Επιμορφώσεις διδακτικής-παιδαγωγικής πρακτικής.

3-4-2024: Δια ζώσης 2ωρη-Επιμόρφωση: Tίτλος: «Γιατί το Μάθημα στην Φύση κάνει τα παιδιά εξυπνότερα, με εξηγήσεις εισαγωγής στην Παιδαγωγική του Εγκεφάλου σύμφωνα με συμπεράσματα των Νευροεπιστημών του 21ου αιώνα», από Εκπ/κος ΠΕ60-Ερευνήτρια Παιδαγωγικής ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ

Διοργανωτής: Σύμβουλος-εκπαίδευσηςΠΕ60.

Ανώνυμο σχέδιο 2024 05 19T181248.734

 

12-12-2023: Τίτλος: «Ταξίδι-γνώσης μέσα από πίνακες-ζωγραφικής»: Ενδοσχολική επιμόρφωση-Νηπ. Ριζαριού.

12 12 2023 TEXNH RIZARIO

 

14-5-2024:  Τίτλος: Δίκτυο Φρενέ: Το άνοιγμα του σχολείου στην κοινότητα”, από Δίκτυο Φρενέ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την Παιδαγωγική ομάδα «Το Σκασιαρχείο» 14 5 2024 ΣΚΑΣΙΑΡΧΕΙΟ 1

 

24-2-2024: Τίτλος: «Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για τον εαυτό τους» του ερευνητικού πιλοτικού προγράμματος «Κοινότητες Μάθησης: Αξιολόγηση Ομοτέχνων – Συνεργατικές πρακτικές των εκπαιδευτικών», από το Υπουργείο Παιδείας, ΥΠΑΙΘΑ.   

24 2 24 seminario

 

19-2-2024: Τίτλος: «Από τον κώμο στα κόμικς: Διδάσκοντας αρχαιοελληνικό μύθο και πολιτισμό μέσα από την σύγχρονη σειραϊκή τέχνη», από Ελληνική Εταιρεία-Αμερικανικών-Σπουδών(HELAAS).19 2 2024 ΚΟΜΙΚΣ