Feed
Άρθρα
Σχόλια

Αρχείο για την κατηγορία '2025-2026'

IMG 20260616 130639

Με ιδιαίτερη χαρά το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην εκδήλωση παρουσίασης καλών πρακτικών σχολικών μονάδων που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής στο πλαίσιο των δράσεων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2025-2026, την Τρίτη 16 Ιουνίου στο  Pierce – Αμερικάνικο Κολέγιο Ελλάδος.

Ως μέλος του δικτύου των Οικολογικών Σχολείων τα τελευταία χρόνια, το σχολείο μας έχει θέσει σταθερά στο επίκεντρο της εκπαιδευτικής του δράσης την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, την αειφορία και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών σε δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος. Στην εκδήλωση παρουσιάσαμε το βίντεο με τίτλο «Οικολογείν και Αειφέρειν», το οποίο περιλάμβανε στιγμιότυπα από ποικίλες περιβαλλοντικές δράσεις που έχουν υλοποιηθεί στο σχολείο μας διαχρονικά και όχι μόνο κατά τη φετινή σχολική χρονιά.

Μέσα από την παρουσίαση αυτή επιδιώξαμε να αναδείξουμε ότι η περιβαλλοντική εκπαίδευση στο σχολείο μας δεν αποτελεί μια αποσπασματική δραστηριότητα, αλλά μια διαρκή εκπαιδευτική διαδικασία που χαρακτηρίζεται από συνέχεια, συνέπεια και σταθερό προσανατολισμό στις αρχές της αειφορίας. Οι δράσεις μας αποσκοπούν στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, στην ανάπτυξη υπεύθυνων στάσεων και στη διαμόρφωση ενεργών πολιτών που σέβονται και φροντίζουν το φυσικό και ανθρωπογενές περιβάλλον.

Η συμμετοχή μας στην εκδήλωση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία διάχυσης του έργου μας, ανταλλαγής καλών πρακτικών και επιβεβαίωσης της αξίας της συλλογικής προσπάθειας που καταβάλλεται από εκπαιδευτικούς, παιδιά και οικογένειες για ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

IMG 20260611 115415

Τελευταίες μέρες  στο νηπιαγωγείο…, μέρες γεμάτες  χαμόγελα, συγκίνηση και πολλή χαρά! Πριν αποχαιρετήσουμε τη φετινή σχολική χρονιά, συγκεντρωθήκαμε όλοι μαζί και θυμηθήκαμε τις πιο όμορφες στιγμές που ζήσαμε παρέα. Τα παιδιά μοιράστηκαν αναμνήσεις από παιχνίδια, κατασκευές, γιορτές, εκδρομές και όλες εκείνες τις μικρές και μεγάλες στιγμές που έκαναν τη χρονιά μας ξεχωριστή.

Στη συνέχεια, με χρώματα και φαντασία, αποτύπωσαν στο χαρτί τα όνειρα και τις προσδοκίες τους για το καλοκαίρι. Θάλασσες, παγωτά, ταξίδια, παιχνίδια με φίλους και ξέγνοιαστες στιγμές γέμισαν τις ζωγραφιές τους, φέρνοντας ήδη μια καλοκαιρινή αύρα στην τάξη μας.

Δεν θα μπορούσαν να λείψουν και τα αγαπημένα μας τραγούδια! Τραγουδήσαμε όλοι μαζί, θυμηθήκαμε μελωδίες που μας συντρόφευσαν όλη τη χρονιά και γεμίσαμε τον χώρο με παιδικές φωνές και χαρούμενες νότες.

Και φυσικά, το μεγάλο φινάλε μάς περίμενε στην αυλή του σχολείου! Το καθιερωμένο πλέον μπουγέλο έδωσε το σύνθημα για ατελείωτο παιχνίδι. Νερά εκτοξεύονταν παντού, γέλια, τσιρίδες και ενθουσιασμένες φωνές πλημμύρισαν τον χώρο του σχολείου, χαρίζοντας σε μικρούς και μεγάλους μοναδικές στιγμές δροσιάς και διασκέδασης.

Ήταν ένας υπέροχος τρόπος να κλείσει μια δημιουργική, γεμάτη εμπειρίες και συναισθήματα σχολική χρονιά. Μια χρονιά κατά την οποία τα παιδιά μεγάλωσαν, έμαθαν, συνεργάστηκαν, δημιούργησαν φιλίες και γέμισαν το σχολείο μας με ζωντάνια και αγάπη.

Αποχαιρετούμε τη φετινή χρονιά με τις καρδιές μας γεμάτες όμορφες αναμνήσεις και με ευχές για Καλή Πρόοδο στα μεγάλα μας παιδιά και την υπόσχεση να συναντηθούμε ξανά μετά το καλοκαίρι, έτοιμοι για νέες περιπέτειες, γνώσεις και χαμόγελα με τα μικρά μας!

Καλό καλοκαίρι σε όλους, με υγεία, ξεκούραση και αμέτρητες όμορφες στιγμές!

Επίσκεψη στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων!

IMG b1985a4fa4a40b09174b3a7763e6408d V

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό, πραγματοποιήσαμε σήμερα μια ιδιαίτερα όμορφη και εποικοδομητική επίσκεψη στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Καλυβίων.

Τα νήπιά μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο τους σχολικό περιβάλλον και να εξοικειωθούν με τους χώρους στους οποίους σύντομα θα φοιτούν. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ξεναγηθήκαμε στο γραφείο των εκπαιδευτικών, στη βιβλιοθήκη, στην αίθουσα υπολογιστών, στην αίθουσα εικαστικών και στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων. Τα παιδιά παρατηρούσαν με ενδιαφέρον κάθε γωνιά του σχολείου, έκαναν ερωτήσεις και ανυπομονούσαν να ανακαλύψουν περισσότερα για τη ζωή στο Δημοτικό.

Η επίσκεψή μας συνέπεσε με τον εορτασμό των 100 χρόνων λειτουργίας του σχολείου, γεγονός που έδωσε μια ξεχωριστή διάσταση στην εμπειρία μας. Στους διαδρόμους και στις αίθουσες ήταν αναρτημένο πλούσιο φωτογραφικό υλικό από παλαιότερες δεκαετίες, το οποίο μας ταξίδεψε στην ιστορία του σχολείου και της τοπικής κοινωνίας. Μικροί και μεγάλοι παρατηρήσαμε με ενδιαφέρον τις παλιές φωτογραφίες, ανακαλύπτοντας πώς ήταν η σχολική ζωή άλλων εποχών.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε και η επίσκεψή μας στο σχολικό μουσείο, όπου φυλάσσονται πολύτιμα αντικείμενα του παρελθόντος: παλιοί χάρτες, μουσικά όργανα, σχολικές ποδιές, παιδαγωγικό υλικό, τετράδια και άλλα αντικείμενα που μαρτυρούν την ιστορία της εκπαίδευσης μέσα στον χρόνο. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα εκθέματα και είχαν την ευκαιρία να συγκρίνουν το σχολείο του χθες με το σχολείο του σήμερα.

Μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή ήταν η υποδοχή που μας επιφύλαξαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της φετινής Α΄ Δημοτικού. Με πολλή αγάπη και ενθουσιασμό είχαν ετοιμάσει όμορφες ζωγραφιές για τα νήπια, ενώ μας κέρασαν ζελεδάκια και μοιράστηκαν μαζί μας στιγμές χαράς και τραγουδιού, που έκανε τα παιδιά να αισθανθούν ασφαλή, καλοδεχούμενα και μέλη μιας μεγαλύτερης σχολικής κοινότητας. Από πλευράς μας, τους πήγαμε δώρο μια κατασκευή για τα 100 χρόνια λειτουργίας του σχολείου και κεράσματα για τους μαθητές της Α’ δημοτικού.

Η σημερινή δράση βοήθησε τα νήπια να μειώσουν το άγχος της μετάβασης, να αποκτήσουν θετικές προσδοκίες για τη νέα σχολική βαθμίδα και να νιώσουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το επόμενο σημαντικό βήμα της μαθητικής τους πορείας.

Ευχαριστούμε θερμά τη Διεύθυνση, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές της Α΄ Δημοτικού για τη ζεστή φιλοξενία, την αγάπη και τη φροντίδα που μας έδειξαν. Ήταν μια εξαιρετική εμπειρία  τόσο για τα παιδιά όσο και για τους εκπαιδευτικούς.

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη συνάντηση και ευχόμαστε στα νήπιά μας ένα όμορφο και δημιουργικό ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο!

Καλοκαιρινή Γιορτή 2026: “Το Θαλασσινό Τριφύλλι”

1780680685918

Την Πέμπτη 4 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε η καλοκαιρινή γιορτή του Νηπιαγωγείου μας με τίτλο «Το Θαλασσινό Τριφύλλι», ένα υπέροχο διαδραστικό παραμύθι για μικρούς και μεγάλους από τη θεατρική ομάδα «Σβούρες».

Η αυλή του σχολείου μας γέμισε χρώματα, μουσικές, χαμόγελα και παιδικές φωνές. Τα παιδιά μας, χωρισμένα σε ομάδες – γλάροι, τζιτζίκια, καβουράκια, ναύτες και πλάσματα της θάλασσας (νεράιδες, γοργόνες, ψαρονεράιδες και μεδουσάκια) – έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό στα μουσικοχορευτικά δρώμενα της παράστασης. Με ενθουσιασμό, αυθορμητισμό και δημιουργικότητα ζωντάνεψαν τους ρόλους τους και μας χάρισαν μοναδικές στιγμές, ενώ τα τραγούδια τους πλαισίωσαν με τον πιο όμορφο τρόπο τη γιορτή μας.

Ακολούθησε η συγκινητική τελετή αποφοίτησης των νηπίων μας. Με τις τηβέννους τους, τον προσωπικό τους χαιρετισμό και τα συμβολικά αναμνηστικά δώρα που παρέλαβαν, αποχαιρέτησαν το Νηπιαγωγείο και ετοιμάζονται πλέον να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό Σχολείο. Ευχή όλων μας είναι να συνεχίσουν σε όλη τους τη ζωή να προσπαθούν για το καλύτερο, να ακολουθούν τον δρόμο των αρετών και των αξιών και να εξελίσσονται κάθε μέρα στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου μας, κ. Λίζα, ανακοίνωσε στους γονείς την ολοκλήρωση της πολυετούς εκπαιδευτικής της πορείας και τη συνταξιοδότησή της. Με συγκίνηση, αλλά και αισιοδοξία, διαβεβαίωσε όλους ότι θα συνεχίσει να υποστηρίζει και να στέκεται αρωγός του σχολείου μας τα επόμενα χρόνια. Αντίστοιχα, θερμές ευχαριστίες εκφράστηκαν και προς την κ. Υπατία, η οποία υπηρέτησε στο σχολείο μας τα δύο τελευταία χρόνια, προσφέροντας πολύτιμο παιδαγωγικό έργο και μοιραζόμενη μαζί μας τη γνώση, την εμπειρία και την αγάπη της για την εκπαίδευση.

Η συγκίνηση ήταν διάχυτη σε όλη τη διάρκεια της βραδιάς. Μαζί με τα χαμόγελα, τις αγκαλιές και τις όμορφες αναμνήσεις που δημιουργήσαμε, νιώσαμε για ακόμη μία φορά πόσο σημαντική είναι η κοινότητα που έχουμε χτίσει όλα αυτά τα χρόνια γύρω από το σχολείο μας.

Η επιτυχία της γιορτής, αλλά και ολόκληρης της σχολικής χρονιάς, είναι αποτέλεσμα της ουσιαστικής συνεργασίας όλων των εκπαιδευτικών του σχολείου, οι οποίες εργάστηκαν με αφοσίωση, δημιουργικότητα και κοινό όραμα για την παροχή της καλύτερης δυνατής εκπαίδευσης στα παιδιά μας. Παράλληλα, η διαρκής εμπιστοσύνη και στήριξη των γονέων, καθώς και η συνεργασία με τους τοπικούς φορείς, αποτέλεσαν πολύτιμο σύμμαχο στο έργο μας. Όταν σχολείο, οικογένεια και κοινότητα πορεύονται μαζί, δημιουργούνται οι καλύτερες προϋποθέσεις για την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών.

Η βραδιά έκλεισε με τον πιο γλυκό τρόπο, καθώς μικροί και μεγάλοι απόλαυσαν παγωτό και λουκουμάδες, ευγενική χορηγία της κ. Λίζας, ως μια εγκάρδια χειρονομία ευχαριστίας για την άριστη συνεργασία με τα παιδιά, τους γονείς και τους φορείς της περιοχής όλα τα χρόνια που υπηρέτησε στο σχολείο μας.

Ευχόμαστε σε όλους ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι!

Στα αγαπημένα μας νήπια που αποφοιτούν, ευχόμαστε καλή πρόοδο, πολλές επιτυχίες και ένα όμορφο ξεκίνημα στο Δημοτικό Σχολείο.

Στα προνηπιάκια μας ευχόμαστε καλές διακοπές και δίνουμε ραντεβού τον Σεπτέμβριο, για να συνεχίσουμε μαζί το όμορφο ταξίδι της μάθησης, της δημιουργίας και της χαράς.

Καλό καλοκαίρι σε όλους!

IMG 38ee0b36b015bbc99f10207a46f1d917 V 1

Εργαστήρια Δεξιοτήτων :Θεματική Ενότητα: «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην»
Υποενότητα: Υγεία – Οδική Ασφάλεια
Τίτλος Προγράμματος: «Μικροί πεζοί, μεγάλη προσοχή»

Κατά το χρονικό διάστημα Απριλίου – Μαΐου, στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας το πρόγραμμα με τίτλο «Μικροί πεζοί, μεγάλη προσοχή», το οποίο εντάσσεται στη θεματική ενότητα «Ζω καλύτερα – Ευ Ζην» και στην υποενότητα «Υγεία – Οδική Ασφάλεια».

Σκοπός του προγράμματος ήταν η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε θέματα οδικής ασφάλειας και η καλλιέργεια γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων που θα τα βοηθήσουν να μετακινούνται με ασφάλεια ως πεζοί. Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, παιχνίδια ρόλων, συζητήσεις και δημιουργικές εργασίες, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους βασικούς κανόνες κυκλοφορίας, να αναπτύξουν υπεύθυνη συμπεριφορά στον δρόμο και να καλλιεργήσουν τον σεβασμό προς τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Στόχοι του Προγράμματος

Γνωστικοί Στόχοι

Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιδίωξαν να:

  • γνωρίσουν βασικούς κανόνες οδικής ασφάλειας για τους πεζούς,
  • αναγνωρίζουν τα βασικά σήματα κυκλοφορίας και να κατανοούν τη σημασία τους,
  • κατανοήσουν τον ρόλο του πεζοδρομίου, της διάβασης πεζών και του φωτεινού σηματοδότη,
  • αντιλαμβάνονται πιθανούς κινδύνους που μπορεί να συναντήσουν κατά τις μετακινήσεις τους,
  • συνειδητοποιήσουν τη σημασία της προσεκτικής και υπεύθυνης συμπεριφοράς στο οδικό περιβάλλον.

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων

Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιδίωξαν να:

  • εφαρμόζουν βασικούς κανόνες ασφαλούς διέλευσης του δρόμου,
  • παρατηρούν και να αξιολογούν καταστάσεις που ενδέχεται να είναι επικίνδυνες, λαμβάνοντας κατάλληλες αποφάσεις κατά τη μετακίνησή τους ως πεζοί,
  • συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομαδικές δραστηριότητες και παιχνίδια προσομοίωσης,
  • εκφράζουν τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τους προβληματισμούς τους μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, συζητήσεις και παιχνίδια ρόλων.

Στάσεις και Αξίες

Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιδίωξαν να:

  • αναπτύξουν αίσθημα προσωπικής ευθύνης για την ασφάλειά τους,
  • υιοθετήσουν στάσεις προσοχής και αυτοπροστασίας κατά τις μετακινήσεις τους,
  • σέβονται τους κανόνες οδικής κυκλοφορίας και τους άλλους χρήστες του δρόμου,
  • καλλιεργήσουν υπεύθυνη κοινωνική συμπεριφορά,
  • αναγνωρίζουν τη σημασία της πρόληψης των ατυχημάτων και της προστασίας της ανθρώπινης ζωής.

Αναμενόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι μαθητές και οι μαθήτριες αναμένεται να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν βασικά σήματα οδικής κυκλοφορίας, να εφαρμόζουν κανόνες ασφαλούς μετακίνησης ως πεζοί, να εντοπίζουν πιθανούς κινδύνους στο οδικό περιβάλλον και να επιδεικνύουν υπεύθυνη και ασφαλή συμπεριφορά στις καθημερινές τους μετακινήσεις. Παράλληλα, θα έχουν αναπτύξει θετικές στάσεις απέναντι στην οδική ασφάλεια, συμβάλλοντας στη διαμόρφωση υπεύθυνων και συνειδητοποιημένων πολιτών από την προσχολική ηλικία.

Ένα βιβλίο ….παιχνίδι!

IMG 52dee9e2a3367a8409eed21bf67292fe V

Με μεγάλη χαρά, το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στη δράση «Ένα Βιβλίο… Παιχνίδι», μια όμορφη πρωτοβουλία που ανέδειξε τη δύναμη του παραμυθιού, της συνεργασίας και της δημιουργικότητας των παιδιών.

Η δράση ξεκίνησε ως σχέδιο δράσης του 3ου Νηπιαγωγείου Μαρκοπούλου και κοινοποιήθηκε μέσω του Δικτύου Συνεργασίας Σχολικών Μονάδων ως ανοιχτή πρόσκληση συμμετοχής προς άλλα νηπιαγωγεία της περιοχής. Με μεγάλη ανταπόκριση συμμετείχαν σχολεία από το Μαρκόπουλο, το Κορωπί, το Πόρτο Ράφτη και τα Καλύβια.

Τα παιδιά, εμπνευσμένα από αγαπημένα παραμύθια, δημιούργησαν με τις εκπαιδευτικούς ομαδικά επιδαπέδια και επιτραπέζια παιχνίδια, δίνοντας ζωή στις ιστορίες μέσα από τη φαντασία, τη συνεργασία και το παιχνίδι.

Η παρουσίαση των παιχνιδιών πραγματοποιήθηκε στην Πλατεία Μαρκοπούλου την Κυριακή το πρωί, στις 24 Μαΐου, μέσα σε ένα ζεστό και γιορτινό κλίμα. Η ανταπόκριση και το θετικό feedback που λάβαμε για τις ιδέες και τη δουλειά των παιδιών μας μάς γέμισε χαρά και περηφάνια.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους γονείς που στήριξαν τη δράση, έφεραν τα παιδιά τους και συμμετείχαν ενεργά σε αυτή την όμορφη εμπειρία. Η παρουσία και η υποστήριξή τους είναι πάντα πολύτιμη για τη σχολική μας κοινότητα.

IMG 20260521 095028

Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση υποδεχθήκαμε στο σχολείο μας τη δράση «Κηποσχολείο», μια ξεχωριστή οικολογική και παιδαγωγική εμπειρία που ανέδειξε τη βαθιά αξία της βιωματικής μάθησης και της επαφής των παιδιών με τη φύση. Η δράση πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία και ευγενική προσφορά γονέα μαθήτριας του σχολείου μας, ως ένα πρωτότυπο και ουσιαστικό δώρο προς τους μαθητές και τις μαθήτριες με αφορμή τη γιορτή της κόρης του.

Στον πυρήνα του Ομίλου «Κηποσχολείο» βρίσκεται η συναισθηματική σύνδεση των παιδιών με τον φυσικό κόσμο της σχολικής αυλής. Μέσα από το παιχνίδι, τη φροντίδα των φυτών, τη συνεργασία και τη βιωματική εξερεύνηση, τα παιδιά καλλιεργούν μια αυθεντική σχέση με τη φύση, η οποία αποτελεί θεμέλιο για την ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης, υπευθυνότητας και σεβασμού προς το περιβάλλον. Παράλληλα, ενισχύονται σημαντικές δεξιότητες, όπως η παρατήρηση, η υπομονή, η συνεργασία και η ανάληψη πρωτοβουλιών.

Το σύγχρονο σχολείο δεν περιορίζεται πλέον στη μετάδοση γνώσεων, αλλά λειτουργεί ως μια ανοιχτή κοινότητα μάθησης, όπου η συνεργασία σχολείου και οικογένειας αποκτά ουσιαστικό και δημιουργικό χαρακτήρα. Οι γονείς δεν αποτελούν απλώς υποστηρικτές της εκπαιδευτικής διαδικασίας, αλλά ενεργούς αρωγούς και συνοδοιπόρους σε καινοτόμες δράσεις που εμπλουτίζουν τις εμπειρίες των παιδιών και συμβάλλουν ολόπλευρα στην πνευματική, κοινωνική και συναισθηματική τους καλλιέργεια.

Κυριακή 10 Μαϊου : Γιορτή της μητέρας!

CHoris titlo

“Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές…”

                                                                  Οδυσσέας Ελύτης

Με αφορμή τη Γιορτή της Μητέρας, το νηπιαγωγείο μας γέμισε αγάπη, τρυφερότητα και όμορφα συναισθήματα! Τα παιδιά μίλησαν για το πιο αγαπημένο πρόσωπο της ζωής τους, τη μαμά τους, και προσπάθησαν με τα δικά τους λόγια να περιγράψουν όλα όσα προσφέρει καθημερινά στην οικογένεια και στα παιδιά της.

Μέσα από τη συζήτησή μας αναδείχθηκαν οι αμέτρητοι ρόλοι της μητέρας: η φροντίδα, η αγκαλιά, η τροφή, η καθαριότητα, το νοιάξιμο, η προστασία, η υπομονή, η συναισθηματική στήριξη και η αστείρευτη αγάπη που χαρίζει χωρίς όρια και χωρίς αντάλλαγμα. Τα παιδιά συνειδητοποίησαν πως η μαμά είναι πάντα εκεί, σε κάθε μικρή και μεγάλη στιγμή της καθημερινότητάς τους.

Με πολλή χαρά και δημιουργικότητα κατασκευάσαμε όμορφα δώρα αφιερωμένα στις μανούλες μας. Τα παιδιά δημιούργησαν καρδιές από σύρμα πίπας και χάντρες, στερεωμένες πάνω σε βότσαλα σαν μικρά πρες παπιέ, γεμάτα αγάπη και φαντασία. Παράλληλα, έφτιαξαν ομαδικές και ατομικές εργασίες, ζωγραφιές και αφιερώσεις γεμάτες χρώματα, λέξεις αγάπης και παιδική ευαισθησία.

Ακούσαμε τραγούδια αφιερωμένα στη μητέρα, ταξιδέψαμε μέσα από έργα σπουδαίων καλλιτεχνών που ύμνησαν τη μητρότητα και μιλήσαμε για τη μοναδική σχέση μητέρας και παιδιού, μια σχέση γεμάτη ασφάλεια, στοργή και άνευ όρων αγάπη.

Η ημέρα μας έκλεισε με χαμόγελα, συγκίνηση και την υπόσχεση πως δεν χρειάζεται να περιμένουμε μια γιορτή για να λέμε «σ’ αγαπώ» στη μαμά μας, αλλά να της το δείχνουμε κάθε μέρα, με μια αγκαλιά, ένα φιλί και μια μικρή πράξη αγάπης.

Χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες!

 

 

IMG 2c009f12d7aef60aa6f5206223bbe4a6 V

Λουλούδια ας διαλέξουμε
και ρόδα και κρίνα
κι ελάτε να πλέξουμε
στεφάνια με κείνα
στο Μάη που σήμερα
προβάλλει στη γη!          (Στιχουργός :  Ιωάννης Πολέμης)

Η Πρωτομαγιά αποτελεί μια ξεχωριστή μέρα, μια διπλή γιορτή γεμάτη χρώματα, αρώματα και σημαντικά μηνύματα. Στο νηπιαγωγείο μας την προσεγγίσαμε με τρόπο βιωματικό και δημιουργικό, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν τόσο τη γιορτή της φύσης όσο και το βαθύτερο κοινωνικό της νόημα.

Αρχικά, μιλήσαμε για την Πρωτομαγιά ως γιορτή των λουλουδιών και της άνοιξης. Μέσα από εποπτικό υλικό, εικόνες και συζήτηση, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την ομορφιά της φύσης που ανθίζει. Στη συνέχεια, αξιοποιώντας χαρτόνια και νερομπογιές, δημιούργησαν τα δικά τους μαγιάτικα στεφάνια, γεμάτα χρώμα, φαντασία και παιδική χαρά.

Παράλληλα, προσεγγίσαμε με απλό και κατανοητό τρόπο τη σημασία της Εργατικής Πρωτομαγιάς. Συζητήσαμε για την αξία της εργασίας και τονίσαμε ότι αυτή η ημέρα μας θυμίζει πόσο σημαντικό είναι όλοι οι άνθρωποι να εργάζονται σε δίκαιες και ασφαλείς συνθήκες, με σεβασμό και αξιοπρέπεια.

Ευχόμαστε σε όλους σας ένα υπέροχο 3ημερο, με ποικίλες δραστηριότητες, επαφή με τη φύση και ποιοτικές στιγμές!

Καλή Πρωτομαγιά!

 

IMG bb7840547aba588272b228c11d958365 V

«Τη Γη δεν την κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας, τη δανειστήκαμε από τα παιδιά μας.»

                                                                                                                                           Antoine de Saint-Exupéry

 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, στο νηπιαγωγείο μας αφιερώσαμε χρόνο για να γνωρίσουμε καλύτερα τον πλανήτη μας και να κατανοήσουμε πόσο σημαντικό είναι να τον προστατεύουμε. Μέσα από το υπέροχο παραμύθι της Ειρήνης Πετρίδου «Ο Τζότζο και οι Σούπερ Ήρωες της Γης», τα παιδιά ταξίδεψαν σε έναν κόσμο γεμάτο οικολογικά μηνύματα και προβληματίστηκαν για τους τρόπους με τους οποίους η Γη μας κινδυνεύει από τη ρύπανση, τα σκουπίδια και την αλόγιστη σπατάλη φυσικών πόρων. Συζητήσαμε όλοι μαζί για τις μικρές αλλά πολύ σημαντικές πράξεις που μπορεί να κάνει ο καθένας μας καθημερινά, ώστε να βοηθήσουμε τον πλανήτη μας: να μειώνουμε τα σκουπίδια, να μαζεύουμε τα απορρίμματα από το περιβάλλον, να κάνουμε ανακύκλωση, να εξοικονομούμε νερό, να σβήνουμε τα φώτα και τις συσκευές όταν δεν τα χρειαζόμαστε, να φυτεύουμε δέντρα και λουλούδια και να φροντίζουμε τη φύση με αγάπη και σεβασμό. Ακούσαμε τραγούδια αφιερωμένα στη Γη, εκφράσαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας και δημιουργήσαμε όμορφες ζωγραφιές και μια αφίσα γεμάτη χρώματα και μηνύματα προστασίας του περιβάλλοντος. Τα παιδιά έγιναν μικροί «σούπερ ήρωες της Γης», κατανοώντας πως ακόμα και οι πιο μικρές πράξεις μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά!

 

 

Παλιότερα Άρθρα »

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων