ΠΟΛΥΧΡΩΜΕΣ ΟΜΠΡΕΛΕΣ (Α’ ΚΑΙ Β΄ ΤΜΗΜΑ)

Βρέχει….. δημιουργικότητα! ☔✨Τα παιδιά άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη και δημιούργησαν χρωματιστά και χαρούμενα έργα τέχνης με θέμα τις ομπρέλες! Εξέφρασαν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους, ενώ παράλληλα ενίσχυσαν τις λεπτές κινητικές τους δεξιότητες και την αισθητική τους αντίληψη. Ας θαυμάσουμε μαζί τα υπέροχα δημιουργήματά τους και ας εμπνευστούμε από την παιδική φαντασία !!!

 Β΄ ΤΜΗΜΑ

ΟΜΠΡΕΛΑ17ΟΜΠΡΛΕΛΑ5ΟΜΠΡΕΛΑ16ΟΜΠΡΕΛΑ6ΟΜΠΡΕΛΑ13ΟΜΠΡΕΛΑ 14ΟΜΠΡΕΛΑ10ΟΜΠΡΕΛΑ11ΟΜΠΡΕΛΑ12ΟΜΠΡΕΛΑ1

 Α΄ ΤΜΗΜΑ

ΟΜΠΡΕΛΕΣ Α ΤΜΗΜΑΤΟΣΟΜΠΡΕΛΑ 5ΟΜΠΡΕΛΑ 1ΟΜΠΡΕΛΑ 2ΟΜΠΡΕΛΑ 3ΟΜΠΡΕΛΑ 4

ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΤΜΗΜΑ)

Τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου, υλοποιήθηκε στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας το εκπαιδευτικό – βιωματικό πρόγραμμα «Μικροί μάγειρες και υγιεινή διατροφή», από το εξειδικευμένο επιστημονικό προσωπικό «Ήλιδα». Σκοπός της δράσης ήταν τα παιδιά να μάθουν τις βασικές αρχές της υγιεινής μεσογειακής διατροφης.

Μέσα από παιχνίδια ανακάλυψαν την πυραμίδα της διατροφής και τα θρεπτικά συστατικά των τροφών που μας χαρίζουν ενέργεια και υγεία. Επιπλέον, μέσα από τη δημιουργική χρήση του πλούσιου εποπτικού υλικού ξεχώρισαν τις οικογένειες των τροφίμων, καθώς και τις καλές και κακές διατροφικές συνήθειες.

Τέλος, μιας που η πράξη κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρον, τα παιδιά προετοίμασαν και μαγείρεψαν «μόνα τους» το πιο νόστιμο σπανακόρυζο το οποίο γευτήκαμε !!!

έναρξη

 

ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 2

ΟΜΑΔΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

ΠΥΡΑΜΙΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ 2

ΠΥΡΑΜΙΔΑ 4

ΠΥΡΑΜΙΔΑ 5

ΠΥΡΑΜΙΔΑ

ΠΥΡΑΜΙΔΑ2

ΠΥΡΑΜΙΔΑ 6ΠΥΡΑΜΙΔΑ3

ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

 

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ

ΚΑΛΕΣ ΤΡΟΦΕΣ

 

 

 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ 2ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΣ

ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΓΕΙΡΕΣ 2

ΣΕΦ1

ΣΕΦ8

ΣΕΦ 7

ΗΛΙΔΑ 19 1ΗΛΙΔΑ 7

 

ΜΑΓΕΙΡΕΣ

 

ΣΕΦ 2

 

ΣΠΑΝΑΚΟΡΥΖΟ 2

ΦΑΓΗΤΟ

Ας δοκιμάσουμε

Ο ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΟΣ ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Α΄ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

Η τάξη μας μεταμορφώθηκε σε έναν μαγικό κόσμο χρωμάτων και δημιουργικότητας! Τα παιδιά μας εργάστηκαν σκληρά για να στολίσουν την τάξη και να παρουσιάσουν την ομορφιά του Φθινοπώρου, μέσα από τις τέχνες και τις χειροτεχνίες τους. Σας παρουσιάζουμε τις φθινοπωρινές δημιουργίες μας.

IMG ef03800a36b1cbb5da17d416422a5a12 V

IMG 832f2a493c2c48617565945f5a1e90c6 V

φθινοπωρο 3

σταφυλια 1

φθινοπωρινες δημιουργιες

ταξη

φθινοπωρο 2

φθινοπωρο

Α ΤΜΗΜΑ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ

Α ΤΜΗΜΑ 1

ΤΟ ΣΤΑΦΥΛΙ (Α’ ΚΑΙ Β΄ΤΜΗΜΑ)

Αγαπημένο θέμα του Φθινοπώρου, αγαπημένο φρούτο των παιδιών.

Μερικές από τις δραστηριότητες που υλοποιήθηκαν στο Νηπιαγωγείο μας με θέμα το σταφύλι είναι οι εξής:

  • Αρχικά, μιλήσαμε για το σχήμα του, το χρώμα του, τις διαφορετικές μορφές που το συναντάμε και τα προϊόντα που δίνει στο άνθρωπο.
  • Έπειτα, ακούσαμε το τραγούδι “Τσιριτρί-τσιριτρό” για το σταφύλι και το αποτυπώσαμε στο χαρτί. Κάθε παιδί έδωσε τον δικό του μοναδικό τόνο στο σταφύλι, κάνοντας το έργο του ξεχωριστό, με χρώματα ζωντανά και σχέδια πρωτότυπα.

  • Τέλος, τα παιδια του Β΄Ολοήμερου Τμήματος δημιούργησαν με αγάπη και φαντασία ένα μεγάλο μωβ τσαμπί σταφύλι, που μας εντυπωσίασε όλους. Ενα τσαμπί που συμβολίζει την ομαδικότητα και τη συνεργασία.

Γλυκιές δημιουργίες: Τα σταφύλια του Α΄Τμήματος

σταφυλια

σταφύλια 5

σταφυλι

Ομαδική εργασία από τους μαθητές του Β΄Ολοήμερου Τμήματος:

ΣΤΑΦΥΛΙ Β΄ ΤΜΗΜΑ ΟΜΑΔΙΚΗ

ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ (Β΄ Τμήμα)

Το Φθινόπωρο, ο καιρός γίνεται πιο κρύος. Τα φύλλα των δέντρων αλλάζουν χρώμα! Η πράσινη χλωροφύλλη χάνεται και τα υπόλοιπα χρώματα εμφανίζονται. Κίτρινα, πορτοκαλί και κόκκινα φύλλα στολίζουν τα δέντρα!!Κάθε Φθινόπωρο ετοιμάζουν αυτή τη μεγάλη γιορτή των χρωμάτων, πριν πέσουν στη γη. Συγκεντρώσαμε σ’ ένα κουτί φθινοπωρινά φύλλα, αφήσαμε τα παιδιά να τα αγγίξουν και να τα περιεργαστούν…. Eνθουσιαστηκαν με την πολυχρωμία τους! Έπιασαν τα πινέλα και με πολύ κέφι έφτιαξαν τα δικά τους –μοναδικά φθινοπωρινά δέντρα.

Τα παιδιά του Β’ Τμήματος δημιουργούν….

ΝΙΚΗΔΗΜΗΤΡΑΔΗΜΗΤΡΑ 1ΔΕΝΤΡΟΙΡΙΔΑΛΑΜΠΡΙΝΗ 1ΛΕΩΣ 1ΙΡΙΔΑΑΝΑΣΤΑΣΗΣ

Η ΤΑΞΗ ΜΑΣ 1

31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ (Β΄ ΤΜΗΜΑ)

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης αξιοποιήσαμε διδακτικά το παιδικό βιβλίο που έγραψε ο Αντώνης Παπαθεοδούλου, το οποίο μόλις σε 17 σελίδες εξηγεί στα παιδιά όλα όσα πρέπει να ξέρουν για τη διαχείριση των χρημάτων! Το βιβλίο έχει τίτλο «Αν κάθε μέρα» και μιλάει για την αποταμίευση από μια διαφορετική οπτική. Γιατί…. τι είναι η αποταμίευση; Αν κάθε μέρα προσπαθείς να βάζεις στον κουμπαρά σου από ένα κέρμα; Και τι γίνεται τότε; Τότε μαζεύεις ένα ποσό το οποίο αποφασίζεις να το διαθέσεις κάπου: να αγοράσεις κάτι, να βοηθήσεις κάποιον. Αυτό όμως προϋποθέτει δύναμη, αυτοπειθαρχία και συγκέντρωση σε έναν στόχο! Διαβάζοντας το βίβλίο, μαζί με τα παιδιά, ανακαλύψαμε πως για να πετύχουμε κάτι μεγάλο, αρκεί να κάνουμε κάθε μέρα κάτι μικρό για τον εαυτό μας και για τους άλλους! Όπως εύστοχα σημειώνει και ο συγγραφέας: «Γιατί αποταμίευση δεν είναι νομίσματα που κάνουν κλίνκγι κλίνγκι σε έναν κουμπαρά. Είναι η δύναμη που μας δίνει ο χρόνος να πετύχουμε πράγματα μεγαλύτερα από εμάς που φαντάζουν ακατόρθωτα, κάνοντας κάθε μέρα κι από κάτι μικρό».

Αν κάθε μερα...

Αν κάθε μέρα φυτεύω ένα δέντρο, σε μερικά χρόνια θα έχω ένα δικό μου δάσος! Αν κάθε μέρα μαζεύω ένα βότσαλο, σε μερικά χρόνια θα μπορώ να χτίσω ένα κάστρο!

Αν κάθε μέρα

Αν κάθε μέρα διαβάζω μια λέξη, σε μερικά χρόνια θα μπορώ να διαβάσω και το πιο μεγάλο παραμύθι.

Αν καθε μερα

Αν κάθε μέρα μαθαίνω κάτι καινούργιο, σε μερικά χρόνια μπορώ να γίνω σοφός! Αν κάθε μέρα κάνω έναν φίλο, σε μερικά χρόνια θα έχω φίλους σε όλη τη γη.

ΣΕΛ.7 8

Αν κάθε μέρα ανεβαίνω ένα σκαλοπάτι, σε μερικά χρόνια μπορεί να φτάσω ένα σύννεφο. Αν κάθε μέρα β’αζω μια πινελιά, σε μερικά χρόνια θα έχω κάνει την πόλη μου πολύχρωμη.

ΣΕΛ.9 10

Αν κάθε μέρα κάνω ένα βήμα, σε μερικά χρόνια θα έχω κάνει το γύρο του κόσμου.

2

5

3

31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗΣ (Α΄ΤΜΗΜΑ)

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα της αποταμίευσης συζητήσαμε: Τι σημαίνει αποταμίευση, πού αποσκοπεί, τι χρειάζονται τα χρήματα,  ποιες μορφές μπορεί να έχουν (κέρματα, χαρτονομίσματα), πού αποθηκεύουμε τα χρήματα(πορτοφόλι, κουμπαράς, τράπεζα) και άλλα πολλά. Τα παιδιά κατανόησαν την έννοια της αποταμίευσης και έμαθαν γνωμικά -παροιμίες όπως “Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι”, “Μάζευε κι ας είναι και ρώγες” κ.α.

Φασούλι, το φασούλι..γεμίζει το σακουλι.

Φασούλι, το φασούλι..γεμίζει το σακουλι.

Φασούλι, το φασούλι..γεμίζει το σακουλι.

Φασούλι, το φασούλι..γεμίζει το σακουλι.

Τι θα κάνω τα χρήματα του κουμπαρά μου, όταν γεμίσει;

Τι θα κάνω τα χρήματα του κουμπαρά μου, όταν γεμίσει;

Ο κουμπαράς μου..

Ο κουμπαράς μου..

ΧΑΡΤΟΝΟΜΙΣΜΑΤΑ

Χαρτονομίσματα

ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ

Νομίσματα

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940

Την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου γιορτάσαμε την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. Τα παιδιά των 2 τμημάτων μέσα από ποιήματα και τραγούδια τίμησαν τους πεσόντες ήρωες του 1940, δίνοντας έμφαση στις έννοιες της ειρήνης, της γενναιότητας και της ελευθερίας.

Α΄ Τμήμα

28η οκτωβριου

28.10

28η 1

ΠΟΙΗΜΑΤΑ1940

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Β΄ Τμήμα

28η Οκτωβρίου

ποιήματα

28η

28η

20241106 144846

ΟΧΙ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΟΥ !

Το ονόματα των παιδιών υπάρχουν σε καρτελάκια παντού μεσα στις τάξεις και των δύο τμημάτων του νηπιαγωγείου μας: Έξω από τα συρτάρια τους, στο παρουσιολόγιο, σε καρτελάκια μέσα στα συρτάρια τους, στους πίνακες με τις εργασιές τους. Πολλές δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν από την αρχή της χρονιάς προκειμένου τα παιδιά να αναγνωρίζουν το όνομά τους. Από τις πιο προσφιλείς δραστηριότητες ήταν αυτές που αφορούσαν στη σταδιακή εκμάθηση του αρχικού γράμματος του ονόματός τους. Το υπέροχο ταξίδι μας για την αναγνώρισης του αρχικού γράμματος ξεκίνησε με τη δημιουργία του γράμματος με πλαστελίνη, στη συνέχεια περπατήσαμε το γράμμα μας, αφού προηγουμένως το είχαμε φτιάξει με χαρτοταινία στο πάτωμα. Έπειτα, το ζωγραφίσαμε με μαρκαδόρους, το κόψαμε  γύρω γύρω με το ψαλιδάκι μας και το κολλήσαμε σε ενα όμορφο φόντο της επιλογής του κάθε παιδιού. Τέλος, πήραμε τα πινέλα και την παλέτα διαφόρων χρωμάτων τέμπερας, βάλαμε όλη μας τη φαντασία και φτιάξαμε το γράμμα μας με πολύχρωμες πινελιές. Τα υπέροχα γράμματά μας, στόλισαν τις τάξεων μας και τις έκαναν πανέμορφες. Μέσα από όλα αυτά, μας γεννήθηκε και μια απορία: ποιο αρχικό γράμμα εμφανίζεται πιο συχνά στην τάξη μας; Εύκολη δουλειά…. Κάναμε μια ταξινόμηση και το βρήκαμε!!!

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Β’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

20241022 080812

20241022 08541120241022 08472420241022 08450320241022 08330020241022 08255620241022 08162520241022 08114720241022 080924

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ Α’ ΤΜΗΜΑΤΟΣ

20241022 091238 120241022 091742 1 320241022 075347 120241022 075657 120241022 075452 320241022 075917 120241022 07562820241022 07555120241022 075416