Παιχνίδια Ονομάτων
“Ας γνωριστούμε καλύτερα!!!: Μιλώ για μένα και όσα αγαπώ
“Παιχνίδια γνωριμίας με τα ονόματά μας” : Αναγνωρίζω το όνομά μου και το ταξινομώ σύμφωνα με το αρχικό του γράμμα. Το ανασυνθέτω με μαγνητικά γράμματα. Μετρώ και ανακαλύπτω από πόσα γράμματα αποτελείται.
” Η πόλη με τα ονόματά μας”: Σχηματίζουμε τα σπίτια των ονομάτων μας, μετράμε τους ορόφους, καταγράφουμε τον αριθμό και δημιουργούμε την “ονοματοπολιτεία ” μας. (ομαδική εργασία).
Φθινοπωρινά Φρούτα
“Γνωριμία με τα φρούτα του Φθινοπώρου”: Παιχνίδια γνωριμίας – γλωσσικές δραστηριότητες – αναπαραγωγή των ονομάτων τους με καρτέλες και μαγνητικά γράμματα.
“Φθινοπωρινή Φρουτοσαλάτα”: Παρατηρούμε, μυρίζουμε, αγγίζουμε, γευόμαστε τα φρούτα του Φθινοπώρου. Φτιάχνουμε φρουτοσαλάτα και μμμ… την απολαμβάνουμε!!!
“Φρουτο…μαθηματικά”: Παιχνίδια με τις ρώγες των σταφυλιών. Ομαδοποιήσεις σύμφωνα με το χρώμα και το μέγεθός τους, αρίθμηση, σειραθέτηση από τις λιγότερες στις περισσότερες και αντίθετα. Σειραθέτηση των φύλλων του αμπελιού από το μεγαλύτερο στο μικρότερο και αντίθετα. Στόχευση στις έννοιες: πολλά-λίγα-ένα-κανένα, περισσότερα-λιγότερα, μεγάλο-μικρό, μεγαλύτερο-μικρότερο.
“Φρουτοδρομίες και Φρουτομπάσκετ”: Δραστηριότητες στην αυλή του σχολείου μας με τα φθινοπωρινά φρούτα. Διασκεδάζουμε…ισορροπούμε…γυμναζόμαστε!!!
“Φρουτοκατασκευές”: Κατασκευάζουμε τρισδιάστατα τσαμπιά σταφυλιών και mobile φθινοπωρινών φρούτων.
28η Οκτωβρίου 1940
“Στην Ειρήνη λέμε…ΝΑΙ”: Συζήτηση για το έπος του ’40. Καταγραφή των επιπτώσεων του Πολέμου και των ευεργετημάτων της Ειρήνης στη ζωή μας. Αποτύπωσή τους σε ατομικές ζωγραφιές. Διήγηση και ζωγραφική σχετικών παραμυθιών: “Το κανόνι της Ειρήνης” και “Ο σπόρος της Ειρήνης“. Ατομική κατασκευή “Το περιστέρι της Ειρήνης“.
“Κουκλοθέατρο: Το κανόνι της Ειρήνης”
31 Οκτωβρίου: Παγκόσμια ημέρα Αποταμίευσης
” Η αξία της Αποταμίευσης”: Συζήτηση για τη σημασία της αποταμίευσης μέσα από παραμύθια, εικόνες, τραγούδια. Διήγηση του παραμυθιού ” Τα χρήματα δεν είναι για να τα σπαταλάμε“. Τονίζουμε τα πράγματα που χρειάζονται χρήματα για να τα αποκτήσουμε κι αυτά που ΔΕΝ χρειάζονται, τα ομαδοποιούμε και τα ζωγραφίζουμε. Συνθέτουμε τις ζωγραφιές μας σε λουλούδια (ομαδική εργασία).
“Ο κουμπαράς της Αγάπης, της Χαράς και της Φιλίας”: Δημιουργούμε τον “κουμπαρά της Αγάπης, της Χαράς και της Φιλίας“, αποταμιεύοντας λέξεις και ζωγραφιές που μας προκαλούν αυτά τα συναισθήματα.







































