Η δεύτερη εβδομάδα του Μαΐου ήταν αφιερωμένη στο πιο αγαπημένο μας πρόσωπο: τη μαμά!
Διαβάσαμε βιβλία για τη μητρική αγάπη, συζητήσαμε για όσα μας αρέσει να κάνουμε μαζί της και ζωγραφίσαμε τα πορτραίτα της.
Και επειδή γιορτή χωρίς δώρο δεν γίνεται, τα παιδιά δημιούργησαν με τα χεράκια τους δύο μοναδικές εκπλήξεις γεμάτες αγάπη:
-
Χειροποίητα σουβέρ: Τα παιδιά ζωγράφισαν πάνω σε πλακάκια τον εαυτό τους μαζί με τη μαμά τους.
-
Ένα «μυστικό» μήνυμα: Κάθε παιδί έστειλε ένα βίντεο-έκπληξη για τη μανούλα του, το οποίο εκείνη μπορούσε να ξεκλειδώσει σκανάροντας ένα QR Code με το κινητό της!
Μαμά… είσαι η αγκαλιά που χωράει όλους τους φόβους μας, το φιλί που κάνει τις λύπες μικρές και το χέρι που μας μαθαίνει να περπατάμε στον κόσμο με αγάπη. Αν τα παιδιά μπορούσαν να διαλέξουν πού μένει η καρδιά τους, θα διάλεγαν πάντα «στη μαμά». 💛
Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες που κάνουν τον κόσμο μας πιο ζεστό και φωτεινό, απλώς επειδή υπάρχουν!








