Η διδακτική παρέμβαση εντάσσεται στην μαθησιακή περιοχή «Παιδί και Γλώσσα» και στην θεματική ενότητα «Γραφή και Γραπτή έκφραση» και «Προφορικός Λόγος» (ΔΕΠΠΣ, 2003) καθώς Παιδί και Πληροφορική – Νέες Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών, Ενότητα «Γνωρίζω τις ΤΠΕ και δημιουργώ» (Νέο Πρόγραμμα Σπουδών, 2011).
Σκοπός διδακτικής παρέμβασης: Να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιό τους και να μπορούν να βάζουν στη σειρά μπερδεμένα γράμματα μίας λέξης
Με το εκπαιδευτικό λογισμικό που χρησιμοποιήσαμε στην παρούσα διδακτική παρέμβαση επιδιώκεται η αξιοποίηση των δυνατοτήτων που προσφέρουν οι τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) για τη δημιουργία ενός πλούσιου, ελκυστικού και προκλητικού μαθησιακού περιβάλλοντος που θα ευνοεί τη διερευνητική, την ενεργητική και τη δημιουργική μάθηση.
https://wordwall.net/play/2345/934/629