Σημαντική δράση ενημέρωσης για την προστασία από τον ήλιο
Σήμερα Πέμπτη 28/5/26 και ώρα 11:00 π.μ. οι μαθητές του σχολείου μας και οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μία πολύ σημαντική ενημερωτική δράση του ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Ρήγα Φεραίου με θέμα την προστασία από τον ήλιο, στην πλατεία Ριζομύλου.
Στη δράση συμμετείχε η δερματολόγος Μαρία Πίσσα η οποία με παιχνιώδη λσι παιδαγωγικό τρόπο μίλησε για την ασφαλή έκθεση στον ήλιο, την πρόληψη και τη σωστή προστασία κατά τους θερινούς μήνες.Επίσης μέλη του Ερυθρού Σταυρού μίλησαν σε μικρούς και μεγάλους για τις πρώτες βοήθειες.
Αρκετοί γονείς παρευρέθηκαν και παρακολούθησαν την εκδήλωση μαζί με τα παιδιά καθώς και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ.Τσαλδάρης και η Πρόεδρος της Κοινότητας κα Γιώτα Τσόγκαρη.Ευχαριστούμε θερμά για την εκδήλωση και τα δώρα.










