Αφού μιλήσαμε για το Πολυτεχνείο μέσα από φωτογραφικό υλικό, διαβάσαμε παραμύθια για να κατανοήσουν τα παιδιά τις δύσκολες έννοιες ‘δημοκρατία-δικτατορία”. Οι μαθητές δημιούργησαν την πύλη του πολυτεχνείου με τη μέθοδο της χαρακτικής. Επίσης, εφόσον οι μαθητές ήταν εξοικειωμένοι με τα γλυπτά, παρατηρώντας τα γλυπτά της Ηλιούπολης στην θεματική της 28ης Οκτωβρίου, δημιούργησαν ένα ομαδικό γλυπτό. Έφτιαξαν τους φοιτητές του Πολυτεχνείου, χρησιμοποιώντας αλουμινόχαρτο. Το αποτέλεσμα….εντυπωσιακό!!!