Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού

  Η Παρασκευή αυτή ήταν διαφορετική απο τις άλλες, γιατί μας έφερε κοντά στη γυμναστική. Ημέρα σχολικού αθλητισμού και αφήσαμε για λίγο τις τάξεις μας για να βελτιώσουμε τη σωματική μας κατάσταση και να αποκτήσουμε ερεθίσματα που προάγουν την άθληση, τη σωματική ευεξία και το “ευ αγωνίζεσθαι”. Χαρήκαμε και ονειρευτήκαμε να γινόταν όλες οι Παρασκευές όπως αυτή, στις 30/09/2022, που η γυμνάστρια, κυρία Μαρία Γκαϊντατζή μας μίλησε για τη άθληση και μας παρακίνησε να βαλουμε στη ζωή μας

την προθέρμανση και την αερόβια γυμναστική όπως τις διατάσεις και το τρέξιμο,

 IMG 20220930 1225011 1IMG 20220930 1220201 1

τον πρωταθλητισμό όπως το άλμα εις μήκος, την άρση βαρών και τη σφαιροβολία

IMG 20220930 1234331

IMG 20220930 124001

Viber 2022 09 30 16 18 12 713 2Viber 2022 09 30 16 18 11 623 1

και βέβαια, τα πιο ανταγωνιστικά αθλήματα όπως η διελκυνστίνδα.

IMG 20220930 1257121

  IMG 20220930 1258121 1 

Στο τέλος, μάθαμε πως η προσπάθειά μας στον αθλητισμό πολλές φορές, ανταμείβεται και η απονομή μεταλλίων είναι η επικύρωση της άριστης σωματικής μας κατάστασης αλλά και της νίκης μας.Έτσι,γίναμε……. 

IMG 20220930 1254131 

Viber 2022 09 30 16 18 09 106 Viber 2022 09 30 16 18 02 176

  Νούμερο 1 Αθλητές!!

Το 2ο Νηπιαγωγείο Φερών βάζει τα καλά του!

7

Μια νέα χρονιά ξεκίνησε με ελπιδοφόρες ανακοινώσεις. Λίγο πριν το πρώτο κουδούνι ενημερωθήκαμε πως στο σχολείο μας θα γίνουν παρεμβάσεις  στο δάπεδο οι οποίες θα αποκαταστήσουν την αισθητική αλλά και το σημαντικότερο, την υγιεινή του εσωτερικού χώρου. Παρεμβάσεις τις οποίες αιτηθήκαμε και οι οποίες υλοποιήθηκαν χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες της Δημοτικής Αρχής της Δημοτικής ενότητας Φερών.

Κάπως έτσι φτάσαμε να βλέπουμε μόνο σε φωτογραφίες το “πριν”:

1 1 2 3

4

και να απολαμβάνουμε το “μετά”

59

8 6 7

 

Ευχαριστούμε από καρδιάς όσους με τις αποφάσεις τους, με την εργασία τους, αλλά και με την ψυχραιμία τους συνέβαλλαν σε αυτό το αποτέλεσμα και έδωσαν στους μαθητές μας ένα περιβάλλον με φως αλλά και υγιεινή! Γιατί όταν προσπαθούμε όλοι μαζί, μπορούμε να κάνουμε θαύματα.

Καινούρια χρονιά…καινούριες εμπειρίες με έναν ακόμη Αγιασμό!

Έφτασε η πρώτη μέρα της νέας μας χρονιάς…μια μέρα ιδιαίτερη για όλους όσους απαρτίζουν τη σχολική κοινότητα! Ακόμη ένας Αγιασμός, σήμανε την έναρξη των νέων μας εμπειριών! Με Φώτιση και Πνευματικό καθαγιασμό, θα διανύσουμε μία ακόμη χρονιά δίνοντας στους μικρούς μαθητές μας τον καλύτερο εαυτό μας! Θα προσπαθήσουμε να προσφέρουμε στα παιδιά τα ερεθίσματα που χρειάζονται για να περάσουν από την προσχολική ηλικία έχοντας όλα τα απαραίτητα εφόδια, κοινωνικά, συναισθηματικά και γνωστικά.306770734 508063994483827 6853556247370472956 n 1

Εφόδια γαρνιρισμένα με παιχνίδι, μπογιές, χρυσόσκονη και γλύκα………

Γλύκα που ξεκινά από το δωράκι του καλωσορίσματος !

0 02 05 4451ff0d04422b36d1df19755d5ecbb5d24fb4eca18c49a5ea8a766e2f0bffcd b92045e92ec87dc3          0 02 05 eac102774e582cd7c3241534e5e95b25a8c460cb93bb5d550ee1f893612f7fef b760af4c48281fa4

Καλή μας αρχή για μια χρονιά γλυκιά, σα σοκοφρέτα και Marshmallow!

Bravo schools!!

sdgs schools logo tagline bottom 1

Οι συμμετοχές του σχολείου μας σε ευκαιρίες διάχυσης του έργου των παιδιών δεν σταματούν ακόμη και όταν το σχολείο μας κλείνει. Έτσι, παραλάβαμε τις βεβαιώσεις συμμετοχής στο διαγωνισμό Bravo schools ο οποίος στοχεύει στην ανάδειξη των πιο ολοκληρωμένων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων σε θέματα κοινωνικής υπευθυνότητας που σχετίζονται με τους 17 Παγκόσμιους Στόχους των Ηνωμένων Εθνών για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Φέτος το σχολείο μας συμμετείχε και στις τέσσερις κατηγορίες. Για τη συμμετοχή μας αυτή, λάβαμε τη σηματοδότηση ένταξης του σχολείου μας στο
in Αction SDGs Schools Club

sdgs schools logo tagline bottom 1

καθώς και τo σήμα του
Πρεσβευτή των 17 Παγκόσμιων Στόχων

in action eimai presveytis

Παράλληλα δεχτήκαμε με χαρά τις βεβαιώσεις συμμετοχής για τις εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν αλλά και επαίνους για τους μαθητές.

οθόνης 2022 06 27 215627οθόνης 2022 06 27 215704

Κλείνουμε λοιπόν τη χρονιά με ένα δυνατό

BRAVO ΜΑΣ!!!!!

Τα καλύτερα τα φυλάμε για το τελος!

Η χρονιά μας τελείωσε και μαζί της τελείωσαν και όλα τα δημιουργικά προγράμματα που υλοποιήθηκαν κατα τη διάρκεια της. Στο σχολείο μας, η βιωματική προσέγγιση και η διάχυση στην κοινωνία θεωρούνται σημάντικα και πρέπει να πλαισιώνουν όλες τις δράσεις μας. Έτσι, το προγράμματα Helmepa junior “η Θάλασσα είναι Ζωή”, το εργαστήριο Ζω καλύτερα – Ευ Ζην “Ορθοπεταλιές- στραβοτιμονιές”, έγιναν η αφορμή για επισκέψεις εντός και εκτός του σχολικού μας κτιρίου.

Η πρώτη επίσκεψή μας υλοποιήθηκε στην παραλία του ΕΟΤ όπου και πραγματοποιήθηκε καθαρισμός της παραλίας και στο πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Αλεξανδρούπολης όπου και εφαρμόσαμε, με τα ποδήλατα και τα πατίνια μας, όλα όσα μάθαμε για τον Κωδικα Οδικής Κυκλοφορίας φροντίζοντας πάντα την ασφάλεια μας με τον απαραίτητο εξοπλισμό.

 3 

4 5

Η τρίτη επίσκεψη ολοκληρώθηκε εντός σχολικού κτιρίου και ήταν η επίσκεψη απο στελέχη του Α.Τ Φερών οι οποίοι μας ενημέρωσαν για την ασφάλεια στο δρόμο και μας μοίρασαν εργασίες για να αξιολογήσουμε εαν συγκρατήσαμε τις πληροφορίες που μας έδωσαν.

21

Τέλος, προσαρμόσαμε τη γιορτή αποχαιρετισμού, στο πλάισιο της παιδικής Helmepa. Το θέμα της ήταν η “Πετρελαιοκηλίδα” και η προστασία της θάλασσας. Στο ίδιο ύφος σχεδιάστηκαν και τα σκηνικά μας με ανακυκλωσιμα και μή υλικά. 

678Παράλληλα με τη γιορτή μας δημιουργήσαμε μία έκθεση με τα έργα που εκπονήθηκαν απο τα παιδιά για τα προγράμματα της Helmepa junior και eTwinning στα οποία συμμετείχε το σχολείο μας.

 91011

 

Βεβαίως και δεν έλλειψε και η μουσική απο τη γιορτή μας, η οποία περιελάμβανε ζωντανή χορωδιακή εκτέλεση τραγουδιών του Μίκη Θεοδωράκη απο όλα τα παιδιά. Τραγούδια, που μιλούν για τη θάλασσα, την αγάπη, την ειρήνη και τα απολαύσαμε με την συνοδεία του εξαιρετικού μαθητή του Δημοτικού Ωδείου Φερών, Αναστάσιου Βασιλειάδη

12 1314

Όμως……

Το μεγαλύτερο επίτευγμα όλων των επισκέψεων και δράσεων διάχυσης στο ευρύτερο κοινό, ήταν τα παιδάκια του σχολείου μας και η προσπάθεια που κατέβαλαν μέσα απο μια χρονια που μας γέμισε με εκπλήξεις και απρόοπτα, να μάθουν τους ρόλους τους, να σταθούν στη σκηνή, να χορέψουν και τέλος να τραγουδίσουν όπως ακριβώς απαιτούσε ο ρόλος τους. Μετά απο δύο χρόνια στα οποία η επαφή με τη θεατρική αγωγή γινόταν περιορισμένα σε δραστηριότητες ενδοσχολικές, ξεπέρασαν τον εαυτό τους και μας χάρισαν τις πιο όμορφες στιγμές. Κι εμείς όλοι που πλαισιώνουμε την καρδιά τους, εκπαιδευτικοί και γονείς, τους προσφέραμε παγωτά αλλά και δώρα και βέβαια καπέλα αποφοίτησης για όσους δεν θα είναι την επόμενη χρονιά μαζί μας.1516

17192021

Καλό μας Καλοκαίρι!

Ραντεβού το Σεπτέμβριο….

Ένα ευχαριστώ είναι λίγο….

Η χρονιά μας οδεύει προς το τέλος της και κάπου εδώ θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τους φορείς, τους επαγγελματίες και όσους αγαπούν τα παιδιά. Αυτούς, οι οποίοι πιστεύουν πως  οι μικροί μαθητές, μέσα από ένα περιβάλλον που τους προσφέρει όλα όσα χρειάζονται, θα αναπτυχθούν πολύπλευρα και σωστά και τη φετινή χρονιά αγκάλιασαν το σχολείο μας και μερίμνησαν στο να χαρίσουν στα παιδιά μας τα καλύτερα και τα πλουσιότερα ερεθίσματα.

Να ευχαριστήσουμε λοιπόν θερμά:

  • Την εταιρεία Σκλαβενίτης Α.Ε.Ε για τη δωρεά 100 ευρώ για αγορές από το κατάστημα.
  • Τον κύριο Δουλγκέρη Αθανάσιο για την δωρεά ενός κλιματιστικού.
  • Την εταιρεία Ακρίτας Α.Ε για την δωρεά τριών παλετών.
  • Τη μη κερδοσκοπική εταιρεία Library4all για την δωρεά 21 παιδικών βιβλίων.
  • Τον κύριο Χαραλαμπίδη Νικόλαο για τη δωρεά δύο υφασμάτων σκίασης.

0 02 05 40a0ccace476fdb7acbc524cf979ce641c0d280a6c0598774b088c3b6459a29c b6305943d5de6b80

Για την προσφορά υλικών ελαιοχρωματισμού τους κυρίους

  • Καραντώνη Νικόλαο
  • Δεδόπουλο Δημήτριο
  • Σωτηριάδη Βασίλειο
  • Την κυρία Λαζαρίδου Μαρία για την προσφορά εξοπλισμού οικιακής χρήσης.
  • Τον κύριο Δουλγεράκη Αθανάσιο για την προσφορά σιδηρικών.

Τον Αντιδήμαρχο Δημοτικής ενότητας Φερών κ. Κολγιώνη Δημήτριο για την άμεση κάλυψη των αναγκών μας και συγκεκριμένα τους υπαλλήλους Παρασχάκη και Τσοκαταρίδη οι οποίοι δημιούργησαν τις απαραίτητες κατασκευές για την ασφάλεια του αύλειου χώρου μας.

IMG 20220519 082042

Τέλος, να ευχαριστήσουμε για την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξη όλους τους γονείς. Με τη δική τους προσφορά, τις δικές τους εξαιρετικές ιδέες και μεγάλη προσωπική προσπάθεια η αυλή του σχολείου μας έλαμψε, οι δραστηριότητές μας κατά τη διάρκεια της χρονιάς εμπλουτίστηκαν με την προσφορά δώρων στα παιδιά και το σχολείο μας εξοπλίστηκε με σύστημα μικροφωνικής.

 0 02 05 3d8cbf50cd18b09287a685e280e2a96e0c1473b3cd3b83995b68c73eed94a3a9 9bed954c3467c1e9 0 02 05 04ddccb02654d2f1309e16f239fdb7fb9bf53abccb5a08d2f6033e6f5bed4407 b6fdaad004c3d6f1 0 02 05 4dafb5c5c71aea868f59497ea48c4769d940e955695a5f1279695fc624b41fe4 f8c814bd0bead8c8 0 02 05 54e72f84c27b0996674577af877c800ebf1e3a554167792f2f042ac2fa817cbe 1cede4e4a19a98f4 0 02 05 65c835aed1bd6f5eb478be03eb7e372ee1c559918efe58e214beb38e3b828f16 5dc533dcae7804e1 0 02 05 85dc6ab2f7b8c10c0cd909d5d1e4d211bc6c67fd8bb05e83df9479707b13e2e1 8808816ce06fae05 0 02 05 b1c0bb93966f32a0c0d9679418209a9e48d9fa210473a3ab854ed79a655cac09 770763fc5f153949 0 02 05 b84e3253aa6eff4ae383a3eadd80018125018d507a2452a4ae5b8788650498e4 f1659fe9875d5a48 0 02 05 b0291550719ecf53a28a1acc8d0dd1d3f9d533804341558e75d88161719eaf42 62ef38dc6559c2a 0 02 05 ff77d6b21197b2bbfae596a8361a6b843c1eb83d9a50b863cd7edefc313e3264 903e9ce3f4884908 IMG 20220511 180427 IMG 20220512 103918 IMG 20220512 1039210 02 05 752c5b4a7b282e02c47cd4a10c0e338e79efd6f7b04b3f98a19492743b4a831d 3cf5f96be319df8e

«Παιδική HELMEPA – Η φίλη μας η θάλασσα»

1

Πρόγραμμα Καλλιέργειας Δεξιοτήτων

Θεματική: Φροντίζω το περιβάλλον

Υποθεματική:

Οικολογική Συνείδηση, Αειφόρος Ανάπτυξη, Κλιματική Αλλαγή

1

1ο εργαστήριο: Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα αυτού του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές την απεραντοσύνη των ωκεανών, να μάθουν γιατί είναι σημαντική η θαλάσσια βιοποικιλότητα, να γνωρίσουν τις τροφικές αλυσίδες και πώς ένας οργανισμός επηρεάζει έναν άλλο και να ευαισθητοποιηθούν για τους θαλάσσιους οργανισμούς που απειλούνται με εξαφάνιση. Ξεκινήσαμε βλέποντας το βίντεο του Mr Binocs ο οποίος μας αποσαφήνισε τι είναι τροφική αλυσίδα, τι θα συμβεί αν ένας κρίκος της σπάσει και μας οδήγησε να παίξουμε το παιχνίδι της τροφικής αλυσίδας που βρίσκεται στο site της helmepa junior. Η γνώση μας αποτυπώθηκε σε κατασκευή τροφικής αλυσίδας με «παραγωγό οργανισμό» το φυτοπλαγκτόν αλλά και την κατασκευή ενός οργανισμού «καταναλωτή» που είναι η μέδουσα και είναι εξαιρετικός μεζές για τις χελώνες.

2 3 4

5 6 7

8 9

Στη συνέχεια, περιηγηθήκαμε μέσω του διαδικτύου σε σελίδες που αφορούν τα ζώα υπό εξαφάνιση στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο. Αναρωτηθήκαμε τι τα οδήγησε στην εξαφάνιση και διαλέξαμε ψηφίζοντας, ένα από αυτά για να μας παραχωρήσει συνέντευξη και να μας λύσει τις απορίες. Τα τμήματα μας ψήφισαν τον «Γερανό Μαντζουρίας με το κόκκινο στέμμα», και τη χελώνα «Καρέτα-Καρέτα» .Η Χελώνα, μας έδωσε τις πληροφορίες της μέσα από το βίντεο «η Φιόρα και ο Λεβάντες» και ο Γερανός από βίντεο ντοκιμαντέρ. Εμείς για δώρο γράψαμε ένα τραγούδι το οποίο και τραγουδήσαμε σε γνωστό μας σκοπό, κατασκευάσαμε την όμορφη Καρέτα-Καρέτα μας και συμπληρώσαμε φύλλα εργασίας.

11 12 13

16   19

20 21 22

2ο εργαστήριο: Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα αυτού του εργαστηρίου είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές το σπουδαίο ρόλο των ωκεανών στη ζωή μας, να γνωρίσουν με ποιον τρόπο λειτουργούν τα θαλάσσια ρεύματα και πώς ρυθμίζουν το παγκόσμιο κλίμα και να κατανοήσουν τον υδρολογικό κύκλο. Σε αυτό το εργαστήριο ξεκινήσαμε με την ανάγνωση και αποδελτίωση της σελίδας Wikipedia που αφορά τα θαλάσσια ρεύματα. Είδαμε από τι δημιουργούνται, πώς αλλάζουν θερμοκρασία και πώς ταξιδεύουν ανάλογα με τη θερμοκρασία τους. Έτσι, δημιουργήσαμε ένα πείραμα με τα δικά μας θαλάσσια ρεύματα και είδαμε πως το ζεστό που έχει μικρότερη πυκνότητα ανεβαίνει πάντα επάνω και το κρύο που έχει μεγαλύτερη και είναι πιο βαρύ, μένει πάντα κάτω. Έπειτα αποτυπώσαμε τα ρεύματα που υπάρχουν στη χώρα μας αφού τα μελετήσαμε σε εικόνες και χάρτες.

23 24 25

27  2930

Στη συνέχεια διαβάσαμε το βιβλίο «Το σύννεφο που έβαλε τα κλάματα» της Σοφίας Μαντουβάλου και σειροθετήσαμε εικόνες με τον κύκλο του νερού. Έπειτα πειραματιστήκαμε με τη βοήθεια του καμινέτου αλλά και του ήλιου και προσεγγίσαμε βιωματικά τις επιμέρους διεργασίες του υδρολογικού κύκλου. Τέλος, ακούσαμε και μάθαμε το τραγούδι «Από πού είσαι ποταμάκι;» και δημιουργήσαμε τον κύκλο του νερού σε κατασκευή αλλά και σε φύλλο εργασίας.

1  3 1

5 1 6 1  8 1

13 1  15 1 16 1

17 1 18 1

3ο εργαστήριο: Στόχος του εργαστηρίου είναι να κατανοήσουν οι μαθητές τη σημασία των ψαριών στη ζωή και την υγεία μας, να γνωρίσουν τον κλάδο της υδατοκαλλιέργειας, να συνειδητοποιήσουν την αξία της βιώσιμης αλιείας και τα προβλήματα που προκαλούν οι παράνομες αλιευτικές πρακτικές και η υπεραλίευση. Αρχικά παρακολουθήσαμε βίντεο στο youtube στο οποίο αναφερόταν τα θρεπτικά συστατικά και οι ευεργετικές ιδιότητες που αυτά έχουν. Παράλληλα, γνωρίσαμε και αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας, τα σημεία του οργανισμού στα οποία κάνει καλό η συχνή πρόσληψη ψαριού και κατασκευάσαμε την κούκλα, Καπετάν-Ψαρούκλα.

19 1 20 1 21 1

22 1 23 1 24 1

25 1 26 1

27 1  29 1 30β

4ο εργαστήριο: Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα αυτού του εργαστηρίου είναι, να γνωρίσουν οι μαθητές τις πηγές ρύπανσης των θαλασσών, να συνειδητοποιήσουν ότι οι θάλασσες και οι ωκεανοί κινδυνεύουν από την ανθρώπινη αδιαφορία και να κατανοήσουν ότι η θαλάσσια ρύπανση δεν γνωρίζει σύνορα. Να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές πως το πλαστικό έχει κατακλύσει τον πλανήτη,  να κατανοήσουν πόσο κακό κάνει στο θαλάσσιο περιβάλλον και να ελαττώσουν τα πλαστικά μιας χρήσης στην καθημερινότητά τους. Αφού παρακολουθήσαμε βίντεο με τον Mr Binocs, που αφορούσε τους τρόπους μόλυνσης της θάλασσας, καταγράψαμε μερικούς από αυτούς σε φύλλο εργασίας.

33 32

Έπειτα, δημιουργήσαμε με τη βοήθεια της STEAM φιλοσοφίας στην εκπαίδευση και συγκεκριμένα με τον πειραματισμό, μία πετρελαιοκηλίδα, απαριθμήσαμε τους τρόπους που θα μπορούσαν να βοηθήσουν να την καθαρίσουμε και προσπαθήσαμε με παρόμοια μέσα που βρήκαμε στο χώρο μας. Έτσι, καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως η πετρελαιοκηλίδα δεν μπορεί να αφαιρεθεί από το νερό πλήρως και είναι πολύ καταστροφική για τους οργανισμούς της θάλασσας.

34 35 36

Στη συνέχεια,  καταμετρήσαμε όλα τα πλαστικά αντικείμενα της τάξης μας σε φύλλο καταγραφής. Βγαίνοντας έξω από τους τοίχους του σχολείου μας και προσεγγίζοντας το θέμα με βιωματικό τρόπο, πραγματοποιήσαμε καθαρισμό ακτής και μάθαμε πως οι κοντινές μας θάλασσες έχουν πολλά σκουπίδια από πλαστικό και συγκεκριμένα καλαμάκια

37 39 40

41

5ο εργαστήριο: Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα αυτού του εργαστηρίου είναι να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές την αξία και το σημαντικό ρόλο της ανακύκλωσης στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, να μάθουν τα υλικά συσκευασίας που ανακυκλώνονται και να υιοθετήσουν καθημερινές συνήθειες φιλικότερες προς το θαλάσσιο περιβάλλον. Με έναυσμα το βιβλίο «Η μικρή γοργόνα πώς να ζήσει στο σκουπιδονήσι» του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, μάθαμε για τη μόλυνση της θάλασσας από πλαστικά και σκουπίδια. Οι άνθρωποι τα πετάνε γιατί δεν ξέρουν τι θα πει οικονομία και ανακύκλωση. Ο στοχασμός που μας δημιουργήθηκε για το τι είναι η «ανακύκλωση», λύθηκε με την επίσκεψη στο site της Ελληνικής Εταιρείας Αξιοποίησης Ανακύκλωσης (ΕΕΑΑ). Παράλληλα είδαμε βίντεο με την «Άννα» την Ανακύκλωση και τον «Πέρι», το Περιβάλλον. Έτσι, αποσαφηνίσαμε τι ακριβώς μπαίνει στον μπλε κάδο της ανακύκλωσης και παίξαμε το ομώνυμο παιχνίδι. Στη συνέχεια αποτυπώσαμε σε φύλλο εργασίας τις γνώσεις μας και με ανακυκλώσιμα υλικά δημιουργήσαμε την πρόσκληση αλλά και το σκηνικό για την καλοκαιρινή μας γιορτή.

42

43 44 4648

47 49 50

51 52

6ο εργαστήριο: Τα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα αυτού του εργαστηρίου ήταν να συνειδητοποιήσουν οι μαθητές ότι οι λύσεις των προβλημάτων των θαλασσών δεν έρχονται μόνο από τις κυβερνήσεις και να κατανοήσουν το ρόλο τους ως παγκόσμιοι πολίτες απέναντι στις ανάγκες του θαλάσσιου περιβάλλοντος. Στόχος του εργαστηρίου είναι να γίνουν οι μαθητές φορείς μηνυμάτων για την προστασία του περιβάλλοντος στην τοπική τους κοινωνία δημιουργώντας πλακάτ με συνθήματα που θα εμφανιστούν στην ιδίου περιεχομένου γιορτή του σχολείου μας.56 5553

« Μ’ ένα καραβάκι ταξιδεύουμε, την όμορφη πόλη του Μίκη Θεοδωράκη γυρεύουμε»

Το 2o Τμήμα του 2ου Νηπιαγωγείου Φερών, για το έτος 2021-22 υλοποίησε το δεύτερο Εθνικό πρόγραμμα eTwinning της σχολικής μονάδας και συνεργάστηκε με άλλα σχολεία της Ελλάδας για την υλοποίηση δράσεων πάνω σε ένα κοινό θέμα. Παρακάτω θα δείτε τις δράσεις των μαθητών, όπως υλοποιήθηκαν στο σύνολό τους.



Λήψη αρχείου

«Η κάμπια του Eric Carle οδηγός μου, για να γνωρίσω τα ζωάκια του κόσμου»

To eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Το eTwinning προσφέρει μία ασφαλή πλατφόρμα για το προσωπικό (εκπαιδευτικούς, διευθυντές, βιβλιοθηκάριους κπλ) που εργάζεται σε σχολεία των συμμετεχουσών Ευρωπαϊκών χωρών, προκειμένου να επιικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν σχέδια, να μοιραστούν και εν ολίγοις να νιώσουν ότι αποτελούν μέρος της πιο συναρπαστικής μαθησιακής κοινότητας στην Ευρώπη.

Παράλληλα, η εμβέλεια της συνεργασίας μπορεί να περιοριστεί και σε εθνικά προγράμματα συνεργασίας μεταξύ σχολείων διαφορετικών περιοχών μίας χώρας, που τις χωρίζουν αρκετά χιλιόμετρα. Έτσι, το e Twinning βοηθά να εκμηδενιστούν οι αποστάσεις και με τη χρήση της τεχνολογίας (και όχι μόνο)και την προαγωγή της συνεργασίας, να μοιραστούν οι ιδέες, οι απόψεις και τέλος η γνώση και η μάθηση.

Το 2ο Νηπιαγωγείο Φερών, για το έτος 2021-22 υλοποιεί ένα Εθνικό πρόγραμμα eTwinning και συνεργάζεται με άλλα σχολεία της Ελλάδας για την υλοποίηση δράσεων πάνω σε ένα κοινό θέμα. Παρακάτω θα δείτε το δικό μας “λιθαράκι”, τις δικές μας δράσεις, όπως υλοποιήθηκαν μέχρι το τέλος της χρονιάς.



Λήψη αρχείου