
Την Πέμπτη 4 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας με τίτλο «Το Θαλασσινό Τριφύλλι», ένα υπέροχο διαδραστικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους από τη θεατρική ομάδα «Σβούρες».
Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χρώματα, μουσικές, χαμόγελα και παιδικές φωνές. Τα παιδιά μας, χωρισμένα σε ομάδες – γλάροι, τζιτζίκια, καβουράκια, ναύτες και πλάσματα της θάλασσας (νεράιδες, γοργόνες, ψαρονεράιδες και μεδουσάκια) – έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στα μουσικοχορευτικά δρώμενα της παράστασης. Με ενθουσιασμό, αυθορμητισμό και δημιουργικότητα ζωντάνεψαν τους ρόλους τους και μας χάρισαν μοναδικές στιγμές, ενώ τα τραγούδια τους πλαισίωσαν με τον πιο όμορφο τρόπο τη γιορτή μας.
Ακολούθησε η συγκινητική τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας. Με τις τηβέννους τους, τον προσωπικό τους χαιρετισμό και τα συμβολικά αναμνηστικά δώρα που παρέλαβαν, αποχαιρέτησαν το Νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται πλέον να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο. Ευχή όλων μας είναι να συνεχίσουν σε όλη τους τη ζωή να προσπαθούν για το καλύτερο, να ακολουθούν τον δρόμο των αρετών και των αξιών και να εξελίσσονται κάθε μέρα στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου μας, κ. Λίζα, ανακοίνωσε στους γονείς την ολοκλήρωση της πολυετούς εκπαιδευτικής της πορείας και τη συνταξιοδότησή της. Με συγκίνηση, αλλά και αισιοδοξία, διαβεβαίωσε όλους ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει και να στέκεται αρωγός του σχολείου μας τα επόμενα χρόνια. Αντίστοιχα, θερμές ευχαριστίες εκφράστηκαν και προς την κ. Υπατία, η οποία υπηρέτησε στο σχολείο μας τα δύο τελευταία χρόνια, προσφέροντας πολύτιμο παιδαγωγικό έργο και μοιραζόμενη μαζί μας τη γνώση, την εμπειρία και την αγάπη της για την εκπαίδευση.
Η συγκίνηση ήταν διάχυτη σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Μαζί με τα χαμόγελα, τις αγκαλιές και τις όμορφες αναμνήσεις που δημιουργήσαμε, νιώσαμε για ακόμη μία φορά πόσο σημαντική είναι η κοινότητα που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια γύρω από το σχολείο μας.
Η επιτυχία της γιορτής, αλλά και ολόκληρης της σχολικής χρονιάς, είναι αποτέλεσμα της ουσιαστικής συνεργασίας όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου, οι οποίες εργάστηκαν με αφοσίωση, δημιουργικότητα και κοινό όραμα για την παροχή της καλύτερης δυνατής εκπαίδευσης στα παιδιά μας. Παράλληλα, η διαρκής εμπιστοσύνη και στήριξη των γονέων, καθώς και η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, αποτέλεσαν πολύτιμο σύμμαχο στο έργο μας. Όταν σχολείο, οικογένεια και κοινότητα πορεύονται μαζί, δημιουργούνται οι καλύτερες προϋποθέσεις για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.
Η βραδιά έκλεισε με τον πιο γλυκό τρόπο, καθώς μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν παγωτό και λουκουμάδες, ευγενική χορηγία της κ. Λίζας, ως μια εγκάρδια χειρονομία ευχαριστίας για την άριστη συνεργασία με τα παιδιά, τους γονείς και τους φορείς της περιοχής όλα τα χρόνια που υπηρέτησε στο σχολείο μας.
Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!
Στα αγαπημένα μας νήπια που αποφοιτούν, ευχόμαστε καλή πρόοδο, πολλές επιτυχίες και ένα όμορφο ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο.
Στα προνηπιάκια μας ευχόμαστε καλές διακοπές και δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβριο, για να συνεχίσουμε μαζί το όμορφο ταξίδι της μάθησης, της δημιουργίας και της χαράς.
Καλό καλοκαίρι σε όλους!