Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην έκθεση “Στην αγκαλιά της γης” με τα έργα των παιδιών Παιγνίδια για παιδικές χαρές. Τα έργα των παιδιών παρουσιάστηκαν και στο χώρο του νηπιαγωγείου την ημέρα της γιορτής λήξης της σχολικής χρονιάς. Στο σύνδεσμο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα έργα των παιδιών.