ΣΤΙΓΜΙΌΤΥΠΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΜΑΣ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ
Η σχολική μας χρονιά έφτασε στο τέλος της και ο ωραιότερος τρόπος για να την αποχαιρετήσουμε ήταν, φυσικά, η καλοκαιρινή μας γιορτή! Φέτος, φορέσαμε τα ψάθινα καπέλα μας, πήραμε τις βαλίτσες μας και σαλπάραμε για ένα μαγικό ταξίδι με τίτλο «Διακοπές στην Ελλάδα».
Τα μικρά μας μεταμορφώθηκαν σε ταξιδιώτες, τραγούδησαν για το απέραντο γαλάζιο, χόρεψαν στους ρυθμούς του ελληνικού καλοκαιριού και μας γέμισαν με περηφάνια, γέλιο και συγκίνηση. Ήταν μια μέρα γεμάτη φως, ακριβώς όπως ταιριάζει στα παιδιά μας!
Ένα Μεγάλο «Ευχαριστώ»
Καθώς αποχαιρετάμε αυτή τη δημιουργική χρονιά, νιώθουμε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όσους συνέβαλαν στην επιτυχία της γιορτής μας αλλά και ολόκληρης της σχολικής διαδρομής:
-
- Στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων: Ένα τεράστιο ευχαριστώ για την πολύτιμη στήριξή του και, φυσικά, για την πιο γλυκιά και δροσερή έκπληξη της ημέρας! Τα παγωτά που πρόσφερε στα παιδιά στο τέλος της γιορτής ήταν το ιδανικό κλείσιμο για το καλοκαιρινό μας ταξίδι.
- Στους Γονείς (τους συνοδοιπόρους μας): Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους τους γονείς που στάθηκαν ενεργά στο πλευρό μας καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Ιδιαίτερα σε εκείνους που, με την καλή τους διάθεση, την εμπιστοσύνη και την άμεση ανταπόκρισή τους σε κάθε μας κάλεσμα, έγιναν πραγματικοί συνεργάτες και στυλοβάτες στο έργο μας. Η συνεργασία μας ήταν η δύναμή μας.
Καλό καλοκαίρι σε μικρούς και μεγάλους!
Γεμίστε τις μπαταρίες σας με ήλιο, παιχνίδι και όμορφες στιγμές. Ραντεβού τον Σεπτέμβρη με νέα όνειρα και ακόμα περισσότερα χαμόγελα!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()









































