Σημαντική δράση ενημέρωσης για την προστασία από τον ήλιο

Σήμερα Πέμπτη 28/5/26  και ώρα 11:00 π.μ. οι μαθητές του σχολείου μας και οι μαθητές της Α΄ και Β΄ Δημοτικού συμμετείχαν σε μία πολύ σημαντική ενημερωτική δράση του  ΚΕΠ Υγείας του Δήμου Ρήγα Φεραίου με θέμα την προστασία από τον ήλιο, στην πλατεία Ριζομύλου.

Στη δράση  συμμετείχε η δερματολόγος Μαρία Πίσσα η οποία με παιχνιώδη λσι παιδαγωγικό τρόπο μίλησε για την ασφαλή έκθεση στον ήλιο, την πρόληψη και τη σωστή προστασία κατά τους θερινούς μήνες.Επίσης μέλη του Ερυθρού Σταυρού μίλησαν σε μικρούς και μεγάλους για τις πρώτες βοήθειες.

Αρκετοί γονείς  παρευρέθηκαν και  παρακολούθησαν την εκδήλωση μαζί με τα παιδιά καθώς και ο Αντιδήμαρχος Πολιτισμού κ.Τσαλδάρης και η Πρόεδρος της Κοινότητας κα Γιώτα Τσόγκαρη.Ευχαριστούμε θερμά για την εκδήλωση και τα δώρα.
Messenger creation D9AF92CB 44C5 4435 8A52 3D7C7440B34E20260528 112819 20260528 112850 20260528 112916 20260528 113029 20260528 113301 20260528 113311 20260528 113740 20260528 115028 20260528 115035 20260528 120453