ανθρώπινη ζωή.
Είδαμε εκπαιδευτικά βίντεο για τη ρύπανση των θαλασσών. Ακούσαμε το τραγούδι ”Καθαρές Θάλασσες”.
Εμπνευστήκαμε την ιστορία ”Η θάλασσα που δεν ήθελε σκουπίδια” και τη δραματοποιήσαμε.
Η ιστορία μιλούσε για τα ψάρια που μπερδεύτηκαν κι έφαγαν τα πλαστικά μπουκάλια. Έτσι, αποφασίσαμε να αναπαραστήσουμε την εικόνα της ιστορίας στο χαρτί.
Στη συνέχεια συζητήσαμε για τα θαλάσσια είδη υπό εξαφάνιση: την χελώνα καρέτα-καρέτα, την φώκια μονάχους-μονάχους και το δελφίνι.
Δραματοποιήσαμε το βάδισμα της χελώνας που αφήνει τα αυγά της στην παραλία.
Οι μαθητές ανέσυραν καλοκαιρινές αναμνήσεις με δελφινάκια που είδαν κατά την παρμονή τους στην παραλία.
Είδαμε σε βίντεο τη φώκια μονάχους μονάχους και τον κίνδυνο που διατρέχει.
Στο τέλος, ο καθένας διάλεξε από ένα είδος εξαφάνισης και το ζωγράφισε.
Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν και υποσχέθηκαν ότι το καλοκαίρι στις διακοπές τους θα μαζέψουν τα σκουπίδια από τις παραλίες που θα επισκεφτούν και θα ενθαρρύνουν και τους υπόλοιπους επισκέπτες να τις διατηρήσουν καθαρές.













