ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΔΗΜ.ΣΧΟΛΕΙΟ

Στο πλαίσιο των δράσεων για την ομαλή μετάβαση των νηπίων στο Δημοτικό Σχολείο, πραγματοποιήσαμε μια ιδιαίτερα όμορφη και εποικοδομητική επίσκεψη στο 1ο 12/θ δημ.σχολείο Χρυσουπολης που θα φιλοξενήσει τα παιδιά μας την επόμενη σχολική χρονιά.
Κατά την άφιξή μας, μας υποδέχθηκε με θερμότητα ο διευθυντής του σχολείου, τον οποίο ευχαριστούμε για τη φιλοξενία. Στη συνέχεια, περιηγηθήκαμε στους χώρους του σχολείου και επισκεφθήκαμε όλες τις τάξεις. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς, να συνομιλήσουν μαζί τους, να παρατηρήσουν την καθημερινότητα των μεγαλύτερων παιδιών και να λύσουν πολλές από τις απορίες τους σχετικά με τη νέα σχολική βαθμίδα που τα περιμένει.
Η επίσκεψη αυτή συνέβαλε σημαντικά στην εξοικείωση των νηπίων με το νέο σχολικό περιβάλλον, ενίσχυσε το αίσθημα ασφάλειας και ενθουσιασμού τους και αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία που θα τα συνοδεύσει στο επόμενο βήμα της μαθητικής τους πορείας.
Ευχαριστούμε θερμά τον διευθυντή Κ.Θαναση Μιχαηλίδη, τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του σχολείου για την εγκάρδια υποδοχή και την όμορφη συνεργασία.         

1782069397650                                                                         1782069549227

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1782069734397                                1782069792404 1782069854582

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1782070065817

 

1782069991945 1782070065817 1782070189995 1782069220890